تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:هفتکل, | 18:33 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این ‌که صد سال است نفت را می‌فروشند، ولی مردم در درآمد، شغل و زندگی دچار رنج و سختی هستند، گفت: نخست باید مسأله تبعیض و پارتی بازی را حل کرد و بعد هم سفره دولت و ملت یکی شود.


 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 18:29 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

رییس قوه قضاییه، نظام اسلامی ایران را میراث گران‌بها و بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره‌) دانست و تاکید کرد: ‌انتظار مردم ما از نامزدهای ریاست‌جمهوری این است که عزت و عظمت نظام اسلامی را حفظ کنند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 18:25 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

آیت الله مکارم شیرازی گفت: اگر بی حساب و کتاب وارد انتخاب شوید و گرفتار حب و بغض‌ها و جناح گرایی شوید و آن فرد منتخب خلافی کرد شریک اعمال او در چهار سال خواهید شد. 


 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 18:2 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
 

دانشمندان ژاپنی خوردن یک تا دو عدد موز را در روز توصیه میکنند .

خاصیت معجزه آسای موزهای گندیده و سیاه

 

به گزارش تهران پرس از این به بعد موزهای خیلی رسیده و نرم را که پر از لکه های تیره هستند و اگر به هر کسی آنها را تعارف کنید نوعی توهین حساب میشود دور نریزید زیرا آخرین تحقیقات دانشمندان ژاپنی نشان میدهد که موزهای له شده و سیاه دارای ماده معجزه آسای تی – ان – اف میباشند که قدرت مبارزه با سلول های سرطانی و از بین بردن آنها را دارند و هر چقدر موز رسیده تر و سیاه تر باشد بیشتر دارای این ماده است.

بر اساس تحقیقات دانشمندان ژاپنی در میان میوه هایی که خاصیت ضد سرطان دارند مثل انگور – سیب – هندوانه – آناناس – گلابی – و خرمالو، موز خاصیت بیشتری در افزایش گلبول های سفید و قوی کردن سیستم ایمنی بدن و شکست دادن سلول های سرطانی دارد زیرا میزان ماده تی – ان – اف در موزهای رسیده از میوه های دیگر بیشتر است .

از این به بعد موزهای زرد و شاداب را نخورید و صبر کنید تا سیاه و پژمرده شوند آنوقت آنها را بخورید زیرا موز رسیده هشت برابر بیشتر از موز نرسیده تی – ان – اف دارد به عبارت دیگر هشت برابر بیشتر خاصیت ضد سرطان دارد



تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 1:15 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

  

 
رهیاب نیوز :افرادی که مدعی سیادت بودند با دریافت پول از مردم ادعا می کردند که ظرف مدت کوتاهی سود این سپرده ها را به مردم برمی گرداندند، چند ماهی از این کاسبی پردرآمد برای این افراد گذشت و سپرده گذاری در نزد سادات در اهواز به یک جریان اجتماعی تبدیل شد.
۱۳۹۲ سه شنبه ۷ خرداد ساعت 11:32

یکی از بزرگترین پرونده های فساد اقتصادی کشور پرونده  موسوم به سادات خوزستان است.
 

افرادی که مدعی سیادت بودند با دریافت پول  از مردم ادعا می کردند که ظرف مدت کوتاهی سود این سپرده ها را به افراد برمی گرداندند، چند ماهی از این کاسبی پردرآمد برای این افراد گذشت و سپرده گذاری در نزد سادات در اهواز به یک جریان اجتماعی تبدیل شد.
 

از طرفی دستگاه های نظارتی منتظر شکایتی خصوصی بودند تا اقدامی قانونی کنند، مطرح نشدن شکایتی از طرف مردم همانا و فراگیر شدن سپرده سپاری همانا!
 

مدتی از این ماجرا می گذشت که خبر رسید مردمی که برای دریافت سود مالشان نزد سادات رفته اند همه دست خالی برگشته و سادات محترم بدون کوچکترین سختی مهمان خلیج نشینان دوبی شده اند.
 

با آغاز بررسی ها مشخص شد تعداد افرادی که ضرر مالی کرده اند بیش از حد تصور است حالا مردم مانده بودند که با این همه ضرر مالی چه کنند! از بین این مردم کم نبودند کسانی که آنقدر به این کلاهبرداران مطمئن بودند که بدون هیچ سند ومدرکی پول خود را به آنها دادند.
 

مدتی از این کلاهبرداری بزرگ نگذشته بود که مدیرکل بخش مبارزه با شرکت های هرمی وزارت اطلاعات گفت سادات خوزستانی  از 177هزار نفر سپرده دریافت کردند که با تحت تعقیب قرار گرفتن 2هزارنفر مبلغی نزدیک به 80 میلیاردتومان به 50 هزار نفر از مالباختگان بازگردانده شد.
پس از این پیگیری دستگاه های امنیتی ،تقوی مدیر کل مبارزه با شرکت های هرمی وزارت اطلاعات بار دیگر از دستگیری 40 نفر  و ضبط 150 میلیارد تومان از اموال مردم خبر داد که شاید مطالبات بخشی از 114هزارنفر شاکی باقیمانده را در برگیرد.
 

حالا پس از گذشت چند سال از این رخداد، دادستان اهواز اظهار داشت: با کشف اموال جدیدی از متهمان، بخش دیگری از مطالبات مالباختگان پرونده موسوم به «سادات» پرداخت می‌شود.
 

افشارنیا با بیان اینکه پرونده موسوم به سادات هنوز در اجرای احکام کیفری جریان است، افزود: هم اکنون وجوه قابل توجهی از اموال مربوط به این پرونده ردیابی و در تهران تحت عنوان پولشویی کشف و توقیف شده است.
 

همچنین محسنی اژه ای دادستان کل کشور  از فراری بودن سرکرده این کلاهبرداران با نام علی عیاشی خبر داد و گفت: بخشی از اموال این فرد با کمک وزارت اطلاعات شناسایی شد و افراد زیادی هم آمدند و ادعا کردند که به او پول داده‌اند ولی مدرک نداشتند. تعدادی هم بودند که اصل و سود پولشان را گرفته بودند ولی باز هم سند در دست داشتند و این دو مشکل وجود داشت. ما در زمان دادستانی آقای دری‌نجف‌آبادی جلساتی گذاشتیم و گفتیم که ما در وزارت اطلاعات برای شناسایی اموال متهم به شما کمک می‌کنیم ولی در هر صورت این پرونده هنوز در جریان است و نفر اصلی هم فراری است.
 

به هرحال همانطور که اژه ای هم به این نکته تاکید دارد این پرونده و اتفاقات آن باید برای مسئولین ومردم ما آموزنده باشد چرا که به نظر می رسد با توجه به حجم نقدینگی موجود در خوزستان به دلیل شرایط خاص آن توجه ویژه دستگاه های مسئول را می طلبد.



تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 1:9 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

دبیر هیئت دولت با بیان اینکه فضای انتخاباتی فعلی کشور فضای مناسبی برای انجام این سفرها نیست، گفت: سفرهای استانی دولت تا انتخابات برگزار نمی‌شود.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 1:0 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
 
برخی از کاندیداهای انتخابات حرف های معقولی درباره دیپلماسی و لزوم پیگیری فعال آن دارند ولی گاهی به خوبی می توان بوی سازش را از میان این حرف ها حس کرد. آیا برخی کاندیداها می خواهند با آمریکا دوست باشند؟
 
 
 

جوان آنلاین: چندی پیش نیز رهبر معظّم انقلاب اسلامی نیز در دیدار اخیرشان با اقشار مختلف مردمی در تبیین اوضاع انتخاباتی کشور فرمودند: «انتخابات امسال اهمّيت مضاعف دارد. من به شما عرض كنم برادران عزيز! خواهران عزيز! همه ملّت ايران! امروز انتخابات شما - كه حدود يك ماه ديگر انجام خواهد گرفت- به يك موضوع مهم بين المللى تبديل شده است؛ اين را بدانيد. دستگاه هاى فكرى دشمنان - به قول خودشان، اتاق هاى فكر- نشسته اند رصد مي كنند مقدّمات اين انتخابات را، اين حادثه بزرگ را؛ دارند نگاه مي كنند؛ نقشه هم دارند، هدف هم دارند.» (25/2/1392).

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:57 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

پس از رد صلاحیت هاشمی و مشایی و انتشار اخبار تهدیدآمیز و تحریک‌‌آمیز برای تهییج مردم و ایجاد تشنج، خبرسازی رسانه‌های ضدانقلاب هم به نوبه‌ خود قابل توجه است که به نفی آزادی انتخابات در ایران اشاره دارند و جوسازی‌هایی علیه حاکمیت می‌کنند.سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:47 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
 
 
      
در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) مطرح شد؛
 
 
توصیه‌های مهم رهبر انقلاب در خصوص حفظ نشاط انتخاباتی بدور از ریخت و پاش در تبلیغات و ایجاد کدورت/ گام حماسی ملت در انتخابات، بشارت دهنده دستاوردهای بزرگ‌تر برای انقلاب خواهد بود/ مردم کسی را ترجیح دهند که زمینه ساز عزت برای آینده انقلاب و کشور باشد (۱۳۹۲/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۲)

همزمان با ایام سالروز فتح خرمشهر، صبح امروز (دوشنبه) مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.
فرمانده کل قوا سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین جانبازان حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم، گام بلند و حماسی و پرشور ملت ایران در انتخابات پیش روی ۲۴ خرداد را بشارت دهنده موفقیت ها و دستاوردهای بزرگتر برای انقلاب و نظام اسلامی دانستند و با توصیه به مردم برای دقت در اظهارات و شعارهای کاندیداهای محترم بمنظور شناخت و انتخاب فرد اصلح و همچنین توصیه مؤکد به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برای تثبیت اصول و مواضع عاقلانه و حکیمانه نظام اسلامی و پرهیز از ریخت و پاش، تخریب و بداخلاقی، در تبلیغات، تأکید کردند: به توفیق الهی، فردای این کشور و ملت، فردایی روشن، عزتمدارانه و برای همه الگو خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ما نمی دانیم که چه کسی رییس جمهور خواهد شد و نمی دانیم که خداوند متعال دلهای مردم را به سوی چه کسی هدایت خواهد کرد اما می دانیم که حضور مردم در پای صندوق های رأی که اعلام حضور قدرتمندانه ملت در عرصه حرکت و تاخت به سوی آرمان ها است، قطعاًٌ زمینه ساز عزت، مصونیت، آبروی بین المللی و خوشحالی دوستان و ناراحتی دشمنان خواهد شد.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تبلیغات بدخواهان ملت ایران برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رأی گفتند: علت این تبلیغات گسترده این است که اگر مردم وارد میدان شوند و حرکت پرشور خود را نشان دهند، برای معاندان، گران تمام خواهد شد.
ایشان با اشاره به اظهار نظر مقامات امریکایی درخصوص انتخابات ایران افزودند: کسانی در مورد انتخابات ایران اظهار نظر می کنند که زندان گوانتانامو و هواپیماهای بدون سرنشین آنها بر فراز روستاهای محروم پاکستان و افغانستان و جنگ افروزی در منطقه و حمایت بی قید و شرط از رژیم جنایتکار صهیونیستی، مایه بی آبرویی و لکه ننگ آنها است.

 

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:44 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
عارف درباره دیدار چند روز قبل خود با هاشمی اظهار داشت: به آیت‌الله هاشمی همواره ارادت داشته و دارم و همیشه برای مشورت خدمت ایشان می‌روم.
 

 

محمدرضا عارف در پاسخ به خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» مبنی بر اینکه برخی‌ها حجاب همسر وی را مقارن اسلام امریکایی می‌دانند اظهارداشت: حجابی که در اسلام آمده مشخص است و همسر من با همین حجاب در پاریس در خدمت امام بوده است و من چون علاقه به چادر داشتم از امام در این باره سوال پرسیدم که ایشان هم این مسئله را تأکید کردند.


وی اظهار داشت: اسلام حجاب را مطرح کرده و نوع پوشش افراد به فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف باز خواهد گشت.


وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که آیا برای اجماع با روحانی دیدار داشته‌اید اظهار داشت: هیچ جلسه‌ای با آقای روحانی در مورد اجماع نداشته‌ام.


این کاندیدای ریاست جمهوری در باره دیدار چند روز قبل خود با آیت‌الله هاشمی اظهار داشت: با آقای هاشمی همواره ارادت داشته و دارم و ایشان  از پیشکسوتان انقلاب است و همیشه هم برای مشورت خدمت ایشان می‌روم واز رهنمودهایشان استفاده خواهم کرد.


عارف ادامه داد: در جلسه‌ای که با وی داشتم ایشان از من خواستند تا مشارکت جدی در صحنه انتخابات داشته باشم.


قانون اساسی در کشور ما ظرفیت بسیار بالایی دارد که در مقابل قانون کشورهای دیگر دارد که متأسفانه در کشور ما از آن استفاده نشده است.


من فرد قانون مدار هستم و مبنای حرکتم قانون است و امیدوارم که بتوانم حاکمیت قانون را در جامعه اجرا کنم.


در رابطه با گفت‌وگو با امریکا باید شرایط گفت‌وگو هم فراهم شود و ما از هر کشوری که بتوانیم از آن با موضع قدرت از منافع خود دفاع کنیم رابطه برقرار می‌کنیم.



تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:37 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
 

نعمت‌زاده با اعلام حمایت هاشمی از روحانی در دولت آینده گفت: آقای هاشمی به روحانی گفته شما با قدرت به فعالیت خود در انتخابات ادامه دهید، بنده

 

هم بموقع در این باره اقدام خواهم

 

کرد.

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، محمد نعمت‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در تشریح جزئیات دیدار روز گذشته حسن روحانی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به خبرنگاران گفت: در این نشست درباره مسائل مختلف انتخاباتی صحبت شد.

 

وی یکی از موضوعات اصلی این دیدار را اعلام دیدگاه‌‌ها و نظرات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص آینده و حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی عنوان کرد.

 

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت: در این دیدار آقای روحانی بر این نکته تأکید کرد که باید شرایط و زمینه برای حضور حداکثری مردم فراهم شود.

 

نعمت‌زاده افزود: آیت‌الله هاشمی نیز در این نشست با اعلام حمایت از روحانی در دولت آینده، خواستار دوری از فضای گله‌گذاری و تخریب‌ها شد.

 

وی با اشاره به بخشی از سخنان هاشمی رفسنجانی خطاب به روحانی تصریح کرد: آقای هاشمی خطاب به روحانی گفته که شما با قدرت به فعالیت خود در انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهید و بنده هم به موقع در اینباره اقدام خواهم کرد.

 

رئیس ستاد انتخابات روحانی همچنین درباره احتمال دیدار این نامزد ریاست جمهوری یازدهم با محمد خاتمی اظهار داشت: تاکنون هیچ ‌برنامه‌ریزی‌ای برای انجام چنین دیداری صورت نگرفته است.

 

نعمت‌زاده در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود احتمالاً در آینده از بین روحانی و عارف یک نفر در صحنه انتخابات باقی خواهد ماند، اظهار داشت: بنده از دیدگاه‌های آقای عارف بی‌اطلاعم اما آقای روحانی تا آخر در صحنه حضور خواهد داشت.

 

وی در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: روحانی دنبال پیروزی در انتخابات است و برنامه‌های مدونی برای این موفقیت پیش‌بینی کرده است.


تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:34 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

شب گذشته، اولین برنامه تلویزیونی محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه اول سیما پخش شد که دو بخش از اخطارهای وی در این برنامه تلویزیونی با سانسور مواجه شد.


 
 

 به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، در این برنامه تلویزیونی محسن رضایی زمانی که از غم و رنج پدر سه شهیدی می گفت که اینک پنج پسر تحصیلکرده وی بیکار بودند علیرغم اینکه سه نقر آنان فوق لیسانس و دو نفر آنان لیسانس داشت، ادامه سخنان وی در این باره سانسور شد و از تلویزیون پخش نشد.


 
این در حالی است که این پدر شهید در ادامه مکالمه خود به محسن رضایی می گوید اگر تا چند وقت دیگر مشکلات وی حل نشود، خود کشی می کند. محسن رضایی با نقل این واقعه می خواست به مخاطبان نشان دهد که بیکاری چه بلایی بر سر اقشار مختلف جامعه و حتی بر سر پدری آورده است که سه فرزندش را تقدیم میهن کرده است . این هشدار در تلویزیون اجازه پخش نیافت.
 
علاوه بر این بخش دیگری از سخنان محسن رضایی و زمانی که وی در مورد تبعیض بین قومیت ها سخن می گفت نیز با سانسور مواجه شد. محسن رضایی در این بخش از سخنان خود از تلاش برای از بین بردن تبعیض بین قومیت ها سخن گفته بود که این بخش نیز اجازه پخش نیافت .



تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:32 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
یک کاندیدای یازدهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری با بیان اینکه بنده یارانه سبز را برای تحول در حوزه کشاورزی اجرا خواهم کرد گفت:باید سفره دولت و مردم یکی شود تا دولتمردان از کمبودهای مردم آگاه شوند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سخنانی که از رادیو ایران پخش شد، با اشاره به اینکه دلیل حضور وی در عرصه انتخابات دغدغه‌ها و مشکلاتی است که در کشور وجود دارد، گفت: من طی 9 ماه گذشته به 250 شهرستان سفر کردم و با اساتید و دانشجویان صحبت کردم و دیدم که در کشور مشکلات جدی وجود دارد البته من پیش از این از مشکلات اطلاع داشتم اما می‌خواستم تا اطلاعات خود را دقیق‌تر کنم.

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:28 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
محمدباقر قالیباف با بیان اینکه برنامه‌ای که من تدوین کردم تحت عنوان پیشرفت و عدالت است گفت: اگر پیشرفت اتفاق نیفتد، عدالت در واقع توزیع فقر است.

 به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف دقایقی پیش وارد استودیوی گفت و گوی ویژه خبری در پاسخ به سئوالی درباره انگیزه خود برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:

من برای ادای دین خود به انقلاب وارد صحنه انتخابات شده ام. من یک شهروند ساده هستم که بدون عقبه قدرتمند در این نظام رشد کرده ام. حالا می بینم که همین نظام مقدس مشکلاتی دارد و من با توجه به روحیه خودم، احساس می کنم که وظیفه دارم برای این نظام خدمت کنم.

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:24 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
کوهکن در گفتگو با مهر خبر داد:
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اعضای این جبهه در نشست امشب خود ولایتی را به عنوان کاندیدای نهایی خود انتخاب کرد گفت: جبهه پیروان در انتخابات 92 از علی اکبر ولایتی حمایت خواهد کرد.

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امشب اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخاب کاندیدای نهایی این جبهه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای علی اکبر ولایتی به اتفاق اکثر آراء به عنوان کاندیدای نهایی این جبهه انتخاب شد که این کاندیدای ریاست جمهوری حمایت این جبهه را در دوران تبلیغات خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: دبیران کل تمامی احزاب و تشکل های جبهه پیروان  در جلسه امشب گزاررشی از جلسات داخلی شورای مرکزی خود برای انتخاب کاندیدای مورد حمایتشان ارائه دادند که علی اکبر ولایتی توانست در میان کاندیداهای موجود بیشترین رای را کسب کند.

دبیر کل نمایندگان جامعه اسلامی ادوار خاطرنشان کرد: به زودی این تصمیم جبهه پیروان در اطلاعیه ای به عموم ملت ایران خواهد رسید.

 


تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:22 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده واحده بودجه 92 را با رقم 727 هزار میلیارد تومان به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار  پارلمانی مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر روز سه شنبه مجلس ماده واحده بودجه سال 92 را با 170 رای موافق ،8 رای مخالف، 7 رای ممتنع از 219 نماینده حاضر به تصویب رساندند.

بر اساس این گزارش متنماده واحده بودجه 92 به این شرح است:

بودجه سال 1392 کل کشور از حیث منابع بالغ بر 7 میلیون و 277 هزار و 34 میلیارد و 510 میلیون ریال و از حیث مصارف بالغ بر 7 میلیون و 277هزار و 34 میلیارد و 510 میلیون ریال به شرح زیر است:

1-1- منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی های سرمایه ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه ها و تملک دارایی های سرمایه ای و مالی بالغ بر 2 میلیون و 360 هزار و 485 میلیارد و 507 میلیون ریال شامل:

1-1-1- منابع عمومی بالغ بر 2 میلیون و 104 هزار و 381 میلیارد و 735 میلیون ریال

2-1-1- درآمدهای اختصاصی وزارتخانه ها و موسسات دولتی بالغ بر 256 هزار و 103 میلیارد و 772 میلیون ریال

2-1- بودجه شرکت های دولتی،بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر 5 میلیون و 368 هزار و 614 میلیارد و 95 میلیون ریال و از حیث هزینه ها و سایر پرداخت ها بالغ بر 5 میلیون و 368 هزار و 614 میلیارد و 95 میلیون ریال

به گزارش مهر لاریجانی پس از رای گیری برای ماده واحده از همه دست اندرکاران و نمایندگان مجلس که تلاش کردند تا بودجه سال 92 را به تصویب رسانند تقدیر و تشکر کرد.



تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:17 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تشریح جزئیات دیدار اخیر خود با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از احراز صلاحیتش پرداخت.
 
روحانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص انتشار اخباری مبنی بر احتمال ائتلاف وی با "محمدرضا عارف" در عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در خصوص اینکه بنده به نفع "عارف" از عرصه انتخابات کناره‌گیری کنم بحثی وجود ندارد اما تا امروز مذاکره‌ای در این خصوص نشده و خبری از ائتلاف نیز مطرح نیست و بنده تا پایان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در این عرصه حضور خواهم داشت.
 
وی در ادامه درباره دیدار اخیر خود با آیت‌الله ‌هاشمی‌ رفسنجانی و محورهای این دیدار اظهار کرد: بنده اولین بار پس از احراز صلاحیت‌ کاندیداهای ریاست‌جمهوری با آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی دیدار کردم و وی در این دیدار با روحیه‌ای شاد و بسیار خندان عنوان کرد که وظیفه‌ای بر دوشش بوده که اکنون برداشته شده است.



تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:14 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی تأکید کرد: امید ما این است که احیای ارزش‌های اسلامی به دست سعید جلیلی در کشور انجام بگیرد و بهترین یار برای مقام معظم رهبری باشند.

به گزارش تسنیم ، آیت‌الله مصباح‌یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) عصر امروز سه‌شنبه پس از دیدار خصوصی با سعید جلیلی که در مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه خداوند متعال را شکر می‌کنیم که توفیق و عنایت کرد تا در سایه رهبری امام راحل و جانشین شایسته ایشان، مقام معظم رهبری جامعه ما ‌به سمت گفتمان انقلاب اسلامی و احیای ارزش‌های اسلامی حرکت کند، اظهار داشت: از نعمت‌های‌ بزرگی که خداوند به ما داده‌، این است که در این عصر کسانی که شایسته تصدی پست‌های مهم کشور باشند، الحمدالله زیاد هستند و هر کدام از آنها ویژگی‌های خاصی دارند که قابل تحسین است.

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:11 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

یک عضو جامعه روحانیت مبارز خبر داد که جامعه روحانیت در جلسه امروز شورای مرکزی خود مصوب کرد که در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری وارد بحث مصادیق شود و از کاندیدای خاصی حمایت کند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: ‌در جلسه امروز جامعه روحانیت مبارز درباره بحث مصادیق انتخابات به نتیجه خاصی نرسیدیم و ان‌شاءالله در جلسه آتی شورای مرکزی در مورد مصداق تصمیم‌گیری می‌کنیم.



تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:10 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

دیپلماسی ایرانی: سفر ولید المعلم، وزیر امور خارجه سوریه به عراق لحظه ای و تصادفی نبود. از قبل تنظیم شده بود اما به دلیل اوضاع داخلی عراق به تعویق افتاده بود. البته مسئولان سوری و عراقی هر هفته خط بغداد دمشق را طی می کنند. اما مقام های عراقی تصمیم گرفتند که به هر صورتی شده این سفر را روز یکشنبه پس از تماس تلفتی ژوزف بایدن، معاون رئیس جمهوری امریکا با نوری مالکی، نخست وزیر عراق ترتیب دهند. بایدن از طرف عراقی خواست که پیامی را فورا به دمشق برساند با توجه به این که واشنگتن اصرار دارد تا بغداد از نفوذش در سوریه استفاده کند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:6 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا حدود 300 هزار نيروي انتظامي در سراسر كشور امنيت انتخابات را تامين مي كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتيپ اسماعيل احمدي مقدم عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در بجنورد، عنوان كرد: خراسان شمالي از جمله استان هاي امن كشور محسوب مي شود و در زمينه هاي مختلف امنيتي و انتظامي در رده هاي برتر كشور قرار دارد.

وي با بيان اينكه اين استان از نظر ميزان ارتكاب جرايم خشن در رده هاي آخر كشور جاي گرفته است، اظهار داشت: با وجود اينكه در برخي از استان هاي كشور سال گذشته ميزان جرائمي نظير سرقت افزايش يافت اما در خراسان شمالي ميزان سرقت كاهش چشمگيري داشت.

سردار احمدي مقدم در ادامه با اشاره به برگزاري انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا با بيان اينكه نيروي انتظامي با همكاري مردم و با به كارگيري تمام توان خود براي ارتقا امنيت، آماده برگزاري انتخاباتي باشكوه است، افزود: وظيفه نيروي انتظامي در انتخابات، برقراري امنيت با رعايت كامل بي طرفي و عدم دخالت در امور سياسي است.

وي اضافه كرد: در انتخابات پيش رو حدود 67 هزار شعبه اخذ راي در كشور فعال خواهد بود و به طور ميانگين نيز در هر يك از اين شعبات سه الي چهار نيروي انتظامي وظيفه تامين امنيت را بر عهده خواهند داشت.

سردار احمدي مقدم با اشاره به اينكه علاوه بر اين تعداد، حدود 50 هزار نيروي انتظامي نيز در بخش هاي پشتيباني انتخابات فعاليت مي كنند، گفت: در مجموع حدود 300 هزار نيروي انتظامي امنيت انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا را در سراسر كشور تامين مي كنند.

فرمانده ناجا در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر فعاليت تبليغاتي غيرقانوني برخي از كانديداهاي رد صلاحيت شده انتخابات رياست جمهوري، با بيان اينكه فعاليت ستادهاي غيرقانوني انتخاباتي در كشور وجود ندارد، عنوان كرد: مطابق قانون با هرگونه فعاليت غيرقانوني ستادهاي تبليغاتي برخورد مي شود اما نيروي انتظامي با برخي محافل و مجالس دروني كه توسط كانديداهاي احراز صلاحيت نشده انتخابات رياست جمهوري برگزار مي شود، برخوردي ندارد.

وي همچنين در مورد برگزاري ميتينگ هاي انتخاباتي از جانب كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري، اظهار داشت: ميتينگ هاي انتخاباتي بايد با اخذ مجوز انجام شود و در زمان ارائه مجوز براي برگزاري اين ميتينگ ها، هماهنگي هاي لازم در زمينه امنيت و مسائل ترافيكي، با نيروي انتظامي انجام مي شود.

فرمانده نيروي انتظامي كشور، سه شنبه هفتم خرداد ماه سفر يك روزه اي به خراسان شمالی داشت و عصر این روز در مراسم شامگاه فرماندهی انتظامی استان حضور يافت.



تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:3 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
285 مرکز در کشورهای مختلف برای اخذ رای در نظر گرفته شده و برنامه ریزی های لازم نیز در این خصوص صورت گرفته است تا هموطنان و ایرانیان خارج از کشور هم بتوانند رای خود را به صندوق ها بیندازند.

به گزارش آخرین ، مصطفی محمد نجار در حاشیه نشست خود با استانداران و معاون امنیتی استانداری های کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 17 روز تا انتخابات زمان داریم گفت: این جلسه به منظور آخرین هماهنگی ها میان استانداری ها و به منظور مروری بر فرایند اجرایی انتخابات برگزار شد. وی با بیان اینکه تنها مر قانون در دستور کار وزارت کشور قرار دارد گفت در این دوره از انتخابات 130هزار صندوق در نظر گرفته شده است که این امر کار و هماهنگی های سنگینی را می طلبد.

وزیر کشور با اشاره به تعداد واجدین شرایط اخذ رای گفت: 50.483.192 نفر واجدین شرایط اخذ رای هستند که از این میان 1.631.206 نفرشامل  رای اولی هستند و از این تعداد رای اولی ها 799.562 نفر زن و 831.644 نفر مرد هستند.

وی همچنین با بیان اینکه از 16 خردادماه نیز تبلیغات انتخابات چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز آغاز می شود گفت: تاکنون نسبت به رفتار داوطلبان شکایت قابل توجهی نداشته ایم به جز دو سه مورد گزارش تخلف که آن هم مورد خاص و ویژه ای نبوده است و تاکنون نیز داوطلبان قانون را رعایت کردند و ما هم به آنان توصیه می کنیم این اخلاق مداری را تا روز انتخابات ادامه دهند.

وی همچنین در مورد تمهیدات در نظر گرفته شده برای اخذ رای از هموطنان خارج از کشور گفت: 285 مرکز در کشورهای مختلف برای اخذ رای در نظر گرفته شده و برنامه ریزی های لازم نیز در این خصوص صورت گرفته است تا هموطنان و ایرانیان خارج از کشور هم بتوانند رای خود را به صندوق ها بیندازند.

نجار همچنین با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای دو مرحله ای شدن انتخابات گفت: اگر انتخابات در 24 خرداد نهایی نشود طبق قانون در جمعه بعد مرحله دوم برگزار می شود و وزارت کشور نیز تمام تمهیدات لازم را در این خصوص انجام داده اند.



تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:2 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

مسئول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف، قطع شدن برنامه وی را که از شبکه جام‌جم پخش می‌شد، کج‌سلیقگی خواند.

علیرضا خامسیان مسئول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به قطع شدن برنامه انتخاباتی عارف از شبکه جهانی جام‌جم به دلیل نقص فنی و قطع صدا گفت: این اقدام امشب صداوسیما واکنش منفعلانه‌ای به صحبت‌های مستدل عارف در شبکه جهانی جام‌جم بود.

وی ادامه داد: با توجه به اشرافی که به برخی مسائل رسانه‌ای داریم، این برنامه ضبط شده بوده است و اصولا این‌گونه مسائل در برنامه‌های زنده اتفاق می‌افتد و اگر حادثه‌ای هم رخ دهد، در کوتاه‌ترین زمان قابل رفع شدن است.

مسئول روابط عمومی دفتر عارف در ادامه اظهارداشت: به نظر می‌رسد این عمل صداوسیما کج‌سلیقگی مسئولان این رسانه در اولین برنامه تبلیغاتی عارف بود.

خامسیان در ادامه افزود: با این اقدام، بی طرفی رسانه ملی تا حدودی خدشه‌‌دار شد.



تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 19:31 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
زندگی و دوستی یک مار در سر یک پسر بچه ۱۰ ساله به یکی از سوژه های خبری تبدیل شده است.

زندگی یک مار داخل سر یک کودک! +عکس

به گزارش تهران پرس به نقل از جام: این مار از کودکی در سر این کودک زندگی می کند و آنها به قدری به هم وابسته هستند که نه مار حاضر به بیرون آمدن از سر پسر بچه است و نه بچه علاقه دارد مغز او را برای خارج کردن مار از سرش جراحی کنند.

این مار همیشه در سر این کودک زندگی می کند و این پسر بچه هیچ علاقه ای به اسباب بازی هایش ندارد و ترجیح می دهد که تمام زمان را با این مار سپری کند و بازی کند.

عکس در ادامه  مطلب

 


 
رهبر معظم انقلاب در مراسم میثاق پاسداری دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تصریح کردند: مردم نگاه كنند به اظهارات داوطلبی كه می تواند برای كشور، آینده، عزت ملی، ایستادگی مقابل دشمنان و الگو كردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان جهان تلاش كند، به او رای دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله خامنه ای، همزمان با ایام سالروز فتح خرمشهر، صبح امروز دوشنبه مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

رهبر معظم انقلاب در مراسم میثاق پاسداری دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تصریح کردند: مردم نگاه كنند به اظهارات داوطلبی كه می تواند برای كشور، آینده، عزت ملی، ایستادگی مقابل دشمنان و الگو كردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان جهان تلاش كند، به او رای دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله خامنه ای، همزمان با ایام سالروز فتح خرمشهر، صبح امروز دوشنبه مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

رهبر معظم انقلاب در مراسم میثاق پاسداری دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تصریح کردند: مردم نگاه كنند به اظهارات داوطلبی كه می تواند برای كشور، آینده، عزت ملی، ایستادگی مقابل دشمنان و الگو كردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان جهان تلاش كند، به او رای دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله خامنه ای، همزمان با ایام سالروز فتح خرمشهر، صبح امروز دوشنبه مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

رهبر معظم انقلاب در مراسم میثاق پاسداری دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تصریح کردند: مردم نگاه كنند به اظهارات داوطلبی كه می تواند برای كشور، آینده، عزت ملی، ایستادگی مقابل دشمنان و الگو كردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان جهان تلاش كند، به او رای دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله خامنه ای، همزمان با ایام سالروز فتح خرمشهر، صبح امروز دوشنبه مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله خامنه ای، همزمان با ایام سالروز فتح خرمشهر، صبح امروز دوشنبه مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

رهبر معظم انقلاب در مراسم میثاق پاسداری دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تصریح کردند: مردم نگاه كنند به اظهارات داوطلبی كه می تواند برای كشور، آینده، عزت ملی، ایستادگی مقابل دشمنان و الگو كردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان جهان تلاش كند، به او رای دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله خامنه ای، همزمان با ایام سالروز فتح خرمشهر، صبح امروز دوشنبه مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 18:33 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مهمترین هدف دولت یازدهم باید بر اعتماد سازی با جهان خارج و بسامان کردن وضعیت داخل باشد و این دو مهم میسر نمی شود الا از طریق تنش زدایی با دیگران مخصوصا همسایه‌ها.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در مصاحبه با سایت دیپلماسی ایرانی به مباحث مختلفی از جمله مذاکره دوجانبه با آمریکا و نحوه تعامل با همسایگان منطقه‌ای پرداخته است.

متن زیر حاصل گفت‌و‌گوی دیپلماسی ایرانی با روحانی است:

شما تا چه اندازه مشکلات جاری اقتصادی کشورمان را منبعث از تحریم های بین المللی می دانید؟ چه راهکاری در زمینه سیاست خارجی برای مقابله با تحریم ها در نظر دارید؟

پاسخ کارشناسی به این سؤال که تا چه اندازه مشکلات جاری اقتصادی کشور ناشی از تحریم های بین المللی است، کاری دشوار است. آنچه مسلم است مسئولینی که در مقطعی شعار می دادند که قطعنامه های شورای امنیت کاغذ پاره ای بیشتر نیستند حالا آموخته اند که قطعنامه های شورای امنیت و تحریم های بین المللی بیش از کاغذ پاره است. اتفاقاً همان مسئولین امروز تحریم های بین المللی را در حال حاضر منشأ اصلی مشکلات اقتصادی فعلی کشور می دانند.





ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 18:14 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

جنبش عدالتخواه دانشجویی با صدور بیانیه بر لزوم رعایت اخلاق در فضای انتخابات توسط کاندیداها، رسانه‌ها و نخبگان تأکید کرد.

 به گزارش ایسنا متن این بیانیه به شرح زیر است:قدم گذاشتن در برهه انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یکی از خطیرترین عرصه های سیاسی کشور، بدون شک ملازم تحرکاتی در فضای جامعه و رسانه‌ها خواهد بود که مستلزم رعایت اصولی در عرصه رقابت بین جناح‌ها و افراد است. اصولی که از سویی ناظر به جناح‌ها، احزاب و گروههای حامی هر کاندیدا بوده و از سویی ناظر به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و روشنگری در فضاست.

 حضور و نقش آفرینی در عرصه‌ی انتخابات برای مردم از یک سو و برای رسانه ها، خواص و کاندیداها از سوی دیگر، مستلزم رعایت اخلاق و تقوای سیاسی در این فضاست که در این باب نکاتی چند یادآوری می شود.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 18:13 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

ائتلاف «موج خروشان حامیان مردمی سعید جلیلی» متشکل از برخی حامیان کاندیداتوری علیرضا زاکانی، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

 به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است:

 با عنایت به اعلام رسمی کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شورای محترم نگهبان جهت حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، برخی از طرفداران گفتمان پیشرفت اسلامی و مقاومت مدبرانه و از حامیان مردمی دکتر علیرضا زاکانی، ضمن تبعیت کامل از تصمیم شورای نگهبان از آنجا که دکتر زاکانی حمایت گفتمانی خود را از دو نامزد موجود در جمع هشت نامزد انتخاباتی اعلام کرد، این ائتلاف ضمن تشکر از پیام ایشان، حمایت خود را از دکتر سعید جلیلی سیاستمدار انقلابی و جانباز سرفراز دفاع مقدس اعلام می‌دارد و بر این باور است که دکتر جلیلی به عنوان نماد گفتمان مقاومت در سطح بین‌المللی، کاندیدای اصلح در میان نامزدهای موجود است.

 لازم به توضیح است این ائتلاف هم‌اکنون در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان‌رضوی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، مازندران و آذربایجان شرقی فعال است و به زودی دفاتر خود در سایر استان‌ها را نیز فعال خواهد کرد.»



تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 18:11 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

 

برنامه غلامعلی حدادعادل در ۲۴ جلد برای ۱۸ وزارتخانه رونمایی شد.

به گزارش تسنیم، برنامه غلامعلی حدادعادل برای دولت یازدهم دقایقی پیش رونمایی شد.

به گزارش تسنیم، 250 نفر از اساتید دانشگاه و نخبگان در مدت 5 ماه برنامه غلامعلی حدادعادل را در 24 جلد، برای 18 وزارتخانه و 6 دستگاه دولتی تدوین کردند.



تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 18:9 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |

صر ایران - سخنان دیشب دکتر علی اکبر ولایتی در گفت و گوی ویژه خبری ، از آن نظر تکان دهنده بود که برای نخستین بار در رسانه ملی و از زبان مشاور بین الملل مقام معظم رهبری ، اعداد و ارقام مربوط به طلب ایران از چین و هند علنی شد.ولایتی

وزیر اسبق خارجه ایران که اینک در قامت کاندیدای ریاست جمهوری در صحنه حضور دارد ، در اثبات ناکارآمدی رویکرد کنونی سیاست خارجی و مذاکرات هسته ای گفت که به دلیل تحریم ها ، نمی توانیم پول نفتی که فروخته ایم و تحویل داده ایم را بگیریم و به عنوان مثال ، 30 میلیارد دلار از پول مان نزد چینی هاست و همین حدود نیز پیش هندی ها! این در حالی است که به دلیل کمبود دلار در داخل ، قیمت آن سه برابر شده و مشکلات عدیده ای برای مردم ایجاد شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 18:7 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |
صفحه قبل 1 ... 54 55 56 57 58 ... 68 صفحه بعد