خانم اشراقی ارزون حساب کنید مشتری بشیم!!!

 

 

خانم ها اشراقی  چند مدتی هست که رفتن تو کار اندیشه امام از بحث حجاب گرفته و حالا هم ترویج اواز زن.

در ابتدا ایشون گفتن که بحث حجاب از طرف امام نبوده و بحث مجلس بوده و حالا هم گفتن که هایده و ... گوش میدن و اینها بهترین خوانندگان زن ایران هستند.

ببخشید خانم اشراقی به فرض محال که قضیه حجاب درست باشه اما ترویج و تبلیغ زنانی که به اون وضع قبیح اهنگ میخونن و ورود انها به ایران قانونا ممنوع بوده و هست چه توجیهی دارد. و مطمئنا مفسده ای که سخنان شما دارد سخنان بقیه ندارد شما به هر حال نوه امام هستید که با این حرف ها کاش می شد نباشید.

بحث از صدای عالی همایون شجریان می کنید شما مگر صحبت های پدر ایشون را که گفت:اینها 1400 سال است با هنر مشکل دارند نشنیده اید؟مگر این مقابله با اسلام نیست؟؟؟ وقتی شما این حرف رو میزنید تنها برداشت من اینه که شما صدای ایشون رو دوست ندارید بلکه سیاستشون رو دوست دارید؟مگر مقابله شجریان ها را با انقلاب پدر بزرگتان در 88 ندیدید

خانم ها اشراقی مگر امام نگفتند پشتوانه ولایت فقیه باشید تا به مملکت اسیبی نزند؟ شما که خود را امام شناس می دانید ایا تبعیت از ولایت فقیه این است؟

امام را به چه فروختید ؟ هر چه با خودم فکر می کنم فقط یاد فیلم اقای مهران مدیری می افتم که درمورد ماهواره ساخته بود و میگفت:

مادر بزرگم با روی باز 2.5 دلار.

ارزشش را دارد که امام را به هر بولهوسی بفروشید؟ این نوع خودنمایی درست است؟

خودتان را بازیچه هر الاغی نکنید.


طنز نوشت: راستی خانم ها اشراقی خواسته ای داریم می خواهیم یکی از مراجع بزرگ شیعه رو تخریب کنیم اسمش را میگیم چندتا اندیشه که مخالفش است به امام نسبت بدید. فقط ارزون حساب کنید مشتری همیشگی بشیم.

پ ن: خانم ها اشراقی ارزش این متن رو هم نداشتید خواستم وبلاگم رو به روز کنم مطلبی جالبی به نظرم نرسید همینجور محض خنده نوشتم

امیدوار نوشت: مذاکرات هسته ای مصادف شده با عرفه و"هیهات من الذله" امیدواریم تیم مذاکره کننده هم این شعار رو زنده کنه.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 مهر 1392برچسب:, | 23:37 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |