نامه ای به برادرِ بسیجی باراک حسین اوباما!

با سلام و صلوات به روح پر فتوح حضرت امام و شهدای اسلام

جناب اقای اوباما نامه تلفی! شوووما دوست عزیز، به رئیس جمهور ما رسید!

اگر از احوالات این جانب خواسته باشید، ملالی نیست جز دوری رئیسان شوووما از انسانیت!

رهبر عزیز تر از جانم بارها و بارها فرموده بودند که مشکل ما فقط با اسرائیله و اگر آمریکای جنایتکار دست از تکبر و جنایت و خیانت برداره اولین نفری که برای مذاکره پیش قدم خواهد شد خودم خواهم بود.

نامه تلفنی! شوووما سبب شادی ضاید الوصف دوستاران انسانیت شد. گویا چنین امید می رود که شاید روزگار آن رسیده است که بخواهید کمی از روحیه گاوچرانی و هفت تیر کشی و قلدر مابانه خودمان فاصله گرفته و کمی به انسانیت میل کنید!

اوووووووووووووووووووف خسته شدم. مودبانه نوشتن خیلی دشوار می باشد ها! پس بی خیخیل (بیخیال بچه های پایین شهر!) دادا! به زبون میرزا حسین خان طناز الرعایی! مینویسم

داداش باراک! خیلی خوشم اومد که از مواضع متکبرانه و لات منشانه خودت پایین اومدی و مثل یه بچه آدم با ملت ما برخورد کردی داداش!

اصن همه صفای رفیق به مرامشه! خوشم اومد با مرام! میدونی فقط یه چیزی دلمو بد جوری شور می اندازه. میترسم این هم یکی دیگه از پدر سوختگیاتون باشه! میدونی که سابقه خیلی خوبی نداری پسر! تو این مدت تا تونستی کرم ریختی برایاین ملت!

امیدوارم این یکی دیگه از سر صداقت باشه

میدونی که لازمه رفاقت صداقته نه زیر پا کشی و لا پوشونی!

ولی اصن از دیشب بد جوری مِهرت افتاده به دلم! یه پیرمرد دعا نویسی تو محلمون داریم. این بنده خدا می گفت دیشب خوابت رو دیده. میگه دیدم یه سیاه پوست نورانی داره از سمت غرب جهان با یه شاخه برگ زیتون و یه بسته پیشنهادی برای 5 + 1 سوار بر یک اسب بالدار میاد!

این بنده خدا یه خوابی نزدیک به همین رو قبل از انتخابات سال 88 برای کروبی هم دیده بود! خواب دیده بود که کروبی با چهره ای نورانی! و یه تاج گل و یه تیکه پارچه سبز مخملی! سوار به یه الاغ سفید! از راه رسید و رفت دست یه آخوند نورانی بدون ریش ! رو بوس کرد! و بعد در افق محو شد!!!

اصن من از همون اول هم توی ولایت پذیری تو شک نداشتم! حد اقل از خیلی های دیگه توی این نظام که نون این نظام رو خوردن و گردن کلفت کردن و برای همین نظام گردن کلفتی کردن و اول اسمشون محمد خاتمی و آقای الف.ه و ... هست ولایت پذیر تری داداش!

چرا این حرف رو میزنم؟ چون وقتی رهبرم اومد و از نرمش قهرمانانه صحبت کرد، همین آقایون خردمند! گفتند رهبری داره کوتاه میاد و میخواد باج بده! ولی شووما اومدی و درست گرفتی نکته رو. اینکه نرمش در برابر نرمش و تحکم و تکبیر در برابر تحکم و تکبر!

فقط بازم میگم

امیدوارم ولایت پذیریت مثل احمدی نجات! نباشه! و تا اخر همینطوری آقا و عاقل بمونی! فقط همین اول قضیه اسرائیل رو روشن کن. فکر نکن با پایین اومدن 200 تومنی قیمت دلار که الان هم مشخص شده بالا رفتنش یه جورایی کار خود دولته!!! از قضیه اسرائیل کوتاه بیایم دادا!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, | 23:31 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |