سردار نقدی: بازنده انتخابات ۸۸ اگر آشوب نمی‌کرد امروز ۹۰ درصد رأی داشت

وی با بیان اینکه "در مرحله­ تایید صلاحیت­‌ها مرجع، شورای نگهبان است و اگر کسی رد شد حق ندارد شلوغ کند و باید همه تابع قانون باشیم"، افزود: هر کاندیدایی که توسط شورای نگهبان تایید شد هیچ­کس حق ندارد اجتماعات آن­ها را به هم بزند. بسیج و سپاه نیز به عنوان پایه­‌های امنیت و اقتدار ملی ارزشمندتر از آن هستند که خرج انتخابات شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج باید به عنوان خط­ شکن وارد عرصه­ حماسه­ سیاسی شود و حماسه­ سیاسی باید با حضور در پای صندوق‌­های رای رقم بخورد؛ هر بسیجی فعال و هر عضو حلقه­‌های صالحین باید تلاش کند یکی از افرادی را که در دوره­‌های قبل رای نداده ­است متقاعد کند و به پای صندوق­های رای بیاورد.

نقدی با انتقاد از کسانی که مذاکره با آمریکا را توصیه می­‌کنند تاکید کرد: آمریکایی‌ها دنبال این هستند تا سد رویارویی را بشکنند و به سازش بکشند تا مالک افکار عمومی ملت ایران شوند و ملتی که با صلابت در برابرشان ایستاده است را مدیریت کنند. کسانی که در این شرایط مذاکره، تسلیم و سازش را توصیه می­‌کنند یا خائنند یا بی‌تدبیر. ملت ایران روزی که در دنیا تنها بود قیام کرد اگر امروز که ملت­ها قیام کرده­‌اند و چشم امیدشان به ملت ایران است تسلیم شویم چه جوابی داریم که به آنها بدهیم؟

وی با تاکید بر لزوم تحقق حماسه­ اقتصادی اظهار کرد: آمریکایی­‌ها از غلبه بر ایران در عرصه­‌های فرهنگی، سیاسی و نظامی ناامید شده­‌اند و به همین علت قصد دارند در عرصه اقتصاد با ملت ایران مقابله کنند اما ملت ما نشان­ داده­ است که هیچ­گاه خسته نخواهد شد و اگر مشکلاتی که امروز هست 10 و حتی 100 برابر شود باز هم ملت خواهد ایستاد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه‌های فرهنگی گسترده­ آمریکا بر ضد ایران تصریح کرد: دشمنان در حوزه فرهنگ سرمایه­‌گذاری‌های زیادی کرده­‌اند و با ترویج مواد مخدر، فساد و ابتذال قصد تاثیرگذاری بر ملت ایران را دارند. دشمنان از سال 68 تا 78 یک برنامه 10 ساله پیاده کردند و می­‌خواستند در سال 78 ثمره­ آن را ببینند که ناکام ماندند و در برنامه­ دیگری تهاجم فرهنگی گسترده­‌ای را از سال 78 تا 88 برنامه­‌ریزی کردند که باز هم موفق نشدند و به همین دلیل امیدی ندارند که در کوتاه­ مدت در حوزه­ فرهنگ دستاوردی داشته باشند.

به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدی يكشنبه شب در همایش حماسه سازان سیاسی که در محل مجتمع آیه های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: به منظور برگزاری انتخاباتی آرام و امن آمادگی داریم و نبود آرامش و امنیت به ضرر همه خواهد بود.

فرمانده بسیج مستضعین بیان کرد: شورای نگهبان داور است و وقتی داور سوت می زند همه باید بگوییم چشم و به قانون احترام بگذاریم، تا آرامش جامعه به هم نخورد.

سردار نقدي برگزاری انتخاباتی پر شور و حداکثری را یکی از مواضع بسیج و سپاه دانست و تصريح کرد: هر چه قدر حضور مردم بیشتر باشد سلاح ما در دنیا برنده تر خواهد بود.

وی سومین دغدغه موجود در انتخابات پیش رو را انتخاب فرد اصلح دانست و بیان کرد: شاخص ما در این زمینه مواضع ولایت فقیه و ولی امرمان است.

فرمانده بسیج مستضعفین اظهار کرد: سپاه و بسیج خیلي با ارزش تر از این هستند که بخواهیم آنها را خرج یک انتخابات کنیم و این دونهاد پایه های انقلاب هستند لذا ما باید آنها را حفظ کنیم.

سردار نقدي با اشاره به اوج گیری جنگ بین ایران و غرب بویژه آمریکا گفت: ما در اوج نبرد با آمریکا هستیم و این نبرد امروز در همه صحنه ها از جمله اقتصاد، فرهنگ و سیاست ادامه دارد.

وي با اشاره به جنگ اقتصادی بین ایران و آمریکا افزود: جنگ امروز آمریکا در شدیدترین شکلش در جبهه اقتصادی ادامه دارد.

فرمانده بسیج مستضعین گفت: دشمن در یک جنگ 24 ساله فرهنگی که از سال 68 به راه انداخته نتوانسته کاری را از پیش ببرد و امروز می داند که اگر در جنگ اقتصادی هم از ما شکست بخورد پوزش به خاک مالیده خواهد شد و مرگشان هم حتمی خواهد بود.

سردار نقدي اظهار کرد: امروز جنگ ما بین ایران و آمریکا در همه اشکالش البته بجز جنگ نظامی که آن هم به دلیل رعب و وحشت آمریکا از زنان و مردان غیور مکتب ولایت به اوج خودش رسیده است و در چنین شرایطی است که مقام عظمای ولایت از ما حماسه اقتصادی و سیاسی می خواهند.

وی افزود: در هر کجا حرف از حماسه به میان می آید نام بسیج به ذهن انسان منعکس می شود و مطمئنا در صف اول حماسه بسیج قرار خواهد داشت.

فرمانده بسیج مستضعین با انتقاد از برخی از افرادی که دم از سازش با آمریکا می زنند اظهار کرد: ما در زمانی انقلاب کردیم که آمریکا در دنیا یکه تازی می کرد اما در حال حاضر هیچ حرفی برای گفتن ندارد و دراوج خواری قرار گرفته و از طرفی کشور ما در اوج عزت قرار دارد و درچنین شرایطی چرا باید با آمریکا سازش کنیم.

سردار نقدي افزود: در صورتی که با آمریکا سازش کنیم یا تسلیم شویم جواب ملت های را که به امید ما به میدان مقابله با استکبار آمده اند را چگونه بدهیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:, | 13:24 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |