اگر تاييد صلاحيت نشوم، تابع نظر شوراي نگهبان هستم
کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: اگر در انتخابات رياست جمهوري از سوي شوراي نگهبان تاييد صلاحيت نشوم تابع نظر اين شورا هستم.

به گزارش خبرنگار

احزاب باشگاه خبرنگاران،

"محمد سعيدي‌کيا" دقايقي پيش براي ثبت‌نام در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري وارد وزارت کشور شد.



وي در حاشيه انجام ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري افزود: اعتقاد داريم رئيس‌جمهوري که در عرصه انتخابات رياست جمهوري وارد مي‌شود بايد بي‌حاشيه باشد و در راستاي قانون‌مندي عمل کند.



سعيدي‌کيا تصريح کرد: اعتقاد دارم چون تصميم گرفتم وارد عرصه انتخابات رياست جمهوري شوم در روز اول براي ثبت نام مراجعه کنم.



وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني براينکه در صورت عدم تاييد صلاحيت از سوي شوراي نگهبان چه مي‌کنيد؟ اظهار داشت: من تابع نظر شوراي نگهبان هستم و به طور حتم از نظر اين شورا تبعيت خواهم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:34 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |