دکتر محسن رضایی در جمع گروهی از هواداران خود در تهران، در پاسخ به پرسشی درباره پیوستن به ائتلاف 1+2 و یا کنار رفتن به نفع هاشمی رفسنجانی، از برخی تحرکات و معاملات و پیشنهادهای پشت صحنه انتخابات پرده برداشت.

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:5 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

خبرگزاری فارس نوشت:

آمدن هاشمی و ریاست وی بر قوه مجریه همان چیزی است که جامعه شناسان از آن به عنوان ایجاد ساختاری متصلب در عرصه سیاسی عنوان می‌کنند.


در فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» ساخته برادران کوئن، شخصیت اصلی فیلم که حالا به سنین کهنسالی رسیده است در سکانس پایانی با گله از زمان حال به دنبال عصر طلایی زمان خود می‌گردد و آرزوی بازگشت به آن زمان را دارد.

خبرگزاری فارس: در پاستور «جایی برای پیرمردها نیست»

 

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:1 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: رئیس‌جمهور خود برگزارکننده انتخابات است و باید از حرکاتش بی‌طرفی احساس شود؛ اینکه عده‌ای از هواداران آقای هاشمی نیز جلوی در وزارت کشور جمع شوند در شأن وی نبود.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، به حضور هاشمی و احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت:‌ از صحبت‌های آنها چنین بر می‌آید که به طور جدی در صحنه هستند و می‌خواهند به هر قیمتی شده زمام امور کشور را به دست بگیرند و در این راستا تلاش می‌کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: این دو جریان تلاش می‌کنند در قدرت حضور یابند ولو اینکه مغایر با قانون باشد که جای تأسف است؛ از این رو باید پرسید آیا باید برای رسیدن به یک هدف ولو مقدس با اسباب و ابزار غیرقانونی، وارد شد؟

وی ادامه داد: ما همیشه گفته‌ایم هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و هرچه مقدس باشد باید اسباب آن هم دارای پاکی و قداست باشند.

ابراهیمی یادآور شد: حرکت دولت با حضور در وزارت کشور و همچنین شخص آقای احمدی‌نژاد که نفر دوم سیاسی کشور هستند در شأنشان نبود، وی نقش محافظ را ایفاء می‌کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ابراهیمی با بیان اینکه رئیس‌جمهور خود برگزارکننده انتخابات است و باید از حرکاتش بی‌طرفی احساس شود، افزود: اینکه عده‌ای از هواداران آقای هاشمی نیز جلوی در وزارت کشور جمع شوند در شأن وی نبود و تصورم این است لحظات آخر می‌خواستند موج تبلیغاتی بیافرینند.



تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:0 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
اصغر فرهادي کارگردان برنده جايزه اسکار فيلم انتخاباتي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني را مي‌سازد.
 
به گزارش آخرین نیوز به نقل از ستاد انتخاباتي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، طي مذاکرات اخير ستاد انتخاباتي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با اصغر فرهادي،‌ وي ساخت فيلم انتخاباتي آيت‌الله هاشمي را پذيرفته است.
 
 

http://www.behtarin.com/wp-content/uploads/2013/04/1330544008_farhadi-oscar.jpg

 

 

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:هاشمی‌رفسنجانی اصغر فرهادی, | 15:57 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: همراهی احمدی‌نژاد با مشائی دهن‌کجی واقعی به قانون و نوعی خفت و خواری برای مشائی در پایان دوران وهم و خیالش بود.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت و گو با تسنیم در اردبیل اظهارکرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز گذشته نشان دهنده اوج بصیرت‌افزایی در انتخاب شایسته‌ترین کاندیدای انتخابات بود که به نظر می‌رسد این رهنمودها حرکت واقعی ملت را نشانه گرفته‌اند.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, | 15:51 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با انتقاد از ترکیب ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی گفت: ستاد هاشمی فقط از کارگزاران تشکیل شده است و اگر اینطور ادامه یابد اصلاح‌طلبان ناچارند تجدید نظر کنند.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه ستاد هاشمی رفسنجانی تبدیل به ستاد کارگزاران شده است، گفت: همه گروه‌ها به این موضوع اعتراض دارند و همه ما را ناراحت کرده است؛ فکر نمی‌کردیم که ستاد هاشمی اینگونه شود و فقط اعضای حزب کارگزاران ستاد وی را بگیرند و هیچ گروه دیگری به ستاد دعوت نشود.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:هاشمی‌رفسنجانی اصلاح‌طلبان, | 15:44 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
احمدی نژاد:
برخی با کوته فکری در ارتباطات دخالت دارند/با 2500 تومان می توان یک سیم کارت با شارژ و 55 دقیقه مکالمه مجانی نصفه شب خرید
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ظرفیت انسان برای تولید دانش ظرفیت بی پایانی است، گفت: ما در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به رغم گسترش بی سابقه ای که وجود دارد در نقطه صفر و شروع کار هستیم.





ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, | 15:10 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

1392/2/28 شنبه خوزستان ؛ ميزبان مديركل پدافند غيرعامل وزارت كشور برنامه هاي پدافند غير عامل در برخي از استان ها از اولويت هاي كشور است مجيد آقا بابايي گفت: به لحاظ وجود صنايع كلان و حياتي در خوزستان اجراي برنامه هاي پدافند غير عامل دراين استان و چند استان ديگر جزء اولويت هاي اول كشور محسوب مي شود .
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور ؛ مجيد آقا بابايي مديركل پدافند غيرعامل وزارت كشور در اولين نشست شوراي پدافند غير عامل استان خوزستان گفت: به لحاظ وجود صنايع كلان و حياتي در خوزستان اجراي برنامه هاي پدافند غير عامل دراين استان و چند استان ديگر جزء اولويت هاي اول كشور محسوب مي شود .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:58 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

 
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛اين مقام بلندپايه حزب الله لبنان در گفتگو با روزنامه "الراي" کويت اظهار داشت "بشار اسد" رئيس جمهورسوريه پس از تجاوز اسرائيل به خاک اين کشور طي دستوري خواستار تشکيل گروه مقاومت در سوريه همانند مقاومت لبنان شده است.
 
وي در ادامه با بيان اينکه حزب الله طي روزهاي اخير استقرار نيروهاي دشمن و اوضاع شهرک هاي صهيونيستي را زير نظر گرفته افزود :هم اکنون مناطق اطلاعاتي"جبل الشيخ،مزارع شبعا،منطقه الغجر،القنيطره،بقعاتا،مسعده،بانياس،مجدل شمس" وچند منطقه ديگر تحت سيطره حزب الله است.


تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:حزب الله , سوريه , اسد , بشار , مسعده , بانياس , الغجر, | 14:56 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
 
از مهلت ۵ روزه شورای نگهبان برای تایید صلاحیت ها تا احتمال تایید صلاحیت ۱۰ کاندیدا
 
گزارش جوان آنلاین
از مهلت ۵ روزه شورای نگهبان برای تایید صلاحیت ها تا احتمال تایید صلاحیت ۱۰ کاندیدا
 
در حالیکه شایعات درباره رد و تایید صلاحیت ها در رسانه ها ادامه دارد، شورای نگهبان مهلت پنج‌روزه خود برای تایید صلاحیت‌ها را به مدت پنج‌روز ...
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۲


جوان آنلاین-سینا سرمد:

در حالیکه شایعات درباره رد و تایید صلاحیت ها در رسانه ها ادامه دارد، شورای نگهبان مهلت پنج‌روزه خود برای تایید صلاحیت‌ها را به مدت پنج‌روز تمدید کرده است.




ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:53 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
بزرگترین عملیات سایبری علیه مدلینگ اینترنتی کشور
 
در مازندردان انجام می شود؛
بزرگترین عملیات سایبری علیه مدلینگ اینترنتی کشور
 
بزرگترین عملیات سایبری علیه مدلینگ اینترنتی در کشور با عنوان "قاب سیاه" در مازندران کلید خورد.
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰

به گزارش جوان آنلاین، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلا مازندران اعلام کرد : پس از رصد نزدیک به یکسال از فرآیند فعالیت های گروه های مختلف در شبکه های اجتماعی در حوزه مدلینگ اعم از عکاس و مدل ، بزرگترین عملیات سایبری علیه مدلینگ اینترنتی در کشور در پاییز سال 91 با دستگیری و احضار 30 نفر بصورت همزمان و ارشاد ده ها نفر به انجام رسید .

وی در ادامه افزود : با همکاری نزدیک سیستم قضایی استان مازندران حدود 14 مغازه عکاسی که از دختران و زنان اغفال شده تصاویر مبتذل و در مواردی مستهجن تهیه کرده و در شبکه های اجتماعی منتشر می کردند شناسایی و پلمپ و احکام مناسبی نیز توسط سیستم قضایی برای متهمین صادر گردید .

فرمانده سپاه کربلا گفت : دشمن در ادامه تغییر در سبک زندگی جوانان ما با بهره گیری از تمام ظرفیت ها در فضای مجازی و حقیقی و شبکه های اجتماعی خصوصا فیس بوک در تلاش است فرهنگ برهنگی و ابتذال را ترویج و هویت جوان ایرانی را تغییر دهد .

سردار شاهچراغی با اشاره به اینکه از نظر ما این عملیات خاتمه نیافته است افزودند ، همچنان رصد فعالان مجازی در تمامی حوزه ها در رصد تیم های سایبری ما قرار خواهد گرفت .

ایشان سیاست اصلی سپاه را در حوزه جرائم مجازی ارشادی دانسته و گفت: در هر جایی احساس شود فردی دچار اشتباه شده و با ارشاد هدایت می شود سیاست ما ارشاد و امر به معروف است .

حتی در حوزه های ضد اخلاقی و ضد دین موارد بسیاری داشته ایم که با ارشاد و نصیحت چه بصورت مستقیم و چه بصورت غیر مستقیم افراد به راه راست هدایت شده و فعالیت های غیر مجاز را متوقف کرده اند .

این مسئول ارشد سپاه در مازندران این عملیات را به لحاظ تنوع و حجم و گستردگی و از نظر اینکه مرکز اصلی این فرآیند استان مازندران به دلیل توریست پذیر و گردشگر پذیر بودن بوده قابل اهمیت عنوان کرد و ابراز امیدواری که این موضوع تلنگری به مسئولین فرهنگی کشور برای هوشیاری و برنامه ریزی دقیق در این حوزه باشد .

سردار شاهچراغی ضمن قدردانی از زحمات و همکاری مراجع قضائی شهرستان های قائمشهر ، ساری ، بابل ، آمل و تنکابن که عمده متهمین در این شهر ها بوده اند گفت: بعد از انتشار ابعاد گسترده و زنجیره ای این عملیات که با عنوان "قاب سیاه" توسط سربازان گمنام اطلاعات و عملیات و تیم سایبری سپاه انجام پذیرفته ،در شورای تامین استان تصمیم گرفته شد که کارگروه پیشگیری از جرائم اینترنتی در استانداری مازندران راه اندازی گردد.



تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, | 14:47 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

مظلوم تر از بهشتی
خدوم تر از رجایی
حماسی حماسی
ولایی ولایی
لبیک یا مشایی !!!


تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 23:4 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
رفسنجانی پس از درگذشت رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران برای دو دوره رئیس جمهور ایران شد.پیش از انقلاب، رفسنجانی محرم اسرار امام خمینی بود و در مقام های گوناگونی از جمله ریاست مجلس خدمت کرده است.
 
 

نشریه دیپلمات با اشاره به کاندیداتوری آیت الله هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: رفسجانی پس از درگذشت رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران برای دو دوره رئیس جمهور ایران شد.پیش از انقلاب، رفسنجانی محرم اسرار آیت الله خمینی بود و در مقام های گوناگونی از جمله ریاست مجلس خدمت کرده است.



به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، دوره ی ریاست جمهوری هاشمی با تمرکز دولتش بر روی ساخت مجدد اقتصادی شناخته می شود. به همین دلیل او کابینه خود را با تکنوکرات ها پر کرد.



رفسنجانی همچنین بازار بوس تهران را بازگشایی کرد و چارچوبی قانونی برای خصوصی سازی بر اساس برنامه توسعه پنج ساله ارائه داد.



رفسنجانی همچنین برای ترمیم رابطه ی ایران با همسایگانش و امریکا و اروپا تلاش هایی کرد.



پس از این سخن جرج بوش پدر که "حسن نیت، حسن نیت می اورد، رفسنجانی از طریق سازمان ملل با دولت امریکا رابطه برقرار کرد.



رفسنجانی همچنین پس از پیروزی بیل کلینتون در انتخابات ریسات جمهوری آمریکا به سمت رابطه با این کشور رفت.



این تلاش ها با اولین قرارداد نفتی پس از انقلاب دولت ایران با شرکت امریکایی کنکو به اوج خود رسید.



هاشمی بر این باور بود که یک رابطه ی اقتصادی پرثمر می تواند راه برای برای برقرای رابطه ی سیاسی بین دو کشور باز کند.



آیت الله هاشمی در حال حاضر، همچنان شخصیتی قدرتمند در ایران است که برخی او را نفر دوم کشور می دانند.



او همچنین یکی از رقبای اصلی محمود احمدی نژاد است. احمدی نژاد به نقطه ای در دوره ی ریاست جمهوری خود رسیده که در مقابل رفسنجانی و دیگر کاندیداها ایران ایستاده است.



هاشمی در سال 2005 اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آن دوره، همچنان اماده ی گفتگو با امریکا است.



او ظاهرا نظرات مشابهی در خصوص مذاکره با امریکا دارد.



او ماه گذشته در سایت خود نوشت، تنها همدلی داخلی و همزیستی جهانی می توامد مشکلات ایران را حل کند و ما می توانیم این دو واقعیت را تحقق ببخشیم.



این نشریه در پایان مدعی می شود: هاشمی تقریبا به صورت قطعی [با هماهنگی با رهبری] موافق مذاکره با امریکا است.





تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 17:26 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:58 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
بعدازظهر روز شنبه هنگامی که سعید جلیلی، هاشمی و رحیم مشایی با حضور در ستاد انتخابات کشور در تنور انتخابات دمیدند، بازی انتخابات پیچیده، جذاب و گرم شد.

حضور این افراد از سویی موجب انسجام جریان اصلاح‌طلب و دولتی‌ها و از سویی موجب پراکندگی ، تشتت و اختلاف اصولگرایان شد. هرچند ائتلاف اکثریت اصولگرایان پیش از وقایع روز آخر ثبت نام‌ها عملا دچار فروپاشی شد، اما حضور جلیلی، هاشمی و مشایی ائتلاف پیشرفت را نیز در آستانه تحولات جدیدی قرار داده است به گونه‌ای که با احتمال کناره‌گیری قالبیاف، این ائتلاف نیز دچار تشتت شده است. از سویی اصلاح‌طلبان در حال حرکت به زیر چتر هاشمی هستند و دولتی‌ها نیز به حمایت احمدی‌نژاد از مشایی لبیک گفته‌اند.

به گزارش ایسنا، آخرین تحولات در آریش جناح‌های سیاسی تا زمان ارسال این گزارش به شرح زیر است:

ائتلاف اکثریت اصولگرایان



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:55 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

گروه سیاسی مشرق- با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و قرار گرفتن در زمان احراز صلاحیت های نامزدهای انتخابات توسط شورای نگهبان و اینکه این انتخابات اولین انتخابات ریاست جمهوری پس از فتنه سال 88 است مروری بر وظایف، ساختار و شناخت اعضای شورای نگهبان و آخرین مواضع اعضای این شورا درباره انتخابات و صلاحیت ها می کنیم.

شوراي نگهبان در نظام جمهوري اسلامي ايران يكي از مهم‏ترين نهادهاي حكومتي به شمار مي­‌آيد. اين نهاد شباهت زيادي با بعضي از نهادهاي حافظ قانون اساسي در تعدادي از كشورها دارد. در قوانين اساسي برخي كشورها نيز نهادهايي به نام «دادگاه قانون اساسي»، « شوراي قانون اساسي»، «ديوان قانون اساسي» و نظاير آن پيش بيني شده است كه با وجود برخي تفاوت­ها، از حيث ساختار و نوع مسئوليت­ها با يكديگر شباهت هاي فراواني دارند.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:41 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
مجمع روحانیون مبارز با انتشار اطلاعیه‌ای، حمایت خود را از نامزدی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

طبق نمابر دریافتی از مجمع روحانیون مبارز، این مجمع در جلسه فوق‌العاده امروز (پنج‌شنبه 1392/02/26) شورای مرکزی خود که به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی تشکیل شد، به اتفاق آراء حمایت خود را از نامزدی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری تصویب کرد.

بنا بر این اعلان، مواضع این مجمع درباره دوره یازدهم انتخابات ریاست‌ جمهوری طی بیانیه‌ای رسمی به‌زودی منتشر خواهد شد.



تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:39 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

 

انتخابات   :

رییس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: انتخابات عرصه حماسه سیاسی است و همه ما باید در برابر آن تمکین کنیم تا فتنه دیگری اتفاق نیفتد و شاهد توطئه‌های دشمن در این عرصه نباشیم.

حجت الاسلام مهدی طائب در همایش «نبرد حماسی در پیچ تاریخی» در پاسخ به سوالی درباره تاثیر انتخابات ایران بر سوریه اظهار کرد: دشمن در سوریه در باتلاق گیر افتاده است و باید گفت که انتخابات ایران قطعا بر روی سوریه تأثیرگذار است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چرا رهبر معظم انقلاب جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای آقای هاشمی امضا کردند تصریح کرد: هاشمی عامل دشمن نیست و رهبر معظم انقلاب می‌خواهد ایشان را برای نظام نگاه دارد، همچنین در مجمع تشخیص مصلحت نظام همه افکار مختلف جمع شده‌اند، تاکنون مجمع تشخیص مصلحت نظام یک خروجی مخالف با نظام نداشته است.

وی با اشاره حضور جریان‌های مختلف در روز آخر ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که در میان اصول‌گرایان نامزدهای مختلفی وجود دارد اما آنان همچنان بر روی یک نفر تأکید دارند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به این‌که «رییس‌جمهوری باید بر سر کار بیاید که کشور را با همان سرعت موجود به پیش ببرد»گفت: باید دانست که آقای هاشمی نمی‌تواند این سرعت پیشرفت را در دولت بعدی ادامه دهد.

وی افزود: دشمن پیروزی نخواهد داشت و تنها کاری که می‌تواند بکند این است که مسلمانان را اذیت کند اما به شرطی که به مسلمانی خود پایبند باشیم و دست از آرمان‌های خود برنداریم.

وی اظهار کرد: پیچ تاریخی نقطه‌ای است که برای همگان مجهول و محل نزاع است، یک عده می‌خواهند تاریخ به آن‌جا برسد و عده‌ای می‌خواهند تاریخ به آن‌جا نرسد، اما مهم این است که از ابتدا تاکنون، خط مبارزه‌ای وجود داشته است و در نهایت باید تاریخ از این پیچ عبور کند، جبهه مقابل به دنبال مانع‌گذاری است، ما اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که رهبر معظم انقلاب تذکر نزدیک شدن به این پیچ تاریخی را به ما داده‌اند.

طائب خاطرنشان کرد:به کار بردن لفظ حماسه از سوی رهبر معظم انقلاب در عرصه سیاسی و اقتصادی بی‌دلیل و بی‌جهت نیست، حماسه در جایی اتفاق می‌افتد که جریان مخالف قوی‌ای وجود دارد و باید برای مقابله با این جریان، حماسه آفرید از این رو باید نامزدهایی که می‌گویند وضعیت اقتصادی را سامان می‌دهیم به معنای حرف خود توجه کنند.



تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:37 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

بیانیه مهم استادان حوزه در مورد رعایت عقلانیت ،اعتدال ، جلب اعتماد عمومی و صداقت در دولت آینده

انتخابات - ۴۲ استاد مشهور حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای دغدغه های مهم انتخاباتی را در آستانه 24 خرداد 92 بیان کردند.

به گزارش خبرآنلاین، عقلانیت در روابط بین الملل،تامین منافع ملی با کمترین هزینه، ارتباط با مراجع تقلید، اعتدال در رفتار، بهره گیری از کارشناسان در سطوح مختلف و... از دغدغه هایی است که این اساتید به آن اشاره کرده اند.
 متن این بیانیه به شرح زیر است:



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:35 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
 
 
 
 

 

جعفریان: اظهارات رئیس دولت در باره هاله نور و رجعت چاوز، به سخره گرفتن باورهای مذهبی جامعه شیعه بود

احزاب و شخصیت‌ها - یک استاد علوم دینی گفت: با توجه به گستره انحرافات در این دولت، احتمال قوی می‌رود که جریان مزبور با قدرت گرفتن مجدد تبدیل به یک فرقه منحرف شده و اساس تشیع و اسلام را تهدید کند.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:دولت دهم - جریان انحرافی - دولت نهم - رسول جعفریان - مکتب ایرانی , | 16:32 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: دیده می‌شود بعضی کاندیدا میگویند من با آمریکا مذاکره می‌کنم و مشکل تحریم‌ها را برمی‌داریم که این سخن بیشتر به جک شبیه و خنده‌دار است‌.

جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۲

جوان آنلاین: آیت‌الله احمد جنتی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه دوم با اشاره به درگذشت ‌ایت‌‌الله سید‌عزالدین زنجانی از علمای بزرگ مشهد گفت: ایشان فرد بسیار فرهیخته و عالمی بودند و از ارکان حوزه علمیه مشهد محسوب می‌شدند که یکی از کارهای ایشان شرح خطبه حضرت زهرا (س) بود.

کاندیداها باید موضع خود را در مقابل فتنه 88 مشخص کنند/ وعده برخی کاندیداها برای مذاکره با آمریکا شبیه جُک است
 
خطیب نماز جمعه تهران:

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:18 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 
تبیین اهداف متضاد ملت و دشمنان ملت در انتخابات و معیارهای فرد اصلح/ حضور پرشور مردم موجب مصونیت کشور و کاهش طمع بیگانگان می‌شود/ به هیچ دلیلی نباید از قانون تخطی کرد (۱۳۹۲/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۰)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با توصیه به آحاد ملت بخصوص جوانان برای بهره گیری از ظرفیت عمیق و انسان ساز ماه معطر رجب، انتخابات 24 خرداد را آزمون افتخارآمیز دیگری برای ملت ایران دانستند و با تبیین «اهداف متضاد ملت و دشمنان ملت در این انتخابات» تأکید کردند: مردم برای تحقق اهداف خود و ناکام ماندن دشمن، با حضور پرشور و گرم در انتخابات، از میان نامزدهایی که شورای نگهبان براساس معیارهای قانون معرفی می کند، انسانی شایسته، وارسته، مؤمن، انقلابی، «اهل استقامت و عزم و ایستادگی» و برخوردار از همت جهادی را انتخاب کنند که بتواند بهتر از دیگر نامزدها، بار سنگین عزت و پیشرفت کشور را به دوش بکشد و به جلو ببرد.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:16 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

 

 
رهبر معظم انقلاب درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله حاج‌ آقا عزالدین حسینی زنجانی را تسلیت گفتند (۱۳۹۲/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۰)

در پی ارتحال آیت الله آقای حاج‌ آقا عزالدین حسینی زنجانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آن عالم جلیل القدر را به عموم ارادتمندان ایشان در مشهد و زنجان و به علمای اعلام و حوزه‌های علمیه و بیت مكرّم ایشان تسلیت گفتند.
متن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای به این شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم
رحلت عالم جلیل‌ القدر مرحوم آیة‌ الله آقای حاج‌ آقا عزالدین حسینی زنجانی رضوان الله تعالی علیه را به عموم ارادتمندان ایشان در مشهد و زنجان و به علمای اعلام و حوزه‌های علمیه و بطور ویژه به آقازادگان محترم و بیت مكرّم ایشان تسلیت میگویم. این بزرگوار كه از عالمان برجسته و ذیفنون به شمار میرفتند، از زنجان و نیز دوران اقامت طولانی در مشهد مقدس، كانون توجّه فرزانگان و اصحاب اندیشه و هنر نیز قرار داشتند و محفل گرم هدایت و افاده‌ی ایشان محل حضور طبقات گوناگون بود. خداوند متعال بر علوّ درجات این عالم جلیل بیفزاید و بازماندگان را مشمول اجر و فضل خود قرار دهد.
سیّد علی خامنه‌ای
۲۴ اردیبهشت ۹۲

 



تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:9 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

ه گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بزرگترین دشمن سلامتی انسان شاید بیماری های هولناک باشند اما بیماری های فراوانی هستند که می توانند از سوی والدین و به صورت ژنتیکی به کودکان انتقال پیدا کنند. در سراسر دنیا افرادی هستند که با بیماری های ژنتیکی دست و پنجه نرم می کنند و به همین دلیل از باقی انسان ها به طوری دور شده اند.

** پسر یک چشم
 


در سال 2006 در هند پسر بچه ای به دنیا آمد که همه پزشکان دنیا را به نوعی متحر کرد. این پسربچه که نامش مشخص نشده است تنها یک چشم بر روی صورتش داشت. پزشکانی که آزامایشاتی روی این کودک انجام دادند دلیل اصلی به وجود آمدن این مشکل را مصرف داروهای ضدسرطانی از سوی مادر و پدرش می دانند. آن ها همچنین این مشکل را در زنتیک خودشان ایجاد کرده و سپس به این کودک منتقل کردند. این کودک صورتی بسیار عجیب دارد چرا که چشم دقیقا در میان سر او قرار دارد و هیچی بینی یا اعضای دیگری برای او تعریف نشده است. این پسر بچه چند روز پس از تولد به علت فشارهای بسیار جانش را از دست داد.






ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:خواندنی , باشگاه , ژنتیک , مشکل , عجیب, | 1:39 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
 
بزرگ ترین ظلم به مردم آن است که به 20 سال قبل برگردیم/ رفسنجانی به مردم پاسخ دهد
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از دوران سازندگی گفت: امروز چه چیزی تغییر کرده که آقای رفسنجانی وارد عرصه شده اند؟ ورود آقای رفسنجانی به آن معنی است که کشور را حداقل در یک دوره چهار ساله دیگر وارد تنش های سخت و دو قطبی کرده و مردم مستضعف و محروم را مستضعف تر و محروم تر کنیم. این مسئله چه آورده دیگری برای کشور دارد؟ آقای رفسنجانی در مناظرات باید به مردم پاسخ دهند که ایشان بعد از این مدت چه کردند؟ بزرگ ترین ظلم به مردم آن است که به 20 سال قبل برگردیم.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, | 1:35 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

درصد کاندیداهای شورای شهر هفتکل تایید صلاحیت شدند



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, | 1:28 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

شیوه‌نامه تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هیات اجرایی مرکزی انتخابات تصویب شد.

davoud ghahrdar-2-41.jpg

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رییس هیات اجرایی مرکزی انتخابات پس از سومین جلسه این هیات گفت: در این جلسه شیوه‌نامه و دستورالعمل تبلیغات نامزدها که مربوط به موضوع محتوای برنامه‌های تهیه شده در صدا و سیما و امکانات دولتی برای نامزدهاست به تصویب رسید.

 

وزیر کشور اضافه کرد: بخشی از این شیوه‌نامه مربوط به امکانات دولتی است که باید به شکل عادلانه و برابر در اختیار نامزدهای ریاست جمهوری قرار بگیرد که مفاد و بخشی از اصلاحات این شیوه‌نامه پس از بررسی در جلسه هیات اجرایی مرکزی انتخابات تصویب شد.

 

مصطفی محمد نجار افزود: در این جلسه همچنین شیوه‌نامه روش کار هیات اجرایی مرکزی انتخابات مطرح و پس از بررسی مقرر شد گفت‌وگوها در این باره در جلسات بعدی این هیات ادامه یابد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, | 1:24 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: برپایی کارناوال‌های انتخاباتی در سطح شهر ممنوع است.


 

سردار احمدرضا رادان در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه برپایی هر گونه کارناوال انتخاباتی در سطح و معابر شهری ممنوع است افزود: در صورت مشاهده، نیروی انتظامی از برپایی غیر قانونی کارناوال‌های انتخاباتی جلوگیری می‌کند.

 

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی اقدام به برپایی کارناوال‌های انتخاباتی نکنند گفت: از تمامی نامزدها درخواست می‌شود که در چارچوب قانون عمل کنند.



تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, | 1:16 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

چه کسی کاندیدای جبهه انقلاب اسلامی است؟ این روزها و با اوج‌گیری رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداها تلاش دارند هویت جذاب‌تری از خود به مردم ارائه کنند.اما این هویت ها چگونه شکل می گیرند؟ 

هویتها و خط کشی های انتخاباتی گاهی از سوابق افراد استخراج می شود و گاهی هم افراد هویت خود را تعریف می کنند.آنچه اخیرا در ایران درباره هویت اتفاق افتاده است، این است که عده‌ای بیش از آن که بر مبنای سوابق خود هویتشان روشن شود، خود قصد القای یک هویت متفاوت از سوابقشان به مردم را دارند.

به گزارش« تابناک»، تعریف یک‌طرفه از هویت سیاسی خود به وسیله افراد و جریانات، به صورت خودکار، دشمن ساز و غیر خودی ساز است. چرا که سیاستمدارانی که این گونه هویت خود را تعریف می کنند می دانند که مردم عموما هویت افراد را با سنجش او در مقابل مخالفش تعریف می کنند. لذا این دسته پیش از آنکه هویت خود را تعریف کنند، لازم است دشمن و ضدی با هویت خود خواسته را معرفی کنند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب: کاندیدای «جبهه انقلاب اسلامی» چه کسی است؟, | 1:14 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

علیرضا زاکانی داوطلب انتخابات گفت: الگوی اقتصاد آزاد مورد استفاده در جریان برنامه‌های اول،‌دوم و سوم توسعه الگویی غربی‌ است و برگرفته از الگوی اقتصادی بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول است

به گزارش  تسنیم از قم، علیرضا زاکانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه قم با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری و اثرگذاری آن تا پایین‌ترین سطوح جامعه، گفت: اگر انتخابات با کاستی همراه باشد اثرخود را در جامعه می‌گذارد.

زاکانی سپس به تبیین برنامه‌های خود برای ریاست‌جمهوری پرداخت و در این راستا ابتدا به برخی از مشکلات و کاستی‌ها در کشور اشاره کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:زاکانی, | 1:12 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
صفحه قبل 1 ... 57 58 59 60 61 ... 68 صفحه بعد