حجاب فتوشاپی نوه دختری امام (ره)

 

 

اندرحکایت خانم نعیمه اشراقی نوه دختری امام (ره) که فعالیت های در شبکه اجتمای فیس بوک دارند واین بار موضوع جایزه گرفتن دخترشان نعیما طاهری است که با ظاهری غیر اسلامی در این مکان حضور یافته اند و بعد از انتشار این عکس ها در فضای مجازی و ناراحتی خیلی از بازدید کنندگان شد ،و خانم اشراقی با این مطلب عکس را معرفی کردند

  -حدس بزنید این دانشجوی ایرانی کیست؟
دخترم نعیما دانشجوی رشته روابط بین الملل،
در این مسابقه هزاران دانشجو برای کسب رتبه اول با هم رقابت می کنند.
آقای دکتر رضا مریدی وزیر تحقیقات و فن آوری ایالت انتاریو و دکتر تام کور رئیس موسسه Ontario Centres of Excellence جوایز مسابقه را اهدا می کنند.
باآرزوی موفقیت تمام دانشجویان ایرانی در سراسر جهان...        

 


اما نکته قابل توجه در این مطلب این است که خانم اشراقی، استفاده ناشیانه ی از فتوشاپ بوده است.که برای کشیدن دامن برای دخترش است!! که موجی از  انتقاد و تمسخر از سوی کاربران این شبکه اجتماعی را به همراه داشته است.


تفاوت تصور اصلی و تصویر فتوشاب شده!!!

و یکی از کاربران این شبکه اجتماعی در انتقاد از حرکت خانم نعیمه اشراقی، چنین نوشته است:
" اگر صرفا بحث حجاب ایشون بود می شد یه مسئله ی شخصی و خوب به ما ربطی نداشت و البته از نوع آرایش مادر مشخص بود دختر محترم معیارهاشون برای پوشش چی هست. اما وقتی دروغ گفته میشه و حقیقت واروونه جلوه داده میشه، قابل قبول نیست. متاسفیم برای شما."
و کاربر دیگری نوشته:
"چند تا سوال. اگر با نوع پوشش دخترتون مخالف بودید چرا اجازه استفاده از همچین لباسی را به ایشان دادید؟ سوال بعدی، اگر مخالف نبودید چرا از فتوشاب برای عکس استفاده کردید ؟"

خانم اشراقی هنوز پاسخی به مخاطبان خود نداده اند. در صورت پاسخ دادن ایشان به این انتقادات _ که بی شک جالب و شنیدنی خواهد بود به اطلاع شما دوستان خواهیم رساند

پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, | 23:55 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |