قاليباف: از تجربه هاشمی در شهرداری استفاده خواهم کرد/محسن هاشمي: قاليباف برايم قابل تکريم است

الیباف در جلسه علنی امروز شورا که پس از شمارش آرا برگزار شد اظهار داشت: ابتدا باید یاد امام راحل و شهدای 17 شهریور را گرامی می دارم چرا که اگر فرصتی امروز وجود دارد که این گونه گرم و صمیمی کنار هم بنشینیم و برای سرنوشت خود تصمیم بگیریم به برکت امام و شهدا و مردم متدین و نجیب این کشور است.

وی ادامه داد: ابتدا تشکر می کنم همه اعضای شورای چهارم که خداوند تبارک و تعالی به دست آن ها این توفیق را نصیب من کرد که مجدداً توفیق خدمت پیدا کنم و همان طور که قبلاً نیز گفتم باید شکر این نعمت را با تلاش و کار صادقانه به جا آورد و به دور از حب و بغض های که ممکن است وجود داشته باشد.

قالیباف با اشاره به حضور محسن هاشمی در شهرداری بیان داشت : هاشمی یکی از همکاران خوب من در دوره هشت ساله شهرداری و تا به امروز است و من پیش از آغاز جلسه امروز به ایشان گفتم من ممکن است از این جا بروم اما تو قطعاً ماندگاری چرا که اگر شهردار شوی می مانی و من خواهم رفت اما اگر من بمانم حتماً شما در همین جا و در همین میز در خدمت شما هستیم و از شما استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: در رابطه دوستانه ما هیچ گونه تغییری ایجاد نشده حتی ایشان به من گفته بودند اگر شما نخواهید من نمی آیم اما من گفتم که ما دوست و همکاریم و تمایل دارم که شما نیز باشید.

وی افزود: با اطمینان عرض می کنم حتماً پیوند گرم و عمیق و خوبی بین شهرداری و دولت خواهیم داشت و شاهد تحولات اساسی خواهیم بود.

قالیباف خاطر نشان کرد: با همه وجود عرض می کنم اگر رقابتی هم در انتخاب شهردار بود در این لحظه تمام شده و من شهردار تمام این مردم خواهد بود من دوستان قدیمی و صمیمی در بین اصلاح طلبان و هم در بین اصول گرایان دارم و خداوند مرا نیامرزد اگر بخواهم در تصمیمات سلایق سیاسی را جایی به کار گیرم.

**محسن هاشمي: قاليباف برايم قابل تکريم است

در ادامه جلسه علنی معرفی شهردار امروز شورا  پس از مشخص شدن شهردار انتخابی محسن هاشمي اظهار داشت: هر 4 سال یکبار در همین تاریخ ها انتخاباتی برگزار می شود که طی آن برنامه تهران و آینده شهر تهران  مشخص می شود.

وی ادامه داد: من از سال 72 که وارد شهرداری شدم به عنوان عضو هیات مدیره مترو تهران و تا سال 76 که مدیر عاملی مترو تهران را بر عهده گرفتم اعتقاد داشتم که شهر تهران لازم است برنامه های زیرساختی داشته باشد و در هنگام ورود قالیباف همکاری با ایشان را از سال 84 آغاز کردم و در کنار ایشان مترو تهران را توسعه دادم .

وی در ادامه اظهار داشت: این که ورود کردم به این عرصه مقداری نتیجه خود قالیباف بود که توافق کرده بودیم مترو تهران را گسترده کنیم و افرادی در این میان از بنده خواستند از سوابق و تجربیات خود در مدیریت های بالاتر استفاده کنم و ورود به این عرصه به دلیل حرکت های خود قالیباف بود.

هاشمی با اشاره به سوابق اجرایی قالیباف بیان داشت در حوزه اجرایی ایشان را به عنوان پیشکسوت قبول دارم و تهران تا کنون 60 شهردار را تجربه کرده که در این میان تنها تعداد معدودی توانستند سال های متمادی این عرصه را حفظ کنند. و این اعتمادی به شورا به قالیباف دارد باعث شد تا 4 سال دیگر این مسئولیت را عهده دار باشد و ادامه فعالیت هایش را اجرایی کند.

هاشمی خاطر نشان کرد: از کسانی که به من اعتماد کردند تشکر می کنم و بیشتر از کسانی که من رای ندادند و این رقابت تجربه بسیار خوبی برای من بود.

**قاليباف با 16 راي در "بهشت" تهران باقي ماند

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مسجد جامعي گفت:  بروي يک راي  در جريان راي گيري نام قاليباف حک شده بود که  به علت خط خوردگي قرائت نشد.

قاليباف پس از اعلام نتيجه انتخابات شهردار گفت: از محسن هاشمي در شهرداري استفاده خواهم کرد.

محسن هاشمي در اين جلسه اظهار داشت: در حوزه اجرايي ، قاليباف به عنوان يک پيشکسوت برايم قابل تکريم است.

در جلسه روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران که به منظور انتخاب شهردار جدید پایتخت تشکیل شده بود قاليباف در بهشت ماند.

پس از اعلام ارا قاليباف 16 راي ،محسن هاشمي 14 راي و يک راي مخدوش شهردار تهران انتخاب شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, | 21:23 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |