میتینگ تبلیغاتی مشایی در ارومیه شكست خورد!

به سالن عده اندکی به تعداد انگشتان دست از فضای استقبال جمع سوء استفاده نموده و پوستر های تبلیغاتی مشایی را با سر دادن شعارهای (( چپ ، راست ، کارگزار     علیه اسفندیار )) و (( احمدی ، مشایی     دو یار ولایی )) و ... تلاش داشتند کل جمع سالن را با خود همراه سازند که این امر تحقق نگردید.
حضور چهره های شاخص جوانان ، فرهنگی و سیاسی که در بین جوانان حاضر در سالن دارای محبوبیت خاصی بودند و چشم اشاره آنان مانع از همراهی جوانان برای هم صدایی با چند نفر شعار گو گردید و می توان گفت که عدم حضور آنان قطعا باعث میشد فضای سالن به نفع مشایی رقم بخورد.
طی گفتگو که با یکی از آن جوانان به انجام رسید عنوان شد که حتی قصد ترک سالن را داشتند ولی به دلیل احترام به جایگاه حقوقی ریاست جمهوری ایران و همچنین بر هم نخوردن نظم سالن و اینکه جو غالب به نفع مشایی نباشد این کار صورت نپذیرفت ؛ البته این جمع حزب اللهی حاضر در صحنه تهدید کردند که اگر مشایی پشت تریبون برود قطعا بر علیه وی شعار داده و سالن را ترک می کنند و نهایتاً مشایی نتوانست به روی سن برود و حتی برای حضار دست تکان دهد چه برسد به سخنرانی !
لازم به توضیح است سخنان دکتر محمود احمدی نژاد در بحث انقلاب اسلامی و لزوم دفاع از اندیشه های اسلامی ، استکبار ستیزی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این جمع قابل تحسین بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 19:14 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |