استقبال رسایی از جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا
این یکی از رفتارهایی است که در ظاهر کوچک است اما تأثیز بزرگ و خوبی دارد. بنابراین اقدام خوبی در جهت انتقال فرهنگ استکبار ستیزی می باشد.

 حمید رسایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نیوز جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا را حرکتی مطلوب خواند و عنوان کرد: یک سری رفتارهای هر چند کوچک، فرهنگ عمومی را شکل می دهد؛ از آن جمله آهنگ پیشواز در تلفن همراه است.  

این نماینده مجلس ادامه داد:  اگر در این خصوص فکر شود و برنامه ریزی شود و بتوانیم از این فرصت ها برای انتقال مفاهیم مثبت استفاده کنیم، کار ارزشمندی برای ارتقاء فرهنگ عمومی صورت گرفته است که در این مورد یعنی استفاده از مبانی شعار مرگ بر آمریکا، کسانی که این پیشواز را استفاده می کنند، بدون هزینه فرهنگ استکبار ستیزی را ترویج می کنند. ارزشی که ما منتقل می کنیم با این کار قیمتش خیلی بیشتر است. این یکی از رفتارهایی است که در ظاهر کوچک است اما تأثیز بزرگ و خوبی دارد. بنابراین اقدام خوبی در جهت انتقال فرهنگ استکبار ستیزی می باشد.

حمید رسایی ضمن انتخاب این آهنگ پیشواز بر روی تلفن همراه خود افزود: هر حرکتی که فرهنگ استکبار ستیزی را تقویت کند، قطعا می تواند منافع ملی کشور را پشتیبانی نماید و ادامه دهنده خط  شهدا باشد.

عضویت در جنبش پیشواز مرگ بر آمریکا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:, | 22:36 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |