تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش هفتکل برگزار شد

از مدت ها پیش و پس از  اختلافات به وجود آمده ، محمد بهزادی رئیس اداره آموزش و پرورش که رابطه نزدیکی با بدنه ی مذهبی شهرستان  دارد ، در صف مدیرانی قرار گرفت که بواسطه ی ارتباط صمیمانه با امام جمعه ی سابق ، تصمیم به برکناری آنها گرفته شد.

چندین بار این تصمیم تا آخرین مراحل تغییر پیش رفت و حتی جلسه ی معارفه رئیس جدید نیز اطلاع رسانی شده بود اما به دلیل خواست عموم مردم و واکنش های مجموعه ی اداره آموزش و پرورش هفتکل و سایر دلسوزان هفتکل ،  برکناری بهزادی به تعویق می افتاد.

امروز نیز با خبر شدیم که حکم رئیس جدید آموزش و پرورش هفتکل صادر شد و حفیظ اله ممبینی ، جای محمد بهزادی بر صندلی ریاست جامعه ی فرهنگیان خواهد نشست.

قرار است روز چهارشنبه هفته جاری ، مراسم رسمی تودیع و معارفه رئیس آموزش وپرورش هفتکل برگزار شود.

گفتنی است از زمان ورود دکتر جلیلی به مجلس و حضور صالح بیگی در هفتکل ، علیرغم همه وعده هایی که به مردم و نخبگان شهرستان داده شد اما تعداد مدیران بومی این شهر نه تنها افزایش نیافته اند بلکه کمتر نیز شده اند.

در این بین شاید بتوان به تنها مورد نقض یعنی حضور هاشم پور در اداره نوپا و تازه تاسیس  تعاون، کار ورفاه  اجتماعی اشاره کرد . در مقابل ، به جای آقایان حسینی (بخشدار سابق رغیوه) ، امیدی زاده(رئیس سابق مخابرات) ، بیژن بهمنی(بخشدار سابق مرکزی)،کاظمی(معاون سابق فرماندار ) نیروهای غیربومی معرفی و مشغول به کار شدند.

ضمن اینکه در اداراتی چون بهزیستی،فنی وحرفه ای وبهداشت و درمان ،یک غیر بومی به جای غیربومی دیگر رئیس شد.

هم اکنون با تغییر رئیس آموزش و پرورش هفتکل نیز ممبینیِ (بومی ) جایگزین بهزادیِ( بومی ) می شود و از این بابت تغییری حاصل نمی شود.

این تغییر در حالی انجام می شود که شروع سال تحصیلی جدید برای آموزش و پرورش حساسیت فراوانی دارد و مهمتر اینکه  این وزارتخانه هنوز وزیر خود را نشناخته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:, | 22:23 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |