بررسی تاریخی، سیاسی، حقوقی و ... شعار "مرگ بر آمریکا"

سیزدهم آبانماه، سی و پنجمین سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.


13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

 ** از حدیبیه تا نرمش قهرمانانه حسنی

به دنبال موافقت رهبر معظم انقلاب با اتخاذ رويكرد «نرمش قهرمانانه» در سياست خارجي نظام اسلامي پس از روي كارآمدن دولت جديد، تفاسير گوناگوني پيرامون چرايي در دستور كار قرارگرفتن اين استراتژي جديد در محافل خبري و تحليلي مطرح شده است.


13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/


**

یک کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه ما از دولت آمریکا جز خیانت و توطئه علیه ملت ایران چیز دیگری مشاهده نكرده‌ايم، گفت: در شرایط کنونی اقدام مثبتی از طرف دولت آمریکا برداشته نشده و نباید دچار شتابزدگی شد و اين صحیح نيست كه ما بخواهیم به سرعت مواضع خود را تغییر دهیم و باید با تامل و صبر بيشتر منتظر اقدامات مثبت باشیم.


13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

**
و ما ادراک ما آمریکا!

نطفه ناپاک آمریکا را می‌توان در به اصطلاح "کشف آمریکا" جستجو کرد. کشفی که به یک کشتار دسته جمعی نسبت به سرخپوستان بومی بیشتر شباهت داشت تا کشف ! و فریبکاری از همانجا آغاز شد.


13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

** وقتی مغولها و انگلیس ها وارد ایران می شوند!/گزارشی از سابقه حضور استعمار پیر در ایران

هرچند اتاق های فکر مدیریت جهان بر اساس خوی استعمارگری پس از جنگ جهانی دوم تصمیم گرفتند مدل مدیریت خود بر جهان را تغییر داده و ایالات متحده را به عنوان قطب جدید استعمارگری نوین در نظر گرفتند، با این حال پدر استعمارگری جهان هیچ گاه نقش پشت پرده خود را از دست نداد.


13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

** "مرگ بر آمریکا" نمادی از صدور انقلاب

17000 شهید ترور، دو کودتاي نظامي نوژه و طبس، حمايت از ماشين جنگي صدام، کودتاي 29 مرداد و... ثمره تخاصم‌های غرب است که همه اینها تاریخچه سیاهی از آمریکا در ذهن ملت ایران بوجودآورده و دلایل مناسبی را فراهم می‌کند که ملت ایران با اطمینان در 13 آبان شعار «مرگ بر آمریکا» را فریاد بزند.


13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

**  بررسي جزئيات "همايش بزرگ 13 آبان در نشست خبري انجمن مستقل دانشگاه تهران

دبير انجمن مستقل دانشگاه تهران گفت: كنفرانس خبري انجمن مستقل دانشگاه تهران در رابطه با روز 13 آبان، امروز ساعت 16:45 برگزار مي‌شود.


13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

** موسی نجفی:نطفه تمدن غرب بر اساس خوی وحشیگری و جنگ بسته شده است

تسخیر لانه جاسوسی از طرف دانشجویانی که به"پیرو خط امام(ره)" شهرت یافتند؛ تهاجمی بود به منش مستکبرانه غربی ها و تاریخ سیاسی پر از جنایت و خیانت آنها؛


13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

** معتضد: با آمریکایی‌ها نباید چاکرانه برخورد کرد / همیشه پای نفت در میان است!

خسرو معتضد گفت: ایران از ابتدای قرن نوزدهم به دنبال تبدیل شدن به یک قدرت ثالث بود. با آمریکایی‌ها نباید مثل شاه به صورت چاکرانه برخورد کرد بلکه باید با آنها همانطوری که هستند رابطه برقرار کرد و به آنها میدان نداد و گرنه بلایی که بر سر مبارک و "بی‌نظیر بوتو" آوردند سر ما هم می‌آورند.


13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

** ملاک تشخیص جبهه حق و باطل در جریان های اجتماعی با استناد به قرآن کریم

ضرورت شناخت جبهه حق و ایمان از اینجا پیدا می شود که اگر جبهه حق را نشناخته و به آن نپیوندیم لاجرم در جبهه باطل خواهیم بود،چه بخواهیم چه نخواهیم.چراکه تشکیل جریان های اجتماعی تابع نیت افراد نیست.


13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

** مرزبندی با "شیطان بزرگ"؛ دستوری قرآنی

جماعت اهل ایمان هیچگاه چشمان خود را به اردوکشی آمریکا و اروپا در شام و عراق نمی بندند و تأسیس پادگان سفیانی مملو از تروریست های سفاک وهّابی توسط ایشان را نادیده نمی گیرند و خدعه ی ایشان برای تغییر نقشه ی خاورمیانه را هرگز فراموش نمی کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 آبان 1392برچسب:بررسی تاریخی، سیاسی، حقوقی و ,,, شعار "مرگ بر آمریکا" , | 23:57 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |