یت الله سید محمد حسینی قزوینی در حاشیه دیدار با مردم اهواز از جمله نخبگان ، اساتید دانشگاه، دانشجویان، علما، فرهنگیان و جمعی از بسیجیان ؛ به برخی سؤالات حاضرین درمورد شبهات مطرح شده از سوی وهابیت پاسخ گفت.


آنچه در ادامه می خوانید، شرح کاملی از پرسشها و پاسخ های مطرح شده در این جلسه است:


اهواز نوین : نظر شما در مورد اندیشه و نظرات آیت الله سید کمال حیدری چیست ؟

سید کمال حیدری 10 سال زحمت کشیدند و علیه وهابیت کار کردند و ضربه ای به وهابیت زدند در کشور های عربی که کمتر کسی زده و در آخر هم ایشان دو سه تا مطلب گفتندکه دشمن دارد از آنها سو استفاده می کند . یکی اینکه علیه مرجعیت صحبت کرد و گفت تنها مرجع کامل منم و دیگر مراجع همه ناقص اند . اینکه تمام روایات شیعه برگرفته از نصاری و یهود و مجوس است . الان در شبکه های وهابی مرتب دارند کلیپ او را پخش می کنند و علیه شیعه دارند استفاده می کنند و شخص مقام معظم رهبری شخصا دستور دادند دیگر از ایشان حتی یک ثانیه در صدا و سیما برنامه پخش نشود. مراجع بزرگوار هم مثل آیت الله مکارم شیرازی ٬ صافی گلپایگانی ٬ وحید خراسانی ٬ جعفر سبحانی و همه در این قضیه علیه ایشان موضع گرفتند و بنا شده یک جلسه مناظره دوستانه با ایشان تشکیل شود و ایشان متقاعد شود این سخنانش خلاف بوده و خوش بیاید جبران کند و استدراک کند و مراجع گفتند در غیر این صورت ما علیه ایشان بیانیه صادر خواهیم کرد.

 

اهواز نوین : نظر شما در مورد تشیع که از آمریکا و انگلیس حمایت می شوند٬ الله یاری و یاسر الحبیب چیست؟

به تعبیر مقام معظم رهبری تشیعی که از انگلستان یا لس آنجلس به گوش برسد دیگر مشخص است آنها رنگ و بوی آمریکایی و انگلیسی دارد و به درد خودشان می خورد. به درد شیعه نمی خورد و بزرگان ما حتی آیت الله مکارم رسما گفت : اله یاری دیوانه است . یاسر الحبیب دیوانه است .

اینها علاوه بر اینکه نسبت به اهل سنت جسارت می کنند نسبت به شیعه و مراجع شیعه عبارات رکیک و فحش های ناروا روا می دارند که دشمن ترین دشمنان شیعه چنین مطالبی را مطرح نکرده اند.

 

اهواز نوین : بهترین راه مقابله با وهابیت در زمان فعلی چیست؟

اطلاع رسانی و پاسخ گویی به شبهاتی که مطرح می کنند . که ما بیاییم آن عقایدی که آنها مطرح می کنند فتوا های شنیعه آنها ٬ اینکه مثل دست زدن بر پرده ی کعبه بدعت هست٬ جشن عروسی گرفتن بدعت هست٬ جشن تولد٬ جشن ولادت برای پیغمبر بدعت هست ٬ مجلس گرفتن و قرآن خواندن و هدیه کردن برای اموات و پیامبران و ... اینها مطرح شود و این عقاید پوشالی آنها در مورد توسل و ... که مخالف نص صریح قرآن هست اینها را بتوانیم اطلاع رسانی کنیم و اذهان جوانان شیعه را واکسینه کنیم و آن دسته را که فریب اینها را خورده اند را هدایت کنیم.

 

اهواز نوین :  نقش خوزستان در ورود و ترویج شیعه در ایران چیست؟

اینکه وقتی اسلام وارد این منطقه شد که در واقع خوزستان دریچه ورود اسلام به ایران بوده . گرچه ایران آن زمان بهتر از ایران این زمان است که بعضی می گویند ایرانی ها را خلیفه دوم مسلمان کرده ٬ در صورتی که آن زمان که یمن جزو ایران بود یمن زمان پیغمبر به دست امیر المومنین فتح شد و مذهب شیعه و اسلام زمان رسول اکرم وارد ایران شد و ایرانی ها کاملا از معارف اسلامی باخبر بودندو ازحکومت سلاطینشان به ستوه آمده بودند و با آغوش باز از سپاه اسلام استقبال کردند و در مورد بحث تشیع – البته تشیع در ایران عمدتا از شهر قم آغاز شد . با هجرت اشعری ها به قم در زمان امام سجاد علیه السلام بین سال های 80 تا 90 هجری اینها آمدند فرهنگ اهل بیت را وارد ایران کردند و از آنجا منتشر شد .

اهواز نوین : اقداماتی وهابیت درآثار تاریخی مکه و مدینه دارد٬ جهان اسلام بخصوص جمهوری اسلامی چه تمهیداتی دارد؟

البته نه تنها جمهوری اسلامی بلکه کل کشورهای منطقه از دست وهابیت به ستوه آمده اند. الان شما ببینید وهابیت در مصر حکومت تشکیل داده اند چون اخوانی ها یک شعبه از وهابیت و سلفی ها هستند. جمهوری اسلامی در ایران با تکیه بر مذهب شیعه حکومتی تشکیل داد اما تمام دنیا هم علیه این حکومت بسیج شدند. اما الحمدلله بعد از گذشتن34سال با شهامت و با شجاعت و مرد و مردانه در عرصه بین الملل است.آمریکا بعنوان ابرقدرت از ایران حساب می برد. 

وهابی ها یک حکومت در مصر تشکیل دادند همه قدرت ها هم از آن حمایت کردند اما یک سال بیشتر دوام نیاورد. و هم در این زمینه خصوصیات با جنایاتی که اخیرا انجام داده اند در مصر در سوریه. در عراق و پاکستان و افغانستان و هند و حتی در کشور ایران، وهابیت ماهیت پلید خود را نشان دادند. تعبیری دارد در همین کتاب وهابیت از منظر عقل و شرع، روی جلد آن نوشته ام، یک عبارتی از حضرت امام آورده ام که: مگر وهابیت نمی بینند که امروز وهابیت مرکز فتنه و جاسوسی شده؟ از مقام معظم رهبری هم تکه ای را آورده ام که می فرمایند: دولت های غربی و دشمنان اسلام وهابیت را همانند اسرائیل مرکز جاسوسی قرار دادند. شما باید به طور صریح و واضح در روشن کردن مردم نسبت به وهابیت تلاش کنید و کوتاه نیایید.

اهواز نوین :  آیا با مقابله با فرقه وهابیت اشکالی ندارد نکاتی مطرح شود که باعث تفرقه شود؟

ببینید وهابی ها کاملا از اهل سنت خدا هستند خودشان همه را کافر می دانند. شما همین کتاب من و وهابیت از منظر عقل و شرع را ببینید من فصلی دارم در رابطه با تکفیر . اصلا محمد بن عبدالوهاب می گوید غیر از ما همه مسلمانان کافر هستند. کسی که نماز می خواند، روزه می گیرد، حج می رود، اگر وهابی نیست کافر است. اگر آمد وهابی شود باید ا ز ابتدا شهادتین به زبان بیاورد و اگر نگوید ما قبولش نداریم. چه شیعه، چه سنی! حالا در این 40-30سال اخیر دیده اند اینها در دو جبهه می جنگند هم تا شیعه هم با اهل سنت،  نمی توانند.

مثل آن ماجرا تعبیری داشتند در تفسیر سوره حمد، یک بابایی آمد تو باغ، دید 3 نفر مشغول خوردن میوه ها هستند. دید زورش به آن ها نمی رسد. یک شیخ و یک سید و یک عوام بودند. گفت: اینکه شیخ است و مبلغ دین است و... حق دارد. آن سید هم که حق جدش است. او هم شروع کرد فرد عامی را گرفت حسابی کتک زد. آمد سراغ شیخ گفت این آقا سید است حق جدش است تو چته؟ تو چرا از میوه ها می خوری؟ و گرفت آن شیخ را هم لت و پار کرد! بعد هم رفت سراغ سید گفت سید تو این همه خوردی سیر نشدی؟ دوباره هم آمدی. به این ترتیب هر سه را تک تک جداگانه زد و ناکار کرد. وهابیت هم امروز به این نتیجه رسید. اگر در 2 جبهه مبارزه کند، نمی تواند. الان فعلاً صلاح دیده  که با شیعه مبارزه کند و در کنارش هم با اهل سنت. اما آن ها در سوریه دیگر با شیعه نمی جنگند عمده کسانی  که در برابر تروریست ها هستند از اهل سنت هستند. 

 

اهواز نوین : آیا عمر داماد حضرت زهرا(س) است؟ آیا ام کلثوم همسر عمر است؟ آیا زنان پیغمبر جزء اهل بیت حساب نمی شوند؟ 

 در رابطه یکی از شبهاتی که امروزه مطرح می کنند درباره ازدواج ام کلثوم و خلیفه دوم، عمر است. اولاً ما یک سند صحیح در کتاب های شیعی و سنی نداریم که این ام کلثوم دختر حضرت زهرا بوده. آنچه که بزرگان اهل سنت مثل نبوی از علمای بزرگ و فقهای بنام اهل سنت می گوید ام کلثوم که همسر عمر بوده، دختر ابوبکر بوده که بعد از از دنیا رفتن ابوبکر به دنیا آمد و اضافه اصلاً گیریم دختر حضرت زهرا هم باشد، ما در روایات داریم در کتاب کافی، دو تا باب ما داریم یکی باب تزویج ام کلثوم که در آن دو تا روایت صحیح دارد.

 خلیفه دوم آمد به خواستگاری ام کلثوم امیرالمومنین گفت دختر من کوچک است، وقت شوهر دادنش نیست. چون ام کلثوم آخرین دختر حضرت زهرا (س) است که در زمان پیغمبر به دنیا آمده و خواستگاری سال 17 یا 18 هجرت صورت گرفته همان سالی که جنگ معروف به جنگ شوشتر معروف است. عمر برگشت در راه عباس عموی پیغمبر را دید. گفت عباس من چمه؟ چه مشکلی دارم؟ عباس گفت: هیچی. عمر گفت: رفتم خواستگاری دختر علی و او به من دختر نداد. قسم به خدا می روم. دو تا شاهد دروغین درست می کنم که بیایند شهادت بدهند علی دزدی کرده که دست علی را ببرند. عباس آمد نزد امیرالمومنین و گفت این مرد هر چه بگوید انجام می دهد. این روایت صحیحی است که در کافی جلد چهارم است. و در این کتاب آمده که علی (ع) با اصرار عمویش امر ازدواج او را به عهده ی او گذاشته.

این ازدواج ها دلیل بر معاشرت های دوستانه نیست. پیغمبر اکرم با دختر ابوسفیان، ام حبیبه ازدواج کرده، آن زمانی که ابوسفیان کافر حربی بود. پرچم جنگ کفر علیه اسلام را در دست ابوسفیان بود. سال 6 هجری یک کسی بیاید بگوید پیغمبر اکرم و ابوسفیان در زمانی که او کافر بوده هم بده بستان داشتند چون با دخترش  ازدواج کرده. پیغمبر اسلام دخترش زینب را به ابوالعاسف ربیع عقد در آورده بود. ابوالعاسف ربیع کسی است که در جنگ بدر شمشیر به دست گرفت و به جنگ پیغمبر آمده بود. ابوالعاسف بن ربیع جزء اسرای بدر بوده که همان زینب دختر پیغمبر آمد گردنبندش را به عنوان فدیه داد و شوهرش را آزاد کرد. آیا دلیل بر معاشرت های دوستانه است؟

در قرآن می گوید حضرت لوط به کفار: "هولاء بناتی هنّ اطهر لکم" این دختران من بیایید با این ها ازدواج کنید، به جای عمل شنیع قوم لوط. بعد حضرت لوط باید بگوییم با کفار میانه خوبی داشت؟ ببینید این ها همه از باب این که هیچ دلیلی ندارند، این مسائل را آوردند.

در مورد زنان پیغمبر هم در سوره ی احزاب از آیه 28 تا 34 ، شما ببینید لحنی که برای زنان پیغمبر آمده لحن توبیخ است: یا نساء النبی لستن ... من النساء لاتبرجن تبرج الجاهلیة اولا و...  همه لحن، لحن توبیخ است ام در آیه 33 لحن مدح است:" انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس و یطهرکم تطهیرا" و اضافه بر آن در آیه 28 تا 34 در این 5 آیه 28 بار ضمیر جمع مونث به کار رفته. اما در آیه تطهیر صیغه جمع مذکر است. مشخص است که خطاب غیر از آن است.

 نکته سوم در مورد زنان پیغمبر " بیوت" آمده . اما در آیه تطهیر، تطهیر با صیغه مفر د می آورد: لیذهب عنکم الرجس اهل البیت. اگر واقعا زنان پیغمبر بود باید " اهل البیوت" ممی آورد نه " اهل البیت" ضمنا در کتاب "صحیح مسلم " حدیث 6114 از زید بن ادم سوال می کند یا زنان پیغمبر جزء اهل بیت هستند؟ می گوید به خدا قسم زنان پیغمبر جزء اهل بیت پیغمبر نیستند. یکی از شبهاتی که وهابیت می گویند طبق آیات قرآن در صلح حدیبیه خداوند افرادی را که در این صلح بودند بهشتی دانسته و می گوید ابوبکر و عمر نیز در آن بودند؟ خب در همان جا " رضی الله عن مومنین اذ یبایعونک تحت الشجرة " خدای عالم از مومنین راضی شد چه زمانی؟ زمانی که زیر درخت بیعت کردند. اصلا کلمه "اذ" ظرفیه است یعنی رضایت خدای عالم چه زمانی است؟ در آن زمان است که بیعت صورت گرفت.

 خب عبدالله بن ابی سرکرده منافقین جزء کسانی بود که در صلح حدیبیه بود. جزء کسانی بود که آیا این آیه شامل او می شود یا نمی شود؟ قاتل عمار ابوقاریه بود. پیغمبر فرمود" " قاتل عمار فی النار" جزء کسانی بود که در بیعت رضوان بودند. حرفی بزنیم که مرغ پخته هم خنده اش نگیرد! خدای عالم در آیه 18 سوره فتح می فرماید: "رضی الله من المومنین اذ یبایعونک تحت الشجره" شما 7 آیه برگردید عقب، آیه 11: ان الذین یبایعونک انما یبایعون الله : آن ها که با تو بیعت می کنند با خدا بیعت می کنند. فمن یمکث علی عهده : کسانی که بیعت شکنی می کنند، خدای عالم در خود همان سوره با 5 تا فاصله می آید از بیعت شکنان بیعت رضوان مذمت می کند. فقط آیه 18 که نیست، آیه 10 و 11 هم است و علاوه بر آن آیه 18 سوره بعد آیه 100 سوره توبه، آیه آخر سوره بعد ( محمّد و الذیّن معه اشداء علی الکفار و...)

در کنار این ما ده ها آیه داریم در مذمت صحابه. فقط این آیات نیست. شماببینید در سوره جمعه، مردم مسجد جمع شدند، پیغمبر بالای منبر دارد خطبه نماز جمعه می خواند. از آن طرف از طرف شام، یک قافله تجای آمد. وقتی یک قافله تجاری می آمد، صدای و ساز و دمبک و ... به مردم خبر می دادند که کالاهای تجاری آمده. به مجرد این که صدای طبل درآمد، صحابه ای که پای منبر و سخنرانی پیغمبر بودند- در حالی که خطبه نماز جمعه به جای 2 رکعت نماز است و هنگام خطبه کسی نباید حرف بزند چون نمازش باطل می شود – همه صحابه پیغمبر را رها کردند و رفتند بیرون. و اذا روا تجارةً او لهواً ان فضوا الیها. در حال خواندن خطبه، تو را رها کردند و رفتند بیرون. این ها برای صحابه است. گفتیم چنانچه برای یکی از مولوی های اهل سنت، ماموستاهای اهل سنت، مفتی های وهابی که در حال خواندن نماز جمعه هستند، در بیرون مسجد اتفاقی بیفتد و مردم همه بلند شوند بروند بیون و این امام جمعه را پشت بلندگو تنها بگذارند، شما اسم این را چه می گذارید؟ چه تعبیری به کار می برید نسبت به این مدرمی که شما را در حال خواندن خطبه نماز جمعه رها کردند رفتند بیرون؟ شما هر تعبیری به کار می برید، همان را به ما بگویید تا در مورد صحابه به کار ببریم. در خود صحیح بخاری می گوید همه صحابه به غیر از 12 نفر، همه رفتند بیرون. صحابه ای که درکش این است.

 آیا با این صحابه اضافه بر آن حدیث حوض که در صحیح بخاری است و 17 روایت که فردای قیامت پیغمبر فرمود: صحابه مرا می آوردند در کنار حوض ووقتی می خواهند از آب حوض بخورند،  تمامی آن ها را از حوض کنار می زنند و وارد آتش می کنند و کسی از اصحاب جز عده اندکی از آتش جهنم نجات پیدا نمی کنند. حدیث 6587 صحیح بخاری. صحابه من الا اندک وارد آتش جهنم می شوند. دیگر نیازی هم نیست که بگوییم سند ضعیف است یا سند آن ضعیف است. لذا عزیزان همین روایت را حفظ کنند، صحیح بخاری جلد 7 ص 207 حدیث شماره 6587 .

ما در سایت ولیعصر بش از 90 درصد شبهات وهابیت را جواب داده ایم. تحدی می کنیم به اینکه نه تنها در قم بلکه در خاورمیانه، یک سایتی که به این شکل علمی، مودب و متین و گسترده به شبهات وهابیت پاسخ داده باشد نداریم، توصیه می کنم عزیزان حتما سایت را ببینند.

اهواز نوین : در مقاطعی دیده شده در حال سخنرانی با تندی و صدای بلند صحبت کرده اید که ممکن است تاثیر بد در نظر بینندگان داشته باشد؟

 البته ما کسانی که از شیعه ها می آیند و به اهل سنت توهین می کنند، قطعا با تندی با آن ها برخورد می کنیم، شک نکنید ما خودمان هم این را قبول اریم. امامنسبت به اهل سنت گر کسی یک مورد پیدا کند که با آن ها به تندی برخورد کردیم، ما به او جایزه می دهیم. چون ما سیاستمان در شبکه ولایت این است که اهانت به مقدسات اهل سنت گناه نابخشونی است و شما برنامه های خود بنده ار ببینید- شب های دوشنبه و چهارشنبه برنامه دارم- هرشب، چند نفر از اهل سنت، از سنندج، آذبایجان غربی یا زاهدان روی خط می آیند و تشکر می کنند که فلانی از این ادبی که مقابل اهل سنت به کار می برید، تشکر می کنیم.تا حالا ندیدم یک شیعه این طور به اهل سنت احترام بگذارد.

 اما گاهی بعضی افراد می آیند پا از گلیم خود فراتر می گذارند خصوصا بعضی از شیعه ها باتندی برخورد می کنند. چون امروز وحدت جهان اسلام از اهم ضروریات است. الان دشمن، آمریکا، صهیونیسم، عربستان سعودی و ... دنبال این هستند به هر قیمتی شده در ایران اختلاف شیعه و سنی به راه بینازند. همان طور که مقام معظم رهبری گفتند اگر یک سنی به شیعه اهانت کند ما او را سنی نمی دانیم و اگر یک شیعه به سنی اهانت کند ما او را شیعه نمی دانیم. لذا سیاست ما در شبکه این است. حتی برخی از شیعیان به ما انتقاد دارند که شما بیش از حد گاهی به اهل سنت احترام می گذارید.

روزی آیت الله مکارم شیرازی بنده را خواستند و گفتند فلانی بعضی از شیعه ها انتقاد می کنند به شما، که وقتی اسم  ابوبکر و عمر را می آورید می گویید جناب عمر و جناب ابوبکر. بنده گفتم من با همین گفتن "جناب" هزاران جوان سنّی را پای شبکه می نشانم و حرف اهل بیت را به گوشش می رسانم. گفتم شرعا مسئولیتش پای شما و دیگر نمی گویم. ایشان گفت : نه همچین چیزی نمی گویم اما یک تقاضا دارم . گفتم امر بفرمایید . گفت شما وقتی پنج شش بار نام می برید یک بار بگویید جناب ابوبکر ٬ یک بار بگویید آقای ابوبکر و یک بار خالی بگویید ابوبکر تا اینکه انتقاد دوستان شیعه از شما کم بشود. فشار روی ما از آن طرف است نه از طرف اهل سنت ! البته اینکه می گویند با صدای بلند صحبت می کنی ٬ خب ما چکار کنیم که خدای عالم ما را بلندگو سر خود آفریده ! الان هم که دارم عادی صحبت می کنم آهسته نمی توانم صحبت کنم .ابتدا بعضی دوستان فکر می کردند چون عصبانی هستم بلند صحبت می کنم . اما بعد از مدتی بینندگان دیدند در شرایط عادی هم بلند صحبت می کنم .

اهواز نوین : دلایل وهابیت در تخریب قبور اهل بیت چیست ؟

این موضوع خود یک بحث مفصل دارد . امسال در 8 شوال شبکه 3 سیما کلیپ هایی از من در مورد تخریب قبور ائمه علیه السلام پخش کردند که در آن هم ادله وهابیت را گفتم و هم آن را نقد کردم که در سایت شبکه 3 و همچنین سایت ولی عصر (عج) توضیحات و بحث های این موضوع مفصل موجود است .اما بهترین دلیل ما و مشروعیت قبر سازی و حرم سازی آیه 22 یا 23 سوره کهف است که این آیه را به طور کامل نیستم (من جوان که بودم حاقظه خوبی داشتم و حدود 5 هزار روایت را با جلد و صفحه آن حفظ بودم ! ) در رابطه با اصحاب کهف است که وقتی رفتند جنازه آنها را پیدا کردند حکومتی ها گفتند می خواهیم بنای یادبود برایشان بسازیم . خود « زمخشری » در تفسیرش می گوید: مومنین هم گفتند ما بر بالای قبر اصحاب کهف مسجد بنا می کنیم و آنجا به قبور آنها تبرک می جوییم . این بهترین دلیل مشروعیت قبر سازی است .

اهواز نوین : جهاد نکاح از کجا نشأت گرفته و این فتوا با چه اهدافی است؟

مثالی هست که می گوید : به شتر گفتند چرا گردنت کج است؟ گفت کجایم راست است؟! وهابیت هم اول تأسیسشان آمدند برای مبارزه با اسلام و قرآن یک فرقه و مذهب تراشیدند و هر روز هم از این فتواها صادر می کنند . زمانی فتوا صادر کردند که مثلا مرد بزرگی از خانمی شیر بخورد به او محرم می شود .

یا مثلا گفته اند خوردن زولبیا در ماه رمضان حرام است ! چون ابوبکر و عمر ماه رمضان زولبیا نمی خوردند !

یکی از مفتی هایشان گفت این خانم هایی که کفش پاشنه بلند می پوشند این حرام و خلاف شرع است.

یا اینکه در عربستان زن نمی تواند رانندگی کند با اینکه چندین جلسه و راهپیمایی صورت گرفته اما هنوز این موضوع را لغو نکردند .

و زن در انتخابات حق شرکت ندارد.

یا برخی فتواها که آدم از ذکر آن شرم دارد . مثلا از ابوحنیفه نقل می کنند که : من تزوج معه امه التی ولدته فلا حد له : اگر فردی با مادر خود ازدواج کند حد بر او جاری نمی شود. ببینید این فتواهای اینچنین عرق شرم از پیشانی آدم جاری می شود. آدرس آن در کتاب المهلا جلد 11 ص 253 است. من تزوج معه امه التی ولدته ( با مادری که او را به دنیا آورده) و ابنته و اخته ( با دخترش یا خواهرش ازدواج کند یا با جده اش ٬ عمه اش ٬ با خاله اش ٬ با دختر برادرش ٬ با دختر خواهرش ) عالما به قرابه لمنهم ( و می داند که با او چه نسبتی دارد ) و عالما به تحریمهن علیه ( و می داند ازدواج با آنها حرام است )

 ابوحنیفه می گوید : ازدواج و نزدیکی با آنها باعث می شود مهریه آنها بر او واجب شود. یعنی کسی با مادرش یا خواهرش یا دخترش ازدواج کند به مجرد اینکه نزدیکی کرد مهریه بر او واجب می شود. ببینید جدایی از اهل بیت این است . این مسئله 1400 سال قبل فتوایش صادر شده ُ حالا ناصر العمر مفتی عربستان همین چند روز قبل رسما فتوا داد که رزمندگانی که در سوریه می جنگند اگر از طریق ازدواج با افراد عادی و اجنبی نشد می توانند با مادران یا خواهران خود یا نزدیکانشان ازدواج کنند ٬ چون آنچه مهم است اینکه غریضه جنسی رزمندگان ما باید برطرف شود و بتوانند خوب بجنگند .

یا فتوای دیگری که زن ها و دختران بالای 14 سال بروند در سوریه و در جهاد نکاه شرکت کنند و در برابر غرائض جنسی مبارزین سهیم بشوند. نخست وزیر تونس هم رسما گفت بیش از 100 دختر تونسی به سوریه رفته و خود را در اختیار این تروریست ها قرار داده اند و حالا باردار به کشورشان بازگشتند.

مفتی تونس رسما گفت : این مفتی هایی که در عربستان نشسته اند و فتوای جهاد نکاح می دهند این جهاد نکاح نیست ٬ جهاد زناست .حتی خود شبکه العربیه که متعلق به عربستان است و الجزیره که متعلق به قطر است٬ چند روز پیش گزارشی تهیه کرد که تعدادی از دختران تونس ٬ از الجزایر و حتی از کشورهای آسیای میانه به سوریه رفتند و خود را در اختیار تروریست ها قرار دادند تا بتوانند آنجا بجنگند .

ما هم کلیپ چند تا از این خانم ها را در شبکه ولایت پخش کردیم که در آن می گفتند : در یک شب چهار پنج نفر از فرماندهان با ما ازدواج می کردند و بعد نوبت بعدی می شد که عقد می خواند و ازدواج صورت می گرفت . یعنی در یک شب با 6 هفت نفر ازدواج می کردند. یعنی اینها آبرو و حیثیت برای اسلام نگذاشتند . یکی از علمای وهابی با زن و بچه اش رفته بود مثلا برای موعظه کردن رزمندگان . همینطور که مشغول سخنرانی بود یکی از فرماندهان رفته بود و یک پارچه به روی زن این عالم وهابی انداخته بود ( اینها قاعده شان بر این است که هر کس برود بر روی زنی پارچه بیاندازد و یک فاتحه بخواند آن زن ُ زن این آقا می شود ) خلاصه سه تا تکبیر می گوید و فاتحه ای می خواند و زن این عالم وهابی زن او می شود .

این عالم آمد و دید که موقع سخنرانیش فرماندهی به همسرش تجاوز کرده ٬ او هم می رود خانه این فرمانده و به زن او تجاوز می کند . و می گوید همانطور که تو به زن من تجاوز کردی من هم حق مسلم خودم می دانم که رفتم روی زن تو یک پارچه انداختم و یک حمد و سوره خواندم و او با من محرم شد.

ببینید وضع به اینجا رسیده.دیگر بحث اسلام نیست.وحشی گری است.اینها همه دارد به اسم اسلام تمام می شود.حالا اگر ارتش هیتلر یا اسراییل چنین جنایتی کنند٬ اینجا به اسم اسلام تمام می شود.و روایتی را از صحیح بخاری مورد استناد قرار می دهند و میگویند در زمان پیغمبر هم آمدند رزمندگان آمدند به پیغمبر درمورد غرایز جنسی شکایت کردند که پیامبر یک پارچه بدهید تا زن ها را برای شما صیغه کنم!!!!

ببینید یک سری مسخره بازی هایی در آوردند . کلیپی را در این مورد در شبکه ولایت پخش کردیم که بسیاری از اهل سنت و حتی علمای آنها روی خط تلفن آمدند و از جهاد نکاح بیزاری جستند.

 

 اهواز نوین : چرا آقای برقعی از مذهب خود رویگردان شده و مسیحی شده است؟

اینها می گفتند : بحث فرقه جدید مهدیون که در همان عبارت است « حسن المهدی » که در بصره ادعا کرد من فرزند امام زمان هستم و یک سری افراد را به کشتن داده و خودش هم فراری است . در مورد سید ابوالفضل برقه ای چون از اساتید حوزه علمیه قم بود با آیت الله عظمی بروجردی ور افتاد و شروع کرد به اهانت به ایشان . طلبه ها و مردم هم ریختند و او را کتک زدند و او هم از آنجا به تهران رفت و در مسجدی که مادر شاه ساخته بود ماند و اهل سنت و وهابی ها به او پول های کلانی دادند . سپس کتاب ابن تیمیه را ترجمه کرد البته برقه ای حدود 30 یا 32 کتاب در تقویت شیعه و 33 کتاب هم علیه شیعه دارد . آخر عمر هم پشیمان شد و وصیت کرد مرا در امام زاده شعیب در روستای کن در اطراف تهران دفن کنید . در آخر عمر پشیمان شد اما سخنرانی هایی در همان مسجد مادر شاه و غیره داشت که الان در شبکه های وهابی علیه شیعه پخش می کنند .

از زبیر بالاتر که دیگر نبود. زبیر دست پرورده پیغمبر و خانه زاد امیر المومنین بود . کسی که بعد از رحلت پیغمبر جزء مدافعین حضرت امیر علیه السلام بود و می گفت من شمشیرم را در غلاف نمی گذارم تا اینکه از مردم برای علی بیعت بگیرم . همین زبیر چه شد؟ آمد و در برابر علی شمشیر زد . در برابر او ایستاد . حال ما هم باید خیلی دقت کنیم و یکی از دعاهایی که باید بکنیم دعای عاقبت به خیری است . داماد حضرت امام  ٬ آقای اشراقی نقل می کند روزی با امام در جماران قدم می زدیم ایشان به من گفت آقای اشراقی اگر یک نفر از طرف خدای عالم بیاید و به تو بگوید  یک حاجت قبول شده نزد من داری از خداوند چه می خواهی ؟ آقای اشراقی گفت : من خیلی فکر کردم که چه بگویم اما چیزی به ذهنم نرسید . به امام گفتم : اگر این اتفاق برای شما بیافتد شما از خدا چه می خواهید ؟ امام بلافاصله جواب داد : از خدا عاقبت به خیری می خواهم . عاقبت به خیری نعمتی است که بالاتر از آن نعمتی نیست .

چه بسیار افرادی که عمری راه باطل می روند اما عاقبت به خیر می شوند. آیت الله شاه آبادی ٬ استاد امام٬ همیشه می گفت : روز عاشورا در آخرین لحظات عمر سعد به یکی از غلامانش دستور داد : این شمشیر را بردار و برو سر امام حسین را جدا کن . این فرد هم آمد طرف امام حسین که در گودال قتلگاه افتاده بود . امام نگاهی به این غلام کرد و فرمود : آمده ای دامنت را با خون من آلوده کنی؟

یعنی کسی که تا لبه جهنم آمده . حالا همین غلام برگشت و با همان شمشیر با لشکریان عمر سعد جنگید تا شهید شد و جزء آخرین شهدای کربلا بود . این یک نمونه بارز عاقبت به خیری است .

افرادی هم آمدند تا شب عاشورا تا لبه بهشت با امام حسین همراه شدند اما امام عبایش را به دوش کشید و گفتند: هر کس می خواهد برود . تعداد زیادی رفتند و لذا ما بحث آقای برقه ای و امثال او را نمی دانیم.

نـداند کسی غیــر پروردگار                         که فردا چه گردش کند روزگار

ما باید از خدای عالم عاقبت به خیری بطلبیم .

اهواز نوین : برخی عامل معیشت را در اعتقادات موثر می دانند آیا واقعا نقش معیشت اینقدر مهم است ؟

 

داماد آیت الله سیتانی گفت : ما به شهر ایرانشهر در شرق ایران رفته بودیم که شنیدیم خانواده ای سنی وهابی شده اند و می آیند در مسجد و دست بسته نماز می خوانند. گفتیم برویم ببینیم چه شده و چرا سنی شده اند؟ با هر زحمتی که بود خود را به روستای آنها رساندیم . از او سوال کردم: آیا تحقیق و سوال کردید که سنی وهابی شدید ؟ گفت حاج آقا اینها هر ماه 10 کیلو برنج ٬ 1 کیلو روغن و 1 کیلو شکر می دهند و می گویند دست بسته نماز بخوانم . من کاری به این حرف ها ندارم فقط شکم خودم و خانواده ام گرسنه است .

حالا باید با این موضوع چکار کرد ؟ این نه شیعه بودنش ارزشی دارد و نه سنی شدنش .

روزی تعدادی از دانشجو ها از زاهدان آمده بودند قم و می خواستند شیعه شوند . پرسیدم چرا می خواهید شیعه شوید؟ آیا تحقیق و بررسی کردید ؟ گفتند نه ما در خوابگاهی هستیم که بچه شیعه ها خیلی خوش اخلاق هستند . گفتم بلند شوید بروید بیرون . گفتم اگر فردا یک بچه یهودی هم با شما خوش اخلاقی کرد یهودی می شوید ؟! اگر یک زردتشتی یا بهایی این کار را کرد زردتشتی یا بهایی می شوید؟ بروید تحقیق کنید اگر تشخیص دادید مذهب شیعه حق هست بیایید. ما اینجا کارخانه نداریم که شیعه سنی کنیم یا سینی را شیعه کنیم. قرآن هم در ایه 17 و 18 سوره زمر می فرماید: بشارت بده به کسانی که تحقیق و بهترین روش را انتخاب می کنند . پیغمبر هم فرمود: امت من بعد از من به 73 فرقه متفرق می شود که « کلها فی النار الا فرقه واحده» تمام آنها در آتش جهنم هستند جز یک فرقه که این روایت را خود آقای ترمذی در صحیح اش جلد 4 ص 134 و حاکم نیشابوری در مستدرک جلد 1 ص 6 می گوید این روایت صحیح است.

اگر یک شیعه رفت و با تحقیق به این نتیجه رسید که مذهب سنی بر حق است ما از او گلایه نمی کنیم چون بر مبنای تحقیقش عمل کرده . شاید روش من خلاف همه علمای بزرگوار شیعه باشد . ما می گوییم تحقیق کن و نتیجه هر چه بود به آن عمل کن . اما تحقیق کن نه اینکه هوایی و فله ای یک مکتبی را انتخاب کنی و فردا بازم هم فله ای فرقه ای دیگری را برگزینی ./

پایگاه خبری تحلیلی اهواز نوین.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:, | 23:20 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |