تهرانی ها نمی دانند توکلی نماینده کجاست!

عبدالله تمیمی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار رهیاب نیوز در خصوص مهم نخواندن استعفای نمایندگان خوزستان از طرف برخی نمایندگان اظهار داشت:آقای باهنر،توکلی و مطهری وقتی شکم حوزه انتخابی شان سیر است و در تهران مشکلی ندارند حق می دهم مشکلات در خوزستان را درک نکنند.

وی تصریح کرد:به آقای توکلی گله کردم و گفتم شما مشکل بیمارستان،جاده،آب شرب دارید؟ما در خوزستان آب فاضلاب می خوریم مشکلات عدیده در جاده ها و مدارس داریم.

وی افزود:بعضی از دانش آموزان ما در مدارس نه روی موکت که بر زمین می نشینند و با آن هوای بسیار گرم خوزستان حتی یک پنکه هم ندارند.

 نماینده مردم شادگان گفت:آیا مردم تهران اصلا شما را می شناسند یا شماره تلفن همراهتان را دارند؟شما فقط به کار سیاسی چسبیده اید.

وی ادامه داد:از بس با مردم ارتباط ندارید در تهران فقط می دانند توکلی در مجلس است اما نمی دانند نماینده کجاست .

عبدالله تمیمی بیان داشت: شما حق دارید بر علیه  استعفای نمایندگان استان خوزستان موضع بگیرید چرا که هر سال 30 درصد بودجه مملکت سهم تهران می شود و وقتی یک درصد از بودجه تهران کم کنند صدای شما بالا می رود.

 نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی نطق های نمایندگان خوزستان در مجلس را گوش کنید می بینید به مشکلات استان از بیمارستان و جاده و آب شرب و...پرداخته اند ولی وقتی نطق نمایندگان تهران و اصفهان را می شنوید می بینید فقط بحث سیاسی می کنند چون آقایان مشکلی ندارند.

وی با بابیان اینکه باهنر حق دارد علیه ما موضع بگیرد گفت: به باهنر گفتم وظیفه شما است استعفای ما را اعلام وصول کنید و این ضعف مدیریت شما را می رساند.

تمیمی اظهار داشت: چرا باید خوزستان در کشور از لحاظ  درآمدی اول باشد ولی از ان طرف در کم کردن اعتبارات هم در بودجه اول بشود.

وی ادامه داد:چرا از اصفهان 19 در صد در بخش طرح های عمرانی کم کرده اند ولی از خوزستان 55 درصد کم شده است.

 نماینده مردم شادگان با بیان اینکه ما نماینده مردم هستیم نه نماینده دولت  خاطر نشان ساخت: تا به امروز نمایندگان خوزستان برای گرفتن حق استان خوب ایستاده اند و مهم نیست آقایان این استعفا را سیاسی بخوانند و اگر خواسته های ما به نتیجه مطلوب نرسد خواهند دید نمایندگان روی استعفای خود ایستاده اند یا نه!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 آذر 1392برچسب: نماینده شادگان , استعفا , اصفهان , بودجه , خوزستان , تمیمی , توکلی , , | 19:18 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |