شبهات مصاحبه با همسر هاشمی رفسنجانی


1 – چگونه خانم مرعشی حتی یک تماس با فرزندانش نگرفته تا ببیند چه ساعت و چه زمانی قرار است در دادگاه حاضر شوند؟ درحالی که اخبار مربوط به ساعت دادگاه مهدی هاشمی روزها بود در همه جا انتشار یافته بود. بی خبری وی از ساعت برگزاری دادگاه باتوجه به اینکه وی در کانون خانواده قرار داشته سئوال برانگیز است. 

2 – آیا خانم مرعشی بدون مقدمه به موضوع سلامت انتخابات پرداخته یا در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این مواضع را درباره سلامت انتخابات مطرح کرده است؟ اگر این مواضع به دنبال طرح سوال از سوی خبرنگار باشگاه بوده، چه توجیهی برای طرح این گونه سوالات در شرایط ملتهب سیاسی کنونی وجود دارد؟

3 – آیا تنها خبرنگاری که وی را دیده خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بوده؟ (این سئوال از آنجا ناشی می شود که تا لحظه تنظیم این خبر هیچ خبرگزاری و پایگاه خبری درباره حضور همسر آقای هاشمی پس از جلسه دادگاه خبری را منتشر نکرده است) به این ترتیب هیچ منبعی نمی تواند صحت این خبر را تایید یا تکذیب کند چرا که برمبنای این خبر خانم مرعشی پس از رفتن فرزندان و خبرنگاران به محل آمده و هیچ خبرنگاری غیر از خبرنگار باشگاه در آنجا حضور نداشته است. در صورتی که باشگاه خبرنگاران چنین مصاحبه ای را با او در اختیار داشته، به چه دلیل سه روز برای انتشار آن صبر کرده است؟

لازم به ذکر است که این خبر ابتدا با تیتر «حاج آقا مطمئناً وارد عرصه انتخابات نمي‌شود» منتشر شد و سپس تیتر «مگر برای اینها کاری دارد که رای ها را عوض کنند» به آن اضافه شد. حالا باید منتظر تایید، تکذیب این خبر و یا انتشار فایل صوتی این مصاحبه توسط باشگاه خبرنگاران بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 19:17 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |