همه جا شده آرایشگاه زنونه !

 

برداشت اول

 

4سال پیش حالم خیلی گرفته بود وتوخونه بودم دیدم بابام داره لباس هاشو عوض میکنه که بره بیرون ازش پرسیدم کجا میری؟ گفت: میرم که جواب آزمایش رو بگیرم منم گفتم من میرم میخوام حال وهوام عوض شه با اصرار رفتم خلاصه چون غروب بود بدجور تو ترافیک گیر کردم و... رفتم داخل آزمایشگاه دیدم دوتا دختر جوون داخل نشستن با یه وضعی وشوخی میکردن وحواسشون نبود که من رفتم داخل منم اومدم بیرون گفتم که نکنه تازه اومدن وهنوز ساعت کارشون شروع نشده بذار برم بیرون 5دقیقه دیگه بر میگردم به دم در که رسیدم خشکم زد تابلو رو که دیدم نوشته بود انستیتو زیبایی ... نگو که اشتباهی رفته بودم داخل سالن آرایش زنونه ای که کنار آزمایشگاه بود ...

برداشت دوم

امروز رفتم دفتر خدمات ارتباطی دیدم چندتا دختر با وضعی شبیه همونایی که داخل سالن بودن نشستن خواستم برگردم بیرون تابلو رو ببینم ولی ازچیدمان اونجا متوجه شدم که اشتباهی نیومدم . سلام علیک که کردم دختره بایه ناز خاصی حرف می زد جو عجیبی بود دنبال رئیسشون گشتم ولی نبود خواستم بهش بگم توکه فکر مانیستی ، فکر خودت باش چطور میخوای روزی 8ساعت پیش اینا باشی ودست از پا خطا نکنی؟

برداشت سوم

این روزها اگه به دفاتر خدمات ارتباطی ، دفاتر بیمه ، بیمارستان ها وشرکت های خصوصی ... مراجعه کنید بیشتر شبیه سالن های آرایش زنونه ست تا محل کار همیشه هم جو بصورتیه که آدم خجالت میکشه با اون منشی پرستار یا... حرف بزنه 

برداشت چهارم

چه کسی مسئول است ؟

این بی حجابی ها را اکثراً برای جذب مشتری استفاده میکنند که مشتری خجالت بکشد وتخفیف نگیرد( مثلا فروشنده زن در بوتیک های مردونه ، موبایل فروشی ها و... فروشنده مرد در بوتیک های زنانه ، لوازم آرایشی و... که باید اتحادیه مربوطه پیگیری های لازم را انجام دهد تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کند .) اما در اماکن دولتی این پوشش وادبیات مقبول نیست چون مردم مجبورند به این دفاتر و... مراجعه کنند پس دولت باید نظارت خود را بیشتر کند – من یادم نمیاد در بیمارستان یا داروخانه و... زنی با حجاب چادر دیده باشم حتی اگر چادریست از چادر استفاده نمیکندوحتی در بیمارستان ها ظاهر پرستارها وپزشکان خیلی زننده است (البته نه همه)

برداشت آخر

پس بهتر است در دولتی که داعیه دار نام اسلام است و در اکثر اوقات از نهادهایی مانند کمیته انقلاب اسلامی وگشت ارشاد استفاده کرده بهتر نیست به جای اقداماتی مانند گیر دادن به وضع مو وپوشش خیابانی بعضی اشخاص قانونی را وضع کندکه اول خود را اصلاح کنند تا خود به خود جامعه اصلاح شود (البته این موضوع دیگریست)؟یعنی در بیمارستان ها ودفاتر خدماتی حتی پلیس10+ از کارمندانی با پوشش مناسب استفاده شوذ که در شان این نظام وآن اداره باشد که مراجعین در برداشت اول فکر نکنند وارد سالن های آرایش شده اند؟

(توضیح: در این نوشته فقط برای روشن شدن قضیه از بعضی اقشار نام برده شد که همیشه در چشم هستند تا مفهوم مطلب راحت به مخاطب منتقل شود ونویسنده قصد توهین به قشر خاصی تدارد)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, | 1:46 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |