طرح پلاک گذاری منازل مسکونی هفتکل اجرا می شود

داریوش لرکی، روابط عمومی شهرداری هفتکل  اعلام کرد: طرح پلاک گذاری منازل مسکونی شهرستان هفتکل از تاریخ دهم آذر ماه امسال شروع خواهد کرد.



وی تصریح کرد: این طرح پس از شمارش منازل مسکونی بطور دقیق در خیابانها و محلات از طریق واحد روابط عمومی شهرداری و شورای شهر و چاپ پلاکها، هم اکنون آماه اجرا می باشد.



لرکی افزود: در این طرح هیچگونه هزینه مالی برای شهروندان وجود ندارد و کار نصب پلاکها توسط شهرداری انجام می شود.



وی ادامه داد: یکی از مهمترین نکته های این طرح ثبت نام و نام خانوادگی مالک منزل و ثبت در شناسنامه کلی شهر برای اطلاع رسانی دقیق برای مصارف گونان از جمله راحتی کار اداره پست و تاکسی سرویسها و غیره می باشد.



روابط عمومی شهرداری هفتکل گفت: در محله های که خیابانها و کوچه های آن بطور نامنظم است مانند: کوی شهدا، کوی اسلام آباد، کوی شهید رجایی، شهید باهنر، شهید مطهری، شهید مهرابی، شهید ذوالفقاری و کوی طالقانی بطور کلی از شماره یک الی آخر انجام می شود اما در بقیه شهر که خیابانها بطور منظم طراحی شده، هر خیابان مخصوص خودش پلاک گذاری خواهد شد.



لرکی اظهار کرد: منازلی که هنوز ساخته نشده اند پلاک برای آنها گذاشته شده که همشهریان می توانند به روابط عمومی شهرداری مراجعه و پلاک منزل نساخته خود را تحویل بگیرند.



ایشان افزود: این طرح امکان دارد به علت سختی و پیچیدگی کار در هر محله مدتی طول بکشد، لذا خواهشمندیم از هر لطاظ با واحد روابط عمومی شهرداری هفتکل همکاری لازم را انجام دهید تا بتوانیم با سربلندی کاری انجام دهیم که باعث پیشرفت شهرمان باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, | 1:43 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |