آقای احمدی نژاد! اقوام و دوستان نزدیک خود را بعنوان رییس جمهور به مردم تحمیل نکنید

که آن شور حماسه را آفرید، از سوی شما هستیم. از جمله محورهایی که در تبلیغات انتخاباتی 84 و 88 به شدت روی آن تاکید داشتید و همان نیز موجب جلب نظر مردم و اعتماد به شما گردید “مبارزه با فامیل بازی و باند بازی” بود اما با کمال تاسف شاهد آن هستیم که شما نیز مانند روسای دولت های قبلی، ارتباطات فامیلی و باندی سیاسی را بر ملاک های ارزشی و منافع مردم ترجیح داده اید.

اینطور که قرائن نشان می دهد با سفرهای زنجیره ای به استان های مختلف تلاش دارید یکی از بستگان نزدیک یا یکی از دوستان هم گروه خود را بعنوان رییس جمهور بعدی برای مردم جا بیاندازید.

اگر این اقدامات از روی دلسوزی برای مردم است و تشخیص می دهید برای بهبود وضعیت مردم باید این افراد دولت بعدی را در دست بگیرند باید بدانید مردم خود عاقل و صاحب فکر هستند، مصلحت خودشان را تشخیص می دهند و بهتر است آنها را در انتخاب آینده آزاد بگذارید و از این سفرها و تجمعات تحمیلی و پر هزینه که حتی با تعطیلی مدارس و ادارات هم نمی تواند جمعیت حداقلی را تدارک کند پرهیز کنید. اگر خدایی ناکرده بخواهید رفتاری مانند دولت های قبلی داشته باشید و چون هاشمی و خاتمی عمل کنید بدانید که مردم شما را ترک خواهند کرد.

آقای احمدی نژاد با این سفرهای زنجیره ای پی در پی، این تفکر در میان مردم ایجاد شده که شما می خواهید پدر عروس یا یکی از دوستان دیگر خود را بعنوان رییس جمهور آینده به مردم تحمیل کنید و به این ترتیب خودتان در جایگاه قدرت باقی بمانید که این، خلاف وعده های شما بوده و به سرانجام نخواهد رسید.

ما دانشجویان به شما توصیه می کنیم به جای این سفرهای بی فایده؛ همانطور که در آغاز تصدی این مسئولیت جلسات فشرده برای پیشبرد امر کشور داشتید که نتایج بسیار خوب و ارزنده ای در بر داشت؛ هم اکنون نیز جلسات جدی و فشرده ای را برای رسیدگی به وضع معیشت مردم و کنترل گرانی افسار گسیخته داشته باشید یا لااقل اگر به هر دلیلی بر سفرهای خود اصرار دارید، قوم و خویش و نزدیکان خاص خود را که هیچ مسئولیتی هم در رابطه با امور استان ها ندارند همراه خود نیاورید و از اجرای برنامه های نمایشی جدا خودداری کنید تا شائبه ی اهداف سیاسی نامیمون از این سفرها کنار رفته و یکبار دیگر مردم بتوانند همان رفتار صمیمی سابق خود را با شما داشته باشند. در هر صورت، خود صلاح می دانید ولی انتظار این است از سرنوشت روسای جمهور قبلی که چنین اغراضی را دنبال کردند عبرت گرفته و آینده محکم تری را در پیش رو تصویر کشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, | 1:39 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |