جزئیات دیدار روحانی با هاشمی/ تاکید رئیس مجمع بر حضور پرقدرت روحانی در انتخابات

قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی از جزئیات دیدار این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

اکبر ترکان در گفتگو با مهر با اشاره به دیدار روز پنجشنبه گذشته حسن روحانی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه بنده از این دیدار نقل می کنم بر اساس آن چیزی است که آقای روحانی برای بنده و اعضای ستاد نقل کرده است.

وی افزود: حجت الاسلام روحانی روز پنجشنبه هفته گذشته به دیدار آقای هاشمی رفته و ایشان تاکید کرده اند که رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام باید تا پایان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری با قدرت در عرصه حضور داشته باشد.

قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی با اشاره به بخشی از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی خطاب به این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آقای هاشمی خطاب به روحانی گفته است که شما با قدرت به فعالیت خود در انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهید و بنده هم به موقع در این باره اقدام خواهم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به برخی سخنان و شایعات مبنی بر این که احتمال کناره گیری آقای روحانی وجود دارد اعلام می کنیم که ایشان تا پایان انتخابات ریاست جمهوری آتی به رقابت با رقبای خود خواهد پرداخت و البته امید زیادی هم به پیروزی داریم.

ترکان در پاسخ به این سئوال که فیلم های انتخاباتی آقای روحانی آماده شده است یا نه و این فیلم ها توسط چه کسانی ساخته شده است، خاطر نشان کرد: فیلم انتخاباتی اول آقای روحانی آماده شده و برای ساخت فیلم انتخاباتی دوم وی در حال برنامه ریزی جهت ساخت هستیم.

 

جزئیات دیدار عارف با هاشمی و خاتمی

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف، جزئیات دیدار معاون‌ اول دولت خاتمی و نامزد ریاست جمهوری یازدهم با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تشریح کرد.

سیدحسن رسولی درباره دیدار روز گذشته عارف و هاشمی ‌رفسنجانی به فارس، گفت: این دیدار در ادامه بحث‌های قبلی در خصوص کناره‌گیری آقای عارف در صورت حضور قطعی آیت‌الله هاشمی انجام شده و یک ملاقات شخصی بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این دیدار صحبتی در مورد حمایت آقای هاشمی از عارف نشد؟ تصریح کرد: فضای بحث وارد این موضوع نشد و ما باید قدری پیش برویم چرا که الان زمان طرح چنین مسائلی نیست.

سخنگوی ستاد انتخاباتی عارف در پایان در خصوص دیدار عارف و خاتمی نیز توضیح داد که این دو به‌طور مستمر و هر دو روز یک‌بار دیدار دارند.



تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 18:1 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
يك سايت نزديک به دولت، از سعيد جليلي با عنوان «بشارت بزرگ» محمود احمدي‌نژاد نام برد و مدعي شد: «دنيا خواهد ديد چگونه احمدي‌نژاد بار ديگر همه را مبهوت سياست و تدبير خويش خواهد کرد.»

به گزارش آريا ،سايت «رايحه ظهور» که از سوي سازندگان مستند جنجالي «ظهور بسيار نزديک است» اداره مي‌شود٬ با انتشار يادداشت و تصاويري از سعيد جليلي٬ از وي به عنوان «گزينه نهايي» احمدي‌نژاد در انتخابات نام برده و جليلي را با عنوان مردي از تبار «جهاد» و «شهادت» نام برده که قرار است راه دولت احمدي‌نژاد را ادامه دهد و ادامه داده است: «کساني که فکر مي‌کنند احمدي‌نژاد سياس و زيرک به راحتي در حال محو شدن از آسمان سياسي کشور است، سخت در اشتباه هستند. ...دوست و دشمن آن روزي به عمق سياست و کياست احمدي‌نژاد پي خواهند برد که ببينند وي چگونه با درايت و زيرکي به همراه خود معبري نوراني به سوي آينده باز کرد.»

به گزارش سايت بهار در بخش‌هايي از اين مقاله آمده است:

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 17:57 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
چند لحظه پس از قطع برنامه تبلیغاتی عارف شبکه جام جم در زیرنویس نوشت:«بینندگان محترم بعلت قطع صدا ادامه برنامه انتخابات ایرانی تا چند لحظه دیگر». پس از آن 15 دقیقه بعد هم در زیر نویس دیگری به اطلاع بینندگان رسید که قطع برنامه به علت نقص در فیلم ضبط شده بوده و در اسرع وقت پخش خواهد شد. اما این برنامه تبلیغاتی با پایان یافتن زمان یک ساعته آن پخش نشد.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 17:53 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
عصبانيت جبهه ضد انقلاب از رفتار هاشمي رفسنجاني
 
انتخابات ریاست جمهوری فرصت دوباره ای را برای اظهار نظر ضد انقلاب و خارج نشینان فراهم کرده است که رصد این اظهارات ما را با تصمیمات آینده ی این افراد بیشتر آشنا می سازد.
يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵

جوان آنلاین: با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، روزنامه نگاران و عناصر ضد انقلاب در خارج از کشور با نگارش یادداشت و تحلیل در رسانه های ضد انقلاب به بیان نظرات خود در این زمینه می پردازند که مشرق به رصد این اظهارات می پردازد:

 

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 1:34 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

صادق واعظ‌زاده طی بیانیه‌ای ضمن تشکر از همه کسانی که از وی

برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند، گفت: برای نامزد پیروز

انتخابات آرزوی موفقیت دارم و آماده‌ام همه برنامه‌های مدون خود را

در اختیار وی قرار دهم.

به گزارش تسنیم صادق واعظ‌زاده از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری که از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد، با صدور بیانیه‌ای برای کاندیدای پیروز آرزوی موفقیت کرد.

متن بیانیه صادق واعظ زاده به شرح زیر است:



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 1:13 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: ۴ نفر از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری ساعت ۲۲ امشب به نمایندگی از جبهه پایداری با سعید جلیلی دیدار خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد دیدار اعضای جبهه پایداری با سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: 4 نفر از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری ساعت 22 امشب به نمایندگی از جبهه پایداری با سعید جلیلی دیدار خواهند کرد.

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه اعضای جبهه پایداری بررسی‌هایی را در مورد حمایت از کاندیدای مورد نظر خود انجام می‌دهند، گفت: در راستای بررسی‌هایی که جبهه پایداری انجام می‌دهد، اعضای شورای مرکزی با ولایتی، حداد عادل و جلیلی دیدار و گفت‌‌وگو می‌کنند و در نهایت فرداشب گزینه نهایی خود را پس از جمع‌بندی‌های انجام شده اعلام خواهند کرد.

وی افزود: به احتمال قوی براساس جمع‌بندی‌ها، نظر اجماعی پایداری بر اصلح بودن سعید جلیلی است.



تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 1:12 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

ستاد مرکزی انتخابات دکتر محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری، امروز با حضور وی جلساتی را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، اولین جلسه مربوط به کمیته اقتصادی ستاد مرکزی بود.

این کمیته با حضور متخصصین حوزه اقتصاد کشور، حول محور بررسی شاخص های اقتصادی و مشکلات معیشتی و  تورم در کشور شکل گرفته و آخرین وضعیت مسایل اقتصادی کشور در حوزه کسب و کار، صنعت، صادرات، نفت و انرژی را مورد کند و کاو قرار می دهد.

در تازه ترین نشست این کمیته ، نمایندگان 3300 نفر از کارشناسان حوزه های اقتصادی، اجتماعی ، سیاسی، فرهنگی و زیرساختی و زیر بنایی و..... حضور داشتند. در این نشست مسایل اقتصادی روز کشور از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 1:10 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

به گزارش  ایرنا، وی درنشست خبری كه در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، افزود: آمریكایی ‌ها در بحث هسته ‌ای جمهوری اسلامی ایران نخوابیده‌ اند بلكه خودشان را به خواب زده ‌اند و آن ها از ماهیت صلح‌ آمیز فعالیت‌ های هسته‌ ای ایران باخبرند.
حدادعادل همچنین در پاسخ به سوالی خبرنگاری مبنی براینكه اخباری وجود دارد كه با ورود سعید جلیلی به عرصه انتخابات، ائتلاف ۲+۱ در حال از بین رفتن است آیا این صحت دارد؟ اظهارداشت: ائتلاف سه‌گانه یا ائتلاف پیشرفت همچنان برقرار است و تصمیمی برای نفی ائتلاف در نظر گرفته نشده است.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه آیا به نفع سعید جلیلی كنار می روید یا خیر؟ گفت: این مطلب كه بنده به نفع سعید جلیلی كنار می ‌روم صحیح نیست ایشان كار خود را می‌ كنند و بنده هم فعالیت انتخاباتی خود را دنبال می ‌كنم.
این نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینكه به عنوان شخص حقیقی در انتخابات حضور خواهم داشت و كار تبلیغاتی خود را دنبال می‌ كنم، اظهارداشت: اعضای ائتلاف تصمیم گرفتند در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری حضور یابند و از طریق تبلیغات تلویزیونی و نظرسنجی ها به واقعیت نزدیك شوند تا نتیجه نهایی ائتلاف مشخص شود.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 1:6 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

 

جدول کامل ۶۴ برنامه تبلیغاتی ۸ نامزد ریاست جمهوری در تلویزیون

انتخابات - جدول کامل برنامه های تلویزیونی و رادیویی 8 نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جدول زیر آمده است:

اسامی نامزد ها براساس قرعه کشی انجام شده فهرست شده است. 
 
برنامه های تبلیغاتی محسن رضایی از شبکه های رسانه ملی

 

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 23:26 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: ما هستیم و تازه کار ما آغاز شده است و اندیشه بهار و خود بهار چیزی نیست که کسی بتواند با پایمال کردن یک جوانه آن را از بین ببرد.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس جمهور کشورمان که در آیین اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی و عکس بهار در سالن اجلاس سران حضور یافته بود و برخلاف برخی خبرها، اسفندیار رحیم‌مشایی او را در این برنامه همراهی نمی‌کرد، با بیان اینکه "متاسفانه جای مرد بهاری خالی است، اما حوصله کنید"، اظهار کرد: آقای عزیزی در همین جلسه به من گفت که "باشید" من در پاسخ به او گفتم که ما هستیم، همه هستیم، تازه کار ما آغاز شده است.

 

وی افزود: اندیشه بهار و خود بهار چیزی نیست که کسی بتواند با پایمال کردن یک جوانه آن را از بین ببرد. گاهی جوانه حتی از زیر آسفالت‌هایی که روی آنها غلطت زده‌اند باز خود را نشان داده است.

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 23:15 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
جريان انحرافي در يك جريان سازي كه حد آخر در نشريه خاتون متجلي شد ادعا كرد كه اگر رفتار جاهلانه ماموران ناجا نبود احمدي نژاد 5 ميليون راي بيشتري مي‌آورد.اعتراض اين افراد درحالي بود كه جمع تعداد افراد جمع آوري شده از سطح خيابان توسط ناجا در كل تهران روزانه تنها 40 نفر بود.

به گزارش آخرین ، فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سيطره ناجا بر تمام فضاهاي مجازي و اطلاع رساني قابل مقايسه با سال 88 نيست، تاکید کرد که ناجا با قدرت تمام آمادگي مهار هرگونه حاشيه سازي در ايام انتخابات رياست جمهوري شامل اردو كشي خياباني طرفداران يك نامزد تاييد صلاحيت شده تا اغتشاشات هوادارن يك نامزد رد صلاحيت را دارد.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 23:12 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

آیت الله هاشمی طی بیانیه ای خطاب به مردم ایران تاکید کرد که اگر اعتلاي كشور و عزت و رفاه ملت در سايه نظام اسلامي، هدف اعلا و آرزوي همه ماست، رواست در اين راه مشكلات و تلخي‌ها،  ما را از ادامه اين راه مقدس باز ندارد.

متن کامل بیانیه آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحيم

فعسي ان تكرهوا شيئاً و يجعل الله فيه خيراً كثيرا (سوره نساء، آيه 19)

ملت شريف، فهيم و متدين ايران اسلامي

از سال 1337 كه عملاً وارد مبارزه عليه استبداد و استعمار شدم و اوج آن وقتي بود كه امام (ر) رسما" نورافكن مبارزه را بدست گرفتند  تا امروز، همواره  آنچه در توان جسمي و فكري خود داشتم، در جهت ايجاد عدل و اعتدال و اعتلاي ملي، نشر معارف اسلام به ويژه مكتب اهل بيت(ع) و خدمت براي تأمين رفاه و آرامش مردم در نظام اسلامي، بكار گرفتم و تاكنون در اين راه، ناملايمات و تيرهاي زهرآگيني را به جان خريده و خواهم خريد و هميشه دعا و لطف خداوند و حمايت مردم به من روحيه ‌داده و خواهد داد.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 23:8 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

خستین همایش انتخاباتی سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین همایش انتخاباتی سعید جلیلی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش آغاز شد در این همایش که در مجموعه ورزشی شهید شیرودی در حال برگزاری است جمعی از حامیان وی، دانشجویان و برخی چهره هایی همچون سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ وارشاد، حمید رسایی و مهدی کوچک زاده نمایندگان مردم تهران در مجلس، خواجه سروری معاون فرهنگی ارشاد حضور دارند.

در این همایش حامیان سعید جلیلی  تصاویری از جلیلی شهید احمدی روشن و نیز پلاکاردهایی با مضامین نه سازش  نه تسلیم یار جلیلی هستیم، حرف ما یک کلام مقاومت وسلام، و پرچم ایران و نیز پرچم مقاومت لبنان را در دست دارند.



تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 23:7 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر به علت حاکم شدن گفتمان انقلاب اسلامی بود،‌ گفت: اگر این گفتمان در فرهنگ،‌ اقتصاد و صنعت نیز جاری شود شاهد پیروزی‌های بزرگی در این عرصه‌ها خواهیم بود.

به گزارش  تسنیم، سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در اولین همایش انتخاباتیش که با عنوان "مقاومت، رمز پیشرفت" در سالن افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین علی (ع) و سالروز حماسه فتح خرمشهر، گفت: علت اینکه 13 رجب را تبریک می‌گوییم این است که این روز بشارت به یک موعودی است که به وی خطاب می‌کنیم، شهادت می‌دهیم که تو در راه خدا جهاد کردی و تا آخر در این مسیر ثابت قدم باقی ماندی و آنچه که اهمیت دارد این است که به وی می‌گوییم تو این کارها را تا لحظه آخر عمر انجام دادی.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 23:4 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

حسن رضایی با تاکید بر لزوم حل مشکل تورم و بیکاری گفت: با برطرف کردن مشکل تورم و بیکاری، عزت را به جوانان ایران باز خواهم گرداند.

محسن رضایی با تاکید بر لزوم حل مشکل تورم و بیکاری گفت: با برطرف کردن مشکل تورم و بیکاری، عزت را به جوانان ایران باز خواهم گرداند.

 به گزارش ایسنا، این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در اولین برنامه رسمی تبلیغاتی خود که عصر امروز (جمعه) در پارک لاله برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: آزادی خرمشهر تبدیل به آزادی ایران و تبدیل به بازگشت اعتماد به نفس به ایران شده است.

 

وی با بیان اینکه "سیاست و دولت من، سیاست و دولت علوی خواهد بود"، افزود: من در مقابل ظالمان می‌ایستم و حق ملت ایران را از آنها می‌ستانم. من دست و بازوی هر انسان ایرانی و هر انسان مسلمان را می‌بوسم و در مقابل گرفتن حق ایران در مقابل دشمنان کوتاهی نخواهم کرد.

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 22:53 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

انتخابات بیست و چهارم خرداد ایران ،انتخاباتی است برای تعیین رئیس جمهور به عنوان شخص دوم کشور که طبق قانون ، دوره ریاست جمهوری  اسلامی ایران 4 سال است و از تاریخ تنفیذ اعتبار نامه به وسیله مقام معظم رهبری آغاز می گردد.

انتخابات ریاست جمهوری در ایران یکی از حساس ترین رویداد های سیاسی کشور محسوب می شودکه قطعاً شور و حالی دوباره به ملت ،مقامات سیاسی و فضای سیاسی کشور حاکم خواهد کرد. شاید ازمهمترین سوالاتی که در این مقطع حساس ذهن هر ایرانی را به خود مشغل کند این است که راه حل هر رئیس جمهور برای برون رفت از مشکلات جاری کشور از جمله مسایل سیایت خارجی چیست؟

هسته ای-تحریم




ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 11:46 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
بدنبال شناسایی اعضای فعال چند تشکل مرتبط با گروهک منافقین و با انجام چند عملیات برق‌آسا این تشکل‌ها مورد ضربه قرار گرفتند كه دو نفر از عناصر بازداشت شده اخیراً به منظور هماهنگ‌سازی عناصر و تشکل‌های داخلی جهت اخلال در روند برگزاری انتخابات وارد کشور شده بودند.
به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران یک مقام آگاه امنیتی اعلام کرد: بدنبال شناسایی اعضای فعال چند تشکل مرتبط با گروهک منافقین و با انجام چند عملیات برق‌آسا و همزمان در تهران و چند شهر دیگر این تشکل‌ها مورد ضربه قرار گرفتند.

مقام امنیتی مذکور افزود: تشکل‌های شناسایی‌ شده با استفاده از اسامی و عناوین متعدد و فریب‌کارانه فعالیت می‌کردند اما تعداد قابل توجهی از آن‌ها سابقه ارتباط یا عضویت در گروهک تروریستی منافقین و تعدادی نیز به جرم همکاری با آن گروهک سابقه محکومیت و زندان دارند.

 

این مقام امنیتی در ادامه اظهار داشت: حتی دو نفر از عناصر بازداشت شده اخیراً به منظور انتقال دستورالعمل‌های حلقه خارج به داخل و هماهنگ‌سازی عناصر و تشکل‌های داخلی جهت اخلال در روند برگزاری انتخابات وارد کشور شده بودند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از ورود و چند روز تعقیب بازداشت شدند.

 

مقام امنیتی مورد نظر در پايان خاطرنشان كرد : تعداد زیادی از دیگر عناصر این تشکل‌ها نیز شناسایی و احضار شده و پس از اقدامات مقتضی و اخذ تضمین‌های لازم از آنها مرخص شدند که در روزهای آینده و پس از برخورد با سایر مرتبطین این تشکل‌ها اطلاعات بیشتری به صورت رسمی در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 11:41 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
در يكي از جلسات سخنراني اين كانديداي انتخابات يكي از حاضران پلاكاردي در دست دارد كه بر روي آن نوشته شده است "شير زرد بختياري، دكتر محسن رضايي"!
 
 

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 11:27 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه از رد صلاحیت هاشمی متاسفم گفت: من در جایگاهی نیستم که در مورد این اتفاق نظر بدهم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عارف نامزد انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه همایش بیداری اسلامی، افق های آینده و انتخابات 92 که امروز پنجشنبه در باشگاه دانشجویان برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظر شما در مورد رد صلاحیت آقای هاشمی چیست گفت: از این اتفاق متاسف هستم ولی در حال حاضر در جایگاهی نیستم که در مورد رد صلاحیت آقای هاشمی اظهار نظر کنم.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 11:21 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

بیانیه سپاه به مناسبت انتخابات و فتح خرمشهر

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۸

سپاه در بیانیه‌ای با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از تاریخ پرحماسه ایران اسلامی بویژه تاریخ الهام بخش و آموزنده مقاومت ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس در مقطع حساس و خطیر کنونی، حماسه سیاسی 24 خرداد را امتداد حماسه فتح خرمشهر توصیف کرد.

به گزارش فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی؛ سوم خردادماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و عبور از گذرگاههای خطیر تاریخی برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت و تعالی کشور دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس که حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 را رقم زد، نقطه عطف سرنوشت‌سازی در روند جنگ تحمیلی 8 ساله و دفاع مقدس ملت ایران به شمار می‌رود که در ادامه با تغییر موازنه قدرت و ابتکار عمل در صحنه نبرد به نفع رزمندگان اسلام، توانایی ماشین جنگی صدام و حمایت‌های همه جانبه و فراگیر ابرقدرت‌های غرب و شرق و همراهی ارتجاع عرب از حزب بعث عراق، در عرصه مقابله با انقلاب اسلامی مورد تردید جدی قرار گرفت.





ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 11:15 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

رییس قوه قضاییه گفت ما باید با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی تلاش کنیم تا تنشی در برگزاری انتخابات پیش نیاید و اگر کسی می‌خواهد تنش ایجاد کند، جلوی آن را بگیریم.

 

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) آیت‌الله صادق آملی لاریجانی طی سخنانی در جلسه شورای روسای کل دادگستری‌های سراسر کشور با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری از حماسه سیاسی یاد کردند باید گفت که بخش عمده‌ای از این حماسه به انتخابات مربوط می‌شود و ما باید تلاش کنیم تا انتخابات پرشورتر برگزار شود.

 

وی افزود: نتیجه انتخابات به طور قطع مهم است و حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات از همین اهمیت برخوردار است.

 

وی با بیان این‌که «حضور مردم در انتخابات تاثیر زیادی در وضع داخلی و خارجی کشور خواهد داشت» خاطرنشان کرد: سهمی که قوه قضاییه در انتخابات دارد، عمدتا در رابطه با موضوع پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی است؛ هرچند که وظیفه برخورد با این جرایم نیز برعهده قوه قضاییه گذاشته شده است.

 

رییس دستگاه قضایی اظهار کرد: خوشبختانه ستادهای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در استان‌ها تشکیل شده اما از روسای دادگستری‌ها می‌خواهیم تا برحسب وضعیت هر استان اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهیم.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 1:29 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 دولت اجتماعی تشکیل می دهم

محمد باقر قالیباف گفت: روزی که توفیق خدمت در نیروی انتظامی را داشتم همه مردم اقدامات ما را دیدند. سعی کردیم به آنچه که وظیفه داریم انجام دهیم، هر چند که شان مردم ما بیش از اینهاست. امروز نیز با همان کارنامه به شما عرض می کنم که این ظرفیت را داریم تا بتوانیم ظرف دو سال آرامش و ثبات را در عرصه های مختلف مخصوصا در عرصه های اقتصادی که امروز کمر مردم را شکسته و به خانواده ها فشار آورده برگردانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف عصر امروز در جمع بیش از دو هزار نفر از مردم بوشهر حضور یافت و به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه مدیریت کشور پرداخت.

قالیباف در ابتدای سخنان خود گفت: از اینکه توفیق حضور در جمع شما را پیدا کردم بسیار خوشحالم. خداوند را شاکرم که توفیق پیدا کردم درشب ولادت مولی الموحدین علی(ع) در جمع گرم و صمیمی شما مردم عزیز در خطه دلاورخیز بوشهر حضور پیدا کنم و این را برای خودم به فال نیک می گیرم.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 1:4 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

علی‌اکبر ولایتی نامزد ریاست جمهوری یازدهم طی احکام جداگانه‌ای رئیس و رؤسای کارگروه‌های مختلف ستاد انتخاباتی خود را منصوب کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، شاهین محمدصادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس و فاضل استاد دانشگاه به عنوان قائم مقام ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی منصوب شدند.

بر این اساس طی احکام جداگانه‌ای علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عنوان رئیس کارگروه سیاسی، محمد نهاوندیان استاد برجسته دانشگاه و رئیس اتاق بازرگانی ایران به عنوان رئیس کارگروه اقتصادی و مهدی نویدادهم دبیر شورای عالی آموزش پرورش به عنوان رئیس کارگروه فرهنگی انتخاب شدند.

همچنین حسین انتظامی استاد دانشگاه و عضو هیئت نظارت بر مطبوعات به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی منصوب شدند.



تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 1:2 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
عصر جمعه اصلا قصد نامزدي نداشتم و قبلا اطلاع داده بودم كه آماده نامزد شدن نيستم ولي با توجه به مراجعات فراواني كه از ماهها قبل از انتخابات بويژه در روزهاي منتهي به پايان مهلت ثبت نام داشتم كه از همة قشرهاي كشور و صنوف مختلف بودند و بويژه شخصيت‌ها و بزرگاني از قم، مشهد، نجف كه شايد در وقت مناسبي به آن پرداخته شود، نهايتاً احساس كردم مقاومت در مقابل اين حجم زياد از درخواست‌ها نوعي استبداد به راي است



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 1:2 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

معترضان معنای ‌احراز صلاحیت را نمی‌فهمند/‌ رجوع به

رهبری راه حل نیست‌


 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی افراد که نسبت به رای شورای نگهبان معترض هستند، گفت: باید افرادی که صلاحیت‌شان احراز نشده از مسیر قانون پیگیری کنند و قطعا شروع راه پیگیری قانونی رجوع به رهبری نیست.

به گزارش فارس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنها پاسخ داد.

وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به موضوع احراز صلاحیت‌ها در پاسخ به سئوالی در ارتباط با افراد معترض که صلاحیت‌شان احراز نشده است، اظهار کرد: مسئله احراز صلاحیت‌ها مسئله تشخیص است‌ و هیچ کس در تشخیص فرد دیگر حق ندارد. در بحث احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری براساس قانون احراز صلاحیت‌ها بر عهده شورای نگهبان است که در این شورا تصمیم‌گیری می‌شود که چه افرادی احراز صلاحیت شده و می‌توانند وارد عرصه شوند.




ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 2 خرداد 1392برچسب:, | 23:58 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

جمال شورجه گفت: قرار است فیلم تبلیغاتی علی‌اكبر ولایتی، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌ جمهوری، با مشاركت یک تیم كارگردان و تهیه ‌كننده سینما ساخته شود.

وی افزود: در این تیم به‌جز خودم، فریدون جیرانی، محمدحسین لطیفی، محسن علی‌اکبری، محمدرضا شفیعی، علی سرتیپی، رضا جودی و حامد عنقا حضور دارند.

کارگردان فیلم سینمایی «۳۳ روز» توضیح داد: همان‌ طور که قبلاً هم اعلام شد، هر نامزد انتخاباتی می‌ تواند ۱۰ ساعت در تلویزیون برنامه داشته باشد. بر همین اساس، قرار است دو فیلم ۳۰ دقیقه ‌ای توسط ما برای تلویزیون تولید شود.

وی گفت: این فیلم ‌ها در غالب مستند و گفت ‌و گوی داغ ساخته می‌ شود؛ ضمن این که تعدادی فیلم و تیزر دیگر هم براساس امکانات موجود ساخته خواهد شد.

شورجه درباره نحوه توزیع این فیلم ‌ها گفت: فیلم‌ ها هم از طریق تلویزیون و هم از طریق سایتها و در غالب CD در محل‌ های مختلف و نشست‌ هایی که برگزار می‌شود، در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.



تاريخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:, | 23:57 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
تاريخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:, | 23:52 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

امام جمعه مشهد، گفت: تعیین تکلیف برای رهبری اهانت به ایشان است.

به گزارش ایسنا - منطقه خراسان، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در نشست خبری که به درخواست برخی از خبرنگاران در خصوص احراز صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری عدم احراز صلاحیت باید از طریق قانون صورت گیرد و رجوع به مقام معظم رهبری راه حل درستی نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند "قانون اساسی وظیفه احراز و تشخیص احراز صلاحیت‌ها را به عهده شورای نگهبان قرار داده است".




ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:, | 23:47 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی، فردا (سوم خرداد) در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

 به گزارش  فارس، اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی سوم خردادماه همزمان با روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود.

این همایش ساعت 17 با عنوان «مقاومت، رمز پیشرفت» با حضور سعید جلیلی در سالن افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی برگزار خواهد شد.



تاريخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:, | 23:39 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
 

آخرین مکالمه قبل ازپرواز :

عراقیها خاکریزراگرفته اند

دارندتیرخلاص میزنند

بایدفرکانس بیسیم راعوض کنم

سلام مارابه امام برسانید

بگوییداز ما راضی باشد

هرکاری ازدستمان برآمدکردیم

 

 



تاريخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:, | 14:35 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
صفحه قبل 1 ... 55 56 57 58 59 ... 68 صفحه بعد