چالش بعدی ما انتخاب شهردار است/افتضاح شورای قبل نباید تکرار شود

موسوی در جلسه تحلیف اعضای شورای شهر هفتکل گفت: بحث انتخاب هیئت رئیسه موضوعی بود که شورای قبل در مواجهه با آن دچار چالش شدند و ریشه ی بسیاری از اختلافات از همان روز شروع شد. لذا امروز یک روز مهم برای شورای شهر بود زیرا می توانست منشأ اختلاف شود اما با درایت و خرد جمعی این اتفاق نیفتاد.

موسوی افزود: موضوع بعدی که می تواند محل اختلاف باشد انتخاب شهردار است که در این مهم نیز باید هوشمندانه حرکت کنیم زیرا هدف ما خدمت به مردم و رضایت پروردگار است و نباید در این هدف مشترک دچار تفرقه شویم.

موسوی با اشاره به انتخاب حاتمی به عنوان رئیس شورای شهر گفت: همه می گفتند سیّد ها و تُرکها برای رئیس شدن رقابت دارند و ما علیرغم همه گمانه زنی ها ، تنها برادر مکوندی خود را به عنوان رئیس انتخاب کردیم تا این حرف و حدیث ها پایان یابد.

وی ادامه داد: همه دوستان قصد خدمت دارند و در عین اختلاف نظر حاضرند برای منافع شهر و مردم متحد شوند.

سیدرضا موسوی با اشاره به فشارهای چند روز اخیر به شورای شهر گفت: افراد مریضی در این شهر وجود دارند که قصدشان ضربه زدن به این شهر است.هنوز شروع نشده عده ای می گویند شما سید هستید و به دوستان دیگر می گویند شما تُرک هستند و می خواهند چندگانگی ایجاد کنند.این افراد چنان فشاری به اعضا آوردند که اگر ده روز دیگر این مراسم به تاخیر می افتاد بدون شک اعضای شورا تحت تاثیر آنان قرار می گرفتند.

موسوی در پایان با اشاره به اختلافات شورای قبل گفت:  این ها نمی خواهند آرامش به شهر حاکم شود بلکه می خواهند همان گونه که شورای قبل را به افتضاح کشاندند این را برای شورای جدید تکرار کنند که البته اجازه نخواهیم داد.

هفتکل نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, | 1:23 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |