سرویس مرگ در حوالی دزفول/20 دانش آموز در محور شوشتر-دزفول کشته ومجروح شدند+اسامی مصدومین

در برخورد مینی بوس با تریلی در کیلومتر 25 دزفول 9 دانش آموز کشته و 11 تن دیگر زخمی شدند ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۵ آذر ساعت 09:59

 صبح امروز در محور شوشتر – دزفول کیلومتر 25  یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان با یک دستگاه تریلی و‌لوو برخورد کرد.  

در پی وقوع این حادثه 9  دانش آموز کشته و11 تن نیز زخمی شدند که توسط نیروهای امدادی مجروحین به بیمارستان منتقل شدند.

پلیس علت تصادف را تجاوز به چپ از سوی راننده مینی بوس بنز‌  اعلام کرده است.

گفتنی است، مینی بوس حامل دانش‌ آموزان فاقد برچسب سرویس مدارس بوده است.

 

 

فرماندار گتوند خبر داد:9کشته و11مجروح آخرین تلفات حادثه صالح شهر/حال 3نفر از مجروحین وخیم است

هوشنگ محمدپور فرماندار گتوند درخصوص حادثه تصادف سرویس دانش آموزان گفت:در این تصادف که امروز صبح در محور دزفول – شوشتر در حوالی صالح شهر ( شهرک چمران ) رخ داده است 9 نفر در دم جان داده  و 11 نفر زخمی شده اند .

 محمدپور افزود : حال 3 نفر از مصدومان حادثه بسیار وخیم گزارش شده که به بیمارستان های اهواز منتقل شده اند و فعلا در اتاق عمل می باشند ،دیگر مجروحان نیز به بیمارستان های دزفل و شوشتر منتقل شده اند .

وی با بیان جزییاتی درباره ی این حادثه اظهار داشت: مینی بوس از صالح شهر به سمت شوشتر در حرکت بوده است و تریلی  نیز در جهت خلاف آن که براثر انحراف به چپ مینی بوس در نزدیکی صالح شهر این حاثه ی دلخراش رخ داده است .

 

 

 

نماینده مردم شوشتروگتوند:شخص وزیر باید پاسخگوی مرگ دانش آموزان در صالح شهر باشد
 حجت الاسلام سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتروگتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت گو با خبرنگار رهیاب در خصوص تصادف صالح شهر گتوند که منجر به کشته و زخمی شدن 22 دانش آموز شد اظهار داشت: متاسفانه ضعف مدیریت راه و شهرسازی استان خوزستان در بروز این تصادفات مشهود است.

وی ادامه داد:علی رغم مکاتبات متعدد و تاکیدات مردم مبنی بر دو بانده کردن این جاده متاسفانه با بهانه های کمبود اعتبارات از آسفالت و چندبانده کردن این جاده سر باز زدند.

نماینده مردم شوشتروگتوند تصریح کرد: وزرات راه و شهرسازی شرعا و قانونا مسئول بروز چنین حوادثی است و شخص آقای وزیر باید پاسخگو باشد.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی گفت:نه تنها جاده های این منطقه بلکه اکثر شهرستان های استان خوزستان ازجاده های استاندارد برخوردار نیستند

وی افزود:واقعا جاده های خوزستان جاده های مرگ هستند و باعث دغدغه و استرس مردم استان شده اند و  وقتی سوار ماشین می شوندنمی دانند آیا سالم به مقصد می رسند یا نه؟!

وی در پایان خاطر نشان ساخت:امیدوارم در جلسه ایی که با وزیر داریم بتوانیم این قول را از او بگیریم تا اعتبارات جاده های اصلی خوزستان را تامین کند.

 

 

 

محمد نبوتی ، معصومه عباس زاده ، گل افروز مختاری ، پرگل جمالپور ، مریم علی محمدی ، بهروز یوسفی ، مهدی مختاری و امیر شریف زاده هشت مصدوم منتقل شده به این بیمارستان دزفول هستند که تحت درمان قرار دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 آذر 1392برچسب: دزفول , شوشتر , کشته ومجروح , بیمارستان , خوزستان , جاده , دانش آموز , سرویس مدرسه ,, | 19:9 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |