به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، مركز روابط عمومی دفتر رییس جمهوری تاكید كرده است كه این اظهارنظر از اساس دروغ و كذب محض است.



این مركز ضمن اظهار تاسف از اینگونه رفتارهای نادرست، خطاب به رسانه‌ها تاكید كرده است توسل به خبرسازی دروغین و اقدامات غیراخلاقی برای عاملان آن، هیچگونه نتیجه‌ایی نخواهد داشت.
روابط عمومی دفتر رییس جمهوری خاطرنشان كرده است، اگر چه انتشاردهندگان چنین مطالبی به دنبال ایجاد نگرانی در مردم برای از بین بردن زمینه های خلق حماسه هستند اما ملت بابصیرت، فهیم و همیشه در صحنه، بدون توجه به فضاسازی‌های كاذب، به فضل الهی با مشاركت گسترده خود در انتخابات، تمام توطئه‌ها و طراحی‌های را خنثی خواهند كرد.
این مركز با تاكید بر بی‌پایه و اساس بودن اینگونه شایعات، طرح آن در آستانه انتخابات را مصداق بارز تشویش اذهان عمومی دانسته و پیگیری قضایی آن را تا رسیدن به نتیجه نهایی برای خود محفوظ می‌داند.
روابط عمومی دفتر رییس جمهوری همچنین به مراجع ذیصلاح قضایی نیز موكدا توصیه كرده است با عوامل انتشار اینگونه شایعات و اخبار دروغین، طبق قانون برخورد كند.

 



تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, | 1:5 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

گزارش تصویری
 
 
 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:39 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

وزير كشور از تصويب شيوه نامه تبليغات نامزدهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در سومين جلسه هيأت اجرايي مركزي انتخابات كه به صورت فوق العاده و با حضور اعضاي اين هيأت در وزارت كشور برگزار شد خبر داد .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور ؛ در سومين جلسه هيأت اجرايي مركزي انتخابات كه به صورت فوق العاده و با حضور رييس هيأت اجراي مركزي انتخابات و اعضاي اين هيأت در وزارت كشور برگزار شد شيوه نامه تبليغات نامزدهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در اين هيأت به تصويب رسيد .
مصطفي محمد نجار ؛ وزير كشور و رييس هيأت اجرايي مركزي انتخابات پس از سومين جلسه اين هيأت اظهار كرد :



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:31 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
   
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
عبور از فتنه‌ها، انقلاب را آزموده کرده است / برای هر نوع مواجهه آمادگی داریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این انقلاب از مواضع مختلف اعم از جدایی‌طلبان، منافقان به‌نام دین، رئیس جمهوری مانند بنی صدر و جریان فتنه و... آزموده شده و ما برای هر نوع مواجهه آمادگی داریم.

خبرگزاری فارس: عبور از فتنه‌ها، انقلاب را آزموده کرده است / برای هر نوع مواجهه آمادگی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در همایش سیاسی انتخابات در جمع هادیان سیاسی و در جمع اعضای هیئت‌های رزمندگان اسلام شیراز به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی اظهار داشت: سختی‌ها در راه انقلاب نوید پیروزی‌های بزرگ است و جامعه‌ای که مورد نهایت لطف خدا است در معرض آزمایش و آزمون‌های سخت قرار دارد.

نقدی ادامه داد: میدان بزرگی که امروز در پیش داریم میدان خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, | 13:44 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

 

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره انتخابات؛ التزام به قانون، ندادن وعده‌های کاذب و پرهیز از تخریب سرلوحه کار نامزدها و هواداران باشد

انتخابات - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای نکاتی را در مورد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه همه مردم ایران اسلامی بویژه نامزدها و هواداران آنها با هوشیاری از قرار گرفتن در طرح و نقشه دشمن پرهیز کنند، تصریح کرد: التزام به قانون، دوری از اسراف‌، ندادن وعده‌های کاذب و پرهیز از تخریب دیگران باید سرلوحه فعالیت باشد.
متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  رسیده است به نقل از مهر به شرح زیر است:

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, | 13:43 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

منتشر شده در یکشنبه, 22 ارديبهشت 1392 03:56

وبلاگ "رازهای نگفته" نوشت:

اگر آقای رحیم مشایی خودش را برای ریاست جمهوری کاندید نماید ، به اعتقاد من ، شورای نگهبان باید صلاحیتش را تائید نماید .

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, | 13:1 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام برای ثبت نام در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.

این برای چهارمین بار است که هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند. دو بار اول آن در سالهای 1368 و 1372 بوده است که هاشمی با پیروزی در انتخابات به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد. سومین حضور هاشمی رفسنجانی به انتخابات سال 1384 مربوط می شود که در آن هاشمی در دور اول انتخابات به عنوان نفر اول برگزیده شد اما به دلیل عدم کسب اکثریت قاطع آراء، انتخابات به دور دوم کشیده شد که در آن محمود احمدی نژاد با کسب 17 میلیون رای در برابر 10 میلیون رای هاشمی رفسنجانی وی را شکست داد.

مشایی هم آمد

هاشمی رفسنجانی در دقیقه 90 آمد؛ مشایی هم آمد

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:مشایی هاشمی رفسنجانی, | 12:56 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

(۱۳۹۲/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۰) لزوم طرح گفتمان اسلامی در مورد زن بصورت تهاجمی و طلبکارانه/ اگر فرهنگ احترام به زنان نهادینه شود، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد

www.leader.ir

 

در آستانه ماه مبارک رجب، صدها نفر از بانوان برجسته و فعال در بخشهای دانشگاهی، حوزوی، مسائل خانواده و زنان، دستگاههای اجرایی، فعالیتهای قرآنی، رسانه و سازمانهای مردم نهاد، صبح امروز (شنبه) به مدت دو ساعت و نیم با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تأکید بر لزوم طرح گفتمان اسلامی در مورد زن بصورت تهاجمی

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:7 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

1392/2/21 شنبه

 

مهندس مصطفي محمدنجار وزير كشور در پايان مهلت پنج روزه ثبت نام كانديداهاي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري،گزارش نهايي و تفصيلي از ثبت نام 686 داوطلب طي اين پنچ روز را اعلام كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ مهندس مصطفي محمدنجار وزير كشور در پايان مهلت پنج روزه ثبت نام كانديداهاي انتخابات  يازدهمين دوره رياست جمهوري،گزارش نهايي و تفصيلي از ثبت نام  686 داوطلب طي اين پنچ روز  را اعلام كرد.
بنا بر اين گزارش وزير كشور اعلام كرد : از تعداد 686 نفر، 656 يعني 96 درصد ثبت‌نام شدگان، مرد و 30 نفر يعني 4 درصد از ثبت‌نام شدگان از بانوان هستند.
محمدنجار خاطرنشان كرد: از اين تعداد 539 نفر متاهل و 147 نفر مجردند؛ جوانترين نامزد 19 ساله و مسن ترين نامزد هم 87 ساله هستند.
وي درباره تركيب تحصيلي نامزدها نيز گفت: از مجموع ثبت نام كنندگان براي نامزدي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، 89 نفر يعني 12 درصد دكترا ؛ 153 نفر يعني 22 درصد فوق ليسانس؛ 212 نفر معادل 31 درصد ليسانس؛ 4 نفر معادل 1 درصد حوزوي؛ 52 نفر معادل 8 درصد فوق ديپلم؛ 116 نفر معادل 17 درصد ديپلم و 60 نفر معادل 9 درصد زير ديپلم دارند.
وزير كشور افزود: در قانون انتخابات يك فصل به نام فصل تبليغات وجود دارد كه نامزدها بايد مطابق زمان و مقرارتي كه در اين فصل پيش بيني شده، نسبت به تبليغات اقدام كنند.
وي مدت زمان بررسي  صلاحيت داوطلبان از سوي شوراي نگهبان را 5 روز عنوان  و تاكيد كرد: كه اين زمان به مدت 5 روز ديگر نيز قابل تمديد است كه پس از 10 روز و ارسال نتايج، ما هم اسامي را برابر قانون اعلام ميكنيم كه پس از آن تبليغات آغاز مي شود.



تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, | 21:22 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

علیرضا علی‌احمدی وزیر سابق آموزش و پرورش با حضور بر مزار شهدای هسته‌ای برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد.

 به گزارش  فارس، علیرضا علی‌احمدی وزیر سابق آموزش و پرورش با حضور بر مزار شهدای هسته‌ای در گلزار امامزاده علی‌اکبر چیذر، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل‌ (ره) و شهدا، آمادگی خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را اعلام کرد.

مؤسس نخستین «دانشکده مهندسی پیشرفت» در کشور، درباره علت حضورش در عرصه انتخابات به خبرنگار فارس گفت: راه برون رفت از شرایط کنونی کشور و رسیدن به آینده مطلوب جامعه اسلامی، طراحی و پیاده‌سازی کامل الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در تمام ابعاد علمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و تحقق برنامه‌های اعتلای سبک زندگی است.

علی‌احمدی اعلام کرد: پیش طرح این الگو طبق بیانات رهبری و بر اساس نظرات کارشناسی متخصصان این حوزه تدوین شده و اکنون ارکان جهت‌ساز و برنامه‌های راهبردی آن در دست طراحی نهایی است.

این کاندیدای ریاست جمهوری فردا جمعه با حضور در وزارت کشور، نام خود را در فهرست داوطلبان انتخابات یازدهم ثبت خواهد کرد.



تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, | 10:55 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

سومین روز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری که از صبح امروز

آغاز شد با حاشیه هایی هم همراه بود. غلامرضا آقایی که از قم

برای ثبت‌نام به تهران آمده بود متولد سال 1341 و دیپلمه ریاضی

است.و آقایی دست‌فروشی و کاسبی را شغل و پیشه‌اش معرفی

کرد و گفت: من یک ساعت وقت می‌خواهم تا برنامه‌هایم را برای

سران مملکت بازگو کنم.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, | 10:53 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
دبیر ائتلاف شورای مردم گفت: این ائتلاف به دلیل اخلاق مداری، پیروی از ولایت فقیه و کارنامه درخشان رضایی در خدمت به نظام از رضایی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کند.

 مهدی جمشیدی دبیر ائتلاف شورای مردم در گفتگو با

خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران

، با اشاره به اعلام حمایت این ائتلاف از کاندیدای ریاست جمهوری گفت: ائتلاف شورای مردم حمایت رسمی خود را از محسن رضایی اعلام می‌کند.



وی ادامه داد: حمایت ما از رضایی به خاطر اخلاق‌مداری ارائه برنامه‌های کلان اقتصادی پیروی از ولایت، اعتقاد و عمل به قانون و کارنامه درخشان خدمت وی به نظام است.



جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد و ارائه برنامه از سوی رضایی در خصوص نقش و جایگاه ویژه شوراها بر نظارت بر عملکرد دستگاه‌های دولتی طبق قانون اساسی از دیگر دلایل حمایت ما از وی است



تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, | 10:19 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز جمعه وارد چهارمین روز خود شد.

 
6-1058.jpg

ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز جمعه وارد

 

 

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، 99 داوطلب ثبت‌نام شده‌اند که به اضافه 144 داوطلب ثبت‌نام شده، در دو روز نخست، در مجموع 243 نفر ثبت‌نام شده‌اند که از این تعداد، در مجموع، 5 نفر از بانوان و بقیه از آقایان بوده‌اند.

 

صادق واعظ زاده ، کامران باقری لنکرانی ، محمد سعیدی‌کیا ، حسن روحانی ، مصطفی کواکبیان، حسین نصیرزاده، حسن سبحانی، محمد غرضی، باقر خرازی، علی فلاحیان،روح‌الله احمدزاده کرمانی و ... از جمله افرادی هستند که در سه روز گذشته ثبت‌نام کرده‌اند.

 

امروز هم شخصیت‌هایی از جمله این افراد داوطلب کاندیداتوری شدند:

 

محمدرضا عارف و ...

 

این افراد در جمع خبرنگاران گفتند:

 

عارف پس از ثبت‌نام در انتخابات: تا پایان راه پایبند به قانون هستم



تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, | 10:12 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
مدیران تلویزیونی انرژی زیادی را برای افزایش کمی و کیفی برنامه ها در ماه رمضان صرف می‌کنند ولی واقعیت آن است طی چند سال اخیر برنامه‌های ...
 

 

دو ماه مانده به آغاز ماه خدا؛
 

گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، حدود 60  روز به ماه مبارک رمضان مانده، ماهی که بازار برنامه های مناسبتی تلویزیون در آن حسابی گرم است. مقطع زمانی ماه رمضان یکی از پرمخاطب‌ترین ایام برنامه‌های تلویزیون بعد از نوروز است. به ظاهر مدیران تلویزیونی انرژی زیادی را برای افزایش کمی و کیفی برنامه ها در این ماه صرف می‌کنند ولی واقعیت آن است طی چند سال اخیر برنامه‌های ماه رمضان اغلب آثاری ضعیف و بی‌محتوا از آب در آمده است.

 

سریال‌هایی که در ایام ماه رمضان از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شوند شاید بیشتر از سایر برنامه‌هایی که برای این ماه تدارک دیده می‌شود، مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گیرد؛ سریال‌هایی که بیشترشان در قالب طنز ساخته می‌شوند.

 

در این نوشتار به سریال‌ها و برنامه‌های شبکه‌های مختلف سیما در ماه مبارک رمضان می‌پردازیم.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, | 9:53 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
صرفا جهت اطلاع این هفته محورهای مختلفی رو شامل می شه، از سناریوی دولتی بنزین 2100 تومانی تا کنایه به برخی‌ها که مخصوصا اخیرا مدام میگن میایم، اگه ...
 

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، امیر شجاعی صرفا جهت اطلاع این هفته را با سوالی از دبیر ستاد هدفمندی یارانه شروع کرد و از محمد رضا فرزین پرسید: آقای فرزین سناریوهایی که طراحی کرده بودید برای قیمت بنزین توضیح می دید؟ فرزین گفت: سه تا سناریو ارائه کردیم که آنچه به مجلس ارائه کردیم سناریوی یک ماست. شجاعی گفت خب به این سناریوی یک چون هنوز تو مجلس تصویب نشده کاری نداریم تو بقیه سناریوهاتون قیمت بنزین چند بود(فرزین: در سناریو سه ما حول و حوش دو هزار و 100 تومنه)عجب پس اینی که می گفتن بنزین دو هزار تومنی تو راهه درست بود.

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, | 9:49 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
 
۱۰

افسران - ثبت نام داوطلب اعزام به سوریه
aliboorboor90



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:ثبت نام داوطلب اعزام به سوریه, | 9:43 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
افسران - یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی

akhtarshenasقدس( العالم )– در پی فراخوان صهیونیست های افراطی برای یورش گسترده به مسجد الاقصی، شماری از شهرک نیشینان صهیونیست، امروز

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, | 9:41 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:ثبت نام داوطلب اعزام به سوریه, | 9:17 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه یک کارمند عالی رتبه شرکت ساختمانی تامین اجتماعی ماهانه هشت تا ۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، گفت: ما متقاضیان تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، می‌خواهیم این سازمان عاری از سیاست بازی باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت در سخنانی به عنوان یکی متقاضیان تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: استفاده از ارز مرجع برای صنایع پتروشیمی تحت پوشش و فروش محصولات به نرخ ارز آزاد، پرداخت پاداش‌های غیر متعارف به مدیران و اعضای هئیت مدیره، نوع انتصابات و عدم رضایت جامعه تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی از جمله سرفصل‌های این تحقیق و تفحص است.

وی افزود: فراکسیون کارگری مجلس به عنوان مدافع حقوق کارگران، این تحقیق و تفحص را پیگیری می‌کند و ما متقاضیان تحقیق و تفحص می‌خواهیم تامین اجتماعی عاری از سیاست بازی باشد.

قاضی پور ادامه داد: یک کارمند عالی رتبه شرکت ساختمانی تامین اجتماعی هشت تا نه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند در حالی که بیشترین حقوق نمایندگان مجلس 2700 هزار تومان است و مجلس اضافه کاری یا حق موارد دیگری ندارد.

نماینده ارومیه در مجلس خاطر نشان کرد: گران فروشی که در سطح جامعه رخ داد و مردم به حق صدایشان درآمد یکی از عوامل آن تامین اجتماعی بود، شش یا هشت ماه پس از انتصاب مدیران تامین اجتماعی تغییر می‌کند، چرا باید اینگونه باشد؟

وی افزود: یکی از اعضای شرکت‌های وابسته به تامین اجتماعی بابت حضور در هر جلسه 750هزار تومان پول می‌گیرد، آیا این شرعی است، این سزاوار نیست که از حق کارگردان چنین دستمزدهایی پرداخت شود.

قاضی پور در خاتمه خاطر نشان کرد: 50 درصد کارگران فاقد مسکن هستند و اگر تامین اجتماعی پول دارد بهتر است پول‌هایش به سمت تامین مسکن کارگران برود.



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 19:29 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
باشگاه خبرنگاران جوان سه روز بعد از جلسه دادگاه مهدی هاشمی مصاحبه ای را که مدعی است با همسر آیت الله انجام داده را منتشر می کند. مصاحبه ای که معلوم نیست چرا برای انتشارش سه روز صبر کرده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۵

 سایت باشگاه خبرنگاران جوان روز چهارشنبه

با انتشار خبری به نقل از عفت مرعشی،

همسر هاشمی رفنسجانی، مدعی شد پس از دادگاه مهدی هاشمی با وی مصاحبه ای انجام داده است.



باشگاه خبرنگاران در این باره نوشته است: «عفت مرعشي مادر مهدي هاشمي رفسنجاني که براي شرکت در اولين جلسه دادگاه پسرش به دادگاه آمده بود، در جمع برخي از خبرنگاران گفت: اتهامات وارده به خانواده هاشمي و مرعشي وارد نيست.»



این سایت در ادامه خبر مدعی است که همسر آقای هاشمی، پس از آنکه مهدی هاشمی و همراهان محل دادگاه را ترک کردند به آنجا آمده بود و به نقل از عفت مرعشی می نویسد: «بخاطر دادگاه مهدي هاشمي به اينجا آمده‌ام اما از آنجا که نمي‌دانستم آنها دادگاه را ترک کرده‌اند، اکنون دادگاه را ترک مي‌کنم و آنها زودتر رفته‌اند.» 



اما اصلی ترین موضوع این خبر جایی است که خانم هاشمی ترجیح می دهد بدون اینکه خبرنگار از او سئوالی کند به موضوع آمدن یا نیامدن هاشمی به انتخابات پرداخته و اینگونه اظهار نظر کند: «عفت مرعشي با اشاره به حضور آيت الله هاشمي رفسنجاني در عرصه انتخابات بيان کرد: حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمي‌شود. وي در پايان خاطرنشان کرد: انتخاباتي وجود ندارد، مگر براي اينها کاري دارد که راي‌ها را عوض کنند.»



این درحالی بود که دادگاه مهدی هاشمی در روز یکشنبه (سه روز قبل) از آن تشکیل شده بود و دلیل انتشار این خبر پس از سه روز نامشخص است. سئوالات و شبهاتی که در مورد این خبر به ذهن می رسد را این گونه می توان مطرح کرد: 


 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 19:17 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392

به گزارش اورموی ، همایش حماسه حضور در ارومیه با حضور رئیس جمهور دکتر محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی در تاریخ 15/02/92 ساعت 18 در سالن اداره برق ارومیه برگزار شد.
این همایش که با دعوت از نخبگان علمی ، فرهنگی ، سیاسی و ورزشی جوان استان آذربایجان غربی بر پا گردیده بود و هدف از آن بررسی نقش جوانان استان در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود  و قرار بود از نظرات نخبگان استفاده گردد ، طور دیگری رقم خورد . همزمان با ورود رئیس جمهور و مشایی

.

 

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 19:14 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |


حيا وعفت فاطمه سلام الله عليها
حياء يك نيروي دروني مرموزي است كه انسان را از قبائح وكارهاي نامطلوب باز مي دارد وطبق احاديث اهل بيت ، اين ويژگي در طبيعت زنان بيشتر از مردان گذاشته شده است.
حضرت فاطمه زهرا (س)بسيار پاكدامن وعفيف بود ودر طول زندگي خويش، خواه در خانه پدر ويا خانه اميرالمومنين - تجسم حياء به حساب مي آمد.
در سخنان دُرربار آن حضرت آمده است كه زن نيكو وشايسته ، زني است كه خود را ازمردهاي بيگانه واز ديدن نامحرم وهمچنين از منظر ديد آنان در امان باشد.


تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 19:12 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

حجاب :

ح = حرمت ، 

ج = جلوه انسانیت ،

آ = آبرو و شرف ،

  ب = بندگی 



خدايا ازتو مي خواهم چادر مرا آن چنان با چادر خاكي

جده ي سادات پيوند زني كه اگر جان ازتنم رود چادر از سرم نرود.


تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 19:1 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

وبلاگ "آتیه سازان اهواز" نوشت:

متأسفانه چندروزی است که شبکه استانی خوزستان اقدام به پخش فیلم



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 18:49 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
رهیاب نیوز :رئیس جمهور گفت: مردم ایران همت کردند و یک گام بزرگ و تاریخی برای هدفمندی یارانه‌ها برداشته‌اند، اما برخی کینه‌توزان همه مشکلات را می‌اندازند گردن این کار بزرگ و موفق؛ هر کسی با همسر خودش دعوایش شده می‌گوید هدفمندی یارانه‌ها را بردارید. به جای آنکه برای کمک به ملت بیایند سد راه ملت می‌شوند.
۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ساعت 16:02
 
"محمود احمدی‌نژاد" رئیس‌جمهور در جمع مردم مازندران با اشاره به اینکه عدالت، آزادی و انتخاب حق مردم است، اظهار داشت: متأسفانه در منطقه در حال راه‌اندازی جنگی هستند بین همه، اما من عنوان می‌کنم جنگ آن‌ها جنگ پوچ و کشتارشان کشتار کور در منطقه خواهد بود؛ آن‌ها برنامه ریختند که همه را درگیر کنند من می‌خواهم به ملت‌ها عرض کنم که هوشیار باشید و تفاهم کنید.
وی افزود: پول نفت ملت‌های منطقه را اسلحه می‌کنند و افرادی را آموزش می‌دهند که آدم بکشند که این درگیری‌ها تنها به نفع صهیونیست‌هاست. کسانی که در تاریخ کشور خود یک انتخابات ندیده‌اند حالا از دموکراسی طرفداری می‌کنند. من می‌خواهم تقاضا کنم از همه ملت‌ها که مراقب باشید؛ این پیچ آخر است همه باید هوشیار باشند. کسی به دنبال تعصبات قومی و مذهبی نباشد. همه باید هوشیار باشیم.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز ایران نقطه امید و آرزو است و باید الگو شود، اظهار داشت: الگو را باید در ایران پیاده کنیم. من به عنوان کسی که از نزدیک همه جا را دیده می‌گویم که امروز ملت‌ها از وضع موجود جهان خسته‌اند.
 
احمدی‌نژاد بابیان اینکه همه نگاه‌ها به سمت ایران است، ادامه داد: مسئولیت ما امروز سنگین است، چون باید هم کشور را بسازیم و هم باید یک جامعه الگو برای جهان باشیم.
 
وی در ادامه تأکید کرد: با دروغ، سیاسی‌بازی و پشت هم‌اندازی نمی‌توان جامعه را الگو کرد. باید عدالت را برپا کنیم و اصل اول همین است. دولتی آمد و گفت عدالت، اما عدالت خود به خود نمی‌آید؛ سخت‌ترین کار دولت پافشاری بر عدالت است.
 
رئیس‌جمهور تصریح کرد: برپایی عدالت یک مأموریت تاریخی است و اگر بخواهیم مشکلات را به طور ریشه‌ای رفع کنیم باید روی عدالت پافشاری کنیم. هر یک گام به سمت عدالت تیرهای سرخی است در آسمان که دشمنان را در هم می‌پیچد.
 
احمدی‌نژاد با اشاره به موضوع یارانه‌ها خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد یارانه‌ها در اختیار 20 درصد جامعه است و ما امروز بیش از 30 هزار میلیارد تومان یارانه می‌دهیم.
 
وی افزود: مردم ایران همت کردند و یک گام بزرگ و تاریخی برای هدفمندی یارانه‌ها برداشته‌اند، اما برخی کینه‌توزان همه مشکلات را می‌اندازند گردن این کار بزرگ و موفق؛ هرکسی با همسر خودش دعوایش شده می‌گوید هدفمندی یارانه‌ها را بردارید. به جای آنکه برای کمک به ملت بیایند صد راه ملت می‌شوند.
 
رئیس جمهور در خصوص اصلاحات ایران در عرصه بین‌الملل و موضوع انرژی هسته‌ای گفت: آن کسانی که مسئول هستند باید تدبیر و اقتدار عمل داشته باشند، البته ملت ایران اهل منطق و تفاهم است و بر اساس عدالت کارها را جلو خواهد برد.
 
احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر خیال کردند که فشار می‌آورند تا ملت تسلیم شوند حتما اشتباه کردند؛ امروز این دولت مال ملت است.


تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, | 18:48 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

رهیاب نیوز :تو که نهار شعار دهندگان بهاری را نمیتوانی تامین کنی از کلام بهار داری حرف می زنی /در حالی که خاتمی متحد عملی و فکری هاشمی بود. ولی شعار ادامه راه هاشمی را ناطق می داد که اتفاقا تیمش منتقد وضعیت ایجاده شده در دولت هاشمی بودند

۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ساعت 10:54

 


به گزارش خبرنگار رهیاب نیوز از رامهرمز،محمد حسین صفار هرندی کارشناس مسائل سیاسی و وزیر سابق ارشاد در دولت احمدی نژاد طی سفری که دیروز به رامهرمز داشت در جمع دانشجویان رامهرمزی به بررسی وضعیت کشور پس از رحلت حضرت امام خمینی (ره)پرداخت که مطالب که به تفصیل ارائه می شود



پس از رحلت امام خمینی (ره) کشور ما سه دوره را پشت سرگذاشته است که به بررسی وضعیت این سه دوره خواهیم پرداخت:


1-دوره سازندگی:       


دوران سازندگی در حد فاصل 68-76قرار


 داشت در این مقطع کسانی بودند که با شعار آبادانی و ساختن کشور مدیریت می کردند زمانی که به دلیل وقوع جنگ و حوادث ناشی از آن کشوردچارمشکلات زیر بنایی شده بود و طبیعتا می طلبید که قدم های بزرگی برای باز سازی خرابی های ناشی از جنگ برداشته شود.این دوره معروف شد به دوره ی توسعه اقتصادی یعنی دست اندرکارانش ,وزیرانش معتقد بودند که چیزی که باید رخ دهد توسعه ای است که با تاکید بر مباحث اقتصادی می باشد.


اصل این گرایش (گرایش به ساختن و جبران خرابی )امری طبیعی است یعنی همه قبول دارند که ما بعد از جنگ چاره ای جز سازندگی نداشتیم چون مهمترین دغدغه ما باز سازی کشورو زیرساخت های اقتصادی و عمرانی بود


اما اینکه این اتفاق چگونه صورت بگیرد محل مناقشه است!



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:هاشمی , خاتمی , ناطق , احمدی نژاد , بهار , , | 18:46 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
رهیاب نیوز :عبدالرحمان مناوی 65 ساله از خوزستان هم امروز به وزارت کشور رفت تا بختش را برای رئیس جمهور شدن بیازماید!
۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ساعت 15:41

دومین روز ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که از صبح امروز در محل ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شده طبق روال گذشته با حاشیه‌های فراوانی همراه بوده، عبدالرحمان مناوی 65 ساله از خوزستان هم امروز به وزارت کشور رفته بود

 

  مناوی دومین بار بود که شانسش را در این عرصه آزمایش می‌کند و البته می‌گوید که برای من طوری نیست که شرایطم منفی باشد.

وی لیسانس حسابداری دارد و بازنشسته وزارت نفت است.

مناوی می‌گفت که اگر بتوانم خودم را معرفی کنم رای اول در خوزستان را خواهم داشت.

وی اضافه کرد: آقای محسن رضایی هم در دوران هنرستان با من همدوره بود و ما در آن زمان در هنرستان شرکت نفت درس می‌خواندیم.



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:خوزستان , هفتکل, عکس , اتنخابات ,, | 18:42 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸

ترکیب افرادی که در دومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کردند، و تعبیراتی که آنها به عنوان دلیل تمایل‌شان برای کاندیداتوری مطرح کردند، نشان می‌دهد، ضعف قانون انتخابات راه رییس جمهور شدن در ایران را در گام اول آسان ساخته است؛ چراکه به گفته برخی با یک خواب دیدن می‌توان رییس‌جمهور شد.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در دومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فردی به نام اکبر به وزارت کشور مراجعه کرد، وی که ترکیب برخی از اعضای کابینه احتمالی خود را تعیین کرده بود، گفت: قالیباف را وزیر کشور، حداد عادل را معاون اول،‌احمدی نژاد را وزیر مسکن وشهرسازی و فتح‌الله زاده را وزیر ورزش خواهم کرد.

 

 

همچنین فرد دیگری که خواهان ثبت نام درانتخابات ریاست جمهوری بود، به خبرنگاران گفت: من قبلا از این‌که به اینجا بیایم، از خدا خواستم برای این‌که به طور قطعی در این میدان باشم به من نشانه‌ای نشان دهد، من هم استخاره کردم و بعد از آن خواب دیدم و به این نتیجه رسیدم که باید بیایم.

 

 

وی که مدعی بود بازنشسته سپاه و به گفته خود سرلشکر است، در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر حقوق کم به اینجا آمده‌اید ،گفت: من ماهی 2 میلیون و 800 هزار تومان حقوق بازنشستگی می‌گیرم و بخاطر حقوق اینجا نیامده‌ام.

 

 

همچنین فرد دیگری که خود را داوطلب انتخابات ریاست جمهوری می‌دانست،در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 31 سال و سه ماه سن دارم دانشجوی رشته زبان انگلیسی هستم و فقط با العالم و پرس‌تی وی صبحت می‌کنم.

 

 

وی که در ابتدا به زبان انگلیسی به بیان جملاتی پرداخت پس از اصرار خبرنگاران برای این‌که فارسی صحبت کند، گفت: می‌خواهم در دولتم از نظرات ماکیاول و مارتین لوتر استفاده کنم.

 

 

وی همچنین اظهارداشت که آمده ام که ایران را بسازم و جهانی ‌سازی را ایران را دنبال کنم.

 

 

او همچنین اظهار کرد: رنگ انتخاباتی من آبی ،‌سبز‌، سفید و قرمز است.

 

 

خبرنگاران از این داوطلب پرسیدند پیکسلی که روی لباس شما نقش بسته و عکس بیت‌المقدس به صورت کج شده به چه علت است که وی گفت: می‌خواهم با متوقف کردن زمان این پیکسل را صاف کنم.

 

 

در ادامه یک داوطلب که متولد سال 63 بود به خبرنگاران گفت: می‌خواهم فوتبال را به عنوان یک شغل جا بیاندازم.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که مدرک تحصیلی شما چیست،اظهارکرد : مدرک مهم نیست ادراک مهم است.

 

در ادامه خبرنگاران سوالات دیگری از بحث‌های سیاسی از او پرسیدند که وی، پاسخ داد: نمی‌شود که یک سیاستمدار همه چیز را بگوید.

 

وی هم چنین اظهار کرد: می‌خواهم غنی‌سازی اورانیوم را به صورت چراغ خاموش ادامه دهم.

 

خبرنگاری از او پرسید،چرا اصلا به اینجا آمدید که وی خطاب به آن خبرنگار گفت: تا به حال دنبال کار کشته‌اید؟ در همه سازمان‌ها فرم استخدام من وجود دارد.

 

پیش از ظهر امروز همچنین فردی برای دواطلبی در انتخابات ریاست جمهوری به زارت کشور مراجعه کرد که شغلش آشپزی بود، وی به خبرنگاران گفت: برای همه از نونهالان و بزرگسالان برنامه دارم.

 

در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جموری فردی به ستاد انتخابات مراجعه کرد که خود را وکیل پایه یک دادگستری می‌خواند و گفت: من در دوره قبل نیز ثبت‌نام کردم و تایید صلاحیت هم شدم و رقبای من در یک دوره آقای هاشمی و در یک دوره هم آقای خاتمی بوده اند، اما به خاطر اسلام و جلوگیری از هیجانات انصراف دادم.

 

وی گفت: در این دوره هم خاتمی و هاشمی رقبای من هستند.

 

 

این فرد داوطلب انتخبات ریاست جمهوری همچنین اظهار کرد: من با مسوولان صداوسیما صحبت کردم که مناظره‌ای با هاشمی برایم ترتیب دهند، اما هاشمی مناظره با من را قبول نکرده است.

 

 

داوطلب دیگری که مدرک ابتدایی داشت، به خبرنگاران گفت: با هیچ کشوری مصاحبه نمی‌کنم.

 

 

وی که می‌گفت «تقریبا 10 تا 11 فرزند دارد» در پاسخ به سوالات متعدد خبرنگاران در مورد برنامه‌هایش در مسائل مختلف گفت: من 4 محور اساسی دارم که همه آنها کشاورزی است و تا وقتی که کشاورزی نباشد، ورزش و دیگر چیزها ارزشی ندارد.

 

 

این داوطلب گفت: 38 سال است که آمریکا ما را تحریم کرده است و نمی‌گذارد ما در منطقه‌مان کارخانه نایلون‌سازی بسازیم.

 

 

امروز دومین داوطلب خانم نیز به ستاد انتخابات کشور آمد و به خبرنگاران گفت: اگر رییس جمهور شوم از فرمول فیف‌تی‌ فیف‌تی استفاده می‌کنم. 50 درصد مردان و 50 درصد خانم‌ها در کابینه‌ام حضور دارند.

 

داوطلب دیگری نیز در پاسخ به این سوال که مدرک تحصیلی‌تان چیست، گفت: سواد خواندن و نوشتن دارم.



تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:انتخابات رياست جمهوري , ستاد انتخابات كشور,حاشیه‌های ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری, | 18:22 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

انتخابات ریاست جمهوری است و شاید به زحمتش بیارزد که برخی شال و کلاه کنند، تا خیابان فاطمی خود را برسانند، مدارکی را پر کنند، با قیافه‌هایی شناخته و ناشناخته‌ در مقابل نور دوربین‌های عکاسان و تصویربرداران ژستی بگیرند، خودی نشان دهند، فیلم و تصویرشان دست به دست بچرخد و دست آ‌خر، شب هم با افتخار به اهل خانواده، بگویند که امشب تلویزیون آنان را نشان خواهد داد؛ نمونه ای از فیلم این گونه افراد را ببینید و قضاوت کنید!


به گزارش «تابناک»، ‌نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از سه‌شنبه صبح آغاز شد و بعد‌از‌ظهر هم با ‌نام‌نویسی بیش از 65 نفر پایان یافت. در میان این 65 نفر، نزدیک شش نفر آنان از چهره‌های مطرح بودند؛ چهره‌هایی که حتی در اینکه برخی از آنان هم رجل سیاسی باشند، شک و تردیدهایی است!

با این اوصاف تکلیف شصت نفر ‌نام‌نویسی کننده روز نخست، از روز روشن‌تر است. تازه چهار روز دیگر هم ‌مانده ‌و مشخص نیست ‌این وضع به کجا خواهد رسید!

وجود شرایط حداقلی برای ‌نام‌نویسی در انتخابات ریاست جمهوری در مرحله نخست، هم مخالفانی دارد و هم موافقانی.

موافق این شرایط حداقلی و فراهم بودن عرصه برای ورود عموم مردم را نشان دهنده حد اعلای دمکراسی در کشور می‌دانند؛ فرایندی که در آن قانون مانع ‌نام‌نویسی افراد نمی‌شود و همه می‌توانند ‌نام‌نویسی ابتدایی کرده و وارد عرصه بررسی صلاحیت‌های تخصصی‌تر شوند.

مخالفان بر این باورند که شرایط حداقلی و بسیار باز که برای ‌نام‌نویسی افراد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گنجانده شده، باعث می‌شود ‌افراد زیادی که صلاحیت‌های مورد نظر قانون و شورای نگهبان را ندارند،‌ نام‌نویسی کنند و وقت نهادهای حیاتی کشور همچون شورای نگهبان و وزارت کشور را می‌گیرند و از سویی، باعث پدید آمدن جوسازی‌هایی در مورد انتخابات در ایران می‌شوند؛ جو‌سازی‌هایی که به صورت فیلم و کلیپ در شبکه‌های اجتماعی یا دست به دست می‌چرخد و در بخش‌هایی باعث تمسخر انتخابات می‌شوند.

شاید بتوان گفت با احترام به موافقان، حرف مخالفان منطق بیشتری داشته باشد، چرا که طبیعتا افرادی بسیار‌ی که ‌نام‌نویسی می‌کنند، در مراحل بررسی تخصصی غربالگری می‌شوند؛ اما برخی نمایش‌ها و شوهایی که برخی از کاندیداهای ‌نام‌نویسی کننده در هنگام ‌نام‌نویسی اجرا می‌کنند، در بخش‌هایی باعث وهن انتخابات می‌شود. شاید نمونه‌هایی از این موارد برای آگاهی بخشی و در حد یک تلنگر برای همه کفایت کند.

طبیعتا همه افرادی که صلاحیت‌های عمومی را دارند، بر پایه قانون کنونی حق ‌نام‌نویسی دارند، ولی نباید ‌به گونه‌ای باشد که ناظر بیرونی سطح کاندیداهایی که قرار است یک کشور به بزرگی ایران را اداره کنند، سطحی بیرون از عرف و استاندارد جهانی ببینند.
 

تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:انتخابات ریاست جمهوری, | 18:2 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

روز اول ثبت نام انتخابات یازدهم

ثبت‌نام داوطلبین کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با دستور وزیر کشور در محل ستاد مرکزی انتخابات کشور آغاز شد. 

- صادق واعظ‌زاده کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دقایقی پیش برای ثبت‌نام در انتخابات به ستاد انتخابات وزارت کشور وارد شد.
 
- کامران باقری لنکرانی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات مرکزی کشور شد. محمد سلیمانی، طبیب‌زاده، امیرحسین قاضی‌زاده، حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی، صادق محصولی، علی اصغر زارعی، حجت‌الاسلام نبویان، حجت‌الاسلام حسینیان، میرکاظمی، علیرضا خطیبی، سیدمحمدرضا حسینی و جراره نماینده بندرعباس جزو همراهان باقری لنکرانی هستند.
 
- محمد سعیدی‌کیا هم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد مرکزی انتخابات کشور شد.
 
- شخصی که خود را نوکر ملت ایران آقای "نصیری" معرفی کرد در انتخابات ریاست جمهوری  برای ثبت نام به محل ستاد انتخاباتی کشور مراجعه کرد، وی پرچم جمهوری اسلامی ایران را  و کتاب قرآن مجید را در دست داشت و می‌گفت که آمریکا را زیر پایم له می‌کنم.
 
- حسن روحانی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد. علی اکبر ترکان، حجت‌الاسلام یونسی، سیدرضا اکرمی و نعمت‌زاده رئیس ستاد روحانی، وی را در این ثبت‌نام همراهی می‌کنند. عکس های زیر از خبرگزاری های تسنیم و مهر و ایرنا انتخاب شده است.

+عکس 

 

 
 
 

 

 
 
 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:ثبت نام شدگان انتخابات92,اسامی ثبت نام شدگان انتخابات92,انتخابات,کاندید, | 17:55 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
صفحه قبل 1 ... 58 59 60 61 62 ... 68 صفحه بعد