دروغ تکراری ضدانقلاب فراری برای خودنمایی!

امیر فخرآور ضد انقلاب فراری ساکن در واشنگتن آمریکا در وبلاگش نوشت: “طرح تحریم های ایران در سال ۲۰۱۳ امروز چهارشنبه نهم مرداد ۱۳۹۲، ۳۱ جولای ۲۰۱۳ ، در صحن مجلس نمایندگان آمریکا به رای گذاشته شد و با چهارصد رای موافق در برابر ۲۰ رای مخالف تصویب شد”.

 فتنه گر فراری سال ۷۸ که نمیخواست خوشحالی خود از تصویب مجدد تحریم علیه مردم ایران را پنهان کند، ضمن اهانت به شعور بالای مردم در ایجاد حماسه سیاسی، با اشاره تحلیل خبرگزاری آسوشیتد پرس نوشت: “رای اکثریت مطلق نمایندگان از هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات به این طرح که با تلاش جمهوریخواهان تدوین شده بود، نشان داد که کنگره آمریکا انتصابات نمایشی در ایران و انتخاب حسن روحانی بعنوان رییس جمهور جدید را به رسمیت نشناخته است”.

او پشت پرده تحریم ها علیه ایران را که یک نماینده آمریکایی یهودی تبار حامی صهیونیسم است، این گونه معرفی کرد و نوشت: “رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس نمایندگان، ادوارد رویس، نقشی کلیدی در تهیه و تدوین این طرح داشت. در هفته های گذشته گروه های لابی طرفدار جمهوری اسلامی در واشینگتن، جنجال تبلیغاتی بزرگی به راه انداخته بودند و با فریب دادن نمایندگان مجلس به جمع آوری امضا برای رفع تحریم ها در واکنش به انتخاب روحانی مشغول بودند”.

 فخرآور که در بین برخی از عناصر و گروه های ضد انقلاب به مرده خور و شیاد سیاسی و جاسوس دو جانبه معروف است، با تبلیغ گروهک ۲ نفره خود نوشت: “تلاش شبانه روزی اعضای کنفدراسیون دانشجویان ایرانی برای روشنگری و آگاه سازی نمایندگان مجلس آمریکا نتیجه داد و این طرح تحریم تصویب شد. رویس بیش از یک سال است که رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا شده است. او در یک مصاحبه گفته است اولویت بالای من اقدام هایی برای خفه کردن اقتصاد ایران و مجبور کردن جمهوری اسلامی برای متوقف کردن برنامه غنی سازی اورانیوم می باشد و من تمایل بسیار زیادی به تحریمهای فلج کننده علیه ایران دارم”.رویس به لابی آی پک صهیونیست ها نزدیک است و روی کار آمدنش با هماهنگی و فشار آنها بوده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, | 1:33 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |