شأن آموزش و پرورش هفتکل حفظ نشد

حسین آرزومند مجری توانمد هفتکلی در مراسم تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش گفت: بعضی از همکاران انتظار دارند پشت تریبون قرار بگیرند و در مورد تغییر مدیریت آموزش و پرورش صحبت کنند اما برای اینکه تشتط و بی نظمی پیش نیاید، مطالب آنها را دریافت کرده و بصورت جمع بندی ارائه می دهم:

وی افزود: تغییر و تحول در هر مجموعه ای لازمه ی پویایی آن مجموعه خواهد بود اما بجاست که این تغییر و تحول به گونه ای صورت گیرد که رئیس قبلی و سرپرست جدید  از نظر مقام و منزلت اجتماعی دچار خدشه نشوند.

آرزومند ادامه داد: از دی ماه گذشته نامه ای آمد که فردا مراسم تودیع و معارفه است. جلسات گذاشتیم و اطلاع رسانی و تشریفات انجام شد اما عصر همان روز اطلاع دادند که لغو شد.یک ماه بعد نیز عزیز دیگری نامش معرفی شد و اعلام کردند که شنبه هفته آینده خواهد آمد، اما باز هم لغو شد.

وی یادآور شد : هر بار به طریقی ، یک نام خاص مطرح شد و وقتی که تاخیر افتاد همه گفتند تا پایان سال تحصیلی تغییری انجام نمی شود که امروز…

این فرهنگی با سابقه خاطر نشان کرد: ضمن اینکه زمان تودیع و معارفه هم مهم است. آیا بهتر نبود بگذاریم تکلیف مدیریت کلان استانی یعنی استاندار و مدیرکل وضعیت شان روشن شود؟ حال آمدیم و مدیر کل عوض شد و خواست مدیریت مناطق را بر اساس رویکرد انتخاب کند.چه کسی جوابگوی آقای ممبینی خواهد بود؟ آیا به ایشان برنخواهد خورد؟

سخنان حسین آرزومند با تکبیر و تشویق حاضران که عمدتاً از جامعه ی فرهنگیان بودند همراه شد.

این مراسم حواشی زیادی داشت.اخبار این مراسم در حال بروز رسانی است…

هفتکل نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:, | 22:17 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |