دشمن می خواهد اهواز و خوزستان را خراب و عقب مانده نشان دهد
     
نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهارداشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران می خواهند از خوزستان و اهواز چهره ای عقب مانده و خراب را به نمایش بگذارند و حال آنکه امن ترین کشور منطقه با توجه به مواضع ضد آمریکایی و صهیونیستی ایران است.

۱۳۹۲ جمعه ۳ آبان ساعت 16:46

 
آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان،  با حضور در آیین عمامه گذاری 12 نفر از طلاب حوزه علمیه باب الحوائج اهواز، اظهارداشت: اگر در محله، شهر و یا روستایی مسجد و یا مدرسه علمیه فعالی وجود داشته باشد آن منطقه عطر و بوی خاصی به خود خواهد گرفت و فساد، فحشا، غرب زدگی و گروهک های فاسد را که برای دین از گرگ و هر حیوان درنده ای خطرناک تر هستند وجود نخواهد داشت.

 آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری  به اعتراف دشمن درباره قدرتمند بودن ایران اشاره کرد و افزود: قدرت مندی نظام جمهوری اسلامی ایران به سبب وجود ولایت فقیه و قرار گرفتن عالم دینی در رأس امور است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اگر قطار انقلاب بخواهد از ریل خارج شود ولی فقیه از انحراف آن جلوگیری خواهد کرد و ضرورت دارد که به سبب این نعمت بزرگ خداوند را شاکر باشیم.

مؤسس شبکه الاهواز با اعلام این که دشمنان می خواهند چهره ای عقب مانده از خوزستان را در چشمان مردم منطقه به نمایش بگذارند، اظهارداشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران می خواهند از خوزستان و اهواز چهره ای عقب مانده و خراب را به نمایش بگذارند و حال آنکه امن ترین کشور منطقه با توجه به مواضع ضد آمریکایی و صهیونیستی ایران است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 آبان 1392برچسب:, | 23:57 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |