حاشیه‌های دومین روز ثبت‌نام داوطلبین ریاست‌جمهوری

به گزارش تسنیم ، دومین روز از ثبت‌نام داوطلبین انتخابات ریاست‌جمهوری با حاشیه‌هایی همراه است که به بخشی از آنها اشاره می‌شود.

*فردی که خود را سیدمهدی نعیمی، قاضی بازنشسته و وکیل پایه یک دادگستری معرفی کرد مدعی بود که در 2 دوره قبل انتخابات ریاست‌جمهوری نیز کاندیدا شده و از سوی شورای نگهبان نیز تائید شده است.

او می گوید که در 2 دوره قبل رقیب جدی خاتمی و هاشمی بوده اما به خاطر جلوگیری از برخی هیجانات و به نفع اسلام کنار کشیده است. وی همچنین از تدوین 180 صفحه برنامه‌کاری در صورت رئیس‌جمهور شدنش خبر داد و گفت: بنده به آقای ضرغامی نامه نوشتم و پیشنهاد مناظره با هاشمی را دادم؛ تا آنجا که بنده اطلاع دارم آقای هاشمی مخالف این پیشنهاد من بودند.

نعیمی گفت: به علت افراط و تفریط‌هایی که در 2 دولت هاشمی‌رفسنجانی و خاتمی رخ داد، آنها را مناسب رئیس‌جمهور شدن نمی‌دانم.

*فرد دیگر به نام شاهین آزدگان که جوانی 29 ساله بود پس از ثبت‌نام در مقابل دوربین یکی از شبکه‌های تلویزیونی گفت که مدرک بنده سواد خواندن و نوشتن است. خود را پیرو سیاست‌های احمدی‌نژاد می‌دانم و معتقد هم هستم که اگر افکار عمومی با مشایی موافق نباشد او را در کابینه‌ام راه نخواهم داد.

*فرد دیگری به نام مستعد که دارای مدرک کارشناسی محیط‌زیست است، پس از ثبت‌نام گفت: برای عمران و آبادانی کشور آمده‌ام و معتقدم اگر من رئیس‌جمهور نشوم، قالیباف شایسته احراز پست ریاست‌جمهوری است؛ وی همچنین محسن رضایی را برای انتخابات ریاست‌جمهوری "بد"، هاشمی را "خوب"، ولایتی را "بد نیست"، حدادعادل را "ضعیف" و خاتمی را "تقریبا خوب" دانست. مستعد که کشتی‌گیر فرنگی‌کار بود گفت کشور را به مانند یک مربی ورزشی اداره خواهم کرد.

*جوان دیگری که با همسرش برای ثبت‌نام به ساختمان وزارت کشور مراجعه کرده بود، پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام در کنار پیرمردی نشست و هر 2 آنها علامت V را به معنای پیروزی نشان دادند که این مورد سوژه عکاسان شده بود.

*امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها در حین بازدید از نحوه ثبت‌نام کاندیداها با نامزدی که اسمش حسین بود برخورد کرد. حسین به خجسته گفت: " حدود 120 قاضی تربیت کرده‌ام اما وقتی که به نزد زواره‌ای یکی از اعضای  شورای نگهبان رفته بودم به او گفتم که شما نمی‌توانید کاندید ریاست‌جمهوری شوید و او هم به همین دلیل من را رد کرد". این سخن حسین با خنده خجسته و عکاسان و خبرنگاران همراه بود. او در حین خروج از ساختمان وزارت کشور گفت:‌"می‌خواهم سخنگوی مردم باشم".

*حسین حسنی مشاور شهردار رشت از دیگر کاندیداهای ثبت‌نام‌کننده بود که به گفته خودش حدود 380 برنامه تحول اقتصادی را در دست دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 17:38 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |