معاون اول رییس جمهوری مصوبات دور چهارم سفر هیات دولت به خوزستان را در یک نشست خبری تشریح کرد.

80625980-3885936

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، دکترˈمحمدرضا رحیمیˈ دوشنبه شب پس از نشست هیات دولت در محل استانداری خوزستان با تقدیر از استقبال کم نظیر و باشکوه مردم خوزستان از هیات دولت گفت: تلاش دولت ، برداشتن گام هایی بزرگ در راستای تامین معیشت و رفاه مردم خوزستان است تا بخشی از عظمت شکوهمند را جبران کند.

وی افزود: سفرهای هیات دولت به استان های کشور با رویکردهای معین و مشخصی شکل گرفته و چهارمین سفر هیات دولت ،جمع بندی سه سفر گذشته دولت به استان خوزستان و رفع موانع اجرا نشدن برخی مصوبات است.

رحیمی در تشریح مصوبات سفر چهارم هیات دولت به خوزستان اظهار کرد: در نشست هیات دولت لایحه اختصاص دو درصد درآمد خالص نفت به استان خوزستان برای توسعه استان با دو فوریت به مجلس ارایه می شود که این می تواند سرآغاز جهش استان در ابعاد مختلف توسعه خوزستان شود.

وی گفت: قبلا این لایحه از سوی دولت به مجلس ارائه شد ولی این دو درصد به همه مناطق نفتخیز و محروم کشور پرداخت شد.

معاون اول رییس جمهوری ایجاد سه تا چهار منطقه ویژه اقتصادی، احداث دو بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهرهای اندیکا ، هفتکل و یک درمان بستر در هویزه ، اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای کمک به عمران شهری حمیدیه ، لالی ، بستان ، سوسنگرد ، کارون و هویزه را از دیگر مصوبات دور چهارم سفر به استان خوزستان برشمرد.

رحیمی افزود: در نشست هیات دولت مصوب شد ۵۰ میلیارد ریال برای ساماندهی بافت شهری شوشتر از سوی وزارت نفت پرداخت شود.

وی اختصاص دو هزار میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز معادن استان و طرح های جدید معدن ، پرداخت چهار هزار و ۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات هفت و ۱۳درصد برای بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال جوانان در این بخش را از دیگر مصوبات دور چهارم سفر هیات دولت به خوزستان عنوان کرد.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه گفت: در نشست هیات دولت مصوب شد مبلغ ۵/۴میلیارد دلار تسهیلات برای احداث ، نوسازی و تجهیز شبکه های آبیاری استان به منظور استفاده از آبهای پشت سدهای استان اختصاص یابد.

رحیمی ارتقا دو دانشکده علوم پزشکی بهبهان و دزفول به دانشگاه را از دیگر مصوبات نشست هیات دولت در خوزستان عنوان کرد و افزود: هیات دولت مصوب کرد مبلغ یک هزار میلیارد ریال برای مین زدایی مناطق آلوده استان اختصاص یابد به گونه ای که عملیات پاکسازی مناطق آلوده به مین در استان به اتمام برسد.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه اختصاص یک هزار میلیارد ریال برای جبران خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه بخش کشاورزی را از دیگر مصوبات مهم هیات دولت در سفر چهارم برشمرد و گفت: احداث پنج شهرک صنعتی جدید در استان و فاینانس ۴۸۰میلیون دلار برای خط قطاری شهری اهواز از سوی بانک تجارت از دیگر مصوبات نشست هیات دولت می باشد.

احداث فرودگاه جدید اهواز از محل اعتبارات وزارت نفت ، اختصاص اعتبارات مجزا شرکت های نفتی برای توسعه و عمران مناطق شهری و روستایی استان ، لایحه اصلاح پرداخت مالیات های مستقیم و عوارض شرکت ها و پیمانکاران در محل اجرای پروژه ها و کمک به احداث یک اردوگاه برای جوانان خوزستانی در مشهد مقدس از دیگرمصوبات نشست هیات دولت به خوزستان است.

به گفته رحیمی در نشست هیات دولت ، مجوز استخدام دو هزار نفر بومی و تفویض اختیار رییس جمهوری به استاندار خوزستان برای ۱۲هزار و ۴۰۰نفر از نیروهای بومی در دستگاههای اجرایی سراسر استان از مصوبات مهم هیات دولت برای اشتغال جوانان خوزستانی است.

هیات دولت در نشست استانی شرکت های دولتی و اجرایی استان خوزستان را مکلف کرد برای اجرای پروژه های استانی (مگر در موارد خاص که تخصص آن در استان وجود نداشته باشد) فقط از نیروهای بومی استفاده کنند.

رحیمی در تشریح سه سفر هیات دولت به خوزستان گفت: در سه سفر هیات دولت به استان ۷۷۵مصوبه در قالب ۳۳۰۱ پروژه به تصویب رسید که ۳۵۷مصوبه اجرا به بهره برداری رسیده و ۳۶۹مصوبه در دست اجرا می باشد.

وی گفت: ۹۴درصد مصوبات سه سفر گذشته اجرا شده و یا در دست اجرا می باشد و تنها شش درصد مشکل و مانع برخورد کرده اند که در این سفر مشکلات و موانع این پروژه ها بررسی و راهکارهای لازم برای اجرای آنان ارایه شد.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه سفر چهارم دولت را دیدار با مردم میهمان نواز خوزستان عنوان کرد و گفت: هرچند اقدامات و خدمات بزرگی در دولت های نهم و دهم در استان خوزستان صورت گرفته اما حق مردم خوزستان فراتر از این خدمات است.

وی افزود: همه مصوبات دولت در سفرهای استانی در حکم قانون بوده و اگر تعهدی تا پایان عمر دولت دهم اجرا نشود در دولت های آینده عملیاتی خواهد شد.

رحیمی این مصوبات را مطالبات بحق مردم دانست و گفت: مصوبات سفرهای استانی قابل حذف نبوده و باید اجرایی شود.



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, | 18:19 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
حذف ارز مرجع و ارز ۲۴۵۰ تومانی در بودجه ۹۲ اگر به زیر ساخت ها توجه نشود و راهی برای کنترل تورم ناشی از ان اندیشیده نشود به هیچ وجه مطلوب دولت بعدی و مردم نیست...
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۳

جوان آنلاین-سینا سرمد: بعد از حذف بی‌سروصدای ارز مرجع که بر گرانی های بی رویه در بازار ها ی مختلف دامن زد وباعث گرانی گوشت قرمز و روغن از ۴۰ تا ۶۰ درصد شد، به نظر می رسد موج جدید گرانی ها در راه است.

در این میان مجلس نيز نرخ ارز در بودجه سال ۹۲ را ۲۴۵۰ تومان اعلام كرد كه ناگفته پيداست كه چنين تصميماتي باعث تغييرات زيادي در قيمت كالا و خدمات به ويژه در بخش واردات آن مي‌شود.

به نظر مي‌رسد افزايش قيمت‌ها به جز گراني‌هايي كه در سطح جامعه نمود خواهد داشت، تورم انكارناپذيري را نيز در پي دارد كه اگر به موقع جلوي آن گرفته نشود، آثاری را براي اقتصاد كشور به ارمغان خواهد آورد.

این در حالی است که نتايج يك نظرسنجي تلويزيوني از حدود ۶۰۰ هزار بيننده نشان مي‌دهد كه بالغ بر ۷۰ درصد از پرسش شوندگان از رئيس‌جمهور آينده خواسته‌اند مهار تورم را در اولويت اول كاري خود قرار بدهد.
اين نظرسنجي يك‌شنبه شب در برنامه پايش شبكه اول صدا و سيما به‌عمل آمد. براساس نظرسنجي صورت گرفته در اين برنامه از مجموع حدود ۶۰۰ هزار بيننده‌اي که در اين نظرسنجي شركت‌‌كردند، ۴۰۰ هزار و ۲۹۴ نفر يعني ۶۷/۷۶درصد از کل کاربران معتقدند رئيس‌جمهور آينده بايد اولويت خودش را برمهار تورم قرار دهد.

همچنين ۳۲/۲۳درصد از شركت‌‌كنندگان يعني ۱۹۰۴۴۹ نفر نيز بر اين باورند که ايجاد اشتغال بايد در اولويت دوم رئيس‌جمهور بعدي باشد. سوال نظرسنجي برنامه پايش شب گذشته به اين شرح بود: به نظر شما اولويت برنامه رئيس‌جمهور آينده کدام باشد؟ ۱ – ايجاد اشتغال ۲ – مهار تورم.

نتايج اين نظرسنجي نشان مي‌دهد كه مردم فشار تورمي ‌شديدي را احساس مي‌كنند و به‌رغم اينكه بيكاري هم يكي از مشكلات اصلي كشور است و حتي بنا بر گفته تعدادي از كارشناسان يكي از اولويت‌هاي اصلي كشور است، اما با اين وجود بخش مهمي‌از مردم ترجيح مي‌دهند دولت ابتدا تورم را مهار كرده و سپس براي بهبود ساير شاخص‌هاي اقتصادي تلاش كند.

البته دلايل گرايش عمومي‌به مهار فوري تورم هم كاملا پيداست. گزارش بانك مركزي درباره تورم ‌سال۹۱ حاكي است كه ميانگين تورم در اين‌سال به ۳۱.۵ درصد رسيده است.

اين تورم از‌سال ۷۵ به اين سو كم‌سابقه است و در‌‌واقع ركورد تورم طي ۱۷‌سال گذشته شكسته شده است. اين درحالي است كه برخي نمايندگان مانند احمد توكلي، نماينده تهران اعلام كرده‌اند كه تورم براي افراد ضعيف و حقوق بگير جامعه ۴۷ درصد و براي افراد توانمند كمتر از ۳۰ درصد است.

به این ترتیب حذف ارز مرجع و ارز ۲۴۵۰ تومانی در بودجه ۹۲ اگر به زیر ساخت ها توجه نشود و راهی برای کنترل تورم ناشی از ان اندیشیده نشود به هیچ وجه مطلوب دولت بعدی و مردم نیست و به نظر می رسد با این شرایط دولت بعدی کار سختی پیش رو خواهد داشت.


تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, | 18:14 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۹

فاصله سنی پیرترین و جوانترین کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری، عددی به اندازه ۴۴ است که در نوع خود، مساله جالب توجهی است.



به گزارش زندگی نیوز، پیرترین کاندیدای احتمالی ریاست‎جمهوری، هاشمی رفسنجانی است و جوانترین کاندیدای احتمالی نیز، احمدزاده کرمانی به شمار می‎رود.



هاشمی رفسنجانی متولد ۱۳۱۳ بوده و در واقع در بین ۷۸ و ۷۹  سال سن دارد.



سیدمحمد خاتمی متولد ۱۳۲۲ است و ۷۰ ساله.



غلامعلی حداد عادل، متولد ۱۳۲۴ و ۶۸ ساله است. ولایتی هم متولد ۱۳۲۴ است.



بعد از این دو محمد سعیدی کیا قرار دارد. وی متولد ۱۳۲۵ بوده و در واقع ۶۷ سال دارد.



حسن روحانی اما متولد ۱۳۲۷ بوده و دو سال از سعیدی‎کیا کوچک‎تر است.



علی فلاحیان اما متولد ۱۳۲۸ بوده و با ۶۳ سال سن، بعد از حسن روحانی قرار می‎گیرد.



بعد از فلاحیان نوبت به محمدرضا عارف می‌رسد که ۶۲ سال دارد و متولد ۱۳۳۰ است.محمد علی نجفی هم، با عارف، هم سن است.



محمدرضا باهنر متولد ۱۳۳۱ و ۶۱ سال است. منوچهر متکی، بعد از باهنر قرار دارد و متولد ۱۳۳۲ است. وی کاندیدایی ۶۰ ساله است. یحیی آل اسحاق نیز با متکی همسن است.



بعد از این گروه، نوبت به حسین کمالی می رسد. وی متولد ۱۳۳۲ و ۶۰ ساله است.



محسن رضایی متولد ۱۳۳۳ و دارای ۵۹ سال سن است.



اسحاق جهانگیری متولد ۱۳۳۶ است. علی لاریجانی هم با جهانگیری در یک ردیف قرار دارد.



مصطفی پورمحمدی با ۵۴ سال، به عنوان نفر بعدی قرار دارد. غلامحسین الهام و حمیدرضا حاجی بابایی هم با پورمحمدی همسن و سال هستند.



اسفندیار رحیم مشایی متولد ۱۳۳۹ در نوبت قرار گرفته است.



و بعد از او محمد باقر قالیباف با ۵۲ سال، در ردیف بعد قرار گرفته است. پرویز فتاح نیز همراه با قالیباف، متولد سال ۱۳۴۰ است.



بعد از این دو نفر نوبت به مصطفی کواکبیان می رسد که متولد ۱۳۴۱ است.



کامران باقری لنکرانی، علی نیکزاد و سعید جلیلی هم متولیدن ۱۳۴۴ و ۴۸ ساله اند.



و در نهایت احمدزاده کرمانی قرار دارد که متولد ۱۳۵۷ بوده و تنها ۳۵ سال، سن دارد.



تاريخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, | 1:47 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۶
 
 
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تأکید بر حمایت از «زاکانی» گفت: همه تلاش ما در حال حاضر معطوف به شکل دادن موج مطالبات مردمی برای آقای زاکانی است.
ایثارگران حتماً از زاکانی حمایت خواهد کرد/ همه تلاش ما معطوف به رأی‌آوری اوست

به گزارش جهان، حسین فدایی که شامگاه شنبه در حاشیه اعلام کاندیداتوری علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران سخن می گفت، اعلام کرد: جمعیت ایثارگران حتماً در انتخابات آتی از زاکانی حمایت خواهد کرد.



وی در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه اگر آقای حداد عادل از ائتلاف پیشرفت بیرون آید، شما چه تصمیمی خواهید گرفت؟، افزود: ما فعلا تمام تلاشمان اینست که موج مطالبت مردمی برای آقای زاکانی شکل گیرد و برای وی رأی‌آوری شود.



دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا زاکانی در صورت حضور آقایان جلیلی یا حداد عادل حاضر به کنار رفتن به نفع آنهاست، افزود: در آن زمان با توجه به اقتضای زمان اگر موردی به وجود آید، تصمیم‌گیری خواهد شد.



فدایی همچنین در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه آیا ممکن است بین زاکانی و جلیلی ائتلافی صورت گیرد، گفت: در عالم سیاست هر چیز البته درست امکان دارد.



وی با بیان اینکه مشرب زاکانی اصولگرایی است، متذکر شد: هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و آقای زاکانی هم کار غیرمنطقی انجام نمی‌دهد بلکه کاری را انجام می‌دهد که عاقلانه، منطقی و در راستای ارز‌ش‌ها و مصلحت جامعه اسلامی و تأمین کننده منافع عمومی است.



تاريخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, | 1:26 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

اریخ انتشار : يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۳

 
 
در حالي كه خاتمي ادعا مي كند نگران نظام و انقلاب است، شماري از وابستگان گروهك ها و عناصر فراري ضمن نامه اي از وي براي نامزدي انتخابات دعوت كردند.
نامه
به گزارش جهان به نقل از کیهان، امضاكنندگان با بيان اينكه حامي فتنه سبز هستند، نوشته اند: امضاكنندگان اين نامه اميدوارند جنابعالي كه در چهار سال سخت گذشته، دوشادوش خواسته ها و رنج هاي حاميان جنبش سبز مانده ايد، با اعلام نامزدي خود در انتخابات آتي، به تداوم دموكراتيزاسيون ياري رسانيد.

در ميان اسامي امضاكنندگان نام بابك اميرخسروي (از اعضاي مركزيت حزب توده و از چپ هاي آمريكايي)، عبدالعلي بازرگان (عضو گروهك نهضت آزادي)، حسن يوسفي اشكوري و شمار ديگري از اعضاي گروهك هاي نهضت آزادي و ملي-مذهبي ديده مي شود.

خاتمي به عنوان رئيس شوراي مركزي مجمع روحانيون هرگز توضيح نداده كه كدام سنخيت باعث تجانس و همراهي وي با گروهك هاي قسم خورده ضدانقلاب شده است؟ براساس برخي قرائن اين گروهك ها با قطعي دانستن رد صلاحيت خاتمي، درصددند كه وي را براي نوعي انتحار سياسي به عرصه فرستاده و پيشمرگ اهداف خود كنند. آنها پيش از اين و به نوعي ديگر همين معامله را با بني صدر كردند تا جايي كه او مجبور شد با لباس زنانه از كشور بگريزد و به مجموعه اموات سياسي خارج كشور الحاق شود.

دعوت كنندگان خاتمي را براي دردسرسازي مي خواهند

«دعوت كنندگان خاتمي به نامزدي انتخابات مي دانند كه او رئيس جمهور نمي شود و او را براي دردسرسازي مي خواهند».

اين مطلب را امين بزرگيان از همكاران خارج نشين نشريات زنجيره اي مورد تأكيد قرار داد و نوشت: آمدن خاتمي حتي بين زندانيان سياسي نيز شكاف انداخته است. به نامه هاي دعوت نگاه كنيد كه اسامي خيلي از زندانيان در پاي آن نيست.

به گزارش نداي سبز وي مي افزايد: جواد اطاعت از مشاوران خاتمي در انتخابات پيش رو گفته است «درباره سلامت انتخابات ما نبايد پيشداوري بدبينانه كنيم». اين جمله نمايندگي مي كند تمام آن چيزي كه تحت عنوان اصلاح طلبي فرمال و صوري مي توان نام نهاد. لازمه هر نوع مشاركت اثباتي در انتخابات پيش رو توانايي فوق العاده در فراموشي انتخابات قبلي و رخدادهاي آن است. بدون فراموشي انتخابات قبلي نمي توان در انتخابات بعدي مشاركت اثباتي داشت. برخي به اين بهانه كه فرصت انتخابات فرصت خوبي براي سياست است، مي خواهند سر خاطرات و روياهاي ما گول بمالند.

وي در ادامه با بيان اينكه خاتمي را براي دردسرسازي دعوت مي كنند، مي نويسد: «او را دعوت مي كنند تا كانديدا شود و دردسر ايجاد كند.دردسري نه برخاسته از تأييد صلاحيت و رئيس جمهور شدنش كه دردسري برخاسته از رد صلاحيت و با رئيس جمهور نشدنش. گويا همه مي دانند او رئيس جمهور نمي شود. اين بار خاتمي از جنبه سلبي اش قرار است دردسر شود و نه جنبه ايجابي اش (دوم خرداد). مي توان در وضعيت جديد و از موضعي به مراتب راديكال تر از تحريم، او را به كانديداتوري دعوت كرد؛ نوعي ديالكتيك منفي.»

برخلاف اين تلقي رد صلاحيت خاتمي كمترين هزينه و دردسري براي جمهوري اسلامي ندارد اما جالب است كه مدعيان جنبش سبز و شرط گذاري هاي آن چناني براي توجيه عقب نشيني خود به توجيهات سستي از اين دست استناد مي كنند.

يادآور مي شود اخيراً چند تن از فتنه گران بازداشتي از خاتمي براي نامزدي انتخابات دعوت كرده بودند اما اغلب بازداشت شدگان فتنه سبز حاضر به همراهي با اين دعوت نشده اند.

در همين حال حسن شريعتمداري از اعضاي گروهك منحله حزب خلق مسلمان كه در آلمان به سر مي برد در مصاحبه با راديو فرانسه اظهار داشت تحركات اصلاح طلبان و خاتمي مجالي براي موفقيت نخواهد داشت.

وي تصريح كرد: نه آقاي خاتمي اهل اين ميدان است و نه چنان نظم و انضباطي درون اصلاح طلبان وجود دارد و اين روزها هم براي چنين كاري دير شده و من فكر نمي كنم آنها فرصتي براي اقدام داشته باشند. خاتمي حتي مانند گذشته امكان مانور ندارد. آنها مغضوب نظام هستند و بازداشت عده اي از فعالان نيز باعث تشتت بيشتر شده است.


تاريخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, | 1:24 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۹
 
 
هاشمی رفسنجانی در دیدار نوروزی با سید محمد خاتمی به وی پیشنهاد داده است که از مدل ائتلاف سه گانه اصولگرایان استفاده کرده و ائتلافی میان خود، حسن روحانی و اسحاق جهانگیری تحت عنوان ائتلاف 1+2 اصلاح طلبان تشکیل دهد که این پیشنهاد با مخالفت خاتمی مواجه شده است.
جزئیات دیدار خاتمی و هاشمی/ پیشنهاد انتخاباتی رفسنجانی

به گزارش جهان به نقل از مهر، در دیدار نوروزی سید محمد خاتمی با هاشمی رفسنجانی در دیدار نوروزی خود مباحثی را در خصوص مهمترین مسائل کشور از جمله آرایش سیاسی انتخابات پیش رو، وضعیت و نحوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات و کاندیداتوری چهره حداکثری از سوی این جریان سیاسی بحث و گفتگو کردند.




در این دیدار نوروزی سید محمد خاتمی به آقای هاشمی رفسنجانی پیشنهاد کاندیداتوری ارائه می کند و می گوید: بهتر است شما در انتخابات ریاست جمهوری آتی کاندیدا شوید؛ چرا که از نظر بنده، بسیاری از سیاسیون و مردم شما بهترین گزینه برای ریاست جمهوری محسوب می شوید.




پس از سخنان خاتمی، هاشمی پیشنهاد وی را نمی پذیرد و در عین حال پیشنهادی را به رئیس جمهور دولت اصلاحات ارائه می کند.




هاشمی رفسنجانی در پیشنهاد انتخاباتی خود خطاب به خاتمی می گوید: بهتر است همچون اصولگرایان که ساز و کار ائتلافی را برای معرفی کاندیدای خود در نظر گرفته اند، اصلاح طلبان نیز به سمت تشکیل یک ائتلاف بروند.




وی در تشریح پیشنهاد انتخاباتی اش برای اصلاح طلبان به خاتمی، می افزاید: همانطور که اصولگرایان ائتلاف سه گانه را برای رسیدن به اجماع برگزیده و معرفی کرده اند، خوب است که اصلاح طلبان هم ائتلاف 2+1 را با حضور جنابعالی و آقایان اسحاق جهانگیری و حسن روحانی تشکیل دهند.




هاشمی رفسنجانی در ادامه پیشنهادش به خاتمی ضمن تاکید بر فصل الخطاب بودن نظر خاتمی در این ائتلاف اضافه می کند: اگر خروجی این ائتلاف سه نفره برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده شما باشید که بهترین حالت برای اصلاح طلبان بوجود خواهد آمد، در غیر اینصورت ضمن موافقت با کاندیداتوری یک نفر از بین اسحاق جهانگیری و حسن روحانی از آن ها حمایت کنید.




البته این پیشنهاد رئیس جمهور دولت سازندگی با اقبال رئیس جمهور دولت اصلاحات مواجه نشده و خاتمی تمایلی به این پیشنهاد نشان نداده است.



تاريخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:خاتمی, هاشمی, انتخابات,, | 1:20 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۱۱

سلسله انفجارهاي امريكا چند روزي هست كه مردم را كلافه كرده است. روز دوشنبه سه انفجار شهر بوستون را به كما برد و صبح روز چهارشنبه مركزي در تگزاس به هوا رفت تا عمق اين كما افزايش يابد. اما اين تمام ماجرا نبود، چون روز پنج شنبه يك فرد مسلح در موسسه فناوري دانشگاه معتبر ام.آي.تي در ايالت ماساچوست امريكا شروع به تيراندازي به سمت حاضران كرد كه يك پليس زخمي شد. شهر بوستون در ايالت ماساچوست قرار دارد، با اين وصف اين دومين حادثه‌اي است كه در اين ايالت رخ مي‌دهد.


خبرها حاكي از آن است كه پليس و نيروهاي امنيتي – اطلاعاتي امريكا به دنبال پيدا و معرفي كردن افرادي هستند كه مي‌توانند در انفجارهاي بوستون دست داشته باشند و در اين راه حتي مظنون‌ها را مورد شكنجه قرار مي‌دهند. روز گذشته در پي يك تعقيب و گريز، پليس در شهرك واترتاون در ۱۰ كيلومتري شهر بوستون با تيراندازي به يك شهروند امريكايي، وي را كشت. به گزارش بي‌بي‌سي دو فرد مسلح كه گفته مي‌شود مقداري سلاح و مواد منفجره به همراه داشتند پليس به آنها مظنون شد و درگيري پيش آمده است. وال استريت ژورنال اين دو شخص را با تابعيت چچن معرفي كرده است.


نيويورك تايمز در اين باره نوشت: درگيري ساعت يك بامداد در خيابان لورل آغاز شد. ريچارد دلوريرز، مأمور اف بي‌آي از مردم خواسته است كه در صورت مشاهده به آنها نزديك نشده و فقط به مركز پليس اطلاع دهند. وي كه در هتلي در شهر بوستون كنفرانس خبري برگزار كرده بود، گفت: ما آنها را مسلح و بسيار خطرناك مي‌دانيم. دلوريرز تأكيد كرد كه اف بي‌آي از اين مسئله خبر ندارد كه آيا تهديد ديگري در راه است يا خير.


در حال حاضر چهره شهر بوستون بيشتر از روزهاي گذشته رنگ امنيتي به خود گرفته و اف بي‌آي با حضور جدي در اين شهر از مردم خواسته از خانه‌ها بيرون نيايند. مقامات امريكا به شدت دنبال اين هستند تا متوجه شوند آيا اين انفجارها به هم ارتباط دارند و منبع آن يكي است؟ مسئولان دانشگاه ام. آي. تي نيز ار دانشجويان خواسته‌اند از دانشگاه و خوابگاه خود بيرون نيايند و حتي مأموران يك ساختمان اين دانشگاه را تحت محاصره درآورده‌اند.


در تگزاس نيز پليس امريكا انفجار كارخانه كود شيميايي را حادثه جنايي خوانده است. تعداد كشته‌شده‌ها هنوز مشخص نيست، اما برخي از منابع صحبت از ۶۰ – ۷۰ تن به ميان مي‌آورند كه بيش از يكصد زخمي هم داشته است. به خاطر همين انفجار مهيب، شهر واكو در غرب تگزاس با حدود ۱۵۰۰ هزار تن جمعيت كاملاً خالي از سكنه شده است. همزمان مركز تحقيقات زمين‌شناسي امريكا اعلام كرده كه زلزله ۱/۲ ريشتري در اين مركز رخ داده است. انفجار و زبانه كشيدن شعله‌ها به گونه‌اي بوده كه ۶۵ منزل مسكوني به طور كامل تخريب شده‌اند. بيش از همه انتشار گازهاي سمي باعث وحشت مردم شده است. تگزاس از جمله ايالت‌هاي امريكاست كه مردم و مقامات آن خواهان جدايي از امريكا هستند.


اگر‌چه هنوز نمي‌توان منبع مشخصي براي اين انفجارها و حوادث پيدا كرد، اما از روز اول بسياري از تحليلگران ريشه اين اتفاقات را در داخل امريكا مي‌دانند. اين انفجارها هنگامي به وقوع پيوسته‌اند كه اصلاح قانون حمل اسلحه در سنا با فشار محافظه‌كاران و لابي بزرگ اسلحه رد شده است.



تاريخ : یک شنبه 31 فروردين 1392برچسب:تگزاس ,پليس امريكا,, | 23:49 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
  (۱۳۹۲/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۳)

رهبر معظم انقلاب اسلامی درپی درگذشت فقیه بزرگوار آیت الله حاج شیخ غلامرضا رضوانی رحمة الله علیه، پیام تسلیتی صادر کردند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
درگذشت فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ غلامرضا رضوانی رحمة الله علیه را به بازماندگان محترم و به همه ی ارادتمندان و شاگردان ایشان تسلیت میگویم. این عالم جلیل از شاگردان مورد اعتماد حضرت امام خمینی و متکفل مسئولیتهایی از جمله در شورای نگهبان بودند و خدمات ایشان در تعامل با دستگاهها برای تبیین نظرات فقهی شورای نگهبان مشمول عنایت و قبول حضرت احدیت و موجب رضوان الهی است، ان شاالله.
از خداوند متعال علو درجات این روحانی عالیمقام را مسألت مینمایم.
سید علی خامنه ای
31/فروردین/1392

 



تاريخ : شنبه 31 فروردين 1392برچسب:پیام رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت آیت الله حاج شیخ غلامرضا رضوانی(رحمة الله علیه), | 23:41 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

در دستانم دو جعبه دارم که خدا به من داده است. او گفت:غصه هایت را درون جعبه سیاه بگذار و شادی هایت را درون جعبه طلایی.به حرف خدا گوش کردم.شادی ها و غصه هایم را درون جعبه ها گذاشتم. جعبه طلایی روز به روز سنگین تر می شد و جعبه سیاه روز به روز سبک تر.

از روی کنجکاوی جعبه سیاه را باز کردم تا علت را دریابم.دیدم که ته جعبه سوراخ است و غصه هایم از آن بیرون می ریزد.سوراخ جعبه را به خدا نشان دادم و گفتم:در شگفتم که غصه های من کجا هستند؟خدا با لبخندی دلنشین گفت:ای بنده من!همه آنها نزد من٬ اینجا هستند.
پرسیدم پروردگارا!چرا این جعبه ها را به من دادی؟چرا ته جعبه سیاه سوراخ بود ؟گفت:ای بنده من!جعبه طلایی را به تو دادم تا نعمت های خود را بشماری و جعبه سیاه را برای اینکه غم هایت را دور بریزی…



تاريخ : جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, | 1:2 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

جوشکاری در یکی از حسینیه‌های بازار تهران، سبب وقوع انفجاری شدید شد

.پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۵

به گزارش افکارنیوز، محمد تیمورخانی رییس ایستگاه ۷ مستقر در بازار تهران در این‌باره گفت: کسبه بازار تهران در ساعت ۱۴:۲۰ روز گذشته طی تماسی با سامانه ۱۲۵ از شنیدن انفجار شدید در گوشه‌ای از بازاربزرگ خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی به‌دنبال آن آتش نشانان ایستگاه ۷ و نیز گروه امداد و نجات ۹ را به محل حادثه واقع در بازار بزرگ تهران، پله‌های نوروزخان، سرای سجادیه اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که در مجاورت ساختمان یکی از حسینیه‌های بازار، کارگران مشغول جوشکاری بودند که با افتادن جرقه‌های حاصل از جوشکاری به داخل چاه فاضلاب موجود در زیرزمین این حسینیه، ناگهان انفجار شدیدی رخ داده است.

تیمورخانی با بیان این که جرقه‌های جوشکاری باعث انفجار گاز موجود در چاه شده بود، خاطرنشان کرد: در اثر این انفجار صدای مهیبی در اطراف محل حادثه به گوش رسید که خوشبختانه در جریان آن به فردی آسیب نرسید.

به گفته رییس ایستگاه ۷ آتش نشانی، آتش نشانان پس از بازدید و بررسی کامل محل حادثه و ایمن کردن آن، به ماموریت خود خاتمه دادند.



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:انفجار شدید در بازار تهران, | 23:40 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:عکس/ حمل عجیب/ گاو //موتور/, | 22:42 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
عصر روز پنجشنبه اسفندیار رحیم مشایی با وجود پیش بینی هایی که در باره حضور او در جشن استادیوم آزادی می شد به قطعه هنرمندان رفت و بر سر خاک عسل بدیعی حاضر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار رحیم مشایی بعد از زیارت قبور شهدا به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) رفت و بر سر مزار هنرمندان حاضر شد. در زمان حضور مشایی بر سر آرامگاه ابدی عسل بدیعی که نوروز امسال دار فانی را وداع گفت خانواده این هنرمند و رضا داود نژاد حضور داشتند.

مراسم تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی عصر روز پنجشنبه 29 فروردین با حضور رئیس جمهور و کارکنان سازمان های میراث فرهنگی، امداد و نجات هلال احمر و سایر ارگان ها در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار شد. پیش از برگزاری این مراسم پیش بینی شده بود به غیر از رئیس جمهور، اسفندیار رحیم مشایی نیز در این مراسم حاضر شود و سخنرانی کند.

 


تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:مشایی , | 22:41 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، چندی قبل در روز دوازدهم اسفندماه یکی از بزرگترین فروشگاه های برند لاگژری مون بلان
Monblanc
در مجتمع تجاری "سام سنتر" واقع در خیابان فرشته تهران افتتاح شد.


استقبال بی نظیر سوپراستارهای سینما از نیکی کریمی گرفته تا پوریا پورسرخ، الناز شاکردوست، آناهیتا همتی و الهام حمیدی و ستارگان فوتبال مانند علی دایی فرهاد مجیدی، امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی و یا اهالی فرهنگ همچون دکتر الهی قمشه ای در مراسم گشایش اولین شعبه این برند لوکس تعجب عام و خاص را بر انگیخت. مراسمی که مجری چون فرزاد حسنی را به کار گرفته بود تا هر چه با شکوه تر برگزار شود.









مون بلان چیست؟
مون بلان در اصل نام بلندترین قله ی کوه در رشته کوه‌های آلپ اروپا است. که برند لوکس و پر شهرت مون بلان با نام آن مزین شده است.



این برند طراح و سازنده ی قلم های نوشت افزار خاص، عینک های آفتابی، جواهرات، محصولات چرمی، عطر و... به صورتی کاملاً لوکس و قیمتی است. این شرکت در سال 1908 توسط سه یهودی آلمانی به نام های:

1. "یوهان فوس" (Claus Johaness Voss)؛ فروشنده لوازم التحریر.

2. "آلفرد نمیاس" (Alfred Nehemias)؛ بانکدار.

3. مهندس "آگوست ابراشتاین"(Agust Eberrrstain)

پایه گذاری شد.
هدف این سه یهودی از این شراکت تولید قلم های لوکس برای مشتریان خاص بود؛ اتحادی مستحکم که تخصص، توان اجرایی و قدرت مالی را در کنار یکدیگر گرد آورد. یکی از دلایل شهرت مون بلان، ارائه ی قلم های تولید شده به تعداد محدود است و این موضوع سبب شده قلم های مزبور به مرور زمان با ارزش شوند.


زیپ دیپلماسی با طعم مون بلان
زیپ دیپلماسی گونه ای از دیپلماسی عمومی و سیاست ورزی است که به صورت رسمی و توسط دیپلمات های با سابقه در کشور هدف اجرا نمی شود بلکه توسط افرادی که در میان مردم از نفوذ و قدرت جذب برخوردارند مانند بازیگران سینما، ورزشکاران و یا فعالان فرهنگی و اقتصادی، دیپلماسی و سیاست خاص به صورتی غیر رسمی اجرا می شود تا مقبول عام و خاص جامعه قرار گیرد هرچند اکثریت جامعه هدف با دیپلماسی رسمی آن کشور مخالف باشند.

در واپسین روزهای سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی و شروع سال جدید حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد نمایندگی برندی خارجی در ایران متولد می گردد و کیک تولدش توسط مردان و زنانی از ایران بریده می شود که در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردارند.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:نیکی کریمی و پوریا پورسرخ, | 22:23 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

 
 

 

عیادت رهبر انقلاب از آیت الله طاهری خرم آبادی و جمعی از والدین شهدا در بیمارستان خاتم الانبیاء (۱۳۹۲/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۱)

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (پنجشنبه) با حضور در بيمارستان خاتم الانبیاء از آیت الله طاهری خرم آبادی و جمعی از والدین شهدا که در بخش مراقبتهای ویژه این بیمارستان بستری هستند, عيادت و براي سلامتي آنان دعا كردند.



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, | 22:20 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |


این شعر قشگ رو از وبلاگ "کشکول میرزا مهدی" است خودم خیلی خوشم اومد. امیدوارم شما هم خوشتون بیاد. به نظرم این شعر را باید کسانی بخوانند که در عالی ترین پزهای روشنفکری مدافع روابط آزاد دختر و پسر هستند.

ای شنیدم که شبی بر سر مـد                  دختــــری بــا پـــدرش بـــود به جنـگ

پــدر از روی نصیــحت می گفـت                  کــــه مکـــن پیـــــروی از راه فـرنــــگ

 مرو از خانــه بـــرون بـــی چــادر                   بــــر تـــن خویــش مکـن دامن تنــگ

ای بسا گرگ که در جامه میش                   بهـــــــر صیـــد تــــو نــــوازد آهنــــگ

نکننـــد ایـــن دغـــلان از دغـلی                    بهــــر اغفـــال تـو یـک لحظـه درنــگ

دختـــر از روی تعــــرض گفتــش                    آنـچـه تـو گـویـی بـود جـمله جفنـگ

بــــاش خـــاموش دگـر یاوه مگو                    کـــه تـــو پــیــری و بــــری از فـرهنـگ

مدتـی شـد سپـری زیـن جریان                    تا که یک شب پسری گوش به زنـگ

با سخـــن هــای زیبنـده عشق                    بــا بیـــانــات دل انــگیـــز و قشنـــگ

همچو آهو به سخن رامـش کرد                    از ره حیــــله چـــــــو روبــــاه زرنـــگ

گوهـــــر عفـــــت او را زد و بــرد                    کــــرد دامــان وی آلـــوده بـه ننـــگ

همچنانـی که به خود می بـالید                    زیـــر لـب زمـزمـــه کــرد ایـن آهنـگ

صیــد بـــا پـای خود افتاد به دام                    مــرغ بــا میــل خـود افتـاد به چنـگ


تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, | 13:16 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

هر چند وقت یك​بار گروهی از كلاهبرداران در دنیای مجازی روشی را برای پركردن جیب‌هایشان ابداع می‌كنند.

به گزارش جام جم، این در حالی است كه اگر كاربران به طور مرتب اطلاعات خود را از منابع تائید شده را به روز كنند، می‌توانند مجرمان دنیای مجازی را در اجرای نقشه‌های خود ناكام بگذارند. در این گزارش، هفت روشی را كه در كشورمان كلاهبرداران اینترنتی از آن بهره می‌برند تا سر كاربران اینترنت كلاه بگذارند، با هم مرور می‌كنیم.

حقه نیجریه‌ای

این شگرد كه باعث شد افراد ساده‌لوح زیادی قربانی حرص و طمع خود شوند به این علت حقه نیجریه‌ای لقب گرفته است كه در آن فرد تبهكار از طریق پست الكترونیكی ایمیل‌های فراوانی برای طعمه خود ارسال كرده و ادعا می‌كند شاهزاده بخت‌برگشته‌ای در نیجریه است كه از بد ماجرا از سمت خود خلع شده و از آنجا كه بدخواهان و دشمنان زیادی دارد می‌خواهد به صورت پنهانی مبلغ زیادی پول از كشور خارج كند، این شاهزاده تقلبی در ایمیل‌هایی كه برای طعمه خود می‌فرستد وعده‌های وسوسه‌كننده و سرخرمن زیادی به قربانی خود می‌دهد. در این روش فرد كلاهبردار بعد از این‌كه طعمه خود را وسوسه كرد از او می‌خواهد از طریق تلفن یا فكس با او تماس بگیرد تا اعتمادش بیشتر جلب شود. بعد از این‌كه كلاهبردار مطمئن شد طعمه به دام افتاده، از قربانی خود می‌خواهد برای انجام مقدمات كار مبلغی به او بدهد تا كارهای اولیه انجام شود، قربانی‌ها در این روش از 500 تا هزاران دلار خود را از دست می‌دهند.

برنده خیالی یا بازنده واقعی

در این روش كلاهبردار به وسیله ارسال ایمیل یا تماس در شبكه‌های اجتماعی به طعمه‌هایش وعده برنده شدن در قرعه‌كشی را می‌دهد، به این ترتیب او از قربانیان خود می‌خواهد مبلغی پول به حسابش بریزند تا او جایزه را برایشان پست كند، اما گرفتن پول همان و كلاهبرداری هم همان.

در یكی از پرونده‌های كلاهبرداری اینترنتی با وعده برنده‌شدن، تبهكاری با فرستادن ایمیل برای قربانی‌های خود به آنها وعده می‌داد در قرعه‌كشی گرین‌كارت آمریكا برنده شده‌اند و كافی است برای گرفتن مدارك و انجام كارهای اولیه مبلغی را به عنوان هزینه پست و مالیات پرداخت كنند تا گرین كارت به دستشان برسد.

در این شگرد قربانی از همه جا بی‌خبر هم پول را به حساب كلاهبردار واریز می‌كرد تا پولش را از دست داده و كلاه گشادی به سر بگذارد.

كلاهبرداری‌ با داماد آنلاین

در این روش از كلاهبرداری اینترنتی كه مجرمان، طعمه‌های خود را در شبكه‌های اجتماعی و چت‌روم‌ها شكار می‌كنند با دادن وعده‌هایی مانند ازدواج، اطلاعات شخصی كاربران را به دست آورده و با تهدید به انتشار آنها از طعمه‌های خود اخاذی می‌كنند. مدتی قبل با شكایت دختر جوانی در زنجان كلاهبردار جوانی به دام افتاد كه از دختران زیادی با این روش اخاذی كرده بود.

یكی از شاكیان این پرونده درباره شگرد مرد كلاهبردار به ماموران پلیس گفت: بعد از این‌كه با مرد جوانی به نام احمد در اینترنت دوست شدم، او ادعا كرد قصد دارد با من ازدواج كند. به همین علت در دنیای مجازی بیشتر با هم در ارتباط بودیم. مدتی به این شكل گذشت و یك روز احمد گفت كامپیوتر مرا هك كرده و اگر به حسابش پول واریز نكنم، او عكس‌های شخصی مرا در اینترنت منتشر خواهد كرد.

به این ترتیب، ماموران با شكایت دختر جوان و اطلاعاتی كه او در اختیارشان گذاشته بود، احمد را در تهران دستگیر كردند.

كلاهی برای جویندگان كار

با توجه به آمار زیاد بیكاران در جامعه، گروهی از كلاهبرداران دنیای مجازی برای دست یافتن به اطلاعات طعمه‌های خود از این شگرد استفاده می‌كنند؛ آنها در پوشش بنگاه كاریابی ایمیلی برای قربانی خود ارسال كرده و به او می‌گویند شغل ایده‌آلی را برایش پیدا كرده‌اند.

كلاهبرداران كه نیتی جز به دست آوردن اطلاعات سوژه خود ندارند، به همراه ایمیل، فایلی را برای فرد مورد نظر ارسال كرده و از او می‌خواهند فرم را پر كند. به این ترتیب قربانی بدون این‌كه بویی ببرد، اطلاعاتی مانند شماره حساب، شماره بیمه و مشخصات خود را در اختیار سارقان اینترنتی قرار می‌دهد.

فروش كالای تقبلی

با همه‌گیر شدن استفاده از اینترنت، كار خرید و فروش اینترنتی هم رونق گرفته است. امروز سایت‌های زیادی را در دنیای مجازی می‌توان دید كه انواع و اقسام محصولات موجود در بازار را می‌فروشند؛ از كالاهای لوكس گرفته تا خدماتی مانند تورهای مسافرتی.

در بین این فروشندگان می‌توان كلاهبرداران دنیای مجازی را هم دید، گروهی از این تبهكاران با فروش اجناس تقلبی به جای اجناس اصل سر مشتری های خود كلاه می‌گذارند، برای همین توصیه می‌كنیم از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و خوشنام خرید كرده و قبل از هر چیز با شماره تلفن ثابتی كه به دفتر فروش سایت اینترنتی مربوط می‌شود تماس بگیرید تا حداقل مطمئن شوید می‌توانید نام و آدرسی از فروشنده در اختیار داشته باشید.

كلاهبرداری به بهانه فروش وسایل دست دوم

مدتی پیش مرد جوانی در اصفهان دستگیر شد كه به بهانه فروش لوازم دست دوم در دنیای مجازی سر صد‌ها نفر كلاه گذاشته بود.

مرد كلاهبردار به این شكل عمل می‌كرد؛ او پس از طراحی سایت خوش آب و رنگی برای خود، از تعداد زیادی وسیله دست دوم عكاسی كرده و تصاویر را روی سایت خود قرار داده بود.

در حالی كه همه اجناس به نظر تمیز و سالم می‌آمدند مرد جوان برای آنها قیمت‌های پایینی را در نظر گرفته بود تا از این راه مشتریان را وسوسه كند.

مرد جوان از خریداران خود می‌خواست برای انجام معامله بهای اجناس را برایش كارت به كارت كنند تا او از طریق پست كالای مورد نظر مشتری‌هایش را برایشان ارسال كند.

جالب اینجا بود كه او هزینه پست كردن وسایل را هم از مشتریان خود می‌گرفت، اما بعد از واریز شدن پول به حسابش دیگر شخصی را به عنوان خریدار نمی‌شناخت.

كلاهبرداری با ایمیل جعلی

این گروه از كلاهبرداران دنیای مجازی سراغ تاجرهایی می‌روند كه در دنیای مجازی فعال هستند. آنها بعد از شناسایی طعمه‌های خود برای آنها ایمیل‌هایی ارسال كرده و از این طریق از قربانیان می‌خواهند به حساب آنها پول واریز كنند.

كلاهبردارهای دنیای مجازی به این شكل عمل می‌كنند؛ آنها وقتی به اطلاعات بازگانان دست پیدا كردند، ایمیلی مشابه ایمیل طرف قرارداد بازرگانان می‌سازند و با ارسال نامه از طریق ایمیل جعلی به قربانیان خود می‌گویند شماره حساب شركت تغییر كرده و بهتر است برای ادامه داد و ستد آنها مبلغ باقیمانده از قرارداد را به شماره حساب جدیدی كه برایشان ارسال كرده‌اند، واریز كنند تا هر چه سریع‌تر اجناس خود را دریافت كنند اما راز كلاهبرداری این سارقان اینترنتی زمانی برملا می‌شود كه تاجر بخت‌برگشته هر چه انتظار می‌كشد، جنسی به دست او نمی‌رسد.



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:كلاهبرداری, | 12:49 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

روزنامه شرق با انتشار گفت‌وگوی علی مطهری درباره انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت:

دقیقه 90 سیاسی برای جمع‏‌بندی اصلاح‌طلبان نزدیک است و نامزدهای اصلی هنوز برای آمدن یا نیامدن امروز و فردا می‌کنند. دغدغه برای آمدن بسیار است؛ از وضعیت اقتصادی کشور گرفته تا روابط بین‏‌الملل و تحریمها. در این میان، برخی افراد و رسانه‌های رقیب اصلاح‌طلبان، از ردصلاحیت نامزدهای حداکثری اصلاح‌طلبان سخن می‏‌گویند و با تبلیغ و گاهی تهدید، بر ضرورت نیامدن نامزدهای مورد نظر اصلاح‌طلبان تاکید دارند. اما علی مطهری، نگاهی متفاوت به حضور اصلاح‌طلبان دارد و آن را ضرورت تاریخی انکارناپذیری می‌داند. او چندی پیش از هاشمی رفسنجانی دعوت کرد تا به حکم «وضعیت اضطراری کشور» پا در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری بگذارد و حالا هم تاکید دارد که خاتمی با وجود زمزمه‌های مخالفت، باید وارد کارزار انتخاباتی شود تا مسائل غیرشفاف بیش از گذشته، برای افکار عمومی مشخص شود.

بخشهایی از این گفت‌وگو به این شرح است:

- جامعه نیازمند حضور اصلاح‌طلبان است تا بتواند از این برهه دشوار تاریخی عبور کند. حضور جدی آنها باعث ایجاد حماسه سیاسی خواهد شد.

-طبیعی است که مخالفان کار خودشان را می‌کنند اما یک رجل سیاسی باید بر اساس نیاز جامعه تصمیم بگیرد و ثابت‌قدم باشد و در مقابل حقوق مردم حساس. به قول شهید مطهری مصلح واقعی کسی است که در مقابل توهینهایی که به شخص او می‌شود کرخت و بی‌حس باشد و در مقابل ضایع‌شدن حقوق مردم حساس باشد.

-تهدیدها نباید تاثیری بر تصمیم اعلام کاندیداتوری نامزد آنها مثلا آقای خاتمی بگذارد. ایشان اگر خودشان احساس می کنند که آمدنشان در این برهه تاریخی ضرورت دارد، باید بیایند و توجهی به این تهدیدها نکنند. اگر تصمیم به آمدن داشته باشند و اعلام نامزدی کنند، معتقدم که اقبال مردم و فشار افکار عمومی در تصمیم نهادهای مسوول هم تاثیرگذار خواهد بود.

-رد صلاحیت هم برکاتی دارد. از این نظر که میزان سعه صدر نظام در برابر منتقدان مشخص و برخی رویکردها شفافتر می‌شود. هر چه مسائل برای مردم روشن‌تر شود بهتر از این است که در هاله‌ای از ابهام باقی بماند.

-ما نمی‌دانیم نظر قطعی ایشان (خاتمی) چیست اما این روحیه، روحیه چندان مناسبی نیست. اگر بنا دارند بیایند باید همه هزینه‌ها را – حتی رد صلاحیت – بپذیرند و آماده باشند. نباید با روحیه منفعل وارد کارزار انتخاباتی شد. این انتخابات به روحیه بالا و حضور جدی نامزدها نیازمند است. رشد اجتماعی مردم هم مانع تکرار تجربه‌های گذشته خواهد بود، ضمن اینکه ایشان هم پخته‌تر از دوره گذشته است.

به هر حال اینها باید به وظیفه‌شان عمل کنند. اگر احساس می‌کنند با ورود آنها شرایط بهبود پیدا می‌کند باید بیایند.

-اگر آقای هاشمی نمی‌آید آنها (اصلاح‌طلبان) باید حضور جدی داشته باشند تا از افراطها کاسته شود.

پیشنهاد من به آقای هاشمی برای حضور در انتخابات به دلیل شرایط ویژه و اضطراری کنونی کشور بود. او توان و تجربه کافی برای اداره کشور در این شرایط را دارد و قادر به کنار هم نشاندن گروههای سیاسی است. حرمت مقام رهبری را هم حفظ می‌کند. در سطح بین‌الملل چهره شناخته‌شده‌ای به شمار می‌آید و رابطه خوبی با مقامات کشورهای منطقه به ویژه کشورهای عربی دارد و می‌تواند در بهبود سیاست خارجی ایران و در نتیجه بهبود وضع اقتصاد کشور موثر باشد.

اینکه فرزندان ایشان بازداشت شدند نشانه عدم تبعیض در نظام است و نقطه قوت جمهوری اسلامی است. ضمنا پایگاه اجتماعی ایشان هم خوب است. اکثر روحانیت و مراجع تقلید ایشان را قبول دارند. خوب است که ایشان برای یک دوره چهارساله رییس جمهوری شوند، بعد فرد دیگری بیاید.

-در میان نامزدها افرادی هستند که رویکرد معتدل‏تری دارند و می‌توانند تغییرات نسبی در کشور به وجود آورند.

-در صورت (معرفی نامزد از سوی اصلاح‌طلبان، اصولگرایان) به سمت وحدت کاندیدا حرکت می‌کنند.

-ظاهرا نامزد دولت آقای مشایی است که به احتمال قوی از دو جهت رد صلاحیت می‌شود.



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:نظرعلی‌مطهری‌درباره‌نامزدی‌خاتمی,‌هاشمی‌و‌مشایی , | 12:46 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۱
نمي خواهم از يك نهاد رسمي نظام مهر عدم صلاحيت بگيرم
   
   
   
حتي برخي اصلاح طلبان هم نامزدي خاتمي را به منزله مقابله با نظام مي دانند. او همچنين يقين دارد كه رد صلاحيت خواهد شد و به همين دليل هم نمي آيد.
 
 
 
 

به گزارش جهان به نقل از کیهان، اين تحليل را وبسايت راديو زمانه منتشر كرد. اكبر گنجي با طرح اين سؤال كه چرا خاتمي نمي آيد نوشت حسن روحاني و علي يونسي گفته اند كه خاتمي قطعاً كانديدا نخواهد شد. چرا؟ خاتمي بارها اين مدعا را تكرار كرده كه دنبال مقابله و براندازي جمهوري اسلامي نيست. به گفته عباس عبدي و احمد پورنجاتي، كانديداتوري خاتمي به منزله مقابله با نظام به شمار خواهد رفت. از اين رو، اين دو مخالف نامزدي خاتمي هستند.



وي با اشاره به يقيني بودن رد صلاحيت خاتمي توسط شوراي نگهبان نوشت: خاتمي به دنبال طرد شدن از سوي جمهوري اسلامي نيست. حتمي بودن تأييد صلاحيت وي توسط شوراي نگهبان شرط لازم كانديداتوري اوست. پورنجاتي در اين باره گفته است «اگر آقاي خاتمي را شوراي نگهبان رد صلاحيت كند هزينه زيادي داده ايم.



شخص خود آقاي خاتمي بارها در جمع مشاورانش گفته هرگز حاضر به نامزدي در انتخابات ۹۲ نيست تا تضميني در مورد تأييد صلاحيتش نداشته باشد... خاتمي مي گويد حسين شريعتمداري عليه من مي نويسد ولي من نمي خواهم از يك نهاد رسمي نظام مهر عدم صلاحيت بگيرم... پيش بيني ام اين است كه خاتمي نامزد انتخابات رياست جمهوري سال ۹۲ نمي شود. در واقع آقاي خاتمي با تحليل در انتخابات سال ۹۲ نامزد نمي شود.»



راديو زمانه مي افزايد: بسياري از اصول گرايان بارها گفته اند كه خاتمي قطعاً رد صلاحيت خواهد شد. خاتمي اگر بخواهد حملات بي امان شريعتمداري را ناديده بگيرد، تكرار همان مدعيات توسط وزير اطلاعات ابقا شده با حكم حكومتي آيت الله خامنه اي را نمي تواند نشنيده بگيرد.



حيدر مصلحي در ۹۱/۱۲/۱۷ درباره خاتمي گفت «اين حضور در صحنه چگونه امكان پذير است وقتي كه به طور مثال يكي از اين افراد كه همه شبكه هاي ضد انقلاب در داخل و خارج به دنبال كانديداتوري وي هستند، بدهي هاي زيادي به ملت ايران دارد و صرف سوابق مسئوليت وي در گذشته نمي تواند پرونده گذشته وي را به دست فراموشي بسپارد.



اردوگاه و تيم اين فرد چگونه سخن از فقدان انتخابات آزاد به ميان مي آورند در حالي كه ۸ سال صدارت دوم خردادي ها بر مبناي همين انتخابات صورت پذيرفته است، اي كاش امكان انتشار اسنادي مربوط به همين افراد از جلسه خصوصي شان وجود داشت كه در اين جلسه جسارت هايشان به ساحت امام راحل و سخره گرفتن اصل ولايت فقيه توسط همين فرد برملا مي شد كه در جلسه مي گويد امام هم تحت فشار مقوله ولايت فقيه را قبول كرد. اين افراد چگونه مي توانند به خود اجازه دهند ضربه هايي كه در فتنه ۸۸ به مردم و انقلاب زدند و باعث خسران بسيار شده اند را فراموش كرده و به دنبال كانديداتوري هم باشند. بي بي سي با چه توجيهي براي اين فرد رپرتاژ مي رود؟».



راديو زمانه همچنين با طرح اين پرسش كه با وجود ادعاي تقلب و مهندسي انتخابات چگونه مي توان از انتخابات سخن گفت، به احتمال قوي ناكامي اصلاح طلبان اشاره مي كند و از قول پورنجاتي مي نويسد: حالا فرض كنيد آقاي خاتمي تأييد شد و ۱۲-۱۰ ميليون رأي براي آقاي خاتمي اعلام و در نهايت يك نفر ديگر به عنوان رئيس جمهوري معرفي شد. آن وقت لابد ما اصلاح طلبان بايد كماكان بزنيم بر سر خودمان و بگوييم آراي ما را دزديدند و جابجا كردند و شعار بدهيم رأي ما را پس بده.»



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, | 12:36 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
فرمانده کل ارتش گفت: آمادگی رزمی با سلاح‌های جدید ایجاد نمی‌شود و آمریکا توان اعمال جسارتی حتی با سلاح‌های جدید علیه ایران ندارد.

به گزارش خبرنگار

دفاعی امنيتي باشگاه خبرنگاران

، امیر سرلشکر عطا‌ء‌الله صالحی فرمانده کل ارتش در حاشیه رژه 29 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه غربی‌ها اعلام می‌کنند گزینه نظامی در مقابل ایران روی میز است، گفت: ما روی حرف‌هایی که گفته می‌شود حساب نمی‌کنیم و فکر می‌کنیم آنها به شکل کلیشه‌ای باید این موضوع را مطرح کنند و خوراک رسانه‌های خودشان است و نه تهدیدی است و نه مصرفی دارد.



فرمانده کل ارتش تاکید کرد: البته نمی‌خواهیم بگوییم دشمن توان نظامی ندارد اما داشتن توان با اعمال اراده توان فرق می‌کند.



صالحی در خصوص نصب توپ‌های لیزری بر روی شناورهای آمریکایی در آب‌های جنوبی، اظهار داشت: آمادگی رزمی با سلاح ایجاد نمی‌شود آنها از قبل هم سلاح‌های گوناگون از جمله سلاح اتمی داشته‌اند اما توان اعمال جسارتی حتی با سلاح‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ندارند.



فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران به طور مشخص آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند در خصوص تهدیدات آنها علیه ایران گفت: اگر بخواهند دست به حماقت بزنند و تهدید خود را علیه ایران عملی بکنند ما در پاسخ به آنها درنگ نخواهیم کرد.



صالحی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برخی مقامات رژیم صهیونیستی گفته‌اند، اسرائیل ممکن است به تنهایی به ایران حمله بکند، اظهار داشت: ما هم همین حرف را می‌زنیم و می‌گوییم ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده است تا به تنهایی در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد.



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, | 12:27 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |



آمادگی ایران برای دفاع از تمام منطقه/«روی میز بودن گزینه نظامی» یک موضوع سیاسی و عملیات روانی است
سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما آماده‌ایم نه تنها از ایران بلکه از همه منطقه دفاع کنیم.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه برگزاری رژه یگان‌‌های ارتش که به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش) در جوار بارگاه ملکوتی امام خمینی (ره) برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات غربی‌ها مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی برای مقابله با ایران اظهار داشت: در مذاکرات آلماتی جمهوری اسلامی ایران از موضع منطق و دلیل صحبت کرد اما آنها در قبال این مواضع منطقی ایران، حرفی برای گفتن نداشتند و این یک شکست استراتژیک برای آنها در این مذاکرات بود.

سرلشکر فیروزآبادی گفت: بعد از این موضوع آمدند حرف‌های گنده‌تر از دهانشان زدند و گفتند که گزینه نظامی روی میز است. اما این به معنی اینکه تهدید نظامی وجود داشته باشد نیست بلکه آنها این گزینه را در کنار ده‌ها گزینه دیگر دارند که می‌خواهند بگویند ممکن است جنگی صورت بگیرد اما ما تصور این جنگ در آینده را نداریم و این موضوعات را مانند فحشی می‌دانیم که بعد از کم آوردن در دعوا می‌گویند چرا که آنها در مذاکرات در مقابل منطق ایران حرفی برای گفتن نداشتند.

وی ادامه داد: البته در این میان صهیونیست‌ها نیز سر و صدا می‌کنند و تحریکاتی دارند و غربی‌ها هم برای اینکه روابط خود را با آنها تنظیم کنند چنین حرفهایی می‌زنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اینها را موضوعاتی سیاسی و روانی ارزیابی کرد.

سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا ایران در سوریه دخالت نظامی خواهد کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران سرباز و تجهیزات به خارج از مرزها نمی‌فرستد و حمایت ما از مقاومت سیاسی، فناورانه، آموزشی و تشریفی است.
وی در خصوص توانمندی کشورمان در مقابله با تهدیدات نیز گفت: ما به نیروهای خود اعتماد کافی داریم و نه تنها از ایران بلکه می‌توانیم از کل منطقه دفاع کنیم.
سرلشکر فیروزآبادی در خصوص در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و نحوه ورود نیروهای مسلح به انتخابات گفت:‌نیروهای مسلح ما مجرب هستند و فتنه 88 را دیده‌اند و این موارد را می‌شناسند اما نیروهای مسلح سیاسی نیستند که بخواهند دخالت یا در انتخابات تجزیه و تحلیل کنند بلکه باید برای مقابله با تهدیدات و فتنه طرح‌ریزی و پایش داشته باشند که این آمادگی در نیروهای مسلح ما وجود دارد.



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, | 12:25 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
مراسم توديع و معارفه امام جمعه هفتكل برگزار مي شود

 

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه هفتکل برگزار می شود

هفتکل نیوز : مراسم تودیع و معارفه امام جمعه سابق و جدید شهرستان هفتکل جمعه ۳۰ اردیبهشت با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

به گزارش هفتکل نیوز پس از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی به سمت امامت جمعه آبادان ، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی به عنوان امام جمعه جدید هفتکل منصوب شد.

مراسم رسمی این تغییر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی روز جمعه همین هفته در فرمانداری هفتکل به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است حاج آقای ابراهیمی در مدت ۷ سال حضور در هفتکل خدمات بی شائبه ای به مردم شریف این منطقه عرضه کرد و توانست جایگاه ویژه ای برای خود در سطح استان و شهرستان ایجاد کند.

همچنین حاج آقا خلیلی که پیش از این در سمت امامت جمعه موقت بود ، از استادان متبحّر حوزه علمیه است که نقش مهمی در تربیت طلاب علوم دینی در هفتکل ایفا کرده است.



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:امام جمعه هفتکل, | 12:23 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

 

برای انتخابات شوراها ، جوانان هم دست به کار شدند

 

برای انتخابات شوراها ، جوانان هم دست به کار شدند

زمزمه های انتخاباتی امروز هفتکل نیوز ، سراغ سید مهران موسوی رفته است.

به گزارش هفتکل نیوز : شنیده شده است که جوانان این شهر نیز برای اثبات شایستگی های خود به میدان می آیند که از جمله ی آنها سید مهران موسوی است.

موسوی از چهره های مذهبی و متدین شهرستان است که در امور فرهنگی مسجد کوی اسلام آباد خدمات بی شائبه ای داشته است.

گفته می شود ، وی هدف از حضور خود را خدمت به مردم و حمایت از حقوق جوانان برشمرده و به اینکه چه نتیجه ای در انتخابات رقم بخورد اهمییتی نمی دهد.

اگرچه سید مهران در این چند سال  کمتر در برنامه های سیاسی – اجتماعی به چشم می خورد ، اما جوان فرهنگی ، مومن و آینده داری است و روزهای خوبی در انتظار اوست.او مهندس شیلات بوده و در اداره آبفای  شهری هفتکل مشغول به کار است.

باید منتظر ماند و دید آیا موسوی می تواند نظرات را به خود جلب کند؟



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:انتخابات, | 12:18 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

برای اولین بار ؛ حضور یک روحانی در انتخابات هفتکل

 

 

برای اولین بار ؛ حضور یک روحانی در انتخابات هفتکل

هفتکل نیوز : زمزمه های انتخاباتی از چند ماه پیش تاکنون ، از حضور یک طلبه روحانی در عرصه شورای شهر هفتکل خبرمی دهد.

به گزارش هفتکل نیوز : در حالی که تنها سه روز به زمان ثبت نام نامزدهای شورای شهر باقیمانده ، بازار شایعات و اخبار در این خصوص داغ است و هر بار نام یک نفر از کاندیداهای احتمالی به گوش می رسد.

این بار ، نام حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر سر زبان ها افتاده و حتی شنیده شد که وی ثبت نام هم کرده اما خبر اخیر  از سوی منابع آگاه تایید نشده و به احتمال فراوان ، او نیز مانند بیشتر کاندیداها ، آخرین روز را برای نام نویسی در این عرصه ، انتخاب کرده است.

حاج آقای حسینی از روحانیون جوان و با انگیزه ای است که به صداقت و رک گویی شهره است و بارها عنوان کرد که برای احقاق حق خود و مردم از هیچ کس ابایی ندارد .

او هم اکنون امام جماعت مساجد هفتکل و معلم مدارس همین شهر است.در صورت حضور او ، این اولین بار است که یک روحانی در انتخابات شورای شهر هفتکل شرکت می کند.

آیا حسینی به صف کاندیداها خواهد پیوست؟ منتظر زمزمه های بعدی این پایگاه خبری باشید.

پایان خبر /

یاد آوری : اخبار با عنوان “زمزمه ها” صرفاً به بیان حواشی و سخنان گوشه و کنار فضای انتخابات در هفتکل می پردازد و انتشار این مطالب به هیچ وجه به معنی صحت آنان نیست.

 



تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:هفتکل نیوز :, | 12:11 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی:
 
 (۱۳۹۲/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۹)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان، کارکنان منتخب و اعضاء پایگاههای بسیج شهرکهای سازمانی و همچنین تعدادی از خانواده های ارتشیان، ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه افتخار و ارتشی مردمی، علمی، اعتقادی، دارای ابتکارات گوناگون و آزموده شده خواندند و با اشاره به غیر منطقی بودن جبهه استکبار به سرکردگی امریکا، تأکید کردند: امروز، تمدن غرب بواسطه تناقض ها، بی منطقی ها، زورگویی ها و بی اعتنایی به اصول انسانی در معرض سقوط و سرنگونی قرار گرفته است.
فرمانده کل قوا در این دیدار در تشریح ویژگیهای منحصر بفرد ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مردمی بودن ارتش اشاره کردند و افزودند: در نظام جمهوری اسلامی ایران، ارتش به دلیل فداکاری و مجاهدت و نه به دلیل زورگویی و قدرت، مورد تکریم مردم و دارای پشتوانه مردمی است.
حضرت آیت الله خامنه ای درخصوص علمی بودن ارتش خاطرنشان کردند: پیشرفتها و گستره کارهای علمی و پژوهشی نیروهای مسلح از جمله ارتش در زمینه صنایع دفاعی و الکترونیکی حیرت آور و غیرقابل مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی و حتی سالهای اول انقلاب است.
ایشان تأکید کردند: همه این پیشرفتها در شرایطی به دست آمده است که بدخواهان ملت ایران، در دادن کمترین امکانات بخل ورزیدند اما جوشش درونی استعدادهای جوانان و فرزندان این ملت، شگفتی آفرید.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی دینی و اعتقادی بودن ارتش، افزودند: انجام کار براساس احساس تکلیف و تعمیق روحیه دینی و انقلابی موجب شده است که ارتش جمهوری اسلامی ایران به یک ارتش متعهد و پایبند به اعتقادات و ارزشها تبدیل شود.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: چنین ارتشی قطعاً در هر امتحانی سربلند بیرون خواهد آمد.
فرمانده کل قوا، آزموده بودن ارتش به دلیل حضور سرافرازانه در 8 سال دفاع مقدس را یکی دیگر از امتیازات ارتش برشمردند و خاطرنشان کردند: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات گوناگون در دوران دفاع مقدس نقشی برجسته داشت و کارهای بزرگی انجام داد.
رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ارتشیان گفتند: به ارتشی بودن خود افتخار کنید و همت خود را، حفظ و تقویت این ویژگیهای ممتاز قرار دهید.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به رویکرد متفاوت نیروهای مسلح ایران در مقایسه با ارتش های دنیا، افزودند: ارتش، سپاه و بسیج یک فرهنگ و جهت گیری جدیدی را به دنیا عرضه کرده اند که الگوی بدیعی در مقابل جهت گیری استعماری و سلطه گرانه بیشتر ارتشهای دنیا است.
ایشان در خصوص روحیه سلطه گری مجموعه های نظامیِ جبهه استکبار بویژه آمریکا، خاطر نشان کردند: این مجموعه های نظامی در هر جایی که حضور پیدا میکنند مایه فساد اخلاقی و فشار بر مردم و کشتار آنان هستند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ادعای آمریکاییها مبنی بر مخالفت با وسائل کشتار جمعی افزودند: بر خلاف این ادعا، هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا، کودکان و زنان و مردم بیگناه افغانستان و پاکستان را قتل عام میکنند و تروریستهای مورد حمایتِ آشکار و پنهان آمریکا نیز در عراق و سوریه، مردم را می کشند.
حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین تناقض گویی های آمریکا خاطر نشان کردند: آمریکا و دیگر مدعیان حقوق بشر در قبال کشتار مردم بیگناه پاکستان، افغانستان، عراق و سوریه سکوت میکنند اما بعد از چند انفجار در آمریکا ، همه دنیا را پر از جنجال میکنند.
ایشان تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران به پیروی از منطق اسلام با هرگونه انفجار و کشتار مردم بیگناه چه در بوستون آمریکا و چه در پاکستان، افغانستان، عراق و سوریه مخالف است و آنرا محکوم میکند.
ایشان افزودند: رفتار آمریکا و دیگر مدعیان حقوق بشر در قبال کشتار مردم بیگناه ، متناقض است و بر همین اساس معتقدیم که آمریکا و جبهه مقابل جمهوری اسلامی ایران، غیر منطقی هستند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: به دلیل این تناقض ها، بی منطقی ها، زورگویی ها و بی اعتنایی ها به اصول انسانی تمدن غرب در معرض سقوط و سرنگونی قرار گرفته است.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: این چگونه منطقی است که اگر کودکان و زنان در افغانستان و پاکستان بوسیله آمریکاییها کشته شوند و در عراق و سوریه نیز تروریست های مورد حمایت آمریکا، غرب و صهیونیست ها، فاجعه آفرینی کنند، اشکالی نداشته باشد اما اگر انفجاری در آمریکا یا یک کشور غربی روی دهد، همه دنیا باید هزینه آن را بپردازند.
ایشان تأکید کردند: این روحیه و تفکر آمریکا و غرب که خود را تافته جدا بافته از دیگران میدانند، عامل سرنگونی و زوال روزافزون آنهاست.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اندیشه های منطقی حاکم در نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کردند: این اندیشه های منطقی، پایه های یک تمدن عمیق و ماندگار است.
حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود از فداکاریها، همدلی ها و همراهی های همسران، خانواده ها و فرزندان ارتشیان تجلیل کردند و افزودند: خانواده های محترم ارتشیان باید همواره به داشتن چنین مردانی احساس عزت و افتخار بکنند.
پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ، امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش گزارشی از توانایی ها و آمادگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.
در ابتدای این دیدار تعدادی از جانبازان ارتش جمهوری اسلامی از نزدیک با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.


تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی/آمریکا /روز ارتش جمهوری اسلامی/فرمانده کل ارتش , | 12:8 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

 

 

احزاب و شخصیت‌ها - تدارک برگزاری همایش بزرگی در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی از سوی دولت، مورد انتقاد یکی از مراجع تقلید واقع شد.

به گزارش خبرآنلاین، چندی پیش محمد شریف ملک‌زاده، رئیس سازمان میراث فرهنگی از برگزاری جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور با حضور مقام‌های عالی کشور در استادیوم 100 هزار نفری آزادی در 28 فروردین‌ماه خبر داد. پس از آنکه سخنرانی رئیس جمهور در این مراسم نیز اعلام شد، برخی نمایندگان مجلس این همایش را «حرکت انتخاباتی دولت در آستانه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری» خواندند.
آیت الله ناصر مکارم شیرازی نیز صبح امروز در مراسم سوگواری حضرت فاطمه (س) در مدرسه امیرالمومنین (ع) با اشاره به اخبار منتشره در جراید مبنی بر اینکه دولت قصد برگزاری مراسم تقدیر از دستندرکاران سفرهای نوروزی را دارد، گفت: این عنوان خنده داری است که برا یاین همایش برگزیده​اند. وی از برگزار کنندگان خواستند تا به مردم دروغ نگویند و اگر می خواهند کار انتخاباتی بکنند، صراحتا آن را به مردم بگویند.
گفتنی است پیش از این نیز محمدرضا محسنی‌ثانی رئیس کمیته امنیت ملی مجلس با اشاره به شائبه سوء استفاده از امکانات دولتی و عمومی و بیت‌المال برای انتخابات و خلاف قانون بودن آن، گفته بود که اگر این همایش برگزار شود، مجلس هم از بعد سیاسی و هم از بعد هزینه‌ای این اقدام را بررسی خواهد کرد. محمد آصفری عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم از رنگ و بوی انتخاباتی این همایش سخن گفته و با تاکید بر غیرقانونی بودن آن به باشگاه خبرنگاران گفته بود: مجلس مخالف برگزاری این دست همایش‌هاست، ولی چنانچه این همایش برگزار شود، تحقیق و تفحصی از منابع هزینه‌ای، هدف برگزاری همایش و خروجی همایش برای کشور انجام خواهد شد.
برگزاری همایش​هایی همچون «جشن بزرگ هنرمندان» و «درخت دوستی» با حضور اسفندیار رحیم مشایی در اسفند ماه سال گذشته را نیز برخی به همایش​های انتخاباتی از سوی دولت به منظور معرفی نامزد مورد حمایت خود، دانسته و به آن انتقاداتی ار مطرح کرده بودند.

 



تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:آیت الله ناصر مکارم شیرازی,انتخابات ریاست جمهوری,رحیم مشایی, | 19:8 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نزدیک است و همزمان با نزدیک شدن زمان تبلیغات انتخاباتی، با توجه به سابقه اتفاقات فتنه گرانه که در انتخابات ۸۸ افتاد، هشدارها و توصیه های انتخاباتی...
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۱
جوان آنلاین-سینا سرمد: انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نزدیک است و همزمان با نزدیک شدن زمان تبلیغات انتخاباتی، با توجه به سابقه اتفاقات فتنه گرانه که در انتخابات ۸۸ افتاد، هشدارها و توصیه های انتخاباتی سیاسیون، علما و همه آنان دلسوزان کشور آغاز شده است.

همین چند روز پیش بود که چند تن از علمای قم در توصیه های انتخاباتی خود کاندیداها را به اخلاق مداری و حفظ آرامش فرا خواندند و به تبیین ویژگی های رئیس جمهور بعدی پرداختند.

در آخرین اظهارات انتخاباتی توصیه گرانه و هشدار دهنده اما، وزارت اطلاعات اعلام کرده با استفاده از تجربياتي كه به‌ويژه در فتنه ۸۸ به دست آورده، خود را مهيا كرده تا راه هرگونه فتنه‌گري از خارج كشور و روند تاثيرگذاري آنها را سد كند.

در اين زمينه اين احتمال وجود دارد كه از خارج از كشور، سازمان‌هاي اطلاعاتي، گروه‌ها و جريان‌هاي خاص اقدام به ايجاد مشكلاتي بكنند كه در اين صورت با برخورد قاطع مواجه خواهند شد .

حيدر مصلحي وزير اطلاعات در گفت‌وگوي اختصاصي خود با سايت وزارت اطلاعات درباره مسائلي چون سفر به كشور عراق و انتخابات آينده ايران صحبت كرده است.

در اين گفت‌وگو وزير اطلاعات درباره اقدامات وزارت اطلاعات براي تحقق‌سال حماسه سياسي و اقتصادي گفته:حماسه سياسي، وجوه مختلف دارد و مردم ما با حضور پرشور خود در همه عرصه‌هاي سياسي آن را به اثبات مي‌رسانند.

مصلحي ادامه داده:امسال نيز يكي از مهم‌ترين وجوه تبلور حماسه سياسي، معطوف به انتخابات رياست‌جمهوري است كه همگي وظيفه داريم زمينه برگزاري شكوهمند آن را فراهم آوريم. در اين زمينه اين احتمال وجود دارد كه از خارج از كشور، سازمان‌هاي اطلاعاتي، گروه‌ها و جريان‌هاي خاص اقدام به ايجاد مشكلاتي بكنند كه در اين صورت با برخورد قاطع مواجه خواهند شد.

وزير اطلاعات همچنين گفته:وزارت اطلاعات با استفاده از تجربياتي كه به‌ويژه در فتنه ۸۸ به دست آورده، خود را مهيا كرده تا راه هرگونه فتنه گري از خارج كشور و روند تاثيرگذاري آنها را سد كند.

مصلحي در ادامه گفته:با عنايت به بيداري كه در ملت رشيد كشورمان سراغ داريم اين انتخابات به حماسه سياسي ماندگار در كارنامه نظام اسلامي‌تبديل خواهد شد.

به گفته مصلحي وزارت اطلاعات تمام تلاش خود را براي حفظ امنيت اين انتخابات به كار خواهد بست و به برگزاري انتخابات باشكوه با همراهي مسئولان ذي‌ربط در خلق حماسه مهم سياسي كمك خواهد كرد.

به این ترتیب وزیر اطلاعات رسما به فتنه گران و معاندان نظام هشدار داده که انتخابات یازدهم کاملا تحت کنترل است و کسانی که قصد بر هم زدن آرامش انتخابات را داشته باشندبا برخورد شدید مواجه خواهندشد چرا که آنچه مسلم است بعد از فتنه ۸۸ معاندان و دشمنان ایران و نظام می خواهند حضور پر شور مردمی در انتخابات را مختل کنند و در روند انتخابات مشکل ایجاد کنند.

امری که با هشیاری مردم و نهاد های مربوطه مانند سال ۸۸ به راحتی مهار خواهد شد.



تاريخ : پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, | 1:45 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور بروندی:
  
ایران از پیشرفت و توسعه کشورهای افریقایی و اتحاد آنها استقبال می‌کند (۱۳۹۲/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۸)

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس جمهور بُروندی و هیأت همراه، با اشاره به نگاه مثبت جمهوری اسلامی ایران به کشورهای افریقایی تأکید کردند: ایران از پیشرفت و توسعه کشورهای افریقایی و اتحاد آنها استقبال می کند.
ایشان با اشاره به اقدامات خصمانه برخی کشورهای اروپایی و همچنین امریکا در استعمار کشورهای افریقایی و ایجاد توطئه و فتنه در این کشورها، خاطرنشان کردند: امیدواریم آینده افریقا و از جمله بروندی بسیار بهتر و همراه با پیشرفتهای روزافزون باشد.
رهبر انقلاب اسلامی با استقبال از توسعه روابط ایران و بُروندی تأکید کردند: اتحادیه افریقا می تواند یک مرکز اقتدار برای همه کشورهای افریقایی باشد و جمهوری اسلامی ایران از همگرایی بیشتر در این اتحادیه حمایت می کند.
در این دیدار که آقای احمدی نژاد رئیس جمهور نیز حضور داشت، رئیس جمهور بُروندی با اشاره به روابط 28 ساله ایران و بُروندی، هدف از سفر به تهران را ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در روابط دو کشور بیان کرد.
رئیس جمهور بُروندی با اشاره به رنج های ناشی از استعمار قدرتها در افریقا، گفت: کشورهای افریقایی و از جمله بروندی بدنبال آینده بهتر هستند.



تاريخ : پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, | 1:42 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
بر اساس شنیده ها هدیه تهرانی بازیگری که مدتهاست در پرده سینماها حضور نداشته است نیز قصد حضور در انتخابات شوراها را دارد .

جهان: بر اساس شنیده ها هدیه تهرانی بازیگری که مدتهاست در پرده سینماها حضور نداشته است نیز قصد حضور در انتخابات شوراها را دارد.



به گزارش مهر، اولین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال 92 بیش از آن که حال و هوای شهری داشته باشد رنگ و بوی انتخاباتی داشت.



بیشتر گفتگوی اعضای شورای شهر تهران در خصوص حضور دوباره شان در چهارمین دوره انتخابات شوراها بود. رئیس شورای شهر تهران که به گفته خودش مدتهاست فعالیت ستادهای انتخاباتی شوراهایش را فعال کرده است می گوید: مردم باحضور خود در انتخابات شوراها می توانند یک بال حماسه سیاسی باشند.



لیست چمران که مهمترین لیست شورای شهر چهارم است هنوز تکمیل نشده است.



بیادی: حضور ائتلاف آبادگران ایران اسلامی با حضور 11 گروه

حسن بیادی، نائب رییس شورای شهر تهران با اشاره به حضورش در انتخابات چهارم شوراها گفت: ائتلاف آبادگران ایران اسلامی با حضور 11 گروه سیاسی قرار است در این انتخابات حاضر شود.



وی با اشاره به این که لیست نهایی چمران در انتخابات 31 نفره است گفت: نگاه رئیس شورای شهر به اعضای شورای سوم که قصد حضور در انتخابات آینده را دارند مثبت است و به کسی برای عدم حضور دوباره فشار نیامده است.



نائب رییس شورای شهر تهران با اشاره به آغاز کار ستادهای انتخاباتی شوراها گفت: پیش از هر انتخاباتی لوازمی لازم است و طبیعی است که گروه های همفکر ستادهای انتخاباتی تشکیل دهند به خصوص انتخابات کلان شهری مانند تهران که بسیار پیچیده است و انتخابات خاص خود را دارد.



تصمیم گیری در دقیقه 90

علی رضا دبیر،عضو هیات رئیسه شورای شهر،حمزه شکیب، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران، پروین احمدی نژاد از جمله اعضای شورا بودند اعلام کردند هنوز تصمیم قطعی خود را برای حضور در انتخابات آینده شوراها نگرفته و در فرصت باقی مانده احتمال دارد که در این انتخابات شرکت کنند.



ائتلاف اعضای شورای شهر سوم

خسرو دانشجو ،سخنگوی شورای شهر تهران نیز با اعلام این که در انتخابات شورای شهر چهارم شرکت خواهد کرد گفت: ائتلافی در میان اعضای شورای شهر سوم که قصد حضور در انتخابات آینده را دارند شکل گرفته است که وی نیز در این ائتلاف حضور دارد .



خانم های شورا می آیند

معصومه آباد دبیر کمیته سلامت شورای شهر تهران نیز گفت: هنوز تصمیم قطعی خود را برای حضور در انتخابات و برنامه هایم در شورای چهارم نگرفته ام اما اگر در لیستی باشم در انتخابات حضور پیدا میکنم.



معصومه ابتکار نیز هرچند با قاطعیت اعلام حضور نکرد اما از حضوراصلاح طلبان در انتخابات شوراها خبر داد.



ورزشکاران و هنرمندانی که به شورا می آیند

از حمید استیلی ، آرش میر اسماعیلی و رضا زاده به عنوان ورزشکارانی که احتمال حضورشان در انتخابات شوراها بود نام برده شد.



هدیه تهرانی در کدام لیست است

بر اساس شنیده ها هدیه تهرانی بازیگری که مدتهاست در پرده سینماها حضور نداشته است نیز قصد حضور در انتخابات شوراها را دارد .



اتئلاف شهرداران دوره کرباسچی و احمدی نژاد

برخی از اعضای شورای شهر امروز از ائتلافی برای حضور در انتخابات چهارم سخن می گفتند که ترکیبی از شهرداران مناطق دوران مدیریت کرباسچی و احمدی نژاد است.



همچنین در حرف های در گوشی شورای شهر تهران از عبدالحسین روح الامینی، محمد علی نجفی و پرویز فتاح به عنوان شهرداران آینده پایتخت نام برده می شود.



تاريخ : سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, | 23:9 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

یت‌الله یزدی با تاکید بر این‌که مراجع عظام در حوزه‌های مختلف صاحب‌نظر هستند و باید به نظرات آنها توجه جدی شود، گفت: هرچه قدر از مرجعیت فاصله بگیریم، از محورهای اصلی دین فاصله گرفته‌ایم.

مراقب باشیم شخصی رئیس جمهور نشود که هر روز درگیری و مشکل ایجاد کند

به گزارش جهان، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دیدار دبیر کل و جمعی از اعضای شورای مرکزی و اجرایی حزب موتلفه اسلامی گفت: اعتقاد ما این است که سیاست و شریعت همراه هم است و مراجع عظام در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... صاحب‌نظر هستند و باید به نظرات آنها توجه جدی شود.




رییس جامعه مدرسین حوزه در ادامه با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده، اظهارداشت: مقام معظم رهبری بارها به اصل حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تأکید داشته‌ و فرمودند "در انتخاب رئیس جمهور آینده باید بسیار دقت کرد؛ زیرا تأثیرات بسیار زیادی در سطح بین‌المللی و داخلی دارد و اصل بسیار مهمی است".




وی با تأکید بر این‌که مردم در انتخابات آینده حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد، افزود: مردم در انتخابات آینده با حضور حداکثری در پای صندوق های رای و خلق حماسه‌، فصل جدیدی را در کشور باز می‌کنند، اما آنچه از حضور مهمتر است نتیجه آن می‌باشد.




رییس جامعه مدرسین حوزه، نتیجه با بیان این‌که انتخابات بدین دلیل مهم است که چهار سال آینده کشور در اختیار رئیس جمهور قرار خواهد گرفت، یادآور شد: موقعیت نظام جمهوری اسلامی در جهان، موقعیت خاص و ممتازی است که در طول تاریخ اسلام هیچ گاه در این موقعیت نبوده و این که به کجا خواهد رسید بسیار مهمتر است.




وی با تاکید بر این‌که باید بسیار هوشیار بود که به دلیل لزوم حضور اکثریت مردم در پای صندوق‌های رای، به نتیجه‌ آن کم توجهی شود، تاکید کرد: باید مراقب باشیم شخصی رئیس جمهور نشود که هر روز درگیری و مشکل ایجاد کند.




یزدی خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد زمام قوه مجریه را بر عهده بگیرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مردم باید با دقت و بینش، انتخاب درستی داشته باشند و اگر اطلاعات کمی در مورد کاندیداها دارند با سئوال از معمتدین، اطلاعات لازم را کسب کنند.




رییس جامعه مدرسین حوزه یادآور شد: براساس رهنمود مقام معظم رهبری، رئیس جمهور آینده باید تمام ویژگی‌های مثبت رؤسای جمهور قبل را داشته و نواقص آنها را نداشته باشد.




نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ارشادات مقام معظم رهبری باید سر لوحه کارها قرار گرفته و ما باید پشت سر معظم له حرکت کنیم.




رئیس جامعه مدرسین حوزه تصریح کرد: اگر ما ساکت بنشینیم و در پایان انتخابات بی‌نظر باشیم، روز قیامت مسئول هستیم.




یزدی در پایان یادآور شد: امروز کسانی که حجت شرعی به حضور در انتخابات دارند، کم نیستند و باید طی راهکاری به ائتلاف و وحدت نیروهای اصولگرا و ارزشی نزدیک شد.



تاريخ : سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, | 23:5 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

تردید خاتمی در اعلام حضور در انتخابات ریاست جمهوری، بنگاه سخن پراکنی بی بی سی را بر آن داشت تا دست به انتشار گزارش رپرتاژی در تبلیغ خاتمی بزند.

تبلیغ BBC برای حضور خاتمی در انتخابات +تصویر  
  •  
    •  

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدتی پس از فراخوان نمایشی اصلاح طلبان فراری خارج نشین و فتنه گران محکوم امنیتی نظیر اکبر گنجی و تقی رحمانی و مصطفی تاج‌زاده و... بر حضور خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری به امید تکرار فتنه 88 و زمینه سازی برای ایجاد آشوبی جدید با حمایت کشورهای غربی بنگاه خبرپراکنی انگلیس بی بی سی با انتشار گزارش جانب‌دارانه ای با عنوان «آیا خاتمی می‌آید» با تظاهر به بررسی جوانب حضور خاتمی در انتخابات پیش رو به طور ضمنی از حضور خاتمی در انتخابات حمایت کرد و به تبلیغ خاتمی پرداخت.


در رپرتاژ آگهی بی بی سی برای خاتمی با اشاره به عواقب بعد از اعلام حضور خاتمی از قول یکی از فتنه گران آورده است: «میدانیم که داریم ریسک می‌کنیم. [فتنه گران] اگر تحلیل ما را بپذیرند مثل ما حاضر خواهند شد ریسک بکنند».


بی بی سی در چند روز گذشته نیز با انتشار مقالهٔ تحلیلی به قلم مرتضی کاظمیان، روزنامه نگار سابق نشریات اصلاح طلب، به تبیین فواید حضور سید محمد خاتمی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری پرداخته و با بکار بردن صفاتی چون «ایثار گر، جانباز مردم، اهل صداقت و راستی» نظر به شدت مثبت بی بی سی نسبت به کاندیداتوری خاتمی را نمایان می‌سازد.


خاتمی و برخی از اصلاح طلبان با تن ندادن به نتایج انتخابات سال 88 با عمل به توصیه های جورج سورس طراح کودتاهای مخملی آشوب به پا کردند. اصلاح طلبان باند خاتمی که نمی‌توانند از قدرت چشم پوشی کنند با به هم بافتن تحلیل‌های من در آوردی بدون ابراز ندامت از آشوبگری‌های خود در سال 88 می‌خواهند دوباره به قدرت بازگردند.


بی بی سی در گزارش خود تا آنجا پیش رفته که برای جذب هوادار با نام بردن از صفحات حمایت از خاتمی در فیس‌بوک به تبلیغ آن‌ها پرداخته است.


همکاری و هماهنگی بی بی سی با اصلاح طلبان چند سالی است علنی شده تا جایی که عطاء مهاجرانی وزیر ارشاد کابینه دولت اصلاحات که مورد حمایت همه جانبه خاتمی بود با فرار از کشور و پناهندگی به انگلیس کارشناس بی بی سی شده، همچنین علی اصغر رمضانپور معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات نیز یکی از سردبیرهای بی بی سی و دبیر ارشد شبکه رها تی وی بوده است.


 



تاريخ : سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, | 22:56 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
صفحه قبل 1 ... 61 62 63 64 65 ... 68 صفحه بعد