اگر با توهین کنندگان به خانواده شهدا برخورد نشود از فردا به اصل انقلاب هجمه وارد می کنند

محمد علی درویش برادر سردار شهید حسن درویش در گفتگویی  با اشاره به اظهارات اخیر نعیمه اشراقی و نوشتن خاطره‌ای توهین‌آمیز درباره خانواده شهدا و منسوب کردن آن به امام خمینی (ره‌) اظهار داشت: خط مشی امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی با حرف های بیهوده برخی افراد مخدوش نمی شود .

محمد علی درویش افزود: هجمه های مختلف دشمنان در طول عمر انقلاب علیه انقلاب اسلامی، نه تنها اهداف و راه امام و شهیدان را مخدوش نکرد بلکه امروز اهداف ، فداکاریها و ایثارگری های آنان به عنوان یک ارزش اصیل در جامعه مورد احترام اقشار مختلف مردم است .

برادر شهید حسن درویش خاطرنشان کرد: کسانی که به ساحت شهدای والا مقام و امام راحل (ره) توهین می کنند خودشان را در جامعه منفور می کنند .

وی تصریح کرد: کسانی که امروز به امام و خانواده شهدا توهین می‌کنند اگر توسط مسئولین با آنها برخورد نشود از فردا به  ارزش‌های انقلاب نیز توهین خواهند کرد و با خاطره‌گویی‌های خود، به اصل انقلاب هجمه  واردخواهند کرد.

وی اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی مانند شهدای کربلا بعد ازهزار و چهارصد سال ، روز به روز بر محبوبیت آنها افزوده می شود .

برادر شهید حسن درویش یادآور شد: امروز باید به سخنان مقام معظم رهبری گوش فرادهیم چرا که مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام راحل (ره) و شهدای والامقام است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, | 13:37 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |