احتمال افزايش قيمت آب و برق در سال جاري

حمید چیت‌چیان در حاشیه مراسم ملاقات با وزیر برق عراق در جمع خبرنگاران گفت: احتمال افزایش قیمت آب و برق در سال جاري وجود دارد.

 
وي ادامه داد :‌در حال حاضر هزينه اي که بابت آب و برق از مردم دريافت مي شود يک سوم هزينه هاي جاري مي باشد و با چنين شرايطي هيچ سازماني قادر به ادامه حيات نخواهد بود.
 
چیت‌چیان با بيان اينکه اصلاح تعرفه ها بايستي در بودجه 93 در نظر گرفته شود ، اظهار داشت: عدم تحقق چنين موضوعي کاهش خدمات رساني را موجب خواهد شد.
 
وزیر نیرو تصريح کرد :‌به رغم در نظر گرفتن افزايش تعرفه ها در قانون بودجه سال جاري  اين افزايش نرخ ها  تاکنون اعمال نشده است.
 
 
وی تصریح کرد: احتمال افزایش قیمت آب و برق وجود دارد  که با بررسی‌های دولت این موضوع اطلاع‌رسانی کامل و جامع خواهد شد.
 
 
چیت‌چیان در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود 10 هزار مگاوات انرژی حبس شده در نیروگاه‌ها داریم گفت: فقط در نیروگاه پره‌سر گیلان حبس انرژی وجود دارد که با اجرای پروژه خط انتقال اين مشکل حل می‌شود.
 
 
وزير نيرو در پاسخ به اين سوال که برخي نمايندگان معتقدند که وزير نيرو و ونفت مخالف خصوصي سازي مي باشند، گفت:‌ ما مخالف خصوصی‌سازی نیستیم و وزارت نیرو در امر خصوصی‌سازی پیشرو است و هیچ کدام از مؤسسات دولتی به اندازه اين وزارتخانه در خصوصی‌سازی جدی نبوده است.
 
انتهاي پيام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب: اقتصاد ، بازار ، نیرو, | 21:31 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |