سردار نقدي:
 
طرح مذاکره با آمریکا ناشی‌گری است
 

 

طرح مذاکره با آمریکا ناشی‌گری است

توانمندی ایران به اسلامی بودن و انقلابی بودن است و با اعتقاد به این مهم توانسته‌ایم به پیشرفت‌های زیادی در همه زمینه‌ها دست پیدا کنیم و دشمن نیز از همین مسئله وحشت دارد.

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۳
جوان آنلاين:

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۲ سال از شروع مذاکرات با ۱+۵ می‌گذرد اما می‌بینیم که این مذاکرات راه به جایی نبرده است.



وی ادامه داد: آمریکا در شرایطی طرح مذاکره با ایران را مطرح کرده است که بیشتر از هر زمان دیگری خصومت‌های خود را علیه این نظام اسلامی افزایش داده و تحریم‌های شدیدی اعمال می‌کند.



وی عنوان کرد: به همان میزانی که مذاکرات با ۱+۵ تاثیرگذار بوده و نتیجه داده است، مذاکره با آمریکا هم نتیجه بخش است.



سردار نقدی با بیان اینکه آنچه ما داریم از انقلاب و روحیه انقلابی که در بین ملت نهادینه شده نشأت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به همین دلیل ملت ایران باید در همه زمینه‌ها این ویژگی انقلابی و اسلامی خود را حفظ کند.



وی عنوان کرد: توانمندی ایران به اسلامی بودن و انقلابی بودن است و با اعتقاد به این مهم توانسته‌ایم به پیشرفت‌های زیادی در همه زمینه‌ها دست پیدا کنیم و دشمن نیز از همین مسئله وحشت دارد.



سردار نقدی در ادامه در پاسخ به این سئوال فارس که منظور از اقتصاد مقاومتی در این شرایط چیست و آیا به این نقطه خواهیم رسید که هر کشوری که ایران را تحریم کند، خود را تحریم کرده باشد، گفت: اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه جهادی است.



وی با بیان اینکه از نگاه علمی، باید به مقوله اقتصاد مقاومتی نگاه کرد ادامه داد: باید از ظرفیت‌های پیدا و پنهان اقتصاد مقاومتی برای استفاده حداکثری از امکانات کشور، بهره برد و مورد استفاده قرار داد.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی توسط همه مردم جامعه اضافه کرد: مصلحت در این است که از برخی چیزها برای دستیابی به بسیاری از منافع جمعی گذشت کنیم.



وی ادامه داد: با ارتباط قوی صنعت و دانشگاه می‌توان گامی اساسی در این زمینه برداشت و اهداف مورد نظر را بیش از گذشته در دسترس قرار داد.



سردار نقدی با اشاره به رشد همه‌جانبه کشور در عرصه‌های گوناگون افزود: تهدیدات و تحریم‌های دشمن بستر رشد همه‌جانبه کشور را فراهم می‌کند و بسیج نیز راهکارهایی را شناسایی کرده است تا به اهداف خود در این زمینه برسیم.



وی، ولایت‌پذیری را لازمه موفقیت دانست و اظهار داشت: باید در تمامی صحنه‌ها گوش به فرمان باشیم و با به کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی گام برداریم



تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:سردار نقدی,آمریکاه- ارتباط با آمریکاه, مذاکره با آمریکا, | 16:4 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
انتخابات شوراها نبايد سياسي شود
 
در همايش سراسري خدمتگزاران آباداني و پيشرفت عنوان شد
گزارشگر : محسن جعفري
 
اولين همايش سراسري خدمتگزاران آباداني و پيشرفت صبح روز پنج‌شنبه با حضور اعضاي شوراهاي استاني سراسر كشور در تالار آدينه برگزار شد.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۱۱

در اين همايش سياست‌ها و خط‌ مشي كلان خدمتگزاران آباداني و پيشرفت در جهت كاركردهاي اجتماعي و ضرورت انسجام نيروهاي انقلاب در اين عرصه به اطلاع حاضرين قرار گرفت. همچنين در خلال اين همايش، جلسه معاونين شوراي مركزي خدمتگزاران آباداني و پيشرفت نيز برگزار شد. 

انتخابات شوراها نبايد با ليست سياسي بسته شوند
پرويز سروري، رئيس ستاد خدمتگزاران آباداني و پيشرفت در ابتداي اين همايش گفت: براي كار بزرگي كه در كشور صورت خواهد گرفت به يك همزباني مشترك و عملكرد منسجم نياز داريم و اين يك اقدام بسيار مهم و حياتي است و نيازمند اين است كه در اين راستا با يك انسجام كاملاً دقيق عمل كنيم.
رئيس ستاد خدمتگزاران آباداني و پيشرفت با تأكيد بر اينكه بزرگ‌ترين فرصتي كه بعد از انقلاب به جمهوري اسلامي داده شده ظهور اصولگرايي يعني قرار گرفتن نيروهاي انقلاب در يك برنامه و تفكر منسجم در عرصه‌هاي مختلف بود، افزود: ظهور اصولگرايي در سال ۸۲ فرصت بزرگي بود كه انقلاب به دست آورد و اين نور اصولگرايي، ظلمتي كه اصلاح‌گراها در كشور حاصل كردند، زايل كرد و اميد را به كشور بازگرداند. 

وي خاطرنشان كرد: امروز دو مدل مبارزه با اسلام، روحانيت و مرجعيت و حجاب مي‌بينيد. يك نگاه، ‌نگاه سكولاريستي است كه غربي‌ها و غرب‌محورها دارند و يك گروه مرتجعانه‌اي است كه تحت عنوان امام زمان و مذهب با خود مذهب و فرهنگ غني‌ اسلام مبارزه مي‌كنند. 

وي با تأكيد بر اينكه ما در برابر همه خواسته‌هاي تحت محور دشمن صاحب يك جريان مباركي در كشور هستيم، تصريح كرد: امروز ما شاهد اين هستيم كه رفته رفته موضوع چپ و راست يعني اصولگرايي و اصلاح‌گرايي در كشور به محاق مي‌رود و مدل جديد امروز از آرايش‌هاي سياسي در كشور در حال شكل‌گيري است و امروز ديگر نمي‌توان گفت كه اصولگرا و اصلاح‌طلب، بلكه بايد گفت جبهه مقاومت و جبهه سازش؛ يعني شايد كسي كه در جبهه مقاومت قرار داشته باشد، فردي اصلاح‌طلب باشد و برعكس فردي نيز شايد در جبهه سازش قرار بگيرد كه مدعي اصولگرايي باشد اما دم از مذاكره با امريكا زند و ارزش‌هاي انقلابي را ناديده بگيرد. 

سروري اظهار داشت: دشمنان مي‌خواهند اتفاقاتي كه در سال ۸۸ رخ داد را به قبل از انتخابات سال ۹۲ منتقل كنند و تمام تلاش امروز استكبار اين است كه آن اغتشاشاتي كه در سال ۸۸ شكل گرفت به قبل از انتخابات سال ۹۲ انتقال يابد و آرامش در كشور نباشد و انتخابات امنيتي شود و با همين ترفند مشاركت مردم كاهش يابد و زمينه براي هجوم گسترده عليه انقلاب اسلامي فراهم شود.
وي ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر شوراي ائتلافي بين اصولگرايان راه افتاده است و سه تن از اصولگرايان كه ظرفيت بالايي دارند به توافقات خوبي رسيده‌اند و شوراي ائتلاف برنامه‌هاي مختلفي براي پس از انتخابات و بعد از انتخابات دارد. اكنون در تهران حدود هزار نفر كانديدا مي‌شوند كه ما از بين آنها ليست خود را براساس صلاحيت، مقبوليت و كارآمدي مي‌بنديم. 

سروري با تأكيد بر اينكه انتخابات شوراها نبايد سياسي و با ليست‌هاي سياسي بسته شود، اظهار داشت: شوراها اگر سياسي شوند، مديريت شهرها را سياسي مي‌كنند در حالي كه شهرها بايد در مسير آباداني و نشاط قرار بگيرد و ما نبايد در اين انتخابات شوراها را سياسي كنيم.
وي از تشكيل شوراي مركزي استاني تشكل خدمتگزاران آباداني و پيشرفت خبر داد و گفت: در همه استان‌ها به جز سه استان، شوراي مركزي شكل گرفته و دبيران اجرايي معرفي شده‌اند. 

عرصه سياست اصالتاً عرصه خدمتگزاري است
حجت‌الاسلام عليرضا پناهيان نيز در همايش سراسري «خدمتگزاران، آباداني و پيشرفت»‌ گفت: در جامعه آرماني اولين ويژگي مؤمنان خدمت است. مؤمنان انسان‌هاي خدوم هستند و قبل از ويژگي‌هاي ديگر بايد ويژگي خدمتگزاري آنها در ذهن مردم خطور كند. 

مشاور نهاد نمايندگي ولي فقيه افزود: اگر امروز جامعه ما از مؤمنين پيشرو برداشت خدمتگزاري ندارد، معلوم مي‌شود كه يا مؤمنان به خوبي خدمت نكردند، يا جامعه خدمتگزاري آنها را به خوبي دريافت نكرده يا مؤمنان فرصت خدمتگزاري نيافتند. حجت‌الاسلام پناهيان با تأكيد بر لزوم انتخاب افراد خدوم و با تقوا در انتخابات آتي شوراها تصريح كرد: برخي شوراي شهر را سكوي اول حركت سياسي خودشان به مسئوليت‌هاي سياسي برتر مي‌دانند كه اين تصور رندانه، نابخردانه و غلط است و به سلامت جامعه لطمه مي‌زند. كسي كه به اميد طي كردن مدارج بالاتر و عرصه سياست وارد شوراي شهر شود و آرزوي خدمت او را به اين صحنه نكشانده، نمي‌تواند خدمات شاياني به مردم ارائه دهد.



تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | 15:43 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۹
جوان‌آنلاين:

درست ۹۵ روز تا انتخابات رياست جمهوري سال آينده باقي مانده است و در اين اندك زمان رئيس‌جمهور كشورمان هر روز افكار عمومي را با موضوعاتي جديد روبه رو مي‌كند؛ سوژه‌هايي در نوع خود متفاوت و بسيار جديد كه شايد در اين چند ساله‌ي رياست جمهوري احمدي‌نژاد كمتر از وي ديده شده است.


در روزهاي اخير اتفاقاتي افتاد كه افكارعمومي به ويژه همان بيست و چند ميليوني كه با راي‌شان احمدي نژاد را رئيس جمهور كشور كردند، نيز انگشت حيرت بر دهان نهاده و از اين بي‌پروايي‌ها شايد پشيمان شده و حتي لب گزيدند. 



احمدي‌نژادي كه زماني پله ترقي خود را هيئات مذهبي قرار داده بود و با نزديكي به مداحان اهل بيت(ع) سعي در جلب نظر مردم متدين كشورمان داشت و با شعار عدالت طلبي و مبارزه با فساد پا در ميدان سياست نهاد حالا هوگو چاوز رهبر كمونيست و مشروبخوار ونزوئلا را يكي از ۳۱۳ يار امام زمان(عج) مي‌داند كه در زمان ظهور آن موعود يگانه رجعت خواهد كرد و به همراه حضرت مسيح(ع) در ركاب آن حضرت حضور خواهند داشت. 



حالا رئيس جمهور تنها حكومت شيعه در جهان مادر چاوز را به گونه‌اي در بغل مي‌گيرد و صورت به صورت دلداري‌اش مي‌دهد به گونه‌اي كه حتي با واكنش ميرتاج الديني معاون پارلماني رئيس جمهور در مجلس كه چندين بار روي دست او مي‌زند مواجه مي‌شود و شايد به نوعي تنها از مكتب ايراني مد نظر خود دفاع كرده و به مكتب والاي اسلام بي‌حرمتي مي‌كند. 



در كجاي اسلام و شئونات مملكت اسلامي ما آمده است كه رئيس جمهور ايران اسلامي اينچنين با يك زن غريبه نامسلمان ابراز همدردي كرده و دست بر شانه وي گذاشته، صورت به صورت شود. مگر در زمان اداي آيين سوگند رياست جمهوري ايشان اينگونه قسم نخورده‌اند كه "من به عنوان رئیس جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می کنم که

پاسدار مذهب رسمی

و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسوولیت هایی ‌که بر عهده گرفته‌ام، به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور،

ترویج دین و اخلاق،

پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هرگونه خودکامگی بپرهیزم"؟! متاسفانه احمدي‌نژاد پس از خاتمي دومين رئيس‌جمهوري است كه بر خلاف آئين اسلام با زنان نامحرم مصافحه مي‌كند. 



البته قضاياي اين روزهاي اخير تنها به اينجا ختم نمي‌شود چرا كه اعلام عزاي عمومي از طرف هيئت دولت نيز به مناسبت درگذشت چاوز در جاي خود جاي بسي تامل دارد و به نظر مي‌رسد رئيس جمهوري در اين باره نيز زياده روي كرده است چرا كه اگر چاوز حتي براي كشور خودش و يا جهان آزادمردي بوده است اما كشور ما بزرگمرداني همچون حضرت آيت ‌الله حاج آقا مجتبي تهراني(ره) و حضرت آيت‌الله خوشوقت(ره) را در روزهاي اخير از دست داده و جاي خالي اين مراجع معظم تقليد بيش از پيش احساس مي‌شود، افرادي كه رهبر معظم انقلاب به واسطه شان و رتبه اخلاقي و معرفتي‌شان براي هر كدام پيام تسليت صادر كرده و نماز ميت را شخصا خود به جا آوردند. جاي سوال دارد كه اعلام عزاي عمومي فقط بايد براي مرگ رئيس‌جمهور كشور دوست و برادر ونزوئلا باشد يا شخصيت‌هاي داخلي نبايد از اين حيث برخوردار باشند و آيا داغ از دست دادن چاوز بيشتر از، از دست دادن اين مراجع تقليد و معلمان اخلاق بوده است؟! 



براستي رفتارهاي اخير رئيس‌جمهور كه جو و فضاي افكار عمومي را به هم ريخته است، نشانه چيست؟! انگار امروز بيشتر از گذشته مي‌توان به مسئله مخالفت احمدي‌نژاد با مسائلي همچون گشت ارشاد پي برد!



تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | 15:40 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
 
عصبانیت و سراسیمگی دشمن از پیشرفت‌های شگرف ملت ایران/ نشانه‌های امید، فراوان و مشکلات قطعاً قابل حل هستند (۱۳۹۱/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۲)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه) در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان در سخنان مهمی ضمن ارائه تحلیلی جامع از حرکت رو به جلو و پیشرفتهای شگرف ملت ایران بعد از گذشت 34 سال و چالش های پیش روی او، نگاه بلندمدت در مسیر حرکت به سوی آرمانها و اهداف نظام اسلامی را بسیار ضروری دانستند و تأکید کردند: ایمان به اسلام، عزم راسخ، تکیه به مردم و حفظ و تقویت روحیه امید، عوامل اصلی استمرار حرکت رو به جلو و رسیدن به موفقیتهای بزرگتر و عبور از موانع و سختی های مقطعی است.


رهبر انقلاب اسلامی، نگاه بلندمدت به مسائل مدیریتی و تشکیلاتی و همچنین اهداف و آرمانهای نظام را از لوازم مهم حرکت مستمر و صحیح به سوی اهداف تعیین شده نظام اسلامی برشمردند و افزودند: در نگاه بلندمدت، نسبت به اهداف، دشمن و مسیر حرکت، شناخت درستی وجود دارد و بر همین اساس، سختی ها و فراز و نشیب ها قابل پیش بینی است.


حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: اگر در دوران مبارزه، چنین نگاه بلندمدتی وجود نداشت، قطعاً مبارزه به شکست منتهی می شد اما امام بزرگوار (ره) با ایمان و استقامت و استحکام روحی و امید به آینده، ایستاد و سرانجام مبارزه با همه سختی های خود، به پیروزی رسید.


ایشان شرایط کنونی را نسبت به دوران مبارزه، به مراتب دشوارتر و پیچیده تر توصیف  کردند و افزودند:



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | 1:57 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

سپاه نیوز: فرمانده نیروی فدس سپاه گفت: اگر کشور و دولت سوریه یک حاج همت، یک حسین خرازی و یک کاظمی از خودشان داشت، این کشور بیمه بود.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی در یادواره فرماندهان شهید گردان و واحد مسئول لشکر 27 محمد رسول الله(ص) که شب گذشته در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: لشکر 27 یکی از پر افتخارترین، بزرگترین و ماندگارترین لشکرهای دوران دفاع مقدس است که شهدای زنده و خانواده معظم شهدای این لشکر در مراسم حضور دارند.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 20:31 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

imam zaman 080imam zaman 079

   
   

 

اول از همه باید از خدا و امام زمان(عج) معذرت بخوام ، اما قراره یک امتحان از همه بگیرن که من میخوام بعضی سوالها رو لو بدم!

دوستان این امتحان رو هم بذاریم در کنار همون امتحانایی که این روزها در گیرشیم، پس خواهش می کنم فکر کنید یک جلسه امتحانه و یه وقتی رو براش در نظر بگیرید. البته ما همین الآن هم داریم آزمایش می شیم!
می دونم از بس کلمه آزمایش و امتحان - خصوصا تو این روزها - به گوشمون خورده، دیگه برامون عادی شده، ولی واقعا ما الآن داریم انتخاب می شیم برای یه عاشورای دیگه.
امام زمان(عج) داره ما رو تو لحظات زندگیمون سبک سنگین می کنه و می خواد ببینه چقدر تحمل داریم؟ چقدر محکمیم؟ چقدر وفادرایم؟


بذارید به این آیه نگاهی کنیم:
«و لَنَبلُونَّکُم بِشَی ءٍ مِنَ الخَوفِ و الجُوعِ و َنقصٍ مِنَ الأَموالِ و الأنفُسِ و الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصّابِرینَ»
قطعا شما را با اموری مثل ترس، گرسنگی و کاهش در مال ها و جان ها و میوه ها آزمایش می کنیم؛ وبه استقامت کنندگان بشارت ده.(سوره بقره/آیه 155 )
امام صادق(ع) فرمودند:«منظور (ومصداق کامل) این آیه، انسان های آخر الزمانند،آن هم موقع ظهور امام زمان(عج)» (بحار الانوار ج52،ص228)
خدای مهربون ما،چون دوستمون داره و می خواد ما رو به قله های افتخار و سر بلندی برسونه، به هر بهانه ای ما رو امتحان می کنه، اون هایی که آشنا به هدف آفرینش هستند، اینو خوب می دونند؛ گاهی لازمه روی شیطون کم بشه!

اونایی هم که الکی ادعای بندگی خدا رو می کنند که خودشون بهتر از بقیه می دونند چرا؟ امتحان باعث می شه آدم هی امتیاز بیاره و بالاتر بره.
و اما این هم سوالات:



به نام خدا

سؤال های امتحانی آخر الزمان

نام: .....................

نام خانوادگی: .....................

مدت امتحان: تمام عمر

مقطع: تمامی انسان ها

تاریخ: عصر غیبت امام زمان




سوالات امتحان


1. تو انتخاب های زندگیت، نظر چه کسی برات از همه مهم تره؟
الف.خودم
ب.خانواده ام
ج. دوستان
د.خدای مهربون



2. معمولا چه موقع صبرت تموم میشه؟
الف.وقتی که برای کارهای شخصی خودت عصبانی می شی.
ب.وقتی که یکی رو که خیلی دوست داری از دستش می دی.
ج. وقتی کسی با انجام گناه فردی و اجتماعی دل امام زمان رو می رنجونه.
د.وقتی که تیم مورد علاقت شکست بخوره.


3.چقدر امام زمان (عج) رو دوست داری؟
الف.راستش تا حالا بهش فکر نکرده بودم.
ب.تو نمازام براش دعا می کنم.
ج.اگه دیدم یه جایی بهش توهین میشه ،حس غیرتم به جوش میاد.
د. اون قدر زیاد که برای تعجیل در ظهور هر کاری که لازمه حاضرم انجام بدم.



4. فکر می کنی وظیفت درباره امام زمان(عج) چیه؟
الف.هر روز بعد نمازها بهش سلام می دم و دعای فرج می خونم.
ب.باید تو عصر غیبت به حرف علما ی دین گوش بدم.
ج.باید مثل همه امامان که نیاز به یار داشتند، برای یاری آقا خودمو آماده کنم.
د.همه موارد


5.فکر کن الآن مشغول انجام گناه هستی،وضعت نسبت به امام زمانت چطوره؟
الف.سعی می کنم اصلا بهش فکر نکنم و گناه رو انجام بدم.
ب.گناه رو انجام می دم، بعد میام ار آقا معذرت می خوام،حتما منو می بخشه.
ج. خاکستر می شم تو خودم،گناه کنم و امام زمان(ع) منو ببینه؟ نه نمی شه.
د.اصلا به فکر گناه کوچیک هم نیستم؛ بابا من بیام با تیر بزنم تو دل امام زمان؟



6.اگه داشتی کاری برای امام زمان(عج) انجام می دادی و اون وقت یکی تو رو دید:
الف.خوشحال میشی و قند تو دلت آب می شه.
ب.بی تفاوت هستی و محل نمی ذاری.
ج. کمی خوشحال می شی،اما میگی: هدف اصلی من رضای خدا بوده.
د.ته دلت ناراحت می شی و می گی:خدایا اومدم یه کار رو خالص انجام بدم،باز نشد.



۷.دوست داری بیشتر چه قیافه و تیپی بزنی؟
الف.تیپ روز(هر چی باشه)
ب.تیپ ایرونی
ج. تیپی که قشنگ تر باشه
د.تیپی که مورد پسند خدا و امام زمان(ع) باشه



8.بهت میگن:فقط یه آرزو کن تا برآورده بشه و تو میگی:
الف.ازدواج موفقی داشته باشم
ب.توی دانشگاه قبول بشم و یه کار خوب گیرم بیاد
ج. طوری زندگی کنم و بمیرم که امام زمانم از من راضی باشه
د.یک سفر به همه جاهای زیارتی


9.اگه بگن همین الآن می خواهیم شهادت رو نصیبت کنیم،چی میگی؟
الف.خدایا من زندگی دارم،به فکر زن و بچه و مادرو...هستم!
ب.هنوز جوونم و خیلی آرزو دارم باشه یه وقت دیگه!
ج. من از خدامه، ولی خب کمی حق الناس بر گردنم هست، بهشون برگردونم و حلالیت بطلبم،بعدش می آم
د.شهادت؟وای خدا جون، این چه سوالیه؟! یه عمر منتظر این لحظه بودم؛من آماده ام بریم که داره دیر می شه



10.اگه بگن دوست داری مرگت چطوری باشه،چی جواب می دی؟
الف.بازم حرف مرگ رو پیش کشیدی،چرا هی دم از ناامیدی می زنی؟یه جوری می میرم دیگه.
ب.دوست دارم مسلمون از دنیا برم و وقت مرگ، شیطون گولم نزنه.
ج. دوست دارم شب بخوابم و بدون درد،صبح از دنیا رفته باشم.
د.دوست دارم در رکاب آقا شهید بشم، قطعه قطعه بشم، تازه دردش هم شیرینه.


11.اگه در حال مرگ باشی یا مرده باشی وتقاضا کنی یه فرصت بهت بدن و دوباره به زندگی برگردی،این طرف چی کار می کنی؟
الف.خب می آم و دوباره زندگی میکنم و آرزوی عمر هزار ساله رو دارم.
ب.دیگه یه بنده صالح خدا می شم، از هر جهت.
ج. یک بار!؟ اگه هزار بارم بگن می تونی برگردی، زندگی خدا پسند رو انتخاب می کنم ودلم می خواد هزار بار در راه خدا شهید بشم
د.حق مردم رو بر می گردونم و از کسانی که بهشون ظلم کردم حلالیت می طلبم.



12.سوال اختیاری: اگه بر فرض بگن اینا شرط های پذیرفتن یاران امام زمانه، فکر می کنی قبول می شی؟
الف.نه بابا،من اگه اینطور بودم تا حالا شهید شده بودم.
ب.خب !بعضی ها رو دارم و بعضی هارو نه.
ج. بعضی مواردش خیلی سختن، فکر نکنم امام زمان(عج) اینقدر سخت گیر باشن،احتمالا تک وتوکی رو ندارم
د.قبول می شم، مطمئن مطمئن خودمو برا ی اینا آماده کردم،پس یه عمر برا چی زندگی کردم؟



موفق باشید
------------------------------------------------------
تذکر:
-هر کس بتونه امتیاز لازم رو از این آزمون بگیره، باید خودش رو برای یاری و ان شالله شهادت در رکاب امامش در آخر الزمان آماده کنه، هر کس هم که نمی تونه یه فکری به حال خودش کنه که جا نمونه!جوابو پیش خودتون نگه دارید.
- خوش به حال اون هایی که از غربال آزمایش خدا رد می شن و به سعادت می رسن؛ ولی بعضی هامون باقی می مونیم و حسرت می خوریم، خدایا ما از کدوم دسته ایم؟
- خدایا ما را برای امتحانات سخت بعدی آماده و موفق بگردان
آمین یا رب العالمین



تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 16:23 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
استقبال معنادار دو عضو كابينه خاتمي از اقدام احمدي ن‍ژاد
به گزارش جهان، رجا نوشت:http://www.jahannews.com
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۷

براي درك تغيير در رفتار و گفتار اين روزهاي رييس جمهور نياز به اقدام خاصي نيست، تنها رصد افرادي كه به حمايت از محمود احمدي ن‍ژاد روي آورده اند به خوبي نشان مي دهد كه رييس دولت دهم تا چه اندازه از مواضع اصولي خود عدول كرده است.

به گزارش جهان، رجا نوشت:
يكي از مواردي كه طي روزهاي گذشته در رسانه ها بازتاب فراواني داشته است،‌ نامه رييس جمهور خطاب به وزير كشور  و سرپرست وزارت بهداشت بود كه طي آن نسبت به رد صلاحيت برخي از پزشكان اعتراض شده بود.

احمدي نژاد در اين نامه اعلام كرده



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 16:8 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
حاج قاسم سلیمانی:
اگر در راس انقلاب امام و رهبرانقلاب نبودند،‌ هيچ‌وقت اين ارزش‌ها بوجود نمي‌آمد
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۶
 
فرمانده سپاه قدس با اشاره به ويژگي‌هاي مذهبي، تاثيرگذاري معنوي فرماندهان و عامل مبنايي اسلام در بي‌نظير بودن جنگ گفت: همه كساني كه در ميان لبناني‌ها و فلسطيني‌ها با آمريكا و اسرائيل مي‌جنگند از اين ويژگي‌ها برخوردارند و مشكل سوريه نيز اين است كه كساني مانند شهيد همت و شهيد خرازي و امثال آنها را ندارد.
مشكل سوريه اين است كه همت و خرازي ندارد

به گزارش جهان؛ سردار سرلشكر پاسدار حاج قاسم سليماني در مراسم يادواره يكصد و چهل تن از فرماندهان و مسئولين واحد لشكر 27 محمد رسول‌الله (ص) با عنوان پرچمداران دوكوهه كه در تالار بزرگ وزارت كشور برگزار شد اظهار داشت:‌ شايد پس از انقلاب هيچ صحنه‌اي جامع‌تر از جنگ در معرفي حقيقت اسلام در همه ابعاد نداشته‌ايم يعني صحنه‌اي كه يك جا بخواهد حقيقت اسلام و به خصوص تشيع را چه در بُعد جمعيت و چه در بُعد زمان معرفي كند، مانند جنگ نبوده كه در همه ابعاد نيز مي‌توان اين موضوع را ثابت كرد.


 


وي افزود: انسان‌هاي موجود در جنگ، فرهنگ و مجموعه افكار،‌



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 16:1 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
فریادرس
خانه ی حسین مدمل، دیوار به دیوار صحن حضرت امیرالمؤمنین _ علیه السلام _ بود. او به ناگاه مریض شد و بعد از مدتی هر دو پایش مثل چوب خشکید و خانه نشین شد. چون نمی توانست کار بکند، دچار فقر و نیازمند مردم شد و زن و بچه هایش روزگار سختی را می گذرانیدند.
در یکی از شب ها به خاطرش آمد که خداوند در قرآن مجید فرموده: « وَ نَحْنُ اَقْرَبُ اِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرید » ما از شاهرگ گردن به آدمی نزدیک تریم. وضو گرفت و دو رکعت نماز خواند و گفت: « خدایا این دنیا صاحبی دارد از تو می خواهم که مرا به وسیله ی او شفا دهی. »
در همان شب وقتی همسر و فرزندانش از خواب بیدار شدند، دیدند که نوری فضای منزل را روشن و زمین و آسمان را منور کرده است؛ به حدی که چشم ها را خیره می کند. از حسین پرسیدند: « چه خبر است؟ »
گفت: « الآن فریادرس بیچارگان حضرت صاحب الزمان _ علیه السلام _ این جا بود. کنار بسترم آمد و به من فرمود: ای حسین مدمل! برخیز. » عرض کردم نمی توانم. پس در کمال محبت و مهربانی دستم را گرفتند و مرا بلند کردند. دیدم هیچ گونه درد و مرضی ندارم.
آری خداوند متعال به برکت آن حضرت، مرا شفا داده و از غم و اندوه رهانیده بود.


تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 15:58 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

قهرمان جهانی

اينجا داخل ايران اسلامي، آنها كه او را مي‌شناسند، از حجب و تواضع و آرامش او مي‌گويند، مردي كه برخلاف آنچه امريكايي‌ها مي‌گويند، مرموز نيست.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 10:39 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

مذاكرات دو روزه ايران و 1+5 ديروز در حالي در آلماتي قزاقستان پايان يافت كه منابع نزديك به هيئت ايراني تصريح كردند غرب در اين دور از مذاكرات به نحو بي سابقه اي از مواضع پيشين خود كوتاه آمده است.
در همين ارتباط يك منبع نزديك به هيئت مذاكره كننده ايران به خبرنگاران حاضر در آلماتي اعلام كرد



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 9:47 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

احمدی نژاد گمان می برد هنوز فضای جامعه مانند سالهای 84 و 88 است . این اشتباه راهبردی البته این روزها با خط و نشان کشیدن برای نهادهای انقلابی تکمیل شده است. خط و نشانی که هزینه خطای راهبردی را گفته شده را افزون می کند ؛ حذف کامل از سوی ملت... این سرانجام کسانی است که می خواهند با هیاهو و جنجال رای «جمع» کنند.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:احمدی نِِژاد, | 23:2 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

  نماز شب و فضیلت آن

 1)باعث خشنودي خدا و دوستي ملائكه است. 2)باعث مباهات خداوند بر فرشتگان است.
3)باعث درخشش براي اهل آسمان همانند ستارگان است. 4) باعث روشني دل است.
5)باعث استجابت سريع دعا است. 6)باعث پزيرش توبه و پاك شدن از گناهان از جانب حضرت حق است.
7)باعث كفاره گناهان است. 8)باعث زيبايي صورت و شادابي چهره و نوراني شدن آن در طول روز است.
  9)باعث سلامتي و تندرستي و رفع انواع بيماريهاي جسمي و روحي است. 10)باعث نوعي صدقه است.
 11)باعث از بين رفتن غم و اندوه و تقويت نور چشم است. 12)باعث افزايش عمر است.
 13)باعث تمسك يافتن به اخلاق انبياء و اولياي خداوند است.
 14)باعث انجام دادن سنّت پيامبران و صالحان است. 15)باعث تابش نور خدا به او مي‌شود.
  16)باعث مهر و محبت و محبوب القلوب شدن بين مردم است.
  17)باعث جلب رزق و روزي فراوان و ادعاي قرض است.  18)باعث نوشته شدن چهار ثواب بزرگ براي خود است.
19)خداوند نه صف از ملائكه پشت سر نمازگزار قرار مي‌دهد.
 20) كليد رفتن به بهشت و جواز عبور از پل صراط است.21 )نماز شب همچون مشعلي نوراني است در تاريكي قبر
 22)زينت آخرت و نور مؤمن در آخرت است. 23)نماز شب همچون تاجي در روز قيامت است بر سرش.
 24)نماز شب همچون سايباني در روز قيامت است بر سرش.
 25)نماز شب لباس بدن نمازگزار است در روز قيامت درحاليكه همه عريانند.
 26)نماز شب درروز قيامت همچون نوري دربرابرش است وچشم نمازگزار نماز شب در روزقيامت شادمان است.
 27)نماز شب ميان شخص نمازگزار و آتش جهنم همچون حائلي فاصله مي‌گذارد.
 28)ميزان اعمال خوب نمازگزار در روز قيامت سنگين است.
  29)چراغي است براي تاريكي قبر و برطرف كننده وحشت تاريكي قبر است.
  30)نماز شب، نمازگزار را از عذاب قبر ايمن مي‌كند و برات آزادي از آتش جهنم است.

 

چهار دو رکعتی مثل نماز صبح می خواندبه نیت نماز شب

یک دو رکعتی مثل نماز صبح به نیت نماز شفع

یک یک رکعتی نماز می خواند به نیت وتر  بعد از خواندن حمد 3قل هوا... دست چپ را بالا گرفته (قنوت)و تسبیح در دست راست و دعای دست 40مومن را دعا کنید مثل اینکه بگوید الهم اغفر پدرم-مادرم-امام خامنه ای..

یک مرتبه بگوید اللهم اغفر للمومنین والمومنات و المسلمین و المسلمات

70 مرتبه بگوید استغفرا.. ربی واتوب الیه         7مرتبه بگوید:هذا مقام العائذ بک من النار

300 مرتبه بگوید العفو و نماز را تمام کنیدسعی کند حال تضرع داشته باشید از دعای برای ظهور حضرت ولی عصر (عج)رفع گرفتاریهای مسلمانان دنیا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلاتمی فراموش نشود.



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, | 22:42 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

آسیب شناسی خودکشی در هـفـتـکـل

 

 


باتو جه به اینکه آمار خودکشی در چند سال اخیر در هفتکل نگران کننده شده و بررسی این موضوع در قالب کارگروه های تخصصی  باید انجام می گرفت ، سپاه ناحیه هفتکل برای اولین بار در همین خصوص دست به حرکتی زیبا در مسجد جامع شهرستان زد.

مجمع عالی بسیج شهرستان زیر نظر سپاه ناحیه هفتکل گار گاه آموزشی آسیب شناسی خودکشی با حضور دکتر آهنگی مسئول بهداشت ودرمان شهرستان در محل مسجد جامع برگزارنمودو این گار کاه با استقبال پرشور مردم رو به رو شد.

شکلک های محدثه

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1388برچسب:, | 20:8 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

......پست ثابت......

جشن ولادت حضرت زهرا(س) همزمان با هفته زن

در شهرستان هفتکل برگزار می شود

یکشنبه مورخ 93/01/31   جشن ولادت حضرت زهرا(س) در محل دانشگاه پیام نور و پارک شادی (هـم زمان )ساعت 9 شب    برگزار می گردد

 

 

امیدواریم برگزاری چنین مراسم‌هایی بتواند گوشه‌ای از اخلاق و فضایل حضرت زهرا (س) را که به عنوان اسوه حسنه مادران و زنان ایرانی است را یادآور شویم.



تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1388برچسب:, | 23:0 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

خوشا به حال سال ۹۱ ، ماه دوازدهمش را دید و عمرش به سر رسید !
میترسم عمرم به سر برسد و ماه دوازدهمم را ندیده باشم …

یادمان باشد اگر حال خوشی پیدا شد
جز برای فرج یار دعایی نکنیم !

 



تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1387برچسب:, | 5:0 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
معارفه فرمانده جدید پایگاه سردار شهید علیرضا داودی     «پست ثابت»
 
 

امشب یکشنبه مورخ 92/12/18بعدازنمازمغرب وعشا جلسه معارفه فرمانده پایگاه شهیدداودی درمسجدحضرت حجت (عج)باحضور امام جمعه محترم شهرستان،جانشین فرمانده ناحیه ،فرمانده حوزه شهری وجمعی ازبسیجیان پایگاه برگزارشد.

شکلک های محدثه

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 18 اسفند 1387برچسب:, | 21:43 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

پست ثابت امروز

 

 

سخنان امام جمعه هفتکل در خطبه های نماز جمعه مورخ 92/11/16

 

 

 

بحث جاده دغدغه جدی ماست...

 

خواهش جدی ما   بحث جاده خروجی و بحث درمان بستر است...

 

درخواست جدی ماست...

 

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 16 اسفند 1387برچسب: نماز جمعه, خطبه های نمز جمعه, هفتکل, خبر, نماز, جمعه, جاده, , | 15:51 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

 

خـودکشی                                 خـودکشی

 

خـودکـشی خبری جدیدی که اخیراً سر زبانها ،گفتگوی محافل کوچه

 

و بازار،سایت های خبری شهرستان هفتکل شده است .

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 بهمن 1387برچسب:خودکشی, خودکشی در هفتکل, | 17:21 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |



تاريخ : پنج شنبه 7 آذر 1387برچسب:, | 12:44 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

   پست ثابت:

به اطلاع می رساند برنامه های هفته بسیج در سطح

 

شهرستان هـفـتکل روزانه در

 

هــفــتـکـل ســلام

 

درج می شود

 

 

 

 



تاريخ : پنج شنبه 29 آبان 1387برچسب:, | 23:49 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

                      پست ثابت تا محرم

درون دل به عشقت لاله باقیست

 

"بحمد الله که قلبم مست ساقیست"

 

بساط گریه را آماده سازید که

 

چند شب تا محـــرم وقت باقیست.

 



تاريخ : پنج شنبه 9 آبان 1387برچسب:محرم, | 1:11 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

پست ثابت   

بـرای اولین بـار در هفتـکل

پییش دبستانی و مهد قرآن با دو مدرک

1-آموزش و پرورش 

2 -مهد قرآن کشوری

 

ثـبـت نــام آغـاز شـد

خبرگزاری هفتکل ندا ، رقابت در صداقت



تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1387برچسب:هفتکل/مهد قرآن/پیش دبستانی/, | 23:28 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 اسامی ۶ تن از شهدای تازه تفحص شده که در استان‌های تهران، همدان، گلستان و خوزستان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند، اعلام شد.

خوزستان میزبان شقایق ها...

 

 


 

هستم حقیر محضر تابوت یک شهید

بستم دخیل بر در تابوت یک شهید

باید به جای جمع شدن توی خانه ها

یلدا گرفت بر سر تابوت یک شهید

 

اسامی شهدا در ادامه مطلب...

 

شکلک های محدثه



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 مرداد 1387برچسب:, | 13:49 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 اطلاعیه                                  اطلاعیه

 

 

پایگاه اطلاع رسانی

 

 

هفتکل سلام 

 

  

قصد دارد تمام سایت ها و وبلاگ های هفتکل را

جمع آوری ودر قسمت

(سایت هاو  وبلاگ ها ی هفتکل ) ثبت نماید

 

لذا خواهشمند است در صورت تمایل

آدرس سایت ها و بلاگ ها ی

مربوط به هفتکل را

 معرفی یا آدرس آنها را در اختیار ما بگذارید

 


با تشکرازدوستدارن هفتکل

 

پایگاه اطلاع رسانی هـفـتـکل ســلام

 

 

 



تاريخ : یک شنبه 23 تير 1387برچسب:, | 22:22 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |


 

 

nime shaban yasgroup 37 تصاویر متحرک ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان – سری چهارم

nime shaban yasgroup 35 تصاویر متحرک ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان – سری چهارم

افسران - یا امام زمان-اللهم عجل لولیک الفرج



 

همه گویند به تعجیل ظهورش صلوات



کاش این هفته بگویند به تبریک حضورش

 

 صلوات

 

 

 

             [تصویر: 75841067109957172935.gif]

                  

 

                    

                          

                  

                             


 

 

                                

 

 

 

 



تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1387برچسب:صلوات متحرک-تصاویر برای امام زمان متحرک- میلاد امام زمان, | 1:52 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
صفحه قبل 1 ... 63 64 65 66 67 ... 68 صفحه بعد