والیبال هفتکل مقام سوم را کسب کرد ولی از راهیابی به دور بعد محروم شد!

 

خسرو نوری سرمربی باشگاه فرهنگی ورزشی والیبال هفتکل اعلام کرد: یک سری مسابقات والیبال در بندر پتروشیمی ماهشهر در روزهای پنج شنبه و جمعه (14و15شهریورماه) برگزار شد.

نوری افزود: باشگاه والیبال هفتکل با سه تیم به رقابت پرداخت که در بازی اول با پتروشیمی مارون 3 بر 2 باخت و در بازی دوم با پتروشیمی بندر امام 3 بر 1 باخت اما در بازی سوم توانست 3 بر 1 حریف رامشیری خود را شکست دهد.

وی تصریح کرد: تیمهای پتروشیمی مارون و پتروشیمی بند امام فینالیستهای دوره قبل بوند که از بازیکنان طراز اول استان استفاده می کردند و همچنین داشتن امکانات زیاد مانند سالنهای استاندارد، توپهای اصلی و اسپانسورهای قوی بهره مند بودند؛ ولی شیرمردان هفتکل با تعجب مثال زدنی که باعث تعجب و شگفتزدگی داور و نماینده و ناطرین استانی شدند که چگونه این جوانان دو دوره بازیکنان با تجربه تیمهای متمول پتروشیمی بازی می کنند.

ایشان یادآور شدند: بدلیل امکانات کم مقام سوم را کسب کردیم ولی از راهیابی به دور بعد محروم شدیم اما چیزی از ارزش ما کم نشد.

نوری همچنین ادامه داد: ابراهیم جعفرنیا سرپرست این تیم نیز به همراه محمد جعفری و علی بهرامی از کمک مربیان تیم والیبال هفتکل بودند در مسابقات حضور داشت.

نوری گفت: محمد ممبینی، میلاد خلیلی، رضا مهمدموسی، بیت الله نوری، علی نوری و مسعود شهبازی از ستارگان تیم والیبال هفتکل در این مسابقات شرکت کردند که جای تقدیر و تشکر دارند.

سرمربی باشگاه فرهنگی ورزشی والیبال هفتکل در پایان اظهار داشت: علی اصغر نریموسی ریاست اداره ورزش و جوانان هفتکل، حاج کریم نریمیسا، رضا اسکندری، سامان رحیمی و ابول رضوی پیشکسوتانی بود که در برنامه های این باشگاه ما را یاری کرند.

 

هفتکل ندا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, | 21:7 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |