وزیر بهداشت عنوان کرد

حاضر در محل؛ دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز 8 مهر ماه در مراسم  معارفه دکتر داوود دانش جعفری به عنوان مشاور وزیر در امور زیر بنایی و اقتصادی گفت:  در حال حاضر مشکل اساسی در حوزه سلامت، صنعت بیمه است و باید توجه داشت ،در کشور کسی که صنعت بیمه را به شکل حرفه ای بشناسد، نداریم برای همین برای حل مشکلات صنعت بیمه ای بايد مشاور خارجی بگیریم تا از اطلاعات آنها استفاده کرده و این حوزه را سرو سامان دهیم.

 
وی با اشاره به  اینکه وقتی پیشنهاد وزارت را دريافت كردم، دکتر دانش جعفری نخستين کسی بود  که از وي قول گرفتم از كمكش در اين مسئوليت سنگين استفاده كنم افزود: باید توجه داشت که دو حوزه آموزش و بهداشت و درمان، بودجه زيادي از کشور را به خود اختصاص می دهند، این در حالی است که مردم از خدمات این دو حوزه راضی نیستند.
 
هاشمي با تاكيد براينكه اعتقادی به این که پزشک باید در وزارت بهداشت عهده دار مسئولیت ها باشد ، ندارد گفت: بعضی از بخش ها در وزارت بهداشت به جای اینکه احتیاج به پزشک داشته باشد، احتیاج به یک فرد متخصص در آن حوزه دارد و باید از افراد توانمند در این حوزه ها استفاده کنیم.
 
وزیر بهداشت اظهار کرد: حوزه درمان بسیار وسیع است و چیزی که در حال حاضر ذهن من را بیشتر از هر موضوع دیگری مشغول کرده، این است که رخداد هر نوع حادثه غیر مترقبه یا هر نوع بیماری در هر خانواده روستایی، کارمند یا سطح متوسط آن خانواده را برای هزینه های درمان زیر خط فقر نبرد.
 
هاشمی  با بیان اینکه مدل اداره بیمارستان و دانشگاه ها مشکل دارد و باید با کمک همه مسئولان بتوانیم نحوه اداره آنها را ساماندهی کنیم تصریح کرد:  بالاخره خلق منابع جدید و گرفتن اعتبار از منابع  دیگر می تواند موثر باشد، باید بپذیریم در مدیریت بخش هایی ناتوان هستیم لذا مي توان با همگرایی  قدم های اساسی و مثبتی برداشت.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, | 22:1 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |