هفتکل ؛ شهرستانی خالی از بانک و موسسه مالی

با وجود گسترده شدن فعالیت های بانکی در سراسر کشور و تعدد موسسات مالی و اعتباری اما در حال حاضر در هفتکل تنها بانک های سنتی ملت، ملی، صادرات، مسکن ،کشاورزی ، سپه و رفاه  فعالیت دارند.

این در حالی است که موسسات قرض الحسنه زیادی برای خدمات رسانی به مردم دایر شده اند که در توسعه ی فعالیت های اقتصادی شهروندان هر منطقه تاثیر بسزایی دارند.

در حال حاضر اغلب بانک های هفتکل در حد ضرورت های روزمره ی مردم فعالیت دارند و در اعطای تسهیلات اشتغال زا و کارگشا توانایی چندانی ندارند و حتی برخی از آنها تا مرز تعطیلی نیز رفته اند.

به همین دلیل مردم هفتکل برای دریافت تسهیلات مجبور به مراجعه به شهرهای همجوار از جمله رامهرمز هستند که این مهم نیز مشکلات خاص خود را دارد.

البته این توجیه که هفتکل از حیث جمعیت ، اقتضای ایجاد موسسات مالی را به صورت صد در صد ندارد تا حدودی پذیرفتنی است اما به هر شکل نام شهرستان کمی سنگینی می کند و انتظارات مردم را به حق بالا برده است.مردمی که روزهای اوج هفتکل را در ذهن دارند و با دغدغه به آینده شهر خود ، با نگرانی روز وشب می گذرانند.

در پایان تعدادی از موسسات مالی و اعتباری و قرض الحسنه که طی سالیان اخیر در کشور ایجاد شده اند را معرفی می کنیم.بانک هایی که اثری از آنها در این شهر دیده نمی شود:

بانک صنعت و معدن، بانک اقتصاد نوین،   بانک پارسیان،    بانک کارآفرین،    بانک سامان،    بانک پاسارگاد،    بانک سرمایه،    بانک سینا ،    بانک شهر،    بانک دی ،   بانک توسعه  تعاون،  بانک انصار ،    بانک تجارت،     بانک حکمت ایرانیان ، بانک گردشگری،   بانک ایران زمین،،   بانک قوامین ،    بانک خاورمیانه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران،  بانک قرض‌الحسنه رسالت ،بانک آینده، بانک مهراقتصاد، موسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه .

هفتکل نیوز:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 1:42 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |