به‌خاطر فشار خانواده، دوستم بی‌چادر شد

وقتی امروز رفتم کلاس زبان یکی از همکلاسی هامو دیدم که دختر محجبه و متیــنی بود و همیشه چادر سر میکرد به یه نفری تبدیل شده که واقعا غیر قابل باوره!

اول من نشناختمش و سراغشو گرفتم بعد خودش اومد بهم گفت من اونور نشستم بعد ازش اجازه گرفتم تا چندتا سوال ازش بپرسم اول ازش پرسیدم که پس تو چرا اینجوری شدی؟؟ اگه تمایل داری بهم بگو که چرا چادرتو باز کردی؟؟؟ البته من خودم شخصا حجاب رو فقط تو چادر بستن نبینم با اینکه خودم چادر سر میکنم ولی فقط چادر رو حجاب برتر میدونم و با عشق اونو سر میکنم ولی میخواستم بدونم که چرا تغییر عقیده داده!!!

اون هم بهم گفت من که از هفت سالگی به اجبار پدرو مادرم چادر سر میکردم و هر روز هم درباره ی این موضوع با پدرم بحثم میشد چون بابام بهم میگفت با توجه به اینکه ما از یه خانواده مذهبی هستیم و اکثر فامیل چادر سر میکنن تو هم باید چادر سر کنی ولی من دیگه نمیخواستم چادر سر کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم چادرم رو بردارم و الانم چند هفته هست با بابام قهرم من خیلییییییی ناراحت شدم
به نظر من باید چادر رو با عشق و علاقه سر کنی نه به زور و اجبار ولی اینو یادت باشه که چادر حجاب برتره و ما خانم ها رو که گوهری با ارزش هستیم از نگاه چشمان شیطانی و…. در امان نگه میداره.


نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت18:54---18 آبان 1392
کلاً منظورت از اون جمله آخری اینه که ارزش شما خانم ها در حد یه کالای لوکس هست و باید روتون پارچه کشید تا چشم بقیه بهتون نیوفته؟
یعنی ارزش انسانی رو گذاشتی زیر پا و رفتی تو کار گوهر و کالا؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 11 آبان 1392برچسب:, | 23:0 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |