گزارش تصویری هفته بسیج و نماز جمعه

ایشان سخنرانی خود را با سرود شعری در خصوص بسیج آغاز کرد:



بر مشامم میرسد عطر شهیدان بسیج             مرغ دل پر میزند سوی گلستان بسیج
یا حسین ابن علی ای سرور آزادگان                روز محشر کن شفاعت از جوانان بسیج

 

  سرهنگ بهمنی ضمن تسلیت به مناست ایام حزن انگیر شهادت سرور و سالار شهیدان، هفته بسیج را تبریک گفت و از حضور مجموعه بسیجیان در نمازجمعه تشکر و قدر دانی کرد.



وی افزود: در هفته بسیج که بهار گفتار در باب این فرشته قدسی است باید حق کلام در خصوص این واژه زیبا ادا شود، لذا شایسته است دفتر دل را گشود، جوهر فکر را تراوید و قلم خلوص را بدست گرفت.



ایشان ادامه داد: بسیج تندیس پایداری است و دین محمد(ص) را تضمین دوباره ای بخشید، و بسیج از طایفه عشق است که از قبیله ایثار وصلت کرد و در حریم یار عاشقی آموخت و در عرش اعلی به عشقبازی پرداخت.


این فرمانده ادامه داد: بسیج هتک دین را نمی پسندد، ترویج ابتدال را قبول ندارد، تضعیف ارکان نظام را بر نمی تابد، وحدت را توصیه و اختلاف را نهی می کند، سوء استفاده را ناشایست و فتنه گری را به نفع کشور نمی داند، دین زدایی را گناه و مبارزه با دشمن را افتخار می داند، بر عقل دشمنان خارجی می خندد و دشمنان داخلی را نصیحت می کند به مهاجمان فرهنگی هشدار و خود باختگان داخلی را به اعتماد به نفس دعوت می کند، و خلاصه غفلت را خطرناک و هشیاری را بسیار ضروری می داند.



وی با اظهار امیدواری گفت: به امید روزی که همه با هم تفکر بسیجی، ایرانی آباد و مهیای ظهور حضرت مهدی(عج) داشته باشیم و یک صدا سرود وحدت سر دهیم که آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه.



بهمنی گفت: دیگر مسئله آمدن بیگانه به داخل خاک مطرح نیست بلکه سخن از خود بیگانه شدن و از درون پوسیدن است.

متن از: هفتکل ندا،


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, | 1:51 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |