مدیرحوزه های علمیه خوزستان:

آنها بهتر می دادند که نیرنگ و فریبکاری بخش اصلی شخصیت شیطانی کارگزاران نظام سلطه و آمریکاست و DNA ایرانی ها صداقت، شجاعت، شهادت طلبی و ایثار است و این روحیه استکبار ستیزی در ذات مردم ایران است و هم اکنون به همین سبب است که امثال «وندی شرمن ها» این چنین از روی عصبانیت مردم ایران را دروغ گو و نیرنگ باز خطاب می کنند ۱۳۹۲ سه شنبه ۷ آبان ساعت 01:16

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان و امام جمعه موقت اهواز، در یادواره شهید بهنام محمدی و شهدای دانش آموز شهرستان خرمشهر که با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر «آثار خون شهیدان را باید در آیندگان جست و جو کرد»، اظهار داشت: بی تردید بر اساس فرمایشات امام راحل برای درک ارزش خون شهیدان انقلاب اسلامی باید راهی طولانی را پیمود تا بتوان ذره ای به تلاش و مجاهدت های آنان پی برد.

امام جمعه موقت اهواز، خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم، بیان داشت: جوانان و نوجوانان، شما امروزه همان بهنام محمدی های زمان هستید که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان در این مراسم با شکوه شرکت کرده اید.

وی با بیان این که دشمنان تلاش زیادی برای زمین گیر کردن نظام اسلامی ایران کرده اند، گفت: درست است که ایران اسلامی در برخی عرصه های اقتصادی دچار مشکلاتی شده است، اما ملت مقاوم ایران با همان عزم راسخی که بهنام محمدی ها با دست خالی در برابر ارتش تا دندان مسلح بعث مردانه مقاومت کردند، هم اکنون نیز مردانه در برابر حصر اقتصادی و همه توطئه های دشمنان مقاوم خواهند ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با تأکید بر این که اسلام در این برهه حساس از زمان جهانی شده است، بیان داشت: گمان نکنید که شهیدان مرده اند و دیگر کاری به انقلاب کشور ندارند، بلکه بنا به فرموده قرآن کریم «وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللهِ أمْواتاً بَلْ أحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»؛ از این رو با اطمینان بیان می کنم که امروز به برکت خون شهدایی همچون بهنام محمدی ها، اسلام جهانی شده است.

 

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به سفر جوانانی از کشورهای جهان به ایران و حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: اسلام امروزه تا جایی نفوذ کرده که طی سال های اخیر تعدادی از جوانان سراسر جهان با هدف زیارت مناطق دفاع مقدس خوزستان، وارد ایران شده به شلمچه و طلاییه می آیند.

امام جمعه موقت اهواز، در ادامه افزود: نکته قابل توجه اینجاست که این جوانان خاکی که خون شهدای ایران بر آن ریخته شده را به عنوان تبرک و سوغات معنوی به همراه خود بردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی ایران بدانند آنهایی که خواب ذلت ملت ایران در برابر آمریکای جهان خوار را دیده اند، خوابی پریشان بوده و به یقین آن را به گور خواهند برد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در نخستین یادواره شهید بهنام محمدی و شهدای دانش آموز شهرستان خرمشهر

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در ادامه بیان داشت: آنهایی که فکر می کنند با وجود الگوهای عاشورایی در این عصر همچون بهنام محمدی ها و سربازان جان بر کف ولایت فقیه که به این شهدا اقتدا نموده اند، می توانند خط سازش را در کشور نهادینه کنند، در اشتباه محض هستند.

امام جمعه موقت اهواز، به اظهارات وندی شرمن، یکی از مقامات عالی رتبه در وزارت امور خارجه آمریکا اشاره کرد و گفت: چندی پیش یکی از مقامات آمریکایی و رییس تیم مذاکره کننده آمریکایی در مذاکرات هسته ای، در سخنانی که به اقتضای ذات شیطانی خود، بیان کرده بود که«DNA ایرانی ها فریبکاری است»، اما آنها بهتر می دادند که نیرنگ و فریبکاری بخش اصلی شخصیت شیطانی کارگزاران نظام سلطه و آمریکاست و DNA ایرانی ها صداقت، شجاعت، شهادت طلبی و ایثار است و این روحیه استکبار ستیزی در ذات مردم ایران است و هم اکنون به همین سبب است که امثال «وندی شرمن ها» این چنین از روی عصبانیت مردم ایران را دروغ گو و نیرنگ باز خطاب می کنند و باید به آنها گفت که در عصبانیت خود بمیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:حجت الاسلام حاجتی , امام جمعه اهواز , مدیرحوزه علمیه , خوزستان , مذاکره , فتنه گران , آمریکا , , | 1:46 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |