خوزستان میزبان رئیس جمهور

 

ئيس جمهور اين هفته ميهمان مردم ولايتمدار و شهيد پرور خوزستان است.

استاندار خوزستان با اعلام اين خبر در جلسه مشترک استاندار، معاونان و مشاوران  استانداري  با مجمع نمايندگان  خوزستان در مجلس شوراي اسلامي که با موضوع سفر رياست جمهوري و کارگروه توسعه، مديريت و منابع انساني برگزار شد  گفت:  دکتر حسن روحاني روز سه شنبه 24 ديماه به خوزستان سفر مي کند.

مقتدايي با اشاره به اينکه در اين سفر مشکلات استان از جمله اختصاص اعتبار از صندوق ذخيره  ارزي براي آب  شرب استان و طرح 550 هزار هکتاري سفر مقام معظم رهبري که نيازمند اعتبار قابل توجهي است مورد بررسي قرار مي گيرد افزود: بررسي مشکلات کشاورزي خوزستان، ساخت کارخانجات فولاد شادگان  و آلمينيوم مسجدسليمان و متروي اهواز از ديگر موضوعات مطرح شده در اين سفر خواهد بود.

وي همچنين از برگزاري جلسه شوراي عالي آب کشور به رياست رئيس جمهور و بررسي انتقال آب از سرشاخه هاي کارون  در اين سفر خبر داد.

نمايندگان مردم شهرهاي مختلف  استان در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه در سخنان خود بر اجراي قول آقاي دکتر روحاني در سفرهاي انتخاباتي مبني بر تخصيص سه درصد درآمد نفت به استان را خواستار و بر ضرورت بررسي مساله بهداشت و درمان، بازتعريف مناطق محروم، خط آهن جنوب و دادن اختيارات ويژه به استاندار طبق اصل 120 قانون اساسي از طرف رئيس جمهور تاکيد کردند.

همچنين عصر امروز، مجمع نمايندگان خوزستان در جلسه اي با آقاي نوبخت، معاون رئيس جمهور طرح هاي خود را پيش از سفر رئيس جمهور به استان  ارائه مي دهند.

 


نظرات شما عزیزان:

شرکت شارژ آل
ساعت20:24---25 دی 1392
با سلام همکار گرامی
وبلاگ شما جزء 500 وبلاگ برتر مد نظر شرکت ما مبنی بر ارائه فروشگاه کارت شارژ به شما می باشد، در واقع این کامنت نوعی دعوت نامه برای اینکه شما بتوانید فروشگاه کارت شارژ خود را در سامانه ما راه اندازی کرده و از فروش کارت شارژ ، سود دریافت نمایید ، لازم به ذکر است با ایجاد فروشگاه کارت شارژ ، یک فروشگاه مستقل به شما داده خواهد شد و شما با فروش کارت شارژ در این فروشگاه مستقل ، اقدام به کسب درآمد می نمایید ، همچنین لازم نیست که شما کارت شارژ ها را خریداری کرده و در فروشگاه برای فروش قرار دهید ، تمامی کارت شارژ های مورد نیاز شما توسط شرکت ما به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما با فروش هر کارت شارژ در فروشگاه مستقل خود ، از سود فروش کارت شارژ کسب در آمد می کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین راه اندازی فروشگاه کارت شارژ خود به وبسایت ما مراجعه فرمایید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, | 23:16 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |