حداد :اگر مرد هستی یک دلیل برای ارتباطم با فرح بیاور!
غلامعلی حداد عادل، کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری، در نشست پرسش و پاسخ که با همت بسیج دانشجویی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.

غلامعلی حداد عادل، کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری، در نشست پرسش و پاسخ که با همت بسیج دانشجویی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.

حداد : اگر مرد هستی یک دلیل برای ارتباطم با فرح بیاور!
به گزارش شریان نیوز، غلامعلی حداد عادل، کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری، در نشست پرسش و پاسخ که با همت بسیج دانشجویی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.

 حداد عادل در پاسخ به پرسشی در مورد ارتباطش با فرح گفت: این موضوع تهمتی است که سروش به من می‌زند. بنده قبل از انقلاب با فرح و دفترش ارتباطی نداشتم. اینها را می‌گویند تا به مقاصد سیاسی‌شان برسند و حتی در مقاله‌ام به سروش نوشتم که اگر مرد هستی یک دلیل درمورد ارتباطم با دفتر فرح بیاور.

نماینده مردم تهران اضافه کرد: مگر می‌شود چنین سابقه‌ای داشته باشم و در بحبوحه انقلاب به عضویت شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی در آیم.

وی در مورد رابطه‌اش با دکتر نصر هم گفت: بنده دانشجوی فیزیک بودم که تصمیم به خواندن فلسفه گرفتم. مجددا کنکور دادم و وارد دانشگاه تهران شدم. آنجا دکتر نصر استاد بود و چون رویه‌ام مثل ایشان بود به من توجه می‌کرد و رابطه‌مان در همین حد بود.

وی گفت: با این وجود سروش در سایتی ادعا کرده است که حداد عادل جزو انجمن شاهنشاهی فلسفه بوده است. سایتی که در ایران فیلتر است و تنها آب به آسیاب دشمن می‌ریزد، این مطالب را منتشر کرده است. بنده حتی یک روز هم در این انجمن عضو نبوده‌ام. از روز اول تاسیس این انجمن مخالفت خود را اعلام کرده‌ام و نه در آنجا درس داده‌ام و نه از آنجا پول گرفته‌ام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, | 1:5 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |