نقل برخی صحبت ها جسارت به حضرت امام(ره) است/بیت حضرت امام موضع قاطعی بگیرد
     
آیت الله حیدری تاکید کرد : همه امت و دوستداران امام باید موضع مناسبی در این جهت داشته باشند، مخصوصا بیت حضرت امام و کسانی که به امام منسوب هستند مسؤولیت بیشتری دارند از بیت حضرت امام انتظار داریم که موضع قاطعی بگیرند تا فرمایشات امام اینطور ملعبه دست افراد جاهل نشود.

۱۳۹۲ جمعه ۲۶ مهر ساعت 22:03

  آیت الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در خصوص مطالب نقل شده از حضرت امام(ره)اظهار داشت : به نظر می آید خانم اشراقی به قصد مزاح از حضرت امام نقل قولی کرده است، اما در حقیقت توهین به خانواده های شهدا و پاسداران و رزمندگان کرده  است که این کاری بسیار زشت و بی جا است که قطعا می تواند آثار بدی در جامعه به دنبال داشته باشد.

امام جمعه موقت اهواز گفت : اولاً اصل این نقل قول؛ یعنی اینکه حضرت امام یک همچین سخنی فرموده باشد ثابت نشده است چون  هر چیزی را که به امام نسبت می دهند اگر با معیاری که خود ایشان تعیین کردند سازگاری نداشته باشد قابل قبول نیست چرا که امام فرمودند: آنچه را که من گفتم یا نوشتم؛ اگر از طریق صدا و سیما پخش شده باشد قابل قبول است، و یا مکتوبی که از من رسیده و سیّد احمد آن را تایید کرده باشد قابل قبول است.

آیت الله حیدری افزود:مکتوب های امام همان چیزی است که در صحیفه نور است و به تایید سیّد احمد خمینی رسیده است. پس غیر از آن چیز هایی که به حضرت امام نسبت داده می شود، هیچگونه رسمیت و وجاهتی ندارد.

دکتر حیدری افزود : ثانیاً بر فرض محال هم یک همچون صحبتی بوده است ؛ به قول معروف: لا کل ما یعلم یقال یعنی اینطور نیست هر چیزی که دانسته شود گفته هم شود، باید رعایت حال فرهنگ عمومی جامعه را کرد

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: نقل اینگونه صحبت ها قطعا جسارت به حضرت امام هست و خیانت به آرمانهای ایشان است.

آیت الله حیدری در پایان تاکید کرد : همه امت و دوستداران امام باید موضع مناسبی در این جهت داشته باشند، مخصوصا بیت حضرت امام و کسانی که به امام منسوب هستند مسؤولیت بیشتری دارند از بیت حضرت امام انتظار داریم که موضع قاطعی بگیرند تا فرمایشات امام اینطور ملعبه دست افراد جاهل  نشود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 مهر 1392برچسب:آیت الله حیدری , نماینده خبرگان , خوزستان , مجلس , نعیمه اشراقی , امام خمینی , خاطره , , | 23:29 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |