برای انتخاب شهردار در حال جمع بندی هستیم/باید با مردم شفاف و صادق بود

سید حسن موسوی در مراسم تحلیف اعضای جدید شورا گفت: آنطور که گفته می شود ، شورای شهر برای انتخاب شهردار دست روی دست نگذاشته است وجلسات و برنامه ریزی های زیادی همراه با دیگر اعضا انجام داده ایم و در حال جمع بندی بر روی گزینه مناسب هستیم.

وی افزود: مدیریت شهری نیاز به ترمیم و اصلاح دارد و برای این مهم باید از فردی که توان مدیریت در این امور را داشته باشد استفاده کرد.گزینه هایی را با این شرایط در نظر گرفته ایم که انشاءالله به زودی بر روی یکی از آنها به اجماع خواهیم رسید.

موسوی خاطرنشان کرد: اینکه امروز مردم امیدواری زیادی نسبت به گذشته دارند و در انتخاب خود ما را شایسته دانستند برای ما یک فرصت است، فرصتی که باید از همه لحظات آن برای خدمت و کار صادقانه بهره برد.

عضو شورای شهر یادآور شد: اینجا جای شعار دادن و منیت طلبی و منفعت اندوزی نیست، مردم از ما انتظار کار دارند وما آنچه خواست خدا و مردم است را مورد نظر داشته و دنبال می کنیم.

موسوی در پایان گفت: باید منابع موجود را در نظر بگیریم و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم و با مردم شفاف باشیم و چیزی را از آنها پنهان نکنیم.گزارش دهی به مردم از روند کارها از امور مهمی است که به آن پایبند خواهیم بود.

گفتنی است موسوی در این جلسه با رای اکثریت  به عنوان مسئول امور مالی شورای شهر انتخاب شد..

هفتکل نیوز:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, | 1:20 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |