چند معاون وزیر احمدی نژاد در زندان/ اگر ۱۰ 'یقه سفید' را بگیریم خیلی از مسائل حل می‌شود
متاسفانه چرا باید ۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی داشته باشیم؟ . به اعتقاد من بروید سئوال کنید این ۷۰ هزار میلیارد تومان را چگونه وام گرفته اند. بانکها باید پاسخ دهند. بروید همین بانکهای کزایی را نگاه کنید که یقه سفیدها پشت همین بانکها هستند.

به گزارش آخرین ، ناصر سراج در برنامه "دیروز، امروز، فردا" با تشریح پرونده فساد بزرگ بانکی گفت: در جریان این پرونده چند معاون وزیر و مدیران کل راه و ترابری، تراورس و چند شرکت دولتی در زندان به سر می برند. همچنین ۴ متهم اصلی این پرونده که حکم اعدام آنها صادر شده در حال اجرا است چرا که ابتدا باید ۳ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی پرداخت شود.

وی افزود: همچنین بیش از ۳ هزار میلیارد تومان هم پولشویی صورت گرفته و ۵۰۰ ملک و تعداد زیادی هم خودرو به نام متهمان و افراد غیر است که باید به پول تبدیل شود. در همین پرونده شاهد بودیم که افراد یک اسکله را در خارج از کشور خریداری کرده بودند و وقتی هم کالا را می آوردند به ایران باز هم افراد زیادی را می خریدند. آنقدر تیم قوی بودند که حتی به زیرمجموعه های آگاه خود هم حقوقهای کلانی می دادند. از حقوق ۱۷ میلیون تومانی به کارمند بانک تا دادن سانتافه به مدیری که از مکه آمده بود!

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به اینکه چرا فساد رخ می دهد و آیا مشکل قانونی داریم اظهار داشت: قانون کم نداریم ولی مجری خوب کم داریم. حتی اگر قانون هم خوب نباشد یک مجری خوب می تواند به درستی مدیریت کند. البته اگر سه قوه پای کار بیاید و عزم جدی در کار باشد قطعا موفق خواهیم بود.

سراج در پاسخ به اینکه چرا قوه قضائیه در جلسات مبارزه با فساد شرکت نمی کرد به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با دستمال کثیف نمی توانیم شیشه را تمیز کنیم ولی در این دوره نمایندگان قوه قضائیه حضور دارند و افقهای رو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:, | 3:36 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |