فرمانده بسیج مستضعین گفت: مواضع سپاه در انتخابات ریاست جمهوری همان مواضع ولایت است.

ایسنا نوشت:

سردار محمدرضا نقدی در همایش «حماسه­‌سازان سیاسی، دلاورمردان بسیجی» که در مشهد برگزار شد، با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات نا­آرام به ضرر همه حتی بازنده­ انتخابات است. در سال 88 اگر فرد بازنده با دادن بیانیه­‌ای نتیجه­ انتخابات را قبول می­‌کرد، امروز اگر کاندیدا می­‌شد بالای 90 درصد رای داشت ولی با آشوب­‌هایی که ایجاد کرد امروز حتی دو رای هم ندارد.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:, | 13:24 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
در روز انتخابات شوراها در 24 خرداد، مردم به گونه‌ای عمل خواهند کرد که شورایی برخاسته از مردم با گرایش‌ها و تخصص‌های متفاوتی که شهر به آن نیاز دارد تشکیل شود و روند پیشرفتی که در شهر ایجاد و پایه‌گذاری شده همچنان به سرعت ادامه یابد.

به گزارش آخرین نیوز ، شهردار تهران گفت: مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر افرادی را انتخاب کنند که از جریانات سیاسی به دور باشند، اگر شورای شهر به سمت بهره سیاسی رفت و احزاب در آن دخالت کردند، هیچ خدمتی به مردم نخواهد کرد. شورای شهر باید



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:, | 13:23 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
اگر تفرقه موجود ميان اصولگرايان تا انتخابات رياست جمهوري ادامه داشته باشد، قطعا هاشمي درصورت کانديداتوري پيروز خواهد شد .

روح الله عباسپور، عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با آريا تاکيد کرد :اصلاح طلبان قطعا در انتخابات حضور جدي و قطعي خواهند داشت.http://www.aryanews.com/Uploads/NewsPics/20130428143346403.jpg

وي کانديدا توري خاتمي در انتخابات را بعيد دانست و افزود:خاتمي با سنجش شرايط  و فضاي سياسي کشور کانديدا نمي شود اما احتمال کانديدا توري هاشمي بيش از خاتمي وجود دارد .

اين نماينده مجلس گفت :اگر تفرقه موجود ميان اصولگرايان تا انتخابات رياست جمهوري ادامه داشته باشد، قطعا هاشمي درصورت کانديداتوري پيروز خواهد شد زيرا ايشان وضعيت مطلوبي دارد البته در صورتي که آقاي هاشمي يا يک کانديداي واحد از سوي اصلاح طلبان کانديدا شود قطعا اصولگرايان هم به يک نامزد واحد مي رسند.

وي ادامه داد:در شرايط فعلي تکثر کانديداها در طيف اصولگرايان به دليل آن است که اقبالي براي جريان اصلاح طلب نمي بينند و در اين طيف نيز شاهد تشتت آراء هستند.،بنابراين اگر اصلاح طلبان به سمت وحدت رويه حرکت کنند اصولگرايان نيز به وحدت خواهند رسيد.



تاريخ : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:اخبار انتخابات, | 19:31 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
‌امروز نیازمند قیام هستیم نه مذاکره و سازش
 
‌سردار ‌نقدی ‌در همایش «حماسه‌سازان سیاسی ـ دلاورمردان بسیجی»‌
‌امروز نیازمند قیام هستیم نه مذاکره و سازش

 جوان آنلاین: سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در همایش «حماسه‌سازان سیاسی ـ دلاورمردان بسیجی» در جمع فرماندهان بسیج در محل مجتمع آیه‌ها اظهار کرد: باید زمینه خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را ایجاد کنیم.

وی افزود: امروز دشمنی‌ها در ‌ارتباط‌




ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:سردارنقدی, | 18:46 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
نامزدهای ریاست جمهوری 92

 - حرف‌های قشنگ، وعده‌های رنگارنگ؛ رفع تمام گرفتاری‌ها، پایان تمام مشکلات، اشتغال برای همه، اقتصاد بدون تورم، قانونمداری، رفع فساد و تبعیض و ….

این رسم تمام انتخابات‌ است که عده‌ای بیایند و بگویند اگر مسوولیت با آن‌ها باشد، چه کارهایی می‌توانند انجام دهند، و آن‌ها که هستند یا نخواسته‌اند و یا نتوانسته‌اند. آن‌چه گفته می‌شود چیز تازه‌ای نیست؛ آن‌ها که یادشان هست گذشتگان چه می‌گفتند، گوش‌شان از آن‌چه امروزی‌ها می‌گویند پر است، همه آینده‌ای بهتر با برنامه‌هایی پربار را برای داشتن کشوری بدون مشکلات فعلی نوید می‌دهند، البته به شرطی که آن‌ها رییس دولت آینده شوند!

این روزها هم اکثر کسانی که تقریبا آمدن‌شان به صحنه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را قطعی کرده‌اند یا قریب به یقین خواهند آمد، در سخنرانی‌ها یا نشست‌های خبری‌شان از اهداف و برنامه‌های دولت احتمالی‌شان می‌گویند، از تحلیل آن‌چه گفته‌اند می‌گذریم و در مروری موردی برخی از مباحث مطرح شده از سوی آن‌ها را که در این زمینه سخن رانده‌اند بدون ترتیبی در چینش آن مرور می‌کنیم.

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:51 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

 
حمایت از تولید ملی و حرکت ملی به سمت مصرف تولیدات داخلی بصورت جدی دنبال شود/ در برنامه ریزیها معیشت طبقه ضعیف مورد توجه قرار گیرد/ تبیین ویژگی‌های ضروری برای رئیس‌جمهور آینده (۱۳۹۲/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۶)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(شنبه) در دیدار هزاران نفر از کارگران و فعالان بخش تولید و جمعی از کارگران نمونه و برتر ، با اشاره به نیاز کشور برای خلق حماسه و حرکت جهشی بزرگ در عرصه های اقتصادی و سیاسی ، موضوع انتخابات را مهم  و عرصه ظهور قدرت ملی دانستند و با توصیه مؤکد به کاندیداهای احتمالی برای ارزیابی صحیح  از توانایی های خود و همچنین جایگاه اجرایی کشور تأکید کردند: کشور و ملت بزرگ و مقاوم ایران  به رئیس جمهوری نیاز



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:42 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در واکنش به سخنان احمدی نژاد مبنی بر افشاگری در باره فسادهای مالی مخالفانش گفت: به هر حال ما فضائی در کشور ایجاد کردیم که دیگران احساس نگرانی می‌کنند ولی دنیای رقابت دنیای مردانگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور و کاندیدای ائتلاف پنج نفره در حاشیه همایش بزرگ حماسه‌سازان که روز پنج‌شنبه در تالار میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد در واکنش به سخنان محمود احمدی نژاد درباره سوءاستفاده مالی مسئولی در دولت سابق وی به خبرنگار مهر، گفت: این‌ها لطف دوستان است بالاخره هرچه از دوست رسد نیکوست.

وی ادامه داد: به هر حال فضایی در کشور ایجاد کردیم که دیگران احساس نگرانی می‌کنند، اینگونه سخنان اخلاقی نیست دنیای رقابت دنیای مردانگی‌ست من آماده ام با تمام مدعیان در کشور در گفتگوی مستقیم حضور پیدا کنم و هرکسی حرفی دارد آنجا جواب دهم.

پور محمدی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نتیجه ائتلاف پنجگانه کی مشخص خواهد شد گفت: هنوز نتیجه نظر سنجی‌ها کامل نشده لذا تا قبل از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری نتیجه مشخص خواهد شد.



تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:58 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

سفر رئیس جمهور و وزیر نفت به هفتکل و استقبال بی نظیر و با شکوه مردم این شهرستان از رئیس جمهور انعکاس گسترده ای در سطح کشور داشت و مصوبات خوبی هم برای هفتکل به ارمغان آورد.

فرماندار هفتکل   در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی هفتکل  با دادن خبر پیش گفته و ضمن تقدیر از مردم این شهرستان   گفت: با توجه به استقبال مردم ،دولت هم مصوبات خوبی برای هفتکل داشت که از آن جمله می توان به ساخت بیمارستان سی و دو تختخوابی اشاره کرد. برای رفع مشکل آب بخش رغیوه نیز سی میلیارد ریال اعتبار از نفت در نظر گرفته شد.مهندس صالح بیگی ادامه داد: برای تکمیل ساختمان مصلا نیز پنج میلیارد ریال ، توسعه ی فضای سبز پنج میلیارد ریال و توسعه درمانگاه بیماربستر  نیز ده میلیارد ریال از محل  کمکهای وزارت نفت در نظر گرفته شد.

فرماندار هفتکل به  بیست ونه مصوبه دیگر هم اشاره کرد و گفت : جزئیات این مصوبات و دیگر مصوبات هیئت دولت در آینده نزدیک به استحضار مردم حماسه ساز هفتکل خواهد رسید .



تاريخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:42 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

اریخ انتشار : جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۶  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که دولت خود به خوبی می داند توان تحقق ۱۲۰ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از هدفمندی وجود ندارد و یارانه ۲۵۰ هزار تومانی به صلاح ملت نیست افزود: دولت به دنبال این است که به مردم بگوید من می خواستم به شما کمک کنم اما مجلس نگذاشت و این کار بازی سیاسی ناجوانمردانه ای است که دولت نباید آن را ادامه دهد.
 
محمد  حسن نژاد در گفت و گو با خانه ملت گفت:با افزایش نرخ انرژی مخالف نیستم چون قرار بود قیمت سوخت ما به قیمت های جهانی نزدیک شود.
 
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: قبل از هدفمندی قیمت بنزین در دنیا برای ما حدود ۷۵۰ تومن در حالی که ما ۳۵۰ تومن برای ان قیمت در نظرگرفته بودیم و بعد از هدفمندی نیز  قیمت جهانی نزدیک ۳۰۰۰ تومان است و ما با قیمت ۷۰۰ تومان عرضه می کنیم یعنی در عمل هدفمند نشده است و سوبسیت بیش تر هم شده است.
 
حسن نژاد هم چنین تصریح کرد:با افزایش نرخ مخالف نیستم اما باید درآمد حاصل از این افزایش قیمت به درستی مدیریت شود.وی ادامه داد: مردم در بنزین مصرف مناسبی ندارند و اگر افزایش قیمت در بنزین رخ دهد بدون شک تا حدودی اصلاح الگوی مصرف رخ داد در حالی که اگر این درآمد باز دوباره به صورت نقدی در اختیار مردم قرار گیرد در مورد این پول نیز مدیریت مناسبی اعمال نمی شود و شاید خرج خرید هایی شود که چندان نیز ضرورت ندارد.
 
حسن نژاد با تاکید بر این که این درامدها باید در تولید سرمایه گذاری شود و یا خدمات اجتماعی و بهداشت را در سطح وسیعی برای مردم رایگان کند، تصریح کرد: این پول زمانی که در اختیار مردم قرار می گیرد باعث افزایش نقدینگی و تورم نیز می شود و من با این نوع سیستم توزیع یارانه مخالف هستم.
 
وی افزود: فضای اقتصادی کشور تاب و توان تحمل اثرات یارانه ۲۵۰ هزار تومانی را ندارد.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم در خصوص ابعاد پیشنهاد این اعتبار در لایحه بودجه تصریح کرد: دولت بر اساس تجربه سال گذشته به خوبی می دانست که توان تحقق ۱۲۰ هزار میلیارد وجود ندارد اما این اعتبار و یارانه ۲۵۰ هزار تومانی را به مجلس پیشنهاد داد تا بعد از مخالفت در مجلس با این مقوله در یک جریان روانی در جامعه این طور القا کند که دولت می خواهد ماهانه به مردم ۲۵۰ هزار تومان یارانه نقدی بدهد اما مجلس نمی گذارد و در حقیقت مردم را در مقابل مجلس قرار دهد.
 
حسن نژاد در این خصوص تاکید کرد: متاسفانه روز قبل از بررسی کلیات لایحه بودجه در مجلس نیز این بحث صورت گرفت که اگر با لایحه بودجه ارسالی توسط دولت موافقت نشود، افزایش حقوق کارمندان و کارگران اعمال نمی شود و دولت از این طریق می خواست کارمندان و کارگران را در مقابل مجلس قرار دهد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خاتمه تصریح کرد: این دست از بازی های سیاسی دولت دهم بسیار ناجوانمردانه است و نمایندگان ملت را در برابر خود ملت قرار می دهند و دولت باید بداند از راه دروغ و تظاهر راه به جایی نمی برد.



تاريخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:31 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
کاندیدای انتخابات ریاست ‌جمهوری یازدهم گفت: رئیس‌جمهور باید به جای تبلیغ در ماه‌های آخر دوره ریاست جمهوری خود به رفع مشکلات معیشتی مردم و سامان دادن به اقتصاد کشور بپردازد.
رئیس‌جمهور به جای سفرهای تبلیغاتی به مشکلات مردم رسیدگی کند

به گزارش جهان به نقل از فارس، علیرضا زاکانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری عصر دیروز (پنج‌شنبه) خود که در استان کرمان و با حضور اصحاب رسانه‌ برگزار شد، اظهارداشت: در انتخابات پیش‌رو دشمن به دنبال آن است تا این فرصت را به تهدید تبدیل کند اما ما نیز به دنبال بهره‌گیری از این فرصت بزرگ هستیم.



وی تصریح‌کرد: برای تحول در جامعه نیازمند نقشه راه مبتنی بر پیشرفت اسلامی، برنامه صحیح و عناصری در عرصه اجرایی که بتوانند کار بزرگ انجام دهد، هستیم.



زاکانی افزود: بعد از انتخابات سال 84 رهبری فرمودند کار بزرگی که احمدی‌نژاد انجام داد این بود که از رسوخ فرهنگ غرب در کشور جلوگیری کرد، اما اکنون ما برای ادامه راه نیازمند آن هستیم که همه شعارهای انقلاب در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به همراه شعار عدالت‌خواهی، مبارزه با فقر و تبعیض به اجرا در آوریم و در عرصه انتخابات قبل از پرداختن به دیگران و تخریب رقبا به اثبات خود بپردازیم.



*رئیس‌جمهور به جای سفرهای تبلیغاتی به رفع مشکلات معیشتی مردم بپردازد

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از عملکرد



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:30 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
آیت الله سلیمانی با انتقاد از حرکت نمادین رییس جمهور در سپردن پرچم ایران به دست مشایی گفت: پرچم جمهوری اسلامی ایران متعلق به یک کشور است و اهدای این پرچم به شخصی دیگر جای گله و شکایت دارد و اشتباه است.
 

به گزارش جهان به نقل از رسا، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان گفت: روند رو به رشد کمال و پیشرفت انقلاب اسلامی در هر دولت باید از دولت قبلی بیشتر و مؤثرتر باشد. هر دولت جدیدی که بر سر کار می آید باید



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:24 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

ایشان فردی متدین و توانمند هستند که عمری وقت خود را جهت کارهای فرهنگی در مساجد و تربیت افراد صرف نمودند.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:19 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

خبرگزاری هفتکل ندا : جوانان هفتکل پا به میدان گذاشتند ؛ حمید ایگدر اعلام کرد : حضورم در انتخابات قطعی شد!

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:15 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه "هیچکس فوق قانون نیست"، گفت: کسی که بخواهد در مساله تعیین صلاحیت نامزدهای انتخابات توسط شورای نگهبان بگوید "شورای نگهبان حق نظارت ندارد"، در واقع با مردم، شهدا و شرع مقابله کرده است.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اینکه "رعایت قانون یکی از خطوط قرمز انتخابات است"، اظهار کرد:



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:انتخابات , شوراي نگهبان , نماز جمعه , انتخابات رياست جمهوري , كاظم صديقي, | 16:11 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
شب گذشته يک وبلاگ منتسب به حلقه انحرافي که به عقيده بسياري از کاربران فضاي مجازي مواضع اين حلقه را به صورت دقيق و شفاف بيان مي‌کند در آخرين پست خود با يادآوري اتفاقي بزرگ که امشب رخ مي‌دهد آورده است: "نمي‌دانم آيا اين حال عجيب به اتفاقات فردا مربوط است... شايد فردا يوم الله باشد!"

به گزارش

خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران

؛ با نزديك شدن به زمان ثبت‌نام كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري، گمانه‌زني‌ها براي حضور برخي چهره‌هاي خاص در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بيشتر شده است.



از طرح چهره‌هاي نزديك به جريان فتنه كه بعد از انتخابات 88 با آبروي نظام بازي كردند و مردم و نظام را به دردسر انداختند گرفته تا چهره معروف دولت، همه اين روزها سوداي رياست جمهوري در سر دارند.



اسفنديار رحيم مشايي، شخصي كه از او به عنوان آقاي خاص دولت نهم ودهم اين روزها گويا  فکر رفتن به وزارت کشور و ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري را در سر مي‌پروراند که البته اين موضوع هنوز به صورت رسمي از سوي مشايي و يا جريان نزديک به دولت تاييد نشده است.



اما شب گذشته يک وبلاگ منتسب به حلقه انحرافي که به عقيده بسياري از کاربران فضاي مجازي مواضع اين حلقه را به صورت دقيق و شفاف بيان مي‌کند در آخرين پست خود با يادآوري اتفاقي بزرگ که امشب رخ مي‌دهد آورده است: "نمي‌دانم آيا اين حال عجيب به اتفاقات فردا مربوط است... شايد فردا يوم الله باشد!"



تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:35 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

برنامه گفتگوي ويژه خبري شبکه دو سيما دقایق پیش و با موضوع چرايي مهم بودن انتخابات رياست جمهوري ايران براي دوست و دشمن آغاز شد. به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ برنامه گفتگوي ويژه خبري امشب(چهارشنبه) با حضور محمد جواد لاريجاني آغاز شد.

این تحليلگر و نظريه پرداز سياسي در برنامه گفتگوي ويژه که از دقایقی پیش روي آنتن شبکه دو سيما رفت؛ چرايي مهم بودن انتخابات رياست جمهوري براي دوست و دشمن نيز مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

بررسي شگردهاي امپراتوري رسانه‌اي ضد ايراني براي ايجاد فتنه انگيزي در انتخابات رياست جمهوري و



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:28 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹2
میزان تعرض کلامی به زنان و دختران در کشور ما، بیشتر از کشورهای اروپایی است. این اخباری است که توسط یک جامعه شناس ارائه شده و انتقادات بسیاری هم نسبت به این آمار صورت گرفته است که چرا با بیان این اخبار به تحقیر خود می پردازیم.
متلک‌گویی و آزار زنان با نگاه‌های بی واهمه/ غیرت کجاست؟

به گزارش سرویس فرهنگی جهان نیوز، احساس آرامش و امنیت برای هر فردی که در اجتماعی زندگی می کند، احساسی مسلم است و این حق طبیعی هر انسانی می باشد. این احساس لازم است که هم برای مردان وهم برای زنان یک جامعه مهیا باشد. اما به نظر می رسد این مسئله وقتی در ارتباط با زنان مطرح می شود، از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است. شاید این به خاطر شخصیت و موقعیت زنان می باشد. چرا که زن، موجودی لطیف است و به اصطلاح متون روایی ما، زن یعنی ریحانه.



البته درباره معنای ریحانه، تعابیر مختلفی مطرح شده است ولی آنچه مشخص است اینکه اصولا باید نسبت به حفظ شخصیت و موقعیت زنان تلاش کرد و باید مراقبت هایی را نسبت به او در نظر گرفت. به همین خاطر است که موضوع عفاف و حجاب مطرح می شود و به زنان توصیه می شود که برای حفظ احترام به خود و سایرین، نسبت به رعایت حجاب تلاش کنند و توجه ویژه ای نسبت به این موضوع داشته باشند. اما نکته مهم این است که هر کسی که به طور عمیق و درونی به حجاب ظاهری و باطنی اعتقاد داشته باشد، می تواند در رعایت آن موفق باشد و عده زیادی از افراد هستند که اعتقادی به این موضوع ندارند.



گذشته از این موارد، موضوعی که چند سال است در جامعه

نکته جالب اینجاست که در قرآن نیز نسبت به این موضوع به مردان تذکر داده شده که از چشمان خود مراقبت کنند و مجاز نیستند تا هر چه خواستند ببینند. این موضوع، موضوعی بسیار مهم است که متاسفانه در جامعه ما، چندان رعایت نمی شود

ما دیده می شود، موضوع مقابله با بدحجابی است که برخی از تعبیر گشت ارشاد هم برای بیان این موضوع، استفاده می کنند. در این رابطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات بسیاری مطرح شده است اما، در این نوشتار قصد پراختن به این مطلب را نداریم بلکه هدف از اشاره به این مطلب، بیان یک نکته مهم است و آن اینکه، آیا در جامعه ما به همان اندازه که به بانوان برای رعایت حجاب و عفاف، تذکر داده شده، به آقایان هم این هشدار داده شده که مراقب نگاه و زبان خود در برابر بانوان، باشند؟



نکته جالب اینجاست که در قرآن نیز نسبت به این موضوع به مردان تذکر داده شده که از چشمان خود مراقبت کنند و مجاز نیستند تا هر چه خواستند ببینند. این موضوع، موضوعی بسیار مهم است که متاسفانه در جامعه ما، چندان رعایت نمی شود. به گونه ای که حتی یک خانم محجبه و محجوب نیز وقتی در اماکن عمومی حاضر می شود، ممکن است با نگاه های عذاب آور و یا کلمات آزار دهنده پسری جوان یا مردی میانسال، مواجه شود.



بارها و بارها دیده شده که مردان و پسران جوان، با بی باکی به تعرض کلامی و رفتاری بانوان در کوچه و خیابان می‌پردازند، بدون اینکه واهمه ای از برخورد یک مقام قضایی با خود را داشته باشند. شاید همین امر موجب می شود تا اخبار و آماری ارائه شود مبنی بر اینکه میزان تعرض کلامی به زنان و دختران در کشور ما، بیشتر از کشورهای اروپایی است. این اخباری است که توسط یک جامعه شناس ارائه شده و انتقادات بسیاری هم نسبت به این آمار صورت گرفته است که چرا با بیان این اخبار به تحقیر خود می پردازیم.



لازم است این نکته بیان شود که باور کردن این اخبار برای کسانی که در این شهر زندگی می کنند و هر روز در اماکن عمومی تردد دارند، چندان سخت نیست و بهتر است از این زاویه به موضوع نگاه کنیم که بیان این اخبار موجب شود تا اقدامی سازنده برای حل این معضل، اندیشیده شود.



معضلی که شاید اغلب دختران و زنان ایرانی با آن مواجه باشند و هر کسی لااقل یک بار آنرا تجربه کرده باشد و مزاحمت خیابانی و تعرض کلامی را بخشی از تجربه اجتماعی خود بداند.



این مزاحمت ها در اشکال مختلفی وجود دارد. مثلا می توان از آزارهای فیزیکی مثل تنه زدن، ترساندن بانوان با موتورسیکلت و یا بوق زدن و آزارهای گفتاری

بارها و بارها دیده شده که مردان و پسران جوان، با بی باکی به تعرض کلامی و رفتاری بانوان در کوچه و خیابان می‌پردازند، بدون اینکه واهمه ای از برخورد یک مقام قضایی با خود را داشته باشند

را که شامل متلک پرانی ، به کار بردن عبارات مختلف است، نام برد. تمامی این رفتارها می تواند از عدم احترام به حقوق شهروندی بانوان باشد.



این رفتارها در برخی از موارد به شکلی نامطلوب جلوه می کند. آنجائیکه افرادی به بهانه مسافر کشی به بانوان تعرض می‌کنند و برای آنها محجبه یا بی حجاب ، پیر یا جوان فرقی نمی‌کند. همین قدر که زنی حضور داشته باشد و در کنار خیابانی ایستاده باشد باعث آزار او می‌گردند. این اتفاق باعث رنجش خاطر بسیاری از بانوان محترم می باشد.



این مسائل موجب می شوند تا حالتی از احساس ترس و استرس برای بانوان حاضر در اجتماع ایجاد شود و در نهایت احساس امنیت و آرامش از بانوان گرفته شود. این در حالی است که برای افرادی که تنها یک سفر به برخی از کشورهای نزدیک به کشور خودمان، داشته باشند، متوجه می شوند که میزان امنیت اجتماعی زنان در برخی از جوامع خاورمیانه، بیشتر از کشور ماست. مثلا در یکی از کشورهای عربی، این قانون وجود دارد که اگر یک خانم از تعرض کلام یا نگاه یک مرد، دچار اذیت و آزار شود، می تواند با یک تماس ساده تلفنی، پلیس را در جریان گذارد و مرد خاطی با مجازاتی سنگین مواجه  می شود.



به نظر می رسد وجود قوانین جدی در ارتباط با امنیت زنان از تعرض کلامی در جامعه، در کنار فرهنگ سازی برای افراد جامعه، می تواند زمینه ای را ایجاد کند تا چنین مواردی مشاهده نشود.



 قانون در بسیاری از موارد همچون اهرمی قدرتمند عمل می کند و اگر اجرا قوانین با آماده سازی بستر فکری در جامعه صورت گیرد، از این‌گونه آزارها جلوگیری نموده یا آن‌ها را کاهش دهد. فاصله گرفتن از ارزشهای دینی و اخلاقی ، کمرنگ شدن تربیت اجتماعی ، بی اعتنایی به حقوق شهروندی را می توان از ارکان اساسی آزارهای خیابانی و بی حرمتی و بی ادبی به زنان جامعه برشمرد.



اگر بخواهیم جامعه ای سالم با محیطی مطلوب و مناسب برای تمامی افراد داشته باشیم، لازم است برای اصلاح رفتارهای اجتماعی خود و سایرین تلاش کنیم و از نهادهای مسئول نیز بخواهیم با وضع قوانین به بهتر شدن اوضاع کمک کنند.



تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:20 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲  
 
 
امروز شیوه رقابت بگم بگم کارکردهای خود را از دست داده و عکس العمل مردم به این واژه منفی شده است و لیکن احمدی نژاد به خاطر شیرینی موفقیت های این شیوه در گذشته این موضوع را رها نمی کند به واقع اگر آقای احمدی نژاد در هشت سال گذشته بجای بگم بگم به مبارزه واقعی با فساد اقتصادی پرداخته بود مشکلات فراوانی در این حوزه حل شده بود و یا حداقل فساد اقتصادی دامن‌گیر اطرافیان خود او نمی شد.
«بگم»، «بگو»، «من که گفتم»
جهان نیوز - گروه سیاسی:

حال این روزهای برخی سیاسیون خوب نیست و در فضای تحلیلی خود بسیاری از پارامترهای اساسی را فراموش می کنند. این روزها احساس اینکه دیگر فرصتی نمانده و مردم در مورد جریان ها و اشخاص در حال تصمیم گیری هستند باعث رفتارهای شتاب زده شده و سخنان نادرستی بر زبان ها جاری می شود اما به غیر از گفتمان مردم که همان گفتمان عدالت و پیشرفت با مطالبات صحیح حل مشکلات اقتصادی است برخی از جریان ها مسیر دیگری را می روند. این سه جریان که بیشتر با اشخاص شناخته می شوند به صورت نمادین به شرح زیر است:



* جریان "بگم بگم"

این جریان که رمز موفقیت خود را در پرداختن به دیگران می داند و دنبال افشاگری و خبرسازی است اقبال عمومی در سال 84 به آقای احمدی نژاد را (که به دلیل بیان گفتمان انقلاب اسلامی از زبان ایشان) فراهم شد، به نحو دیگری تحلیل کرده و باعث گردید در سال 88 به صورت افسارگسیخته محور اصلی رفتار انتخاباتی آقای احمدی نژاد افشاگری و اتهام زنی باشد. البته حضور رقیبی پراشکال محیطی خوشایند برای ایشان فراهم می کرد لذا با پیوند زدن موسوی، کروبی و رضایی به هم و تعریف آنها ذیل هاشمی توانست از موج عظیم رای منفی هاشمی علیه تمام رقبای خود استفاده کند. تکثیر این الگو به رقابت های مجلس و تجویز نسخه بومی آن در استانها و در همایش های انتخاباتی این جریان معروف به هاشمی یابی در استان شد تا رقابت در حوزه سلبی شکل بگیرد و با پیدا کردن رقیبی که جامعه نسبت به او تصمیم خود را گرفته و موج نفرت از او شکل گرفته و وادار کردن او به رقابت و تعیین رقیب از میان منفورترین‌ها، فضای رقابت برای پیروزی خود طراحی شود. این شیوه غلط تا پایین ترین سطح جامعه تکثیر شد. اما امروز شیوه رقابت بگم بگم کارکردهای خود را از دست داده و عکس العمل مردم به این واژه منفی شده است و لیکن احمدی نژاد به خاطر شیرینی موفقیت های این شیوه در گذشته این موضوع را رها نمی کند به واقع اگر آقای احمدی نژاد در هشت سال گذشته بجای بگم بگم به مبارزه واقعی با فساد اقتصادی پرداخته بود مشکلات فراوانی در این حوزه حل شده بود و یا حداقل فساد اقتصادی دامن‌گیر اطرافیان خود او نمی شد.



* جریان بگو بگو

این جریان از رونق افتادن جریان اولی را مبنای خود قرار داده و با دنده پهن و روی زیاد به طرف مقابل سفارش می کند هر چه می خواهد دل تنگت بگو. آنها با متهم کردن طرف مقابل به دروغ گویی و بی اخلاقی از مبنا افشاگری ها را بی پایه می داند. این جریان نیز دنبال اصلاح امور نیست و اشکلات خود را بر طرف نمی کند بلکه از موج منفی جریان بگم بگم برای خود کلاه درست کرده است.



* جریان من که گفتم

این جریان حاشیه نشین که روزگاری در متن بود تمام وقایع را تا صد سال آینده و در 30 سال گذشته پیشگویی نموده است! و هر واقعه تلخی رخ می دهد می گوید "من که گفتم". جناب آقای هاشمی محور این جریان است و نقل مجالس ختم و نشست و برخاست ایشان پیشگویی هایی است که در حال رخ دادن است لذا این جریان سوم اساسا به دنبال درمان بیماری های خود نیست و با تاریخ نویسی و گفتار درمانی حوزه علاقه مندان سنتی خود را قانع می کند که وضعیت اینگونه نمی ماند و به زودی همه می فهمند ما همه چیز را به درستی پیشگویی کرده بودیم.



***



اما حوصله مردم از این آرایش گفتاری سر رفته و ادبیات جدیدی باید وارد میدان شود که درباره آینده سخن بگوید و از نقطه ایجابی برنامه های آینده خود را بیان کند، مشکل گرانی و  تورم را چاره جویی کند و جایگاه خود را در گفتمان پیشرفت و عدالت مشخص سازد. این جریان در حال شکل گیری است و هیاهوی "بگم" "بگو" و "من که گفتم" دامن گیر آن نشده است. جریان های گذشته را آسیب شناسی و کالبدشکافی می کند و مدبرانه برای آینده کشور برنامه ریزی می کند و اگر قرار است روشنگری کند در عرصه عمل و با ابزار قانونی مانند تحقیق و تفحص و یا نقادی کارشناسانه به آن می پردازد.



تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:19 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

وبلاگ"الودود"نوشت:

 

امروز جنگ نرم مطرح است؛ نه امروز، سى سال است مطرح است.

در جنگ نرم، آن چيزى كه بايد مورد توجه باشد، اين است:

در جنگ نرم و جنگ روانى - كه جنگ روانى يكى از بخشهاى جنگ نرم است -

هدف دشمن اين است كه محاسبات طرف مقابل را عوض كند.

جنگ نرم مثل جنگ نظامى نيست. در جنگ نظامى هدف دشمن اين است كه مثلاً بيايد پايگاه طرف مقابل يا كشورِ مورد حمله را نابود كند و از بين ببرد، يا سرزمين را تصرف كند.

در جنگ اقتصادى هدف اين است كه زيرساختهاى اقتصادى را از بين ببرد.

در جنگ نرم، هدف اين چيزها نيست؛ اين چيزها گاهى وسيله است براى آن هدف جنگ نرم.

در جنگ نرم، هدف آن چيزى است كه در دل شماست، در ذهن شماست، در مغز شماست؛

يعنى اراده‌ى شما. دشمن ميخواهد اراده‌ى شما را عوض كند.

 

 

 


تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:جنگ نرم,کلام رهبر انقلاب, | 23:17 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

در حاشیه سخنرانی رئیس جمهور در جمع عشایر استان خوزستان کلمه ˝ایران˝ را به جای ˝الله˝ در وسط پرچم ایران نشاندند! ۱۳۹۲ چهارشنبه ۴ ارديبهشت ساعت 09:23

خودتان قضاوت کنید!؟................



تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:احمدی نژاد , الله , عشایر , خوزستان , , | 23:14 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

بیمارستان 32 تخته خوابه ، تکمیل یادمان شهدا ، صدور مجوز واحد های جمع آوری آلاینده های نفتی ، تکمیل جاده خروجی شهرستان ، صدور مجوز پالایشگاه بنزین سفید ، استقرار دفتر نمایندگی نفت و ...

 

 

فرماندار هفتکل حضور ریاست محترم جمهور را در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، مصوبات خوبی را برای شهرستان دنبال داشتند که می توان:

1. احداث بیمارستان 32 تخته خوابه

2. تکمیل یادمان شهدای گمنام توسط وزارت نفت

3. صدور مجوز واحد های جمع آوری آلاینده های نفتی

4. اختصاص یک میلیاد تومان جمت توسعه بیمارستان 12 تخته خوابه

5. اختصاص 500 میلیون تومان جهت تکمیل مصلی نماز جمعه

6. توسعه و تکمیل فضاهای آموزشی

7. تکمیل جاده خروجی شهرستان

8. اختصاص سه میلیارد تومان رفع مشکل آب آشامیدنی بخش رغیوه

9. اختصاص اوراق مشارکت به ارزش 50 میلیارد تومان جهت توسعه و زیبا سازی شهرستانهای محروم از جمله هفتکل ، دومین شهر نفت خیر ایران

10. صدور مجوز پالایشگاه بنزین سفید که با سرمایه گذاری 80 درصد بخش خصوصی و 20 در صد سرمایه گذاری دولتی این کار انجام می شود

11. صدور مجوز استخدام 100 نفر جوان جویای کار جهت اشتغال در صنعت نفت

12. استقرار دفتر نمایندگی نفت

13. اختصاص 500 میلیارد تومان جهت فضای سبز و عمران شهری همچنین طرح هایآبرسانی ، واگذاری پادگان ارتش ، فاضلاب شهری ، رفع مشکلات مسکن مهر کمک دولت خدمتگذار ، همه از جمله مهمترین مصوبات دولت در سفر به شهرستان عنوان کردند.

فرماندار هفتکل در پایان از نگاه ویژه ریاست محترم جمهور به شهرستان هفتکل و رفع مشکلات اینشهرستان بطور ویژه خبر داد ؛ همچنین ایشان افزودند روز 92/02/02 روزی سرنوشت ساز برای شهرستان هفتکل بوده است که باید در تاریخ این شهرستان ثبت شود

منبع:هفتکل ندا



تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:8 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

چرا شیعیان مقام ائمه(ع) را بالاتر از صحابه پیامبر(ص) می دانند؟

در ابتدا باید متذکر این نکته شد که کسی مقام و منزلت صحابه پیامبر(ص) را انکار نمی کند زیرا آنها نور الهی را دیده و از پرتو آن بهره مند شده اند ولی باید این نکته را نیز مدنظر قرار دهیم که یاران پیامبر(ص) از لحاظ مرتبه ی ایمان با هم تفاوت داشتند.

باید این را پذیرفت که هرکس پیامبر(ص) را مشاهده و چند صباحی با او زندگی کرد، ممکن نیست تاآخر عمر بر صراط مستقیم قرار داشته باشد، بلکه شرایط دیگری نیز باید دارا باشد.

برای مثال زمانی که پیامبر(ص) در روز جمعه در حال خطبه خواندن بود، همین مردمی که از آنها با عنوان صحابه یاد می شود، با شنیدن صدای طبلِ ورود کاروان تجاری به مدینه، از مسجد خارج شده و خود را با سرعت به بازار رساندند و تنها 12 نفر مرد و زن در مسجد باقی ماند. شأن نزول آیه ی 10 سوره ی جمعه همین  رویداد بوده است.

این بود حال و روز صحابه ی آن روزگار و حال باید به ائمه اطهار(ع) مراجعه کنیم و فاصله ی این دو گروه را با یکدیگر قیاس کنیم. برای اجمال ما به چند نکته بسنده می کنیم:



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, | 21:4 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

نوزادی فاقد پوست بدن روز سه شنبه در بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش متولد شد.

مسوول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی دزفول سه شنبه در گفت و گو با  ایرنا گفت: مادری 34 ساله که برای زایمان چهارم خود به زایشگاه بیمارستان نظام مافی مراجعه کرده بود در زایمان طبیعی ، نوزادی نادر و عجیب که در قسمت هایی از بدن پوست نداشت را بدنیا آورد.

ˈ فریدون جعفریان فر ˈ افزود:این نوزاد دختر در ناحیه مچ پای چپ به پائین و از زانوی پای راست به پائین پوست نداشته و حالتی شبیه به سوختگی شدید دارای خونریزی دارد.

وی افزود: این نوزاد در ناحیه لبها ، دهان و زبان نیز دارای برجستگی های زیادی شبیه به تاول می باشد.

جعفریانفر گفت: این نوزاد توسط متخصص اطفال بیمارستان نظام مافی شوش ، معاینه و جهت بستری و مشاوره متخصص پوست به بخش اطفال انتقال داده شد.

وی اظهار داشت :این نوزاد با توجه به بثورات شدید پوستی فعلا به دستور متخصص اطفال از تغذیه با شیر مادر منع گردیده است



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, | 20:22 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
زنده باد بهار‎

بهار هم یکی مثل ماست که سرش کلاه نمی‌رود. کلاه از سر باد بر می‌دارد و به کلاهبردارهای سیاستمدار که ادای فرهنگ را درمی‌آورند، می‌خندد. بهار تاریخ مصرف ندارد اما آدم‌های زنده باد من و زنده باد دوست من و زنده باد دوست دوست من تاریخ مصرفی تا خرداد 1392 دارند.



بهار را نمی‌شود با اره برقی قطع کرد. هل داد و به زمین انداخت. اینها که با یک فوت جماعتی و یا رای گروهی دود می‌شوند و می‌روند هوا هیچ نسبتی با بهار ندارند. بهار را نمی‌شود برکنار کرد. رای اعتماد به بهار در دست من و تو نیست. بهار نیازی به نشان دولتی درجه یک ندارد.



بهار سرش کلاه نمی‌رود. فقط تماشا می‌کند و می‌خندد به سیاه بازی حاجی فیروزهایی که برای هم دست می‌زنند و برای هم گریه می‌کنند و خود را به قله‌ها شبیه می‌دانند. بهار اگر تصمیم بگیرد یک روز بساط شما را به خیابان می‌ریزد و شما را به خس و خاشاکی بدل می‌کند. بهار از جنس ریشه است و از جنس ادب است و از جنس شعر است . از جنس اصالت است.



بهار کاری به سالن‌های مجلل برج میلاد ندارد. بهار صبح‌ها از سمت بهشت زهرا و جوانمرد قصاب قدم به خیابان می‌گذارد و این همه دست‌های گرسنه را در سطل‌های زباله می‌بیند که دنبال چیزی می‌گردند و شباهنگام با افسوس کاغذی برمی‌دارد و می‌نویسد: شما حتی بازیگران خوبی هم نبودید.



بهار آمده است بگوید سالی که نکوست از بهارش پیداست. بهار با همه جدی ست. روزی سلیمان نبی مغرور شد. بادی تختش را کج کرد .سلیمان اعتراض کرد به باد که چرا تختم را کج می‌کنی. باد گفت راست باش تا راستت کنم.



بهار با کسی شوخی ندارد و اگر بخواهد ناگاه هزار شاعر را فرمان می‌دهد تا تخت سلیمانک‌ها را کج کنند. بهار آدم‌های فراوانی دارد که بدون نیاز به یارانه به یاری‌اش می‌روند و عیدیشان را از خدا می‌گیرند و از قطع بودجه‌شان نمی‌ترسند. حتی اگر فیلمشان را بگیرند و در صحن علنی جایی نمایش دهند.



ما مریدان حضرت بهاریم. امر امر اوست بهار ولایت عشق است نه چیز دیگر...



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:زنده باد بهار, بهار, | 19:31 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

خانم....شماره بدم!! خانوووم....شــماره بدم؟؟؟
خانوم خوشــــــگله برسونمت؟؟؟؟؟؟؟
خوشــــگله چن لحظه از وقتتو به مــــا میدی؟؟؟
اینها جملاتی بود که دخترک در طول مســیر خوابگاه تا دانشگاه می شنید!
بیچــاره اصـلا" اهل این حرفـــــها نبود...این قضیه به شدت آزارش می داد...
تا جایی که چند بار تصـــمیم گرفت بی خیــال درس و مــدرک شود و به محـــل زندگیش بازگردد.

روزی به امامزاده ی نزدیک دانشگاه رفت...
شـاید می خواست گله کند از وضعیت آن شهر لعنتی....!
دخترک وارد حیاط امامزاده شد...خسته... انگار فقط آمده بود گریه کند...
دردش گفتنی نبود....!!!!

رفت و از روی آویز چادری برداشت و سر کرد...وارد حرم شدو کنار ضریح نشست.

زیر لب چیزی می گفت انگار!!! خدایا کمکم کن...

چند ساعت بعد،دختر که کنار ضریح خوابیده بود با صدای زنی بیدار شد...
خانوم!خانوم! پاشو سر راه نشستی! مردم می خوان زیارت کنن!!!
دخترک سراسیمه بلند شد و یادش افتاد که باید قبل از ساعت ۸ خود را به خوابگاه برساند...به سرعت از آنجا خارج شد...وارد شــــهر شد...

امــــا...اما انگار چیزی شده بود...دیگر کسی او را بد نگاه نمی کرد..!
انگار محترم شده بود... نگاه هوس آلودی تعـقــیبش نمی کرد!
احساس امنیت کرد...با خود گفت:مگه میشه انقد زود دعام مستجاب شده باشه!!!!

فکر کرد شاید اشتباه می کند!!! اما اینطور نبود!
یک لحظه به خود آمد... دید چـــادر امامــزاده را سر جایش نگذاشته!



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, | 19:8 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

  
 
یک روز یه ترکه...
اسمش
 ستارخان بود، شاید هم باقرخان.. ؛

خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛

یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد، جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو، برای اینکه ما تو این مملکت آزاد زندگی کنیم


یه روز یه رشتیه..
اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی؛

برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلق شاه تلاش کرد، برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه؛اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.


یه روز یه لره...
اسمش کریم خان زند بود، موسس سلسله زندیه؛

ساده زیست، نیک سیرت و عدالت پرور بود و تا ممکن می شد از شدت عمل احتراز می کرد


یه روز یه قزوینی...
به نام علامه دهخدا ؛

از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بفرد بود و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاد


یه روز ما همه با هم بودیم...، ترک و رشتی و لر و اصفهانی
تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند... ؛

حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم، به همدیگه می خندیم!!!


و اینجوری شادیم!!!
این از فرهنگ ایرانی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند.
پس با همدیگه بخندیم نه به همدیگه آنقدر این ایمیل را بفرستیم و بخوانیم تا عادت های قجری در خندیدن به هموطن
( آنکه در دیده ما جا دارد ) در ما بمیرد و با هم یکی باشیم مثل همیشه،مثل زمان های سختی و مثل زمان های جشن و افتخار... 
 



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:خفن‌ترین جک‌ها ,جدیدترین جک ها,اس ام اس,پیامک, | 18:53 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹
 
 
سفرهای هیأت دولت در ماه‌های آخر عمر آن بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. حضور مشایی که هیچ ارتباطی با مسائل اجرایی ندارد و طرح حرف‌های نادرست توسط رئیس جمهور در سفر به استان خوزستان باعث شده بود که نماینده‌ها از این امر ناراحت باشند.
رحیمی به مردم خوزستان توهین کرد/ این دور از سفرها جنبه تبلیغاتی دارد

به گزارش جهان، سه نفر از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با الف، ضمن اعتراض به نحوه برخورد معاون اول رییس جمهور با نمایندگان حاضر در جلسه هیأت دولت در اهواز، این سفر را با اهداف تبلیغاتی و خالی از فایده برای استان دانستند.



دهدشتی نماینده آبادان در همین باره گفت: سفرهای هیأت دولت در ماه‌های

در جلسه هیئت دولت به نمایندگان مردم توهین شد و این توهین به نمایندگان در واقع توهین به خود مردم است. این دور از سفرهای احمدی نژاد فاقد کارایی لازم است و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

آخر عمر آن بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. حضور مشایی که هیچ ارتباطی با مسائل اجرایی ندارد و طرح حرف‌های نادرست توسط رئیس جمهور در سفر به استان خوزستان باعث شده بود که نماینده‌ها از این امر ناراحت باشند.



نماینده مردم آبادان افزود: در عین اینکه رئیس جمهور در طول سفر به استان خوزستان حرف‌های نادرستی زد، اما نمایندگان استان به خاطر منافع و مشکلات استان در طول سفر دولت‌مردان را همراهی کردند. در جلسه هیئت دولت نیز هنگامی که نمایندگان متوجه شدند که مصوبات این جلسه قبلاً همه تصویب شده اند، به این امر واکنش نشان دادند. نمایندگان اعتراض داشتند که این مصوبات در سفرهای اول، دوم و سوم نیز تصویب شده و تصویب مجدد مصوبات هیچ فایده ای ندارد. تصویب این مصوبات نیز با توجه به ماه‌های پایانی این دولت هیچ سودی ندارد.



دهدشتی گفت: در این جلسه رحیمی به نمایندگان گفت به شما ربطی ندارد که دخالت کنید و ما فقط به خاطر اینکه احترام شما را حفظ کنیم در این جلسه شما را دعوت کردیم. این صحبت‌ها به نوعی توهین به نمایندگان بود و نمایندگان توهین رحیمی را تحمل نکرده و همه با هم جلسه هیأت دولت را ترک کردند.



این نماینده مجلس ادامه داد: مجلس

از این ادبیات فقط دشمن سوء استفاده می‌کند. اینکه همه را در مظان اتهام قرار می‌دهد کار نادرستی است. اگر کسی پرونده ای دارد آقای احمدی نژاد چرا گوشه آن را نشان می‌دهد همه آن پرونده را نشان دهد.

در این بین از جایگاه نظارتی خود استفاده می‌کند. گرچه پیش بینی می‌شود که این گونه تنش آفرینی‌ها در دستور کار یک ماه آخر دولت قرار داشته باشد. این دولت از لحاظ کیفی و ریالی تاکنون فقط ۲۷ درصد مصوبات خود را انجام داده است و فقط ادعا می‌کند به خوزستان رسیدگی کرده است. من اعتقاد دارم هیچ‌کدام از دولت‌های قبل به استان خوزستان رسیدگی نکرده‌اند، دولت‌های نهم و دهم نیز فقط ادعای رسیدگی را دارند وگرنه در عمل شاهد کار خاصی نبوده ایم.



وی در واکنش به سخنان احمدی نژاد گفت: آقای احمدی نژاد هشت سال است که این حرف‌ها را می زند و ما یک نمونه از بی اخلاقی ایشان را در مجلس دیدیم. هیچ شخص با تدبیری این حرف‌ها را نمی‌زند به خصوص اینکه اگر آن فرد در جایگاه ریاست جمهوری باشد. این صحبت‌های ایشان نشان می‌دهد که وی هیچ چیزی در دست ندارد. اگر چیزی داشت تاکنون مطرح کرده بود. در ضمن آقای رئیس جمهور نباید فراموش کند که تمام اطرافیان وی مشکل دار هستند و پرونده های قضایی آن‌ها در دادگاه مفتوح است.



سید شریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس نیز گفت: با توجه به حیطه نظارتی و وظیفه نمایندگان، طبیعی است که آنان باید اظهار نظر بکنند و در جلسه فعالیتی برای به ثمر رسیدن و اجرای پروژه‌ها

ما نماینده ی شخص نیستیم. ما نماینده استان و مردم خوزستان هستیم و این حرف‌های رحیمی توهین به مردم خوزستان بود. وقتی تأثیری روی مصوبات دولت نداریم پس تصمیم گرفتیم جلسه را ترک کنیم.

داشته باشند. بر همین اساس وقتی روال جلسه را دیدیم که مصوبات گذشته در حال تصویب هست، بدون اینکه مصوبات قبلاً تعیین تکلیف بشود، یکی از نمایندگان در اعتراض به این حرف صحبتی کرد که با واکنش تند رحیمی مواجه شد.



نماینده اهواز اظهار داشت: ادبیات رحیمی در این جلسه اصلاً درست نبود و صحبت‌های وی نشان از این بود که بودن یا نبودن نماینده‌ها هیچ تأثیری در جلسه ندارد. ما نماینده ی شخص نیستیم. ما نماینده استان و مردم خوزستان هستیم و این حرف‌های رحیمی توهین به مردم خوزستان بود. وقتی تأثیری روی مصوبات دولت نداریم پس تصمیم گرفتیم جلسه را ترک کنیم.



حسینی ادامه داد: سخنرانی‌ها، نوع رفتارها و نوع پرچم تکان دادن‌های آقای احمدی نژاد هم در این برخورد نمایندگان بی تأثیر نبود. وی در این سفر تبلیغاتی، قصد بهره برداری انتخاباتی را دارد و ما این جنبه تبلیغی را در روزهای آینده بیشتر از رئیس جمهور می‌بینیم. احمدی نژاد در دوره اول تقصیرات را گردن دولت قبل می‌انداخت و الآن کم کاری خود را گردن این و آن می‌اندازد.



عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: از این نوع ادبیات آقای احمدی نژاد چه کسی سوء استفاده می‌کند؟ از این ادبیات فقط دشمن

دولت از لحاظ کیفی و ریالی تاکنون فقط ۲۷ درصد مصوبات خود را انجام داده است و فقط ادعا می‌کند به خوزستان رسیدگی کرده است.

سوء استفاده می‌کند. اینکه همه را در مظان اتهام قرار می‌دهد کار نادرستی است. اگر کسی پرونده ای دارد آقای احمدی نژاد چرا گوشه آن را نشان می‌دهد همه آن پرونده را نشان دهد. کسی که مشکل دارد پرونده وی را نشان بدهید، اینکه همه را متهم می‌کنند این کار نادرستی است. احمدی نژاد همه پرونده را نشان دهد و هر کس در هر جایگاهی که مشکل دارد باید جواب پس بدهد.



حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان نیز با بیان اینکه صحبت‌های رئیس جمهور در این سفر درست نبود گفت: در جلسه هیئت دولت به نمایندگان مردم توهین شد و این توهین به نمایندگان در واقع توهین به خود مردم است. این دور از سفرهای احمدی نژاد فاقد کارایی لازم است و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.



وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید وحدت و آرامش را حفظ کنیم و امسال حماسه ای سیاسی خلق کنیم تا بتوانیم از این برهه نامطلوب اقتصادی عبور کنیم.



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, | 18:50 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۷
 
 
نكته قابل تأمل اينكه تعداد زيادي از حاضرين در جلسه از نيروهاي ادارات مختلف بودند كه اين مسئله توان موضع گيري را از آنها مي گرفت و تعداد نخبگان انگشت شمار بود.
عصبانيت مشايي و لبخند تلخ احمدي‌نژاد/ ياد زمان شاه افتادیم!

به گزارش جهان، روزنامه کیهان به انتشار حاشيه هاي مراسم «حماسه حضور» اهواز پرداخت و نوشت:


¤ علي رغم همزماني مراسم با وقت اذان مغرب هيچ خبري از پخش نواي ملكوتي اذان نبود كه در پي اعتراض مكتوب يكي از حضار با اين مضمون كه كارهاي شما ما را ياد زمان شاه مي اندازد مجبور به پخش اذان شدند.



¤ در حالي كه هيچ پيش بيني براي محل اقامه نماز نشده بود اما كوچكترين جزئيات درون سالن تدارك ديده شده بود، جزئياتي مانند حضور افراد پيش بيني شده با لباس هاي محلي و نصب پرچم ايران كنار هر صندلي و موسيقي هاي مختلف و برنامه ها و كليپ هاي رنگارنگ و...



¤ در هنگام تقدير رئيس جمهور از تعدادي از نخبگان، جانبازان و خانواده هاي شهداي استان خوزستان، كه مشايي هم در كنار رئيس جمهور حضور داشت، يكي از حاضران كه به نظر مي رسيد از قبل براي اين كار مشخص شده است خطاب به احمدي نژاد گفت: اجازه بدهيد آقاي مشايي هم در اين مراسم صحبت كنند تا ما جوانان با عقايد و نظرات ايشان آشنا بشويم.



¤ اما در اين هنگام تعدادي از خواهران بسيجي حاضر در جلسه به حضور مشايي در اين مراسم اعتراض كردند.



¤ پس از اهدا نشان افتخار به جانبازان و خانواده شهدا نوبت به تقدير از نخبگان رسيد و بلافاصله گروه سرود ناشنوايان به بالاي سن آمدند و آقايان احمدي نژاد، مشايي، زريبافان، الهام و خانم سلطان خواه در ميان گروه سرود ايستادند و در يك حركت قابل تأمل شروع به تكان دادن پرچم ايران كردند.



¤ پس از آن رئيس جمهور براي ايراد سخنراني به پشت تريبون رفت و با اشاره به درخواست يكي از حاضران براي سخنراني مشايي، گفت: دوست عزيزي فرمودند كه آقاي مشايي صحبت كنند. اجازه بدهيد ايشان در وقت ديگري سخن بگويند.



¤ در اين هنگام صداي اعتراض بلند شد كه مگر اينجا ميتينگ انتخاباتي است و ما اجازه نمي دهيم ايشان سخنراني كند.



¤ در اين لحظه مشايي پشت تريبون آمد و گفت: يكي از خواهران نسبت به سخنراني بنده اعتراض داشتند به همين خاطر من درخواست مي كنم تشريف بياورند و صحبت كنند تا ما سخنان ايشان را بشنويم.



¤ افرادي كه به حضور مشايي معترض بودند گفتند: ما در اين مراسم براي شنيدن صحبت هاي رئيس جمهور حضور پيدا كرده ايم نه صحبت هاي شما.



¤ واكنش انقلابي خواهران به ترفندها و شگردهاي نخ نما شده رئيس جمهور و مشايي باعث ناراحتي و عصبانيت مشايي و نقش بستن خنده اي تلخ بر چهره احمدي نژاد شد.



¤ جوان ديگري گفت: صاحب اين مجلس خانواده شهدا هستند و كسي نمي تواند بدون اجازه از آنها صحبت كند.



¤ مشايي نيز در پاسخ اظهار كرد: ما در كشوري زندگي مي كنيم كه مردمش فهيم هستند و معيار فهم آنها جهاني است. حرف زدن خوب است و من موافق اين هستم كه مخالفان دولت و من حرف بزنيم، چرا كه وقتي حرف زده مي شود حقايق روشن خواهد شد.



¤ فضاي سنگين و ملتهب جلسه باعث شد مشايي با سرافكندگي از روي سن پايين بيايد و در ادامه احمدي نژاد به چند جمله كوتاه بسنده كرد و گفت: ما نتوانستيم از نظرات مشايي بهره مند شويم، اميدواريم فرصتي فراهم شود تا صحبت هاي ايشان را بشنويم.



¤ مجريان مراسم زماني كه فضا را براي ادامه جلسه مناسب نديدند، سالن را ترك و بلافاصله چراغ ها را خاموش كردند تا ماجرا سريعتر فيصله داده شود.



¤ نكته قابل تأمل اينكه تعداد زيادي از حاضرين در جلسه از نيروهاي ادارات مختلف بودند كه اين مسئله توان موضع گيري را از آنها مي گرفت و تعداد نخبگان انگشت شمار بود.



¤ در همين حين دو جوان كه لباس محلي عشاير عرب و بختياري خوزستان را به تن داشتند در كنار احمدي نژاد و مشايي ايستادند و عكاسان نيز از فرصت استفاده كرده و به شكار اين صحنه ها پرداختند.



¤ تعداد زيادي از حضار كه قلباً از موضع گيري جسورانه خواهران در ممانعت از سخنراني مشايي خشنود بودند مراتب رضايت و خوشحالي خود را به آنان اعلام كردند.



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, | 18:44 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

روزی که مانیتورها شهادت خواهند داد!

 

وبلاگ "پرسه در ناسوت دل" نوشت:

و در آن روز: یوم تبلی السرائر!

و در آن روز مانیتورها شهادت می دهند آنچه با آنها دیدیم و شنیدیم

و در آن روز از هر کلیکی سوال خواهد شد

و از هر لایکی که زدید

و در آن روز به احتمال زیاد از شما خواهند پرسید با کسی که دوستتان داشت چه کردید!

و از هر کار بیهوده ای سوال می شود!

و الذین هم عن اللغو معرضون/ مومنون 3

بیایید قیامت را باورانه زندگی کنیم...!

این دنیا:

دور هم باشیم و بگیم و بخندیم و کلا خوش باشیم!

کمی هم چاشنی بی خیالی و همرنگ رفقا شدن.

اون دنیا:

لیتنی لم أتخذ فلاناً خلیلاً!

اعتدال...معتدل...تعادل !!!

ترجیح بدیم جای خدا نشستن و فرستادن هرکسی تو اسفل سافلین؛ از عاقبتمون بترسم.

                                         اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...

 



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, | 18:42 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

وبلاگ "خورشید عالم تاب" نوشت:

قبلا توی پست های قبلی گفتم بازم میگم. مقام معظم رهبری در فلان سخنرانی گفت: اگر می خوای ببینی آقای ایکس آیا صلاحیت دارد یا نه ببین دشمن در مورد او چه قضاوتی می کند؟

چطور می شود مشایی و خاتمی تایید صلاحیت شوند در حالی که تیتر اول رسانه های دشمن هستند؟

آقای خاتمی نیا

باز می آیی تایید صلاحیت نمی شوی و بعد آبروی اصلاحات می رود. آن وقت می گویند اصلاحات یک آدم درست و حسابی نداشت.

باز می آیی بر فرض محال اگر تایید صلاحت شوی، رای نمی آوری می اندازی گردن نظام. آن وقت ناکامی ات را به پای انتخابات مهندسی شده می گذاری. یارانت می روند با ننه سی (BBC) مصاحبه می کنند بازهم آبرویت می رود آن وقت می گویند ببینید همین ها دوستان خاتمی بودند و حالا بعد از خوردن شیر خر و دریافت کمک های میلیاردی سر از محافل سیا و موساد درآورده اند.

خودت هم که حساب و کتابت معلوم نیست. خودت نمی دانی باید در انتخابات شرکت کنی یا نه. یک بار به یارانت می گویی شرکت نمی کنیم. آن وقت خودت می روی در داهات خودتان یواشکی رای می دهی. و بقیه اصلاح طلبان را گاگول حساب می کنی. نه رای دادنت به آدم می ماند و نه توصیه های متفکرانه ات.

باز می آیی رای نمی آوری آبرویت می رود و با نظام قهر می کنی. بعد برای شرکت کردن در انتخابات بعدی برای نظام شرط و شروط می گذاری. رویت هم که رو نیست بل سنگ پای حمام است.

خاتمی جان! آمدنت به چه درد می خورد؟ الا اینکه برای روزنامه نگاران سوژه می شوی و آنها حقوقشان بهتر می شود. چون آنقدر سوژه داری هم برای موافقانت و هم برای مخالفانت که هنوز که هنوز است دارند از کرده هایت و گفته هایت می نویسند.

به جز خبرنگاران دیگر برای چه کسی سود داری؟ از انجایی که شعار اصلاحات توسعه سیاسی است مباحث اقتصادی را می گذاری دم کوزه تا مردم فقیر آبش را بخورند. در سیاست هم که کام مردم را برآورده نمی کنی. حسن روحانی ات می رود آن ور آب انرژی هسته ای و غنی سازی اورانیوم را تعلیق می کند و لیست دانشمندان هسته ای را دو دستی برای ترور تقدیم آمریکا و اسرائیل می کند. همه یارانت هم که یکی یکی پناهنده می شوند.

در داخل هم که فقط بلدی دم دخترکان جوان را برای آزادی های اجتماعی و آزادی های مدنی و بدنی ببینی. آنها هم در سخنرانی هایت با آرایش های غلیظ و موهای پریشان و مانتوهای تنگ برایت سوت و کف بزنند و هورا بکشند و تو هم در دلت قند آب بشود که ای ول جوان ها طرفداران ما هستند. دلت را خوش کن به اینکه کسانی به تو رای داده اند که به روحانیت بد و بیراه می گویند و اسم این را بگذار جوانگرایی با واحد شمارش اسب بخار.

آن وقت است که می شوی سوژه کیهان! و آن وقت جوان های مومن بر علیهت بیانیه ها می نویسند و تو آنقدر بیکاری که وقت می گذاری و در مصاحبه هایت آنها را تندرو می نامی. و در سخنرانی ها هو می شوی. آن وقت برای بی بی سی سوژه می شوی.
پس جان مادرت نیا چون مملکت کارهای مهمتری دارد. ما هنوز در انرژی هسته ای جاهای زیادی برای پیشرفت داریم. نمی خواهیم با آمدنت همه فعالیت های علمی و اقتصادیمان در صنعت هسته ای معلق بشود.



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:خاتمی ,عکس خاتمی, | 18:29 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
صفحه قبل 1 ... 60 61 62 63 64 ... 68 صفحه بعد