از برنامه های هفته بسیج تا موضوع رابطه با آمریکا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ما با یک بسیج جدید روبرو هستیم که در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی فعالیت دارد، امیدواریم هفته بسیج امسال یک فرصت خوب برای بازگو کردن عرصه های جهادی بسیجیان عزیزمان باشد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ، سردار "محمدرضا نقدی" پیش از ظهر امروز در نشست خبری برنامه های هفته بسیج را اعلام کرد.

وی در این نشست خبری گفت: کارهایی که بسیج در حال حاضر انجام می دهد، کمتر از کارهای رزمندگان جبهه های جنگ نیست. بخشی از ظرفیت عظیم روحانیون کشور و اساتید برجسته دینی و تربیتی امروزه در حال نقش آفرینی در واحدهای مختلف بسیج هستند.

سردار نقدی همچنین اظهار دادشت: امروز ما با یک بسیج جدید روبرو هستیم که در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی فعالیت دارد. امیدواریم هفته بسیج امسال یک فرصت خوب برای بازگو کردن عرصه های جهادی بسیجیان عزیزمان باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به تشریح برنامه های امسال هفته بسیج پرداخت و افزود: هفته بسیج امسال را با اجتماع 50 هزار نفری فرماندهان بسیج شروع می کنیم. این یک اجتماع انحصاری است که تمام فرماندهان بسیج از سراسر کشور محضر حضرت آیت الله خامنه ای شرف یاب می شوند.

سردار نقدی با بیان اینکه "شعار هفته بسیج امسال، «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت» است"، گفت: روزهای این هفته به ترتیب با عناوین "بسیج، ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, | 23:28 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |