درمان بستر هفتکل،جان فرماندار را به لب رساند!
 
farmandar-jan
 

عدم رعایت نکات لازم در تزریق پن سیلین ، فرزند فرماندار هفتکل را برای دقایقی از هوش برد.

به گزارش هفتکل نیوز، یونس صالح بیگی فرزند فرماندار هفتکل در گفت و گو با هفتکل نیوز در حالی که از روی تخت بیمارستان رامهرمز صحبت می کرد، گفت: دیشب احساس سرماخوردگی کردم و به درمان بستر مراجعه کردم و بعد از اینکه قصد تزریق پن سیلین داشتم به قسمت تزریقات مراجعه کردم.

وی افزود:متاسفانه پرستار کشیک بدون انجام تست و آزمایش قبلی، اقدام به تزریق پن سیلین کرد و بعد از چند دقیقه از حال رفتم.

فرزند فرماندار هفتکل ادامه داد: وخامت حالم به اندازه ای بود که مسئولان بیمارستان تصمیم به اعزام من به بیمارستان رامهرمز کردند و اکنون بعد از حدود دو ساعت ، شرایط بهتری دارم.

هفتکل نیوز :

گفتنی است فرماندار هفتکل نیز به محض شنیدن خبر فوق ، خود را به رامهرمز رساند و جویای حال فرزندش شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, | 17:22 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |