باز هم قهقهه های مستانه

بسم الله الرحمن الرحیم

تعجب می کردم که چرا می گویند شهید رجایی بهترین است امروز با نامه ای برخورد کردم که شهید رجایی به فرانسوا میتران نوشته بود مصادف با آن عکس های دکتر ظریف با اشتون را دیدم که مرا یاد عکس های دکتر روحانی با طرف غربی می انداخت .

بعد از رئیس جمهور شدن رجایی ، ایشان در پاسخ به نامه تبریک "فرانسوا میتران" رئیس جمهور وقت فرانسه ، به مناسبت انتخابش برای ریاست جمهوری ایران می آورد : شما زمانی به اینجانب پیام تبریک می فرستید که سیاست دولت شما ، کشور فرانسه را بصورت کانون امن ومطمئن عوامل ضد انقلاب اسلامی ایران آورده است بنده در شگفتم که چگونه ممکن است بین گفتار و عمل یک انسان تا این اندازه تناقض و تضاد وجود داشته باشد (این یعنی اقتدار یک انقلاب و رهبرش یعنی حقوق یک ملت این یعنی ما ایستاده ایم این یعنی ما در هر حالت پیروز جنگیم، مقاومت ما باعث شهادت ما و رسیدن ما به معشوق است و زنده ماندن ما یعنی شکست دشمن)

دکتر روحانی

باز هم قهقهه های مستانه اما این بار از وزیر فیسبوکی که چندی پیش دشمنی با اسرائیل را مربوط به آقای احمدی نژاد دانسته بود و آن دوران را تموم شده دانست این قهقهه ها ما را به یاد خنده های دکتر روحانی انداخت ، خنده هایی که آن موقع قصد کلاه گذاشتن سر دشمن داشت ولی سر خودمان بی کلاه ماند تا به خودمان آمدیم دیدیم فعالیت هسته ای ما رو به تعلیق شدن می رفت . گذشت و دکتر احمدی نژاد آمد با صلابت گفت پای همه چیز ایستاده ایم پای تحریم و جنگ ، خیلی ها از داخل صدایشان در آمد ، البته خیلی ها چه عرض کنم منظورم همان خیلی هایی است که خودشان را مرز عدالت و اعتدال می نامند خودشان را سیاستمدار و همه انقلاب می دانند .

گفته بودند اعتدال به معنی عدول از اصول نیست اما کدام اصول را نگفتند، اصولی که خودشان تعیین می کنند یا اصولی که انقلاب بر آن بنا شد.

آقای ظریف انتظار ما از شما خنده های ظریف است نه قهقهه های مستانه نمیدانم چرا از موقعی که مبحث کلید مطرح شد مردم کشورم متحیر ماندند و هنوز سر در گم و کسانی که باید صدایشان در می امد ساکت شدند همان هایی که اگر یک ریال قیمت تخم مرغ بالا می رفت احمدی نژاد را مسئول فساد های مالی کشور می دانستند البته ما در این 8 سال گذشته تا چشممان می دید گریه های آمریکا و ایادی اش را مشاهده کردیم اما در این چند روزه آنها هم پابه پای شما قهقهه می زنند و دم از کدخدایی جهان .

آقایان شما به چه چیزی دل خوش کرده اید خنده آمریکا و گوش دادن به حرف هایتان ؟ حرف و خنده آمریکا برای شما خیلی مهم است؟ شما که ادعای بچه جنگ بودن می کنید مگر یادتان رفته در سال 59 و همین ایام چه کسانی صدام را به سوی ما تحریک کردند ؟ یادتان رفته که بمب ها و خمپاره های آنها چطور بر سر مردان و زنان و فرزندان این ملت ریخته شد ؟ هنوز هم کسانی هستند که به لطف آمریکا توان نفس کشیدن مثل شما را ندارند . آری همان هایی را می گویم که بمباران شیمیایی شدند .

آقایان روحانی و ظریف مبحث مقاومت این نیست که ما همیشه در فلاکت باشیم و دفاع کنیم ! نه ، مقاومت یعنی اینکه ما حقوق خودمان را بدون دادن امتیاز می گیریم گرچه خونمان ریخته شود ، ما خاک می خوریم اما خاک نمی دهیم ، خاک که می گویم مرزهای خاکی و آبی کشورم نیست خاک من یعنی مرگ بر آمریکا خاک من یعنی مرگ بر اسرائیل خاک یعنی اقتدار ملت من ، همان اقتداری که امام در اوایل انقلاب فرمود : نه شرقی نه غربی فقط جمهوری اسلامی خاک یعنی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .این اصول بود که نگذاشت انقلاب ما از مسیر اصلی اش منحرف شود.

آقای ظریف نتایج قهقهه های مستانه را از دکتر حقوقدان بپرس او که الان رئیس توست بپرس توانستی با این قهقهه ها حقوق ملتت را بگیری ؟ بپرس نتایج این قهقهه ها این نبود که در مذاکرات با حضور شما پاهایشان را روی میز دراز می کردند؟ بپرس درب چند نیروگاه پلمپ شد؟ و صدها پرسش دیگر که خودت خوب میدانی.

راستی ما با هیچ کشوری سرِ جنگ نداریم این را هم تاریخ ثابت می کند هم فرهنگ مان ، ما با هیچ کشوری قهر نکردیم که الان باید آشتی کنیم آنها هستند که باید به خاطر رفتار غلطشان از ما عذر خواهی کنند .

یادتان نرود ما در هفته دفاع مقدس هستیم ما جنگ را دوست نداریم اما از جنگ ترسی نداریم ما برای عزت و اقتدار زندگی میکنیم عزت و اقتداری که پیشوایان ما برایمان تعریف کرده اند نه عزت و اقتداری که غربی ها برایمان تعریف می کنند .

در آخر سخنی از محمد عابدینی نقل می کنم که می گوید :

میگفت از جهاد و شهادت بدم می آید
چون عاشق صلحم و از جنگ بیزارم
پرسیدم چقدر عاشق صلح و بیزار از جنگی؟
گفت خیلی
گفتم حاضری بخاطر صلح سلاح برداری و با جنگ بجنگی؟!
با تردید گفت جنگ؟! نه!
گفتم پس خیلی هم از جنگ بیزار نیستی که اگر بودی با آن می جنگیدی!
و خیلی هم عاشق صلح نیستی که اگر بودی بخاطرش می جنگیدی!
پس دروغ میبافد هر کس که دم از صلح میزند و در دستش سلاح ندارد!
و جهاد و شهادت یعنی این!

آقایان : راز ماندن جز

 در خواندنِ من ، ماندنِ تو ، رفتن یاران سفرکرده ی مان نیست ، بدان .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, | 2:59 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |