خطبه های نماز جمعه 15-06- 1392شهرستان هفتکل

حاج آقا شیخ محمد حسین خلیلی امام جمعه موقت شهرستان هفتکل:خود و شما نمازگزاران گرامی را توصیه و سفارش به تقوای الهی می کنم،همان تقوای که دژ و محافظ و نگهدارنده است ، نیروی که به کمک انسان می آید و او را از معاصی حفظ می کند. خطبه اول: در روز قیامت 50 موقف انسان را نگه میدارند،موقف نماز، موقف حج، موفق خمس، موقف ذکاتو....... روایت داریم اگر انسان در دنیا از آزمون ها موفق بیرون آمد در قیامت به اندازه یک نماز در موقف ها نگه داشته می شود، اما اگر سرافراز بیرون نیاید، ممکن است هر موقفی 1000 سال طول بکشد.یک موقف نماز است که انسان رستگار می شود ، مومن کسی است که در نمازش خشوع دارد، می داند برای چه کسی نماز می خواند و در برابر چه کسی رکوه و سجده می رود. اما بعضی از ماها در نمازها حواسپرتی داریم. امام سجاد(ع) می فرماید: همین که آماده می شویم دو رکعت نماز بخوانیم ، خدایا یک چرتی بر من وارد می شود و باعث حواس پرتی میشود. امام(ع) این حواس پرتی را تشریع می کند،شاید خدا من حق تو را سبک شموردم که این حال مناجات را از من گرفتی- پدر و مادر، استاد بر شاگرد خالق بر مخلوق حقی دارند شاید ما حق آنها را ادا نکردیم، خدایا شاید من بر تو روی گردان بودم که تو بر من غضب کردی، خدایا تو ما را دعوت می کنی ما از تو روی بر می گردانیم، خدایا شاید تو مرا از دروغگویان یافتی،شاید خدا خیلی جرم و جنایت انجام دادم ، پس به این خاطر مرا مکافات می کنی، شاید خدا حیای من در مقابل تو کم بوده و حیا را رعایت نکردم، به این خاطر مرا مجازات کردی. خدایا از این به بعد می خواهم این کاستی را درست کنم و از این به بعد توبه می کنم.

خطبه دوم مناسبت ها: 1 ذی القعده مصادف است با ولادت حضرت معصومه (س) از 1 ذی القعده تا 11 ذی القعده میلاد امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.(هرکسی حضرت معصومه (س) را زیارت کند و حق او را بشناسد بهشت بر او واجب می شود).

تحولات مصر و سوریه ناراحت کننده است، کشورهای بیگانه به بهانه رفع مشکل همانند حیوانات وحشی به آن کشورها حمله می کنند و منافع آن کشور را به یغما می برند. رهبر فرزانه انقلای اسلامی ایران فرمودند: سران کشورها اصول را زیر پا گذاشتند و مقاومت را رها کردند ، به وعده های آمریکا دلخوش کردندو اینگونه مسائل باعث شد که دیکتاتور آزاد می شود و منتخب مردم زندان می شود.کدام دوموکراسی وقتی مرسی به وعده های آمریکا چرغ سبز نشان داد و اشتباه بزرگی مرتکب شد وضع کشورش اینگونه شد.

سران آمریکا قصد دارند در سوریه جنگ محدودی ایجاد کنند اما مقاومت جنگ نامحدودی را به شما نشان خواهد داد. اگر آمریکا به سوریه حمله کند فرزند نامشروعش (اسرائیل) در منطقه هدف آماج موشک های مقاومت خواهد شد. کشورهای عربی و ترکیه که قول همکاری به آمریکا را دادند مردمشان بر علیه آنها بر خواهند خواست و از عکس العمل مقاومت بی نصیب نخواهند بود.

هفته تعاون را داریم به عزیزان در این عرصه تبریک عرض می کنم انشاالله مسئولین شهرستانی با تلاش و پیگیری این اداره ای که راه اندازی شده را از هر حیث تکمیل، مستقل و زیر نظر استان انجام وظیفه نماید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, | 21:37 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |