چه کسی نسبت به مراسم تشییع شهداء کم توجهی می کند؟!+تصاویر

اندیمشک، شهداء چنان ارزش و مقامی دارند که هرکاری هم برای آنها و خانواده های معظم شان انجام دهیم کم بوده و هست، ارزش این شهداء موقعی بیشتر می شود که یکی از این شهداء جزو نخبگان ما باشد.

شهید حاج محسن پیری یکی از این شهداست که شاید از خدمات و رشادت های وی تا سالها بعد چیزی نشنویم و آن هم بخاطر نوع فعالیت و تخصص وی است.

هفته گذشته پیکر این شهید بزرگوار در اندیمشک تشییع شد که با حضور مردم و جمعی از همرزمان و پاسداران صورت گرفت.

اما نکته قابل توجه که جای سوال دارد، نبود مسئولین شهری بود جایی که بایستی حضور داشته باشند خبری از آنها نبود، این درحالیست که یکی از رسانه های شهرستان به نقل از یک مسئول نوشت : وی با ابراز گلایه از سپاه نسبت به کم توجهی به مراسم تشییع این شهید ، از آنان خواست این امر را در مراسم چهلم ایشان جبران نمایند.

این در حالیست که پیکر مطهر این شهید برروی دستان برادران پاسدار سپاه تشییع شد و در رآس و خط اول این مراسم نیز پاسداران سبز پوش پیشاپیش مردم در این مراسم حضور داشتند و بالعکس خبری از مسئولین شهرستانی نبود.

این جای بحث دارد که چگونه کسانی دوست و همرزم خودشان را از دست بدهند اما در مراسم تشییع و خاکسپاری وی شرکت نکنند، با کمی تأمل خواهیم دید که اینگونه نبوده و گزارش تصویری که از این مراسم منتشر شده گواه بر این مسئله می باشد.

لذا همت مسئولین شهرستان اندیمشک را در مراسم چهلم این شهید بزرگوار خواهیم دید.همچنین جا دارد تا مراسم باشکوهتر و پرشور تری با حضور مسئولینی که در مراسم تشییع شرکت نکردند، برای این شهید نخبه گرفت.

 

 

 

 

 

 رهیاب نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, | 1:56 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |